Hopelijk zit Despacito gewoon om 3 uur 's nachts ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah die gaat nog wel. Ik voorspel dat ik me het meest ga storen aan Despacito en alles van Paul De Leeuw en Hazes (sr en jr)
Ik ben mijn maandrecord al kwijt aan Haags. Die post tegenwoordig dagelijks 1000 berichtenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mexi gaat proberen het record te breken dit jaar.
Dat is nog best lastig, want wanneer ga je precies naar bed en wanneer sta je weer op, hoe dan ook mis je weer een aantal pareltjesquote:Op donderdag 14 december 2017 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga wel proberen om dit jaar iets minder te slapen. Want heb nu echt vakantie erna. Wel minimaal 7 uur per dag achter elkaar zonder topic, dat is een harde eis
het record van frits?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mexi gaat proberen het record te breken dit jaar.
Liever 6 uur 's ochtends, om 3 ben ik nog best vaak opquote:Op donderdag 14 december 2017 18:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hopelijk zit Despacito gewoon om 3 uur 's nachts ofzo.
Dat is altijd met een vervelend gevoel gaan slapen.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is nog best lastig, want wanneer ga je precies naar bed en wanneer sta je weer op, hoe dan ook mis je weer een aantal pareltjes
vertel eens wat over jezelf... Ben je bassist, of komt je naam daar niet vandaan?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Liever 6 uur 's ochtends, om 3 ben ik nog best vaak op
Goedzo, we kunnen nachtbrakers goed gebruiken hier.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Liever 6 uur 's ochtends, om 3 ben ik nog best vaak op
Das 8500 Posts tijdens 1 top 2000 toch?quote:
en is ie vrijgezel?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf... Ben je bassist, of komt je naam daar niet vandaan?
ow echt? dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 14 december 2017 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das 8500 Posts tijdens 1 top 2000 toch?
Dat was echt bizar. En dan te bedenken dat die gozer eigenlijk in huis moest klussen
Als je 7 januari maar weer fit bent!quote:Op donderdag 14 december 2017 18:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies ik ben 1 januari altijd kapot
En in ieder topic posten toch ook?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das 8500 Posts tijdens 1 top 2000 toch?
Dat was echt bizar. En dan te bedenken dat die gozer eigenlijk in huis moest klussen
Al zeven en een half jaar inmiddels ja. Ik speel nog regelmatig simpelweg omdat het mijn passie is. Verder ben ik gewoon student in Groningen die van veel muziek houdt maar voornamelijk oude rock.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vertel eens wat over jezelf... Ben je bassist, of komt je naam daar niet vandaan?
quote:Op donderdag 14 december 2017 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je 7 januari maar weer fit bent!
Je kan me inmiddels wel single AF beschouwenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
en is ie vrijgezel?
(voor ons bureau van belang)
speaking which, hoe is het met je arm?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je 7 januari maar weer fit bent!
prima, zolang je niet gaat dansen kan ik daar vrede mee hebben.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit jaar proberen om helemaal niet te slapen.
Hij zit er nog aanquote:Op donderdag 14 december 2017 18:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
speaking which, hoe is het met je arm?
Groningenquote:Op donderdag 14 december 2017 18:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al zeven en een half jaar inmiddels ja. Ik speel nog regelmatig simpelweg omdat het mijn passie is. Verder ben ik gewoon student in Groningen die van veel muziek houdt maar voornamelijk oude rock.
kun je wel schrijven dan?quote:Op donderdag 14 december 2017 18:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij zit er nog aan
Maandag mag het gips eraf. 8 januari een CT scan, dan weet ik pas echt hoe het is.
Hij mag van mij best dansen, zolang er maar geen filmpjes van gedeeld worden.quote:Op donderdag 14 december 2017 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
prima, zolang je niet gaat dansen kan ik daar vrede mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |