Gelukkig heb ik die gast ter compensatie ook in mijn elftal, net als Schwaab en Lozano.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi. Eindelijk dat suffe pec afgestraft en een sloot aan punten voor khayatigod
Bedankt!!!!! Fijne feestdagenquote:Op zondag 24 december 2017 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Alles staat erin.
Lekker dat Berghuis er nog even twee inlegt119 pnt
Fijne kerst iedereen![]()
![]()
36, dankjewel PECquote:Ogbeche -
Lozano 8
Berghuis 11
Saymak -
Niemeijer 4
El Khayati 8
Leemans 8
Marcellis -
Van Polen -4
Ehizibue -2
Bizot 5
staat voor morgenavond op mijn lijstjequote:Op zondag 14 januari 2018 11:34 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden eventuele transfers verwerkt? Zoals die verdediger van Ajax?
Top, dan wacht ik nog even met wisselenquote:Op zondag 14 januari 2018 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staat voor morgenavond op mijn lijstje
Het is dinsdag, dus hup.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
Het wordt helaas nog een dagje later (dinsdag dus)
Mokhtar eruit, Neres erin dusquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:23 schreef Montagui het volgende:
De wissel voor de volgende ronde wordt 1 van de volgende 3:
Boer eruit, Bizot erin
of
Mokhtar eruit, Neres erin
of
Marcellis eruit, Ouwejan of de Ligt erin
Heb nog een paar dagen voor de beslissing.
Klopt, dat lijkt de meest logische.quote:Op donderdag 18 januari 2018 00:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Mokhtar eruit, Neres erin dus
In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 06:08 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt, dat lijkt de meest logische.
Is wel mijn budget op. En als ik kijk naar het komende programma van Ajax, PEC en AZ, twijfel ik toch een beetje of het misschien handiger is om die wissel nog 1 keer uit te stellen.
Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In dat geval zijn de andere 2 wissels geen optie. Je zal dan 2 rondes nodig hebben om alsnog Mokhtar voor Neres in te ruilen. En dan mag je niet onverwachts een speler met een blessure of lange schorsing krijgen.
Deze ronde niet wisselen en Mokhtar de volgende ronde inruilen voor Neres kan natuurlijk ook.
over een half uur. Eerst etenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:00 schreef stpn het volgende:
El Hamdaoui nog niet toegevoegd, gebeurt dit nog vandaag? Anders ga ik wisselen
En Mokhtar eruit gehaald?quote:Op donderdag 18 januari 2018 08:27 schreef Montagui het volgende:
[..]
Klopt dan ook wel weer. Dat is ook weer een gok. Denk dat ik dan toch maar nu voor Neres ga kiezen en dat hij de sterren van de hemel speelt tegen Feyenoord en Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |