abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 augustus 2019 @ 02:04:58 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_188324907
#teamgewonelak

8-)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189261690
Ik heb de gel lak met lamp een aantal maanden gebruikt en mijn nagels zijn naar de kl#te.
Ben ondertussen al een tijd in de weer met kuurtjes om ze weer sterk te maken.

Voor mij echt nooit meer gellak met een lamp.
Hebben meer mensen hier last van ( gehad ) ?
  Moderator vrijdag 4 oktober 2019 @ 13:51:30 #178
382129 crew  Donna
pi_189263863
Van gellak an sich raken je nagels niet beschadigd. Van verkeerd aanbrengen of verkeerd verwijderen wel.

Ik heb het inderdaad ook wel gehad, maar toen was ik nog niet zo lief voor m'n nagels als nu.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 15:47:59 #179
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_189265379
Nee. Juist gell gedaan omdat dat niet zo slecht is voor je nagels.
. Heb nu zelfs gel set op m'n natuurlijke nagel en mijn nageks zijn nog niet beschadigd.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:41:48 #180
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189266160
Weet iemand een merk met een goed Barbie-kleurtje, :@? En het liefst quick dry want ik heb geen geduld, :').

Bijv.






[ Bericht 14% gewijzigd door ChipsZak. op 04-10-2019 16:50:39 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:43:18 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_189266179
Essie lovie dovie?

Al mijn nagellak zit nog in de opslag, anders keek ik even voor je :')
disclaimer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 oktober 2019 @ 16:48:16 #182
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189266250
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Essie lovie dovie?
Komt heel erg in de buurt, maar net niet helemaal. Volgens mij is-ie wat donker(der) dan bovenstaand, :o.

Thanks iig, :*.

edit; het stomme is dat ik alleen maar op Pinterest terechtkom als ik op de plaatjes klik óf ook bij mensen die naar zo'n kleur op zoek zijn, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189278571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:51 schreef DonnaRush het volgende:
Van gellak an sich raken je nagels niet beschadigd. Van verkeerd aanbrengen of verkeerd verwijderen wel.

Ik heb het inderdaad ook wel gehad, maar toen was ik nog niet zo lief voor m'n nagels als nu.
Oké...
Ik heb meerdere keren advies gevraagd bij meanail, heb precies de instructies gevolgd die ze voorstelde.. Resultaat bleef hetzelfde.
Vind het jammer want stond heel mooi, en ze hadden echt mooie kleurtjes.. Dan maar weer gewone gellak als mijn nagels weer geheeld zijn. :)
pi_189278596
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 15:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee. Juist gell gedaan omdat dat niet zo slecht is voor je nagels.
. Heb nu zelfs gel set op m'n natuurlijke nagel en mijn nageks zijn nog niet beschadigd.
Hoevaak heb je het er al af gehaald?
pi_189278630
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 13:51 schreef DonnaRush het volgende:
Van gellak an sich raken je nagels niet beschadigd. Van verkeerd aanbrengen of verkeerd verwijderen wel.

Ik heb het inderdaad ook wel gehad, maar toen was ik nog niet zo lief voor m'n nagels als nu.
Oké...
Ik heb meerdere keren advies gevraagd bij meanail, heb precies de instructies gevolgd die ze voorstelde.. Resultaat bleef hetzelfde.
Vind het jammer want stond heel mooi, en had echt mooie kleurtjes.. Dan maar weer gewone gellak als mijn nagels weer geheeld zijn. :)
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand een merk met een goed Barbie-kleurtje, :@? En het liefst quick dry want ik heb geen geduld, :').

Bijv.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meanail heeft ongeveer deze kleur.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:38:59 #186
382129 crew  Donna
pi_189278634
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:34 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Oké...
Ik heb meerdere keren advies gevraagd bij meanail, heb precies de instructies gevolgd die ze voorstelde.. Resultaat bleef hetzelfde.
Vind het jammer want stond heel mooi, en had echt mooie kleurtjes.. Dan maar weer gewone gellak als mijn nagels weer geheeld zijn. :)
Misschien ruw je teveel op? Of gebruik je primer (of een combi van beide) ? In principe hoef je echt alleen maar te vegen met een bufferblokje en je nagels zijn voldoende ruw. Er zijn ook merken die aanraden op te ruwen met een fijne vijl, maar dan vijl je toch al snel veel te veel weg, hoe voorzichtig je ook doet.
Als dat zo is en je gebruikt bijv. ook nog primer of het verwijderen gaat niet goed, dan ben je zo de hele bovenlaag van je nagels kwijt en dan worden ze idd super slap en beschadigd.

Edit: Oh en neem je je nagels na het opruwen af? Zoja, waarmee?
pi_189278654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Misschien ruw je teveel op? Of gebruik je primer (of een combi van beide) ? In principe hoef je echt alleen maar te vegen met een bufferblokje en je nagels zijn voldoende ruw. Er zijn ook merken die aanraden op te ruwen met een fijne vijl, maar dan vijl je toch al snel veel te veel weg, hoe voorzichtig je ook doet.
Als dat zo is en je gebruikt bijv. ook nog primer of het verwijderen gaat niet goed, dan ben je zo de hele bovenlaag van je nagels kwijt en dan worden ze idd super slap en beschadigd.
Primer moet je toch gebruiken voor betere hechting?
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:42:27 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_189278675
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 16:48 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Komt heel erg in de buurt, maar net niet helemaal. Volgens mij is-ie wat donker(der) dan bovenstaand, :o.

Thanks iig, :*.

edit; het stomme is dat ik alleen maar op Pinterest terechtkom als ik op de plaatjes klik óf ook bij mensen die naar zo'n kleur op zoek zijn, :').
China glaze dance, baby?
disclaimer
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:43:06 #189
382129 crew  Donna
pi_189278682
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:40 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Primer moet je toch gebruiken voor betere hechting?
Niks moet :)

Primer is inderdaad voor een betere hechting, maar als het zonder primer ook goed zit, hoef je geen primer te gebruiken. Omdat het beter hecht, is verwijderen ook weer lastiger als er primer onder zit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 oktober 2019 @ 10:14:38 #190
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_189279013
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

China glaze dance, baby?
Kwam ik ook achter, maar die is nergens meer te vinden ;(.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_189279929


Ik heb een herfsttint met een glittertje.
Vrijdag weer naar de nagelsstyliste. Vind het altijd zo lastig om een kleurtje te kiezen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_189280589
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:43 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Niks moet :)

Primer is inderdaad voor een betere hechting, maar als het zonder primer ook goed zit, hoef je geen primer te gebruiken. Omdat het beter hecht, is verwijderen ook weer lastiger als er primer onder zit.
Oké.. Nou voorlopig kan ik toch niks met mijn nagels. Ze blijven inscheuren. Denk dat dit nog wel even duurt en denk niet dat ik het daarna nog een keer aandurf. Heb nog nooit zulke korte, lelijke nagels gehad :{
Thanks voor je reactie!
pi_189280738
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:23 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb een herfsttint met een glittertje.
Vrijdag weer naar de nagelsstyliste. Vind het altijd zo lastig om een kleurtje te kiezen.
Om de hoeveel weken laat jij je nagels opnieuw doen?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189280991
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Om de hoeveel weken laat jij je nagels opnieuw doen?
3 tot 4
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:50:44 #195
382129 crew  Donna
pi_189280995
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:12 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Oké.. Nou voorlopig kan ik toch niks met mijn nagels. Ze blijven inscheuren. Denk dat dit nog wel even duurt en denk niet dat ik het daarna nog een keer aandurf. Heb nog nooit zulke korte, lelijke nagels gehad :{
Thanks voor je reactie!
Nee ik snap het hoor. Ik heb (voor mijn opleiding) wel hetzelfde gehad, maar toen bleef het ook nooit zo goed zitten. Ik deed het (helaas) gewoon niet goed. Bij de gel opleiding kwam ik erachter dat ik dus o.a. het opruwen echt veel te veel deed.

Het is super leuk dat al die merken de grond uit schieten voor thuis gebruik, maar er gaat daardoor ook best veel mis. Zonde, want dat hoeft helemaal niet, maar de mensen die er werken zijn meestal ook niet eens nagelstylist o.i.d.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:51:34 #196
382129 crew  Donna
pi_189280998
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

3 tot 4
Wauw, dus dit is pas na 2 (?) weken nu je uitgroei? Ik heb maandag m'n nagels gedaan en nu net zoveel uitgroei haha.
pi_189281469
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 12:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Nee ik snap het hoor. Ik heb (voor mijn opleiding) wel hetzelfde gehad, maar toen bleef het ook nooit zo goed zitten. Ik deed het (helaas) gewoon niet goed. Bij de gel opleiding kwam ik erachter dat ik dus o.a. het opruwen echt veel te veel deed.

Het is super leuk dat al die merken de grond uit schieten voor thuis gebruik, maar er gaat daardoor ook best veel mis. Zonde, want dat hoeft helemaal niet, maar de mensen die er werken zijn meestal ook niet eens nagelstylist o.i.d.
Opruwen deed ik niet te veel.
Maar het eraf halen was soms best wel een ramp. Het ging er bij mij helemaal niet goed af, daardoor kan het wel zijn dat ik mijn nagels beschadigd heb met het eraf vijlen. Met alleen een bokkepootje kreeg ik het er echt niet af.

Oh lees nu pas je edit..Na het opruwen nam ik mijn nagels af met een cleaner.
pi_189281504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:38 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Misschien ruw je teveel op? Of gebruik je primer (of een combi van beide) ? In principe hoef je echt alleen maar te vegen met een bufferblokje en je nagels zijn voldoende ruw. Er zijn ook merken die aanraden op te ruwen met een fijne vijl, maar dan vijl je toch al snel veel te veel weg, hoe voorzichtig je ook doet.
Als dat zo is en je gebruikt bijv. ook nog primer of het verwijderen gaat niet goed, dan ben je zo de hele bovenlaag van je nagels kwijt en dan worden ze idd super slap en beschadigd.

Edit: Oh en neem je je nagels na het opruwen af? Zoja, waarmee?
Ik denk dat dit inderdaad het antwoord is waarom mijn nagels nu zo zijn. Door het vijlen dus.
Bij meanail gaven ze als antwoord dat ze bij een salon de lak er ook met vijl afhaalde, dat dat het dus niet kon zijn.
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 13:40:48 #199
382129 crew  Donna
pi_189281651
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:26 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Opruwen deed ik niet te veel.
Maar het eraf halen was soms best wel een ramp. Het ging er bij mij helemaal niet goed af, daardoor kan het wel zijn dat ik mijn nagels beschadigd heb met het eraf vijlen. Met alleen een bokkepootje kreeg ik het er echt niet af.

Oh lees nu pas je edit..Na het opruwen nam ik mijn nagels af met een cleaner.
Cleaner droogt wel uit, is ook niet zo fijn voor de nagels (en daarna nog primer erop helpt dan ook niet mee). Je kan na het opruwen ook even met een zacht nagelborsteltje of babyborsteltje het stof wegvegen, dat is ook voldoende.

Ik mis in het eraf halen het weken. Je weekt wel? Of niet?

Een goede manier om het eraf te halen is de bovenlaag goed open vijlen en dan 10-20 min in celstofdoekjes met salon nagellak remover weken. Daarna kan je het met een bokkenpootje zo eraf halen.
In salons vijlen ze vaak wel de hele kleur weg (al dan niet met een elektrische vijl), maar niet de base en dat is super moeilijk te zien, laat staan te doen bij thuisgebruik. Dan gaat er een nieuwe set op of de rest wordt er afgeweekt (dat hoeft dan maar eventjes want er zit alleen nog een dun laagje base).
pi_189281936
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Cleaner droogt wel uit, is ook niet zo fijn voor de nagels (en daarna nog primer erop helpt dan ook niet mee). Je kan na het opruwen ook even met een zacht nagelborsteltje of babyborsteltje het stof wegvegen, dat is ook voldoende.

Ik mis in het eraf halen het weken. Je weekt wel? Of niet?

Een goede manier om het eraf te halen is de bovenlaag goed open vijlen en dan 10-20 min in celstofdoekjes met salon nagellak remover weken. Daarna kan je het met een bokkenpootje zo eraf halen.
In salons vijlen ze vaak wel de hele kleur weg (al dan niet met een elektrische vijl), maar niet de base en dat is super moeilijk te zien, laat staan te doen bij thuisgebruik. Dan gaat er een nieuwe set op of de rest wordt er afgeweekt (dat hoeft dan maar eventjes want er zit alleen nog een dun laagje base).
De topcoat vijlde ik er eerst voorzichtig af, daarna weekte ik mijn nagels 15 a 20 minuten in de meegeleverde remover ( met clipjes eromheen )
Er zat dan wel wat gellak los maar niet dat ik het er heel gemakkelijk af kon halen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')