abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 december 2017 @ 22:49:03 #1
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175731350
Ik net thuis van sporten, moe, gaar, veel te moe word je van dat sporten...
Dus kat weer blij of zo, en meteen om me heen lopen, mauwen, tegen m'n been aan draaien met z'n staart; net alles waar ik nou effe net geen zin in heb. Dus 'Kat ga nou eens weg!', en hij ging braaf weg, de keuken in. Want in de keuken staat eten. Nou was die al de hele tijd irritant trouwens, wat ik beschrijf is niet helemaal volledig. Maar goed, dus hij naar de keuken, en ik effe kijken wat ie aan het doen is en of ik van 'm af ben.... ja hoor, mijn blik wordt gevangen door meneer de kat! Kut! Hij zag het... en daar komt ie weer aan gelopen, het als een of ander signaal ziend dat ik 'm er weer bij wil hebben. En weer irritant doen.....

Het is allemaal heus niet onhanteerbaar, maar ik vraag me wel af, wat is dat met die beesten dat zodra ze je naar hun ziet kijken, ze dat meteen weer als een signaal zien om terug te komen en verder te gaan met aandacht trekken?
Zo gaat dat heel vaak namelijk. Probeer ik stilletjes een blik te werpen, vangt dat beest m'n blik weer......
En een markant figuur.
pi_175731431
Als je maar hard genoeg trapt gaan ze vanzelf weg.
pindazakje
pi_175731947
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Probeer ik stilletjes een blik te werpen, vangt dat beest m'n blik weer......
Je moet ook zó hard gooien dat ie 'm niet kan vangen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175732787
Kat wilde je op zijn lege bak wijzen. Toen je hem aankeek ipv zijn bak te vullen had ie door dat je het niet snapte en kwam dus naar je toe op je de goede kant op te krijgen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 15 december 2017 @ 00:07:06 #5
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175733182
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:48 schreef valentijn101 het volgende:
Kat wilde je op zijn lege bak wijzen. Toen je hem aankeek ipv zijn bak te vullen had ie door dat je het niet snapte en kwam dus naar je toe op je de goede kant op te krijgen.
Hmmm, goed mogelijk. Maar z'n bak zit gewoon vol. Alleen niet net-nieuw-versvoer, wat ie als het even kan altijd wil. Soms denk ik wel eens dat ik dat beest ook een beetje verpest heb hier en daar.
En een markant figuur.
pi_175735811
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 00:07 schreef Pistolenhenkie het volgende:

[..]

Hmmm, goed mogelijk. Maar z'n bak zit gewoon vol. Alleen niet net-nieuw-versvoer, wat ie als het even kan altijd wil. Soms denk ik wel eens dat ik dat beest ook een beetje verpest heb hier en daar.
Als het geen net-nieuw-versvoer is is dat hetzelfde als een lege bak. “Omdat kat regel 1” is hierop van toepassing ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:23:53 #7
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175739129
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:31 schreef valentijn101 het volgende:
Als het geen net-nieuw-versvoer is is dat hetzelfde als een lege bak. “Omdat kat regel 1” is hierop van toepassing
En regel 1 is?
En een markant figuur.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:34:11 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175739329
Neem een hond en doe je kat weg.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175739378
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:23 schreef Pistolenhenkie het volgende:

[..]

En regel 1 is?
Omdat kat
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175856637
T zijn schijt katten, dus gewoon ff op zn hoofd poepen en klaar is TS
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 20 december 2017 @ 01:51:37 #11
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175856865
Gewoon accepteren en de kat op schoot nemen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175856915
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 01:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon accepteren en de kat op schoot nemen.
Inderdaad, gewoon doen wat de kat wil. Zo werkt het hier ook.
‘Neee, je gaat niet meer naar buiten. Het is laat. Nee, echt niet! Niet zo zeuren... Nee... ook niet door de voordeur! Ok... maar niet te lang wegblijven...’
  woensdag 20 december 2017 @ 02:00:58 #13
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_175856936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:49 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Ik net thuis van sporten, moe, gaar, veel te moe word je van dat sporten...
Dus kat weer blij of zo, en meteen om me heen lopen, mauwen, tegen m'n been aan draaien met z'n staart; net alles waar ik nou effe net geen zin in heb. Dus 'Kat ga nou eens weg!', en hij ging braaf weg, de keuken in. Want in de keuken staat eten. Nou was die al de hele tijd irritant trouwens, wat ik beschrijf is niet helemaal volledig. Maar goed, dus hij naar de keuken, en ik effe kijken wat ie aan het doen is en of ik van 'm af ben.... ja hoor, mijn blik wordt gevangen door meneer de kat! Kut! Hij zag het... en daar komt ie weer aan gelopen, het als een of ander signaal ziend dat ik 'm er weer bij wil hebben. En weer irritant doen.....

Het is allemaal heus niet onhanteerbaar, maar ik vraag me wel af, wat is dat met die beesten dat zodra ze je naar hun ziet kijken, ze dat meteen weer als een signaal zien om terug te komen en verder te gaan met aandacht trekken?
Zo gaat dat heel vaak namelijk. Probeer ik stilletjes een blik te werpen, vangt dat beest m'n blik weer......
Ik weet het, ik hou gigantisch veel van mijn katten... maar soms?! Soms zijn ze net even iets te veel.
Veel liefhebbers zullen zeggen dat die katten te weinig afleiding hebben (dat leuk kattenspeelgoed iets zou oplossen). En soms hebben ze ook wel gelijk.

Maar niet elke kat houdt van nepmuizen, en dergelijke speeltjes.
En dan vervelen ze zich dus alsnog. En dan helpt soms alleen maar eten, kattenmelk of kattensnoepjes. Maar moet je die dan geven? Niet te vaak in elk geval, anders voelen ze zich beloond. Wat aandacht geven kan ook helpen, maar als ze te lang doorgaan dan komen ze maar naar mij om wat aaitjes... of ik doe de deur dicht.

Ik hou teveel van mijn katten om kwaad te reageren, maar er is soms wel een grens. En dat is om me even een half uurtje helemaal van ze af te sluiten. En na 5 minuten jammeren aan mijn slaapkamerdeur (als ik wil rusten) druipen ze vanzelf af.
pi_175857974
Hmmm dit doen mijn katten alleen als ze buiten zijn, dan mauwen ze lopen ze constant in de weg, zijn mijn katten binnen, zijn ze stil en liggen met de kop van mij af onder het mom, dan ziet ze niet dat wij hier ook zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')