raarquote:Op donderdag 14 december 2017 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dranka.nl doet het weer!!!
Maar toch anders.
http://www.dranka.nl/
Huhquote:Op donderdag 14 december 2017 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar toch anders.
Wat een rare sitequote:Op donderdag 14 december 2017 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Maar toch anders.
Ja.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
Doen er eigenlijk nog spleetogen en dergelijke mee die er geen kut van kunnen?
twitter:m_walhout twitterde op donderdag 14-12-2017 om 23:13:53#rtl7darts een heerlijk avondje darts. We blijven bij jullie tot na de finale👍 https://t.co/fx2KtSG8Am reageer retweet
Morgen Seigo Asada en maandag Kai Fan Leung en woensdag Xiao Chen Zongquote:Op donderdag 14 december 2017 23:47 schreef Caland het volgende:
Doen er eigenlijk nog spleetogen en dergelijke mee die er geen kut van kunnen?
Die komt er bij Q-School wel doorheen.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ted mag weer jaartje in de krochten van het darten gaan speren
Er zou een fan-based Tour Card moeten komenquote:Op donderdag 14 december 2017 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt er bij Q-School wel doorheen.
En Zjak in begin van de uitzending nog zeuren dat de 100+ gemiddeldes in de 1e ronde ver te zoeken zullen gaan zijnquote:Op donderdag 14 december 2017 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Price gooit gewoon 104 gemiddeld, lol.
O'Sheaquote:Op donderdag 14 december 2017 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er zou een fan-based Tour Card moeten komen
Barry, lees je mee?
Helemaal geen gekke voorspelling.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En Zjak in begin van de uitzending nog zeuren dat de 100+ gemiddeldes in de 1e ronde ver te zoeken zullen gaan zijn.
Gezien de laatste toernooien nogal een overdreven voorspelling 3 sets is nog steeds vrij kort. ''Minder 100+ gemiddeldes als we gewend zijn bij andere toernooien'' had veiliger geweest....quote:Op donderdag 14 december 2017 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helemaal geen gekke voorspelling.
Hup Buntingquote:Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen VAN DEN BERGH V BUNTING JAJAJAJA
Niet livequote:Op donderdag 14 december 2017 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen VAN DEN BERGH V BUNTING JAJAJAJA
quote:Op donderdag 14 december 2017 23:53 schreef KennyPowers het volgende:
Ach, Whitlock gaf hier ook ooit eens een 2-0 2-0 voorsprong weg.
Er zijn dagen dat ik geen elf duizend verdien.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
het enige wat Evetts meeneemt is het inschrijfgeld
Yepquote:Op donderdag 14 december 2017 23:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik geen elf duizend verdien.
Beter in de hotelkamer toch?quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:00 schreef BB-King het volgende:
Barney houdt niet van wijven op het podium.
Interviews met Kist zijn van het niveau blub blub blub.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Een interview met Kist nou dat zal me wat worden![]()
Mja, nou, ja, nee dus ja. Dusja. Ja, nee. Jammer, ja. Goed gespeeld ja, maar ja. Jammer ja.
Ja.... Tja....quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Een interview met Kist nou dat zal me wat worden![]()
Mja, nou, ja, nee dus ja. Dusja. Ja, nee. Jammer, ja. Goed gespeeld ja, maar ja. Jammer ja.
Spreekt ook geen woord Engels. Sky heeft het moeilijk als hij een keer wintquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Interviews met Kist zijn van het niveau blub blub blub.
Yes, yes, yes, yes, i played good yes.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spreekt ook geen woord Engels. Sky heeft het moeilijk als hij een keer wint
Mjah, wat moet je er van zeggenquote:
Zelfs dat niet. Als een sky reporter zegt "Tell us about the game" vraagt hij aan vd Giessen "wat zegtie?"quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Yes, yes, yes, yes, i played good yes.
Ja vrouwen kijken binnen naar Gordonquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:10 schreef Zipportal het volgende:
Blijkbaar kijkt heel NL in keuken?
Tegels in de woonkamer.
ESPNquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:12 schreef BB-King het volgende:
Truckers hebben toch geen tijd om te darten?
Al kan zo'n setje handig zijn om gelukzoekers eruit te gooien.
Wa zegt ie??quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, hoeveel legs gaat Dobbie morgen pakken? Ik denk dat de hype overdreven is.
quote:
Het hersendode broertje van Schijtzor was toch z,on groot talent ?quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:20 schreef Zipportal het volgende:
Limburg is wel een eindje rijden ja, genot.
Gewoon.quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het hersendode broertje van Schijtzor was toch z,on groot talent ?
Zure slootquote:Op vrijdag 15 december 2017 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samen met zijn vriendin icloud
Speelde zij niet in Baantjer?quote:Op vrijdag 15 december 2017 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een lang hoofd heeft deze kerel, wie is dat?quote:Op vrijdag 15 december 2017 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat we niet meer in zijn act trappen ?
Welke gek hyped Dobey nu weer? #stopthehypesquote:Op vrijdag 15 december 2017 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mani, hoeveel legs gaat Dobbie morgen pakken? Ik denk dat de hype overdreven is.
Phil is nooit een leuk programma.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Vanavond leuk programma, met o.a. Pil.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Phil is nooit een leuk programma.
Vanaf nu elke keer kans op laatste tv optreden, moet jou wel aanspreken toch?quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Phil is nooit een leuk programma.
Ik geloof daar eigenlijk geen moer van.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:22 schreef Duveldrinker het volgende:
Vanaf nu elke keer kans op laatste tv optreden, moet jou wel aanspreken toch?
Zou wel wat zijn als hij dat flikt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk geen moer van.
Denk dat hij volgend jaar een sabbatical neemt en dan ineens volgend jaar rond deze tijd weer ergens opduikt om te melden dat hij het dartsen toch niet kan laten.
Begrijp niet waarom er nog geen darter is geweest die Taylor eens op z'n muil getikt heeft.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn als hij dat flikt.
Van Gerwen "oprotten ouwe lul" , zal Phil wel van onder de indruk zijn geweest haha.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Begrijp niet waarom er nog geen darter is geweest die Taylor eens op z'n muil getikt heeft.
Dat zijn toch over het algemeen jongens met het IQ van een pinda. En zoals wij allemaal weten zijn dat soort mensen vaak van het met de vuisten uitpraten.
Lekkere zaatslet.quote:
Geloof ik niet; hij gaat zich uitschrijven bij de PDC dus vervalt zijn tourkaart meteen. Dan moet hij topdown naar Q-School en ook weer de hele Pro Tour aflopen om op de WMP/WGP/WK te komen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik geloof daar eigenlijk geen moer van.
Denk dat hij volgend jaar een sabbatical neemt en dan ineens volgend jaar rond deze tijd weer ergens opduikt om te melden dat hij het dartsen toch niet kan laten.
In dat geval geloof ik het ook niet. Daar heeft hij echt geen zin in.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof ik niet; hij gaat zich uitschrijven bij de PDC dus vervalt zijn tourkaart meteen. Dan moet hij topdown naar Q-School en ook weer de hele Pro Tour aflopen om op de WMP/WGP/WK te komen.
Ik moet er niet aan denken, dat hij maar lekker achter de geraniums gaat zitten.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In dat geval geloof ik het ook niet. Daar heeft hij echt geen zin in.
Anders had ik het ook wel iets voor Taylor gevonden om in 2019 toch ineens weer mee te doen.
Zo makkelijk komen we niet van hem af denk ik. Zal ieder groot toernooi wel weer op tv te zien zijn. Lekker zuur doen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, dat hij maar lekker achter de geraniums gaat zitten.
Niet als darter maar als analyst bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 december 2017 09:57 schreef Ajacied422 het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)s-de-beste-ooit.html
Hij komt niet terug, zegt Bobby.
als analyst naast die Mardle hahaquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet als darter maar als analyst bedoel ik.
mad op iedereen die juichtquote:Op vrijdag 15 december 2017 09:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo makkelijk komen we niet van hem af denk ik. Zal ieder groot toernooi wel weer op tv te zien zijn. Lekker zuur doen.
Mardle is echt een walgelijke commentator.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
als analyst naast die Mardle haha
Ja icm Taylor wordt het knokken in de commentaarbox.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mardle is echt een walgelijke commentator.
Dat wordt lachen jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja icm Taylor wordt het knokken in de commentaarbox.
Goede reden om te kijkenquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja icm Taylor wordt het knokken in de commentaarbox.
Ja ik ook. The Phil kan niks, alleen stoer lullen. Dikke bochel.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goede reden om te kijkenIk zet mijn geld op Mardle.
Let eens op dat kapsel van Barney als hij zijn hoofd draait. Zou hem er dan echt niemand op hebben gewezen dat hij met de tondeuse een flink stuk is vergeten achter zijn oren.........quote:
Barney heeft kaal haar.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Let eens op dat kapsel van Barney als hij zijn hoofd draait. Zou hem er dan echt niemand op hebben gewezen dat hij met de tondeuse een flink stuk is vergeten achter zijn oren.........
Misschien doet Sylvia dat wel, en is het een bewuste daad om Barney te zieken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Let eens op dat kapsel van Barney als hij zijn hoofd draait. Zou hem er dan echt niemand op hebben gewezen dat hij met de tondeuse een flink stuk is vergeten achter zijn oren.........
Barney heeft weer een haarimplantaat gehad, beter had hij zoals MvG gewoon alles geschoren want dit is echt een zootje geworden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien doet Sylvia dat wel, en is het een bewuste daad om Barney te zieken.
Volgens mij zijn dit schaamhaarimplantaten van Sylvia.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Barney heeft weer een haarimplantaat gehad, beter had hij zoals MvG gewoon alles geschoren want dit is echt een zootje geworden.
hahah, ja ook daar haar met lijm erin gezet volgens mij.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit schaamhaarimplantaten van Sylvia.
Godver wat geilquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit schaamhaarimplantaten van Sylvia.
Godverdomme lekker. Godverdomme.quote:
Ik zal ze echt niet missen. Hebben totaal geen functie.quote:Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou het wel jammer vinden als ze echt eruit gaan die walk on girls.
Nee man, is mooi. Lekker Paul Lim weer op een wk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:12 schreef hafcfan het volgende:
Wat een pure aids dat die voorronde wedstrijden weer als laatst zijnDie kun je schriftelijk afdoen. En nu Bunting en Taylor missen. Kut pdc
Die prelims zijn aids jaquote:Op vrijdag 15 december 2017 10:12 schreef hafcfan het volgende:
Wat een pure aids dat die voorronde wedstrijden weer als laatst zijnDie kun je schriftelijk afdoen. En nu Bunting en Taylor missen. Kut pdc
Even kijken. Nou ja oke ze mag wel naast me komen zitten uiteindelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kan ze niet tippen aan wat jij op de bank hebt zitten nee?
Wie?quote:
Hopelijk kan die paellaneuker weer eens dat niveau aantikken, was tegen MVG toen ook puur genot.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:27 schreef Grifte het volgende:
Opwarmertje voor vanavond. Ook al verloor Dimitri hier, was wel een genotspot.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Echt jammer dat een van die 2 eruit gaatquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:30 schreef tja77 het volgende:
Dimitri gaat de Bunt laten zweten vanavond.
Maar wel Dolan of Thornton doorquote:Op vrijdag 15 december 2017 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt jammer dat een van die 2 eruit gaat
Er gaan wel meer goede spelers uit helaas en mensen met 92 gemiddeld waggelen erdoor.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wel Dolan of Thornton door
ordinair.quote:
Die ben ik nu aan het kijken, godsamme wat een wedstrijd was dat. Reyes eerste set zo bagger, maar daarna aan het schroeien.quote:Op vrijdag 15 december 2017 12:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hopelijk kan die paellaneuker weer eens dat niveau aantikken, was tegen MVG toen ook puur genot.
Mwoa ik zou 'r niet m'n bed uit schoppen hoorquote:
Keer tegen Dirkie darten, dat zou wel episch worden.quote:
dat zeg ik niet maar kan ook wel leukere vrouwen bedenkenquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa ik zou 'r niet m'n bed uit schoppen hoor
Ik ook welquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar kan ook wel leukere vrouwen bedenken
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel dikke tieten.
Is dat Ray op de achtergrond?
Sky verwijdert dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 december 2017 14:43 schreef polderturk het volgende:
Wedstrijd van Gerwen vs Kist nog steeds niet op yoetoep.
Over darten valt niet veel te vertellen. Ik kan het moeilijk hebben over de subways rond Ally Pally.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:16 schreef franklop het volgende:
Vond die van Rellende_Rotscholier beter
Goed.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Andere vraag: Hoe staan jullie tegenover de NPO?
Waarom? Zijn ze geīnteresseerd in het overnemen van de dartsrechten?quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Andere vraag: Hoe staan jullie tegenover de NPO?
Goede darter, maar een vreselijk saai figuurquote:Op vrijdag 15 december 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rob Cross ook nog nooit van gehoord
Dat vroeg ik mij ook al af. Hij is een beetje in de war denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:44 schreef hafcfan het volgende:
Maar serieus Stijn wie hyped er in hemelsnaam Dobey?
leuken UIquote:Op vrijdag 15 december 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af. Hij is een beetje in de war denk ik.
Gisteren kon hij mij ook niet een naam noemen toen ik het vroeg. Ik vrees dat hij stemmen in zijn hoofd Dobey hoort roepenquote:Op vrijdag 15 december 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahaha, houd jezelf niet voor de gek met je Dobey-gepush.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem nou eens namen joh met je Dobey hypequote:Op vrijdag 15 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, houd jezelf niet voor de gek met je Dobey-gepush.
Dit bericht is geschreven vanuit treinstel 3610.
Je zit wel erg vaak in de trein, net als Wim Kieft ooit. Ik maak me zorgen om je.quote:Op vrijdag 15 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahaha, houd jezelf niet voor de gek met je Dobey-gepush.
Dit bericht is geschreven vanuit treinstel 3610.
Dat krijg je ervan als je in Den Haag op school zit, Mani.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zit wel erg vaak in de trein, net als Wim Kieft ooit. Ik maak me zorgen om je.
Wel een beetje lang van stof deze keer hoorquote:
twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 16:25:34HEERLIJK INTERVIEWTJE - Ja toch!? 😜 #rtl7darts https://t.co/8hMhWsjwNF reageer retweet
Beetje lullig van RTL.quote:Op vrijdag 15 december 2017 16:31 schreef Mani89 het volgende:
Haha.twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 15-12-2017 om 16:25:34HEERLIJK INTERVIEWTJE - Ja toch!? 😜 #rtl7darts https://t.co/8hMhWsjwNF reageer retweet
quote:Op donderdag 16 november 2017 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je nu nog niet in het Dobbie kamp zit ben je ook niet meer welkom.
Ik schreeuw pipe persoonlijk naar de finales, die pedo heeft nergens recht op, hij mag zijn ballen afsnijden dat is zijn rechtquote:Op vrijdag 15 december 2017 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof hij een spraakgebrek heeft of zo. En het is ook niet alsof Kist net komt kijken op TV. Er had ondertussen best eens iemand tegen hem kunnen zeggen van "Joh je moet wel ff een beetje een verhaal hebben, je bent een Nederlander dus je komt hoe dan ook voor de camera. Zorg dat je wat te melden hebt." Hij zal toch wel een soort manager hebben die dat soort dingen tegen hem kan zeggenquote:
Gratis te bekijken via RTL XLquote:Op vrijdag 15 december 2017 14:43 schreef polderturk het volgende:
Wedstrijd van Gerwen vs Kist nog steeds niet op yoetoep.
Zit RayBar er ook weer? Die denkt overigens dat alle darters net zo negatief denken als hij, hahaquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben we vanavond wel Maijer in de studio?
Jazeker.quote:
Misschien moet hij dan gewoon ophouden met denkenquote:Op vrijdag 15 december 2017 18:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zit RayBar er ook weer? Die denkt overigens dat alle darters net zo negatief denken als hij, haha
Eens kijken of deze trend zich vandaag voortzetquote:Op donderdag 14 december 2017 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ted Evetts begint met gooien
Die verliest dus de partij (net als in de vorige 3 wedstrijden).
Ik denk wanneer hij zijn gedachtes stop zet of negeert dat hij zo wereldkampioen wordt. Die van Gerwen doet dat ook, die gaat staan en vertrouwd op zijn talent en knallen maar. Barney heeft dat talent ook maar praat zichzelf de put in.quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan gewoon ophouden met denken
Nee. Maar ik ga er wel blauwe bessen op doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2017 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga er wel blauwe bessen op doen.
Neej niet nu al. Niet tijdens VI alquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op een nederlaag van Taylor maar zal niet gebeuren. Dobey gaat 90 gem gooien
Precies. Zoiets wil je live zien.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neej niet nu al. Niet tijdens VI al
#TEAMDOBBIEquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:11 schreef RavenArtus het volgende:
Ik stem voor Dobey dat hij wint, Dat die dikke vent Taylor gewoon lekker weg weggebonjourd wordt.
Dat wel sowiesoquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies. Zoiets wil je live zien.
Hoe lager je staat, hoe meer verstand je er van hebt.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik sta ergens 4500+ van de 4800 met het BREKKET.
Ik denk niet dat ik ga winnen (lol).
Vandaag met Dimitri voor de jackpot.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe lager je staat, hoe meer verstand je er van hebt.
Wie is "we"?quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
En met Oskar gaan we ook punten scoren.
quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hahahaquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer speelt Cameron Menzies trouwens?quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet weten dat Whitlock hem gaat verslaan.
Die speelt in januari op Lakeside en dan komt hij als het goed is naar Q-School.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer speelt Cameron Menzies trouwens?
Verloor kansloos op Zuiderduin Mastersquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer speelt Cameron Menzies trouwens?
In het wat?quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je staat samen met Hafcfan onderaan in het voorspelspel. Wat is je visie daarop?
Oh jammerquote:Op vrijdag 15 december 2017 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelt in januari op Lakeside en dan komt hij als het goed is naar Q-School.
Hij speelde op de Zuiderduin Masters tegen Noppert en Whitehead afzichtelijke wedstrijden.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jammerWat een baas was dat op dat choketoernooi van Berry de peerman
Oh dat. Daarvoor geldt hetzelfde als wat ik net over HETBREKKET heb gezegd.quote:
Dat is logisch, want Johannes staat ruim boven je.quote:Op vrijdag 15 december 2017 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat. Daarvoor geldt hetzelfde als wat ik net over HETBREKKET heb gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |