abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:47:59 #126
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176265060
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:38 schreef Somberling het volgende:

[..]

Dank!

Zonder de buurman gelukkig. :P

Ja, geweldige oliebollen. Heb er nu nog 10 in de vriezer liggen.

Ben benieuwd naar je tekeningen.
Ik ga morgenmiddag weer kleuren. Vogeltjes. :) Hoe is het met je buurman btw?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:40 schreef Somberling het volgende:
[ afbeelding ]

Deze tekening net gemaakt.

Voel me echt super goed vandaag. Krijg alleen wel de hele middag hulpverleners op bezoek.
Prachtig ook weer. Je bent weer lekker bezig!

quote:
Zo zou Kinderdijk moeten zijn! ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef Somberling het volgende:
Hulpverleners zijn weg. Ondanks dat het enorm lief is dat ze komen zorgt het voor veel onrust in mijn hoofd. In de flat gaat het ook niet goed, gisternacht is mijn benedenbuurman overleden. Iedereen is paranoïde en dat maakt mij weer paranoïde. Ik begin wel bijna de hoop te verliezen of de hele situatie met mij nog goedkomt.
Zijn dat van die figuren die je op de vingers zitten te kijken? Het zal inderdaad wel goedbedoeld zijn.

Tuurlijk komt het wel goed met je. :) Niet de hoop verliezen!
soooo, da's mooi!
  donderdag 4 januari 2018 @ 19:31:27 #127
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176287363
Molentjes, klompjes en nog meer bloemetjes. :P

soooo, da's mooi!
pi_176307359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:09 schreef Somberling het volgende:
Hulpverleners zijn weg. Ondanks dat het enorm lief is dat ze komen zorgt het voor veel onrust in mijn hoofd. In de flat gaat het ook niet goed, gisternacht is mijn benedenbuurman overleden. Iedereen is paranoïde en dat maakt mij weer paranoïde. Ik begin wel bijna de hoop te verliezen of de hele situatie met mij nog goedkomt.
Hoezo moet het goed komen dan? Wat zou je willen verbeteren, soms is het gewoon goed en heb je de max bereikt en moet je daar mee dealen. Het ergste wat je kan overkomen is sterven, nou dan heb je dat ook gehad, de meeste op aarde hebben dat niet meegemaakt.
pi_176367451
Ben vandaag naar de alcoholkliniek geweest. Vandaag is de behandeling pas gestart omdat ze er geen vertrouwen in hadden dat ik de feestdagen nuchter zou doorkomen (waar ze gelijk in hadden).

Kreeg vanochtend onderweg al last van extreme angst. Toen testen gedaan (geheugen en kijken hoe erg de ontwenning was). Ik scoorde bijna op alles slecht dus moest 2 uur later terugkomen. In die tijd ben ik door de stad gaan wandelen. Plotseling werd ik enorm rustig dus toen kon ik 's middags naar huis.

Moet me de komende weken elke dag melden daar.

Heb trouwens effe geen zin meer in tekeningen maken. Ga weer boeken lezen en dat soort dingen.
pi_176367483
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hoezo moet het goed komen dan? Wat zou je willen verbeteren, soms is het gewoon goed en heb je de max bereikt en moet je daar mee dealen. Het ergste wat je kan overkomen is sterven, nou dan heb je dat ook gehad, de meeste op aarde hebben dat niet meegemaakt.
Wat ik wil bereiken is een alcoholvrij leven, meer wandelingen maken (ben altijd heel actief geweest vroeger, ook met sport) en gewoon beter in me vel zitten dan ik me het afgelopen jaar heb gevoeld. 2017 was voor mij een kutjaar.
pi_176367503
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Ik ga morgenmiddag weer kleuren. Vogeltjes. :) Hoe is het met je buurman btw?

[..]

Prachtig ook weer. Je bent weer lekker bezig!

[..]

Zo zou Kinderdijk moeten zijn! ;)

[..]

Zijn dat van die figuren die je op de vingers zitten te kijken? Het zal inderdaad wel goedbedoeld zijn.

Tuurlijk komt het wel goed met je. :) Niet de hoop verliezen!
Thanks

Buurman is nog steeds hele dag dronken. Andere buurman is vandaag begraven.
pi_176367524
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
Molentjes, klompjes en nog meer bloemetjes. :P

[ afbeelding ]
Nice

Ik heb een benedenbuurvrouw die ook dit soort platen maakt. Zelf heb ik er het geduld niet voor.
  maandag 8 januari 2018 @ 18:57:38 #133
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176371787
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:42 schreef Somberling het volgende:
Ben vandaag naar de alcoholkliniek geweest. Vandaag is de behandeling pas gestart omdat ze er geen vertrouwen in hadden dat ik de feestdagen nuchter zou doorkomen (waar ze gelijk in hadden).

Kreeg vanochtend onderweg al last van extreme angst. Toen testen gedaan (geheugen en kijken hoe erg de ontwenning was). Ik scoorde bijna op alles slecht dus moest 2 uur later terugkomen. In die tijd ben ik door de stad gaan wandelen. Plotseling werd ik enorm rustig dus toen kon ik 's middags naar huis.

Moet me de komende weken elke dag melden daar.

Heb trouwens effe geen zin meer in tekeningen maken. Ga weer boeken lezen en dat soort dingen.
Vind het heel goed van je dat je je hebt aangemeld bij die kliniek. ^O^ Laten we hopen op het beste!

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:44 schreef Somberling het volgende:

[..]

Wat ik wil bereiken is een alcoholvrij leven, meer wandelingen maken (ben altijd heel actief geweest vroeger, ook met sport) en gewoon beter in me vel zitten dan ik me het afgelopen jaar heb gevoeld. 2017 was voor mij een kutjaar.
Hopelijk krijg je nu de juiste hulp om er definitief mee te stoppen. :) Het zou fijn zijn als je weer al die dingen kunt doen.

Voor mij was 2017 ook geen goed jaar. Hoop problemen met m'n gezondheid gehad, maar het gaat weer de goede kant op. Wat wel goed was, was het ontmoeten van nieuwe mensen, ook hier op Fok. :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:45 schreef Somberling het volgende:

[..]

Thanks

Buurman is nog steeds hele dag dronken. Andere buurman is vandaag begraven.
Die dronken buurman toch. Is hij nog te redden? Ben je nog op de begrafenis geweest?

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:46 schreef Somberling het volgende:

[..]

Nice

Ik heb een benedenbuurvrouw die ook dit soort platen maakt. Zelf heb ik er het geduld niet voor.
Weet je, ik eigenlijk ook niet. :P
soooo, da's mooi!
pi_176381891
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Vind het heel goed van je dat je je hebt aangemeld bij die kliniek. ^O^ Laten we hopen op het beste!

[..]

Hopelijk krijg je nu de juiste hulp om er definitief mee te stoppen. :) Het zou fijn zijn als je weer al die dingen kunt doen.

Voor mij was 2017 ook geen goed jaar. Hoop problemen met m'n gezondheid gehad, maar het gaat weer de goede kant op. Wat wel goed was, was het ontmoeten van nieuwe mensen, ook hier op Fok. :)

[..]

Die dronken buurman toch. Is hij nog te redden? Ben je nog op de begrafenis geweest?

[..]

Weet je, ik eigenlijk ook niet. :P
Wat voor gezondheidsproblemen had jij dan? (als je wil vertellen)

Die dronken buurman heb ik gister al mijn overgebleven biertjes gegeven. Daar vroeg hij zelf om, anders had ik ze weg moeten gooien. Ik ben niet naar de begrafenis van de andere buurman geweest. Kende hem amper, sprak nooit met hem.

Ik besefte gister wat ik vorige maand zo allemaal fout heb gedaan. Ben amper overdag buiten geweest. Eigenlijk alleen 's avonds om drank te halen. Ik ga straks een hele tas lege flessen inleveren bij de supermarkt en van het statiegeld koop ik wat fruit. Moet weer vitamines binnenkrijgen.
pi_176382032

Heb gister de muziek van George Harrison ontdekt. Dit is de mooiste video die ik in jaren heb gezien.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:34:40 #136
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176382738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:22 schreef Somberling het volgende:

[..]

Wat voor gezondheidsproblemen had jij dan? (als je wil vertellen)

Die dronken buurman heb ik gister al mijn overgebleven biertjes gegeven. Daar vroeg hij zelf om, anders had ik ze weg moeten gooien. Ik ben niet naar de begrafenis van de andere buurman geweest. Kende hem amper, sprak nooit met hem.

Ik besefte gister wat ik vorige maand zo allemaal fout heb gedaan. Ben amper overdag buiten geweest. Eigenlijk alleen 's avonds om drank te halen. Ik ga straks een hele tas lege flessen inleveren bij de supermarkt en van het statiegeld koop ik wat fruit. Moet weer vitamines binnenkrijgen.
Veel last van vermoeide spieren en zenuwen. Neurologen konden verder niks vinden. De laatste weken gaat het wel stukken beter. Misschien was het wel een infectie.

Goed van je dat je die hele zooi hebt weggegeven. De buurman heeft er vast een paar uurtjes dankbaar gebruik van gemaakt. ;) Op naar een gezonde toekomst! :)
soooo, da's mooi!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:35:11 #137
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176382747
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:34 schreef Somberling het volgende:

Heb gister de muziek van George Harrison ontdekt. Dit is de mooiste video die ik in jaren heb gezien.
Inderdaad een mooie clip. Nummer zelf is ook niet verkeerd.
soooo, da's mooi!
pi_176392233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Inderdaad een mooie clip. Nummer zelf is ook niet verkeerd.
Check deze


Ik ben helemaal niet bang meer. Soort totale rust die over me heen is gekomen. Moet de medicatie nog nemen + kalmeringspil dus ik ga vannacht goed slapen.
pi_176392267
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Veel last van vermoeide spieren en zenuwen. Neurologen konden verder niks vinden. De laatste weken gaat het wel stukken beter. Misschien was het wel een infectie.

Goed van je dat je die hele zooi hebt weggegeven. De buurman heeft er vast een paar uurtjes dankbaar gebruik van gemaakt. ;) Op naar een gezonde toekomst! :)
Mooi dat het beter gaat.

Ik heb ook best last van vermoeidheid. Moet vrijdag bloed laten prikken, kijken wat er aan de hand is.
pi_176392469
Ik heb nog een fles wijn in de koelkast staan maar die breng ik morgen naar familie.

Heb een idee in mijn hoofd voor een tekening. Altijd als ik niks drink krijg ik van die space ideeën. Ben nu te moe maar morgen komt er een tekening.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:45:27 #141
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_176393016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:02 schreef Somberling het volgende:

[..]

Check deze


Ik ben helemaal niet bang meer. Soort totale rust die over me heen is gekomen. Moet de medicatie nog nemen + kalmeringspil dus ik ga vannacht goed slapen.
Die is ook mooi. Een totale rust is altijd goed, toch? Het zou mooi zijn als je morgen weer fit zou opstaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:03 schreef Somberling het volgende:

[..]

Mooi dat het beter gaat.

Ik heb ook best last van vermoeidheid. Moet vrijdag bloed laten prikken, kijken wat er aan de hand is.
Het kan van alles zijn hé? Benieuwd wat er uit de uitslag komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:17 schreef Somberling het volgende:
Ik heb nog een fles wijn in de koelkast staan maar die breng ik morgen naar familie.

Heb een idee in mijn hoofd voor een tekening. Altijd als ik niks drink krijg ik van die space ideeën. Ben nu te moe maar morgen komt er een tekening.
Weg met die fles! Goed bezig zo! :) Ben zeer benieuwd naar je nieuwste tekening. Ik zal de komende dagen ook weer eens gaan kleuren. Ben nu druk bezig met de gitaarbouw.
soooo, da's mooi!
pi_176397921
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:44 schreef Somberling het volgende:

[..]

Wat ik wil bereiken is een alcoholvrij leven, meer wandelingen maken (ben altijd heel actief geweest vroeger, ook met sport) en gewoon beter in me vel zitten dan ik me het afgelopen jaar heb gevoeld. 2017 was voor mij een kutjaar.
I know, ik had een ook een kut jaar. Hoe gaat het met de drank? Lukt het stoppen een beetje?
pi_176402031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Die is ook mooi. Een totale rust is altijd goed, toch? Het zou mooi zijn als je morgen weer fit zou opstaan.

[..]

Het kan van alles zijn hé? Benieuwd wat er uit de uitslag komt.

[..]

Weg met die fles! Goed bezig zo! :) Ben zeer benieuwd naar je nieuwste tekening. Ik zal de komende dagen ook weer eens gaan kleuren. Ben nu druk bezig met de gitaarbouw.
Ja, dat zag ik op Facebook. Gitaren zijn tof. Kan wel eens een foto maken van mijn akoestische gitaar met stalen snaren. Een of ander model uit de jaren '60. Gitaar spelen kan ik verder amper. Kan alleen de basisakkoorden en wat riffs spelen van Deep Purple, Pink Floyd, Cream en CCR.

Ben nu bezig met een tekening. Over een uur is die klaar denk ik.
pi_176402097
Wat is jouw facebook gast, kan je die dm en. Je bent hagenees toch, vlak
bij mijn stadje Rotterdam.
pi_176402099
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

I know, ik had een ook een kut jaar. Hoe gaat het met de drank? Lukt het stoppen een beetje?
Ook te veel gedronken afgelopen jaar? :P

Ik heb het gevoel alsof ik in 2017 10 jaar ouder ben geworden.

Heb sinds zondag niet gedronken en nu komt het probleem weer, ben klaarwakker.
pi_176402119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:14 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat is jouw facebook gast, kan je die dm en. Je bent hagenees toch, vlak
bij mijn stadje Rotterdam.
Ik stuur je een dm.
pi_176402155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:14 schreef Somberling het volgende:

[..]

Ook te veel gedronken afgelopen jaar? :P

Ik heb het gevoel alsof ik in 2017 10 jaar ouder ben geworden.

Heb sinds zondag niet gedronken en nu komt het probleem weer, ben klaarwakker.
Pff gast ik heb echt tering veel gezopen in 2017 en serieus dicht tegen zelfmoord gezeten. Maar was te laf het te doen.
pi_176403260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Pff gast ik heb echt tering veel gezopen in 2017 en serieus dicht tegen zelfmoord gezeten. Maar was te laf het te doen.
Hier hetzelfde.

Ik heb je nu op Facebook. Zag dat je een bericht had gestuurd via messenger maar weet niet hoe ik er op moet reageren. _O- Wat dat betreft ben ik soms onhandig met dingen.
pi_176403306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:48 schreef Somberling het volgende:

[..]

Hier hetzelfde.

Ik heb je nu op Facebook. Zag dat je een bericht had gestuurd via messenger maar weet niet hoe ik er op moet reageren. _O- Wat dat betreft ben ik soms onhandig met dingen.
Ja dat via messenger van facebook. Ik heb er ook geen k*t verstand van dus kan het niet uitleggen haha, het werkt gewoon.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 23:53:33 #150
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_176403416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:48 schreef Somberling het volgende:

[..]

Hier hetzelfde.

Ik heb je nu op Facebook. Zag dat je een bericht had gestuurd via messenger maar weet niet hoe ik er op moet reageren. _O- Wat dat betreft ben ik soms onhandig met dingen.
Via telefoon? Moet je een aparte app voor binnenharken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')