De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.quote:
Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:02 schreef RudyL het volgende:
[..]
De laatste tips, lees de tips die gegeven worden goed en wissel niet te ruim voor de deadline. Vanavond tenslotte geen eredivisie en wellicht wordt morgen wel bekend dat Wober gewoon kan spelen en dat het niets was.
Malacia zou ondanks zijn huidige prijs, mijn keuze niet zijn. Nelom doet alweer deels mee met groepstraining en Nieuwkoop waarschijnlijk zondag al bij de selectie. Altijd maar afwachten wat dat met de plek van Malacia gaat doen en dan is 1 miljoen veel te veel geld.
Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leukquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:03 schreef govie het volgende:
[..]
Die wober is goed geraakt volgens vi. Als google het zegt....
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.quote:
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Nee, want ik heb m'n Excelsiorverdedigers vannacht de deur uit gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?
Het hangt er vanaf door welke poortjes de hamster dit weekend gaanquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kunnen we niet afspreken dat we deze ronde Excelsior de maximale punten geven?
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven
Tot aan de wintersport ligt die er zeker uit, dus pakt goed uit!quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:05 schreef RudyL het volgende:
[..]
Maar nog geen officieel bericht, stel het is alleen de wedstrijd tegen AZ, wellicht is het dan niet eens erg om hem geblesseerd te hebben en dan terug in de volgende. Ondanks de verwachting zou ik het indien mogelijk altijd bevestigd willen zien voordat ik het al omzet. Maar goed.. wisselen is leuk
nvmquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jup. Naast twee basisplekken, een goal en een benutte pingel veroorzaakte hij ook een penalty en kreeg geel.
Hallo minilandje dat vol bleef houdenquote:Op vrijdag 15 december 2017 23:45 schreef Montagui het volgende:
Heb Guus Til, kan Linssen verkopen voor óf Neres óf Berghuis.
Gelet op AZ-Ajax nu gekozen voor Berghuis.
Eerste jaar dat ik meedoe, nu 50e plek. Best aardig. Heb inmiddels al wel ontdekt waar ik fouten gemaakt heb. Volgend jaar moet het beter.
Huhquote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hallo minilandje dat vol bleef houden
Cucuteni-Trypillia to the end!quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 00:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Cucuteni-Trypillia to the end!
En FTW!!!![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2017 01:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Cucuteni-Trypillia to the end!
En FTW!!!![]()
41, met morgen Niemeijer, Berghuis en Bizot nog te gaan.quote:Lozano 5
Ogbeche 2
Saymak 13
Leemans 9
El Khayati 2
Marcellis 2
Van Polen 4
Ehizibue 4
Bedankt héquote:Op vrijdag 15 december 2017 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laten we de punten maar aan PEC geven
Laat AZ maar winnen en de 0 houdenquote:Op zaterdag 16 december 2017 23:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
61 punten met nog 3 spelers te gaan.
Lang niet slecht![]()
De topper morgen mag wel 1-1 worden (en een gele kaart voor een bepaalde verdediger).
Jammer voor je...quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:54 schreef DeHovenier het volgende:
El Khayati is het geworden ipv Saymak.
Kerel was goedkoper dus ik kan nu sparen voor een goede CD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |