Heldquote:
Gelukkig ik ben dus niet de enige die dat overkomt...quote:Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Held
Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen
Ik verwacht er nog 2 ziljard punten bij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:38 schreef Pino112 het volgende:
Er moeten nog drie wedstrijden worden ingevoerd , dus eea kan nog wijzigen in de stand
Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je.quote:Op maandag 18 december 2017 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Held
Het is trouwens wel weer typisch: ik haal Massop eruit voor Marcellis. Massop scoorde en hield de nul, Marcellis pakte geel en krijgt er twee tegen
quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is trouwens zondag tegen jullie zag ik. Jammer voor je.
Voor zondagavond 23.59 uur heb jij al je puntenquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen puntenmaar in de manager wil ik ze wel graag
Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:59 schreef ondeugend het volgende:
Ik van chardonnay heb nog geen punten voor Ajax en AZ. Nu hoeft Ajax van mij geen puntenmaar in de manager wil ik ze wel graag
Ach na al die weken genot dan maar een slechte ronde. Ik kan het hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij dezen dan. Stand is om 23.15 bijgewerkt, teamgeschiedenis nu al.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:07 schreef Bontekoe1982 het volgende:
lekker dan Zwolle Boer -2 van Polen -4 Thomas en Saymak niet eens gespeeld. Ooit iemand eerder -6 gehaald met 4 spelers na een wedstrijd
Wat dacht je van: Boer, Marcellis, van Polen, Saymak en Mokhtar.....quote:Op vrijdag 22 december 2017 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dankjewel PEC. Desastreuze keuze van me om een PEC-verdediging op te stellen... Marcellis geschorst, Van Polen geel, Saymak ineens blessa èn 4 treffers om de oren krijgen. Antigenot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |