abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_179647418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 12:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zelf de bruine versie gebruikt om een stoelhoes voor te maken. Ik vind het apart dat je deze dikte niet kan vinden bij andere stofzaken en kramen. Zo dik is hij nou ook weer niet, gewoon heel mooi dicht geweven.
Je zou naar de stofsoort canvas kunnen zoeken. Mss iets minder g/m2, maar ik denk dat je het precieze nooit helemaal terug krijgt.
Ik had de lap per ongeluk op 60º gewassen ipv 40º. Het kromp dus meer, werd dikker en wat stijver. Mooi stevige stof. Heel jammer dat het eruit is. Ik zal dus ook gauw moeten kijken wat er nog aan andere kleuren is.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:28:17 #152
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_179671241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 23:23 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik had de lap per ongeluk op 60º gewassen ipv 40º. Het kromp dus meer, werd dikker en wat stijver. Mooi stevige stof. Heel jammer dat het eruit is. Ik zal dus ook gauw moeten kijken wat er nog aan andere kleuren is.
Het is nog verkrijgbaar in andere kleuren... Volgens de site nog in wit, zwart, grijs en groen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:09:44 #153
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179671836
Wordt deze nog verkocht?

  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:16:46 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179671930
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:09 schreef Helsinki het volgende:
Wordt deze nog verkocht?

[ afbeelding ]
Volgens de site alleen nog in walnoot.
https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/60239715/
KuikenGuppy
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:25:38 #155
235382 tombolafan
-Miauw-fan
pi_179672029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 11:01 schreef freak1 het volgende:
ik wil best het aanbod doen aan de ikea medewerkers die hier zitten, als er Minna gebleekt artikel nummer 800.260.20 in Jouw vestiging ligt, koop het dan en ik betaal je (Vooraf) verzendkosten naar mij toe, de kosten van aanschaf (zonder personeelskorting) plus 10 euro...
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 23:23 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik had de lap per ongeluk op 60º gewassen ipv 40º. Het kromp dus meer, werd dikker en wat stijver. Mooi stevige stof. Heel jammer dat het eruit is. Ik zal dus ook gauw moeten kijken wat er nog aan andere kleuren is.
Wait whut, freak1 = Teslynd? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_179684939
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]


[..]

Wait whut, freak1 = Teslynd? :o
Niet dat ik weet?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_179684962
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Het is nog verkrijgbaar in andere kleuren... Volgens de site nog in wit, zwart, grijs en groen.
De site is niet geüpdatet.. Alles gaat eruit behalve grijs..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 07:08:06 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179687224
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:08 schreef freak1 het volgende:

[..]

De site is niet geüpdatet.. Alles gaat eruit behalve grijs..
Er staat juist een kleur als nieuw op de site.
Zou me niets verbazen als er meer kleuren als "nieuw" terugkomen, maar je weet het niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179687266
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:08 schreef freak1 het volgende:

[..]

Niet dat ik weet?
:?
Hij geeft antwoord op een vraag aan jou over die stof... Wel heel toevallig :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 9 juni 2018 @ 07:39:28 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179687293
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:?
Hij geeft antwoord op een vraag aan jou over die stof... Wel heel toevallig :+
Zij, en zij geeft altijd overal een mening over, wellicht was die deze keer als zodanig niet aan de user te koppelen omdat het een min of meer positieve mening was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179687312
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zij, en zij geeft altijd overal een mening over, wellicht was die deze keer als zodanig niet aan de user te koppelen omdat het een min of meer positieve mening was.
ik snap er niks meer van, 'ze' heeft een blauwe streep rechts :D

Maar goed, ik kan me niet voorstellen dat iemand die (ook) teslynd is onder een ander account normaal kan reageren dus het zal wel waar zijn dat het 2 personen zijn :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_179687920
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:30 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:?
Hij geeft antwoord op een vraag aan jou over die stof... Wel heel toevallig :+
ok, jij ziet echt dingen die er niet zijn
pi_179688308
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:09 schreef Helsinki het volgende:
Wordt deze nog verkocht?

[ afbeelding ]


Is dat niet de stockholm?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 10:34:49 #164
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_179688666
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 10:03 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Is dat niet de stockholm?
Klopt, maar ik zoek dus de beige variant :). Heb nu iemand op marktplaats gemaild want ik geloof niet dat deze kleur nog te koop is.
pi_179700812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:28 schreef ieniminimuis het volgende: [..]

Het is nog verkrijgbaar in andere kleuren... Volgens de site nog in wit, zwart, grijs en groen.
De groene kan ik me niet herinneren en de andere drie hoef ik niet. 't Is er helemaal niet meer in Utrecht, zag ik net. Lenda is misschien een vervanger (1x te wam wassen). Eerst wassen moet sowieso voordat je met de gekochte stof gaat naaien, zodat je het grote krimpen gehad hebt.
pi_179700867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 22:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

De groene kan ik me niet herinneren en de andere drie hoef ik niet. 't Is er helemaal niet meer in Utrecht, zag ik net. Lenda is misschien een vervanger (1x te wam wassen). Eerst wassen moet sowieso voordat je met de gekochte stof gaat naaien, zodat je het grote krimpen gehad hebt en het eventuele appreteermiddel eruit is.
  maandag 11 juni 2018 @ 11:05:26 #167
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_179724123
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 06:25 schreef freak1 het volgende:
Lieve Ikea kenners!!
ik heb een uitdaging!

in het kort, mijn vriendin doet van alles met stoffen, en na maanden van speuren wat nu de perfecte stof is heeft ze hem gevonden. de Ikea Minna stof :
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80026020/
gebkleekt katoen, de juist sterkte, wasbaar, juiste hoeveelheid grammen per m/2.. in het kort. perfect..
maarrr.. natuurlijk gaat deze uit het assortiment! ze is van het weekend heel nederland doorgereden om overal de laatste restjes te halen, maar nu blijkt dat er overal verkeerde voorraden in het online system staan (er zou nog 20 meter in Rotterdam liggen maar dat ligt er niet) en iedere locatie geeft andere informatie (het gaat eruit, toch weer niet, er komt iedere dag nog 12 meter binnen).
ik heb me uiteraard al helemaal gek gezocht naar alternatieven, maar die zijn er gewoon niet te vinden. het is allemaal lichter, kwetsbaarder etc. etc.

dus: mijn vraag: welke Ikea kampioen kan mij helpen aan zoveel mogelijk meters hiervan te komen? ik vind het prima naar welke locatie dan ook toe te rijden, en met liefde koop ik in 1 keer 50 of 100 meter.. hele rollen is het fijnste..
wie of wie helpt me..
Ik kwam dit vandaag tegen https://www.vanbeekart.nl(...)areerd-300gm/102941/ Omgerekend maar 5,20 per meter.
Mss even het kijken waard in een van hun winkels?
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_179766291
Zojuist kwam het handdoekenrek uit de muur kletteren :S
Super niet happy over en ik zag dat hij ook uit de collectie is. Het gaat om een hjalmaren met plankjes. Hij was maximaal 2 jaar oud (zo lang wonen we hier). Ik heb denk ik nog wel een bonnetje.

Sommige dingen die erop stonden zijn kaduk en het handdoekenrek zelf ook. Hij was gewoon netjes bevestigd. Hij is er dus 'afgeschoten' en gekraakt.

Is het nog de moeite waard om hiermee naar IKEA te gaan?
pi_179773039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 16:54 schreef kahlie het volgende:
hjalmaren
IKEA levert geen bevestigings materiaal dus als de schroeven en pluggen uit de muur zijn getrokken weinig kans.

Jeroentje.
pi_179779215
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 22:23 schreef jpajs het volgende:

[..]

IKEA levert geen bevestigings materiaal dus als de schroeven en pluggen uit de muur zijn getrokken weinig kans.

Het was helaas niet die, maar het ladder-type. Je hebt gelijk dat ze geen bevestigingsmateriaal leveren, maar ik vind het wel heel raar.
  donderdag 14 juni 2018 @ 11:08:54 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179779719
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 10:32 schreef kahlie het volgende:

[..]

Het was helaas niet die, maar het ladder-type. Je hebt gelijk dat ze geen bevestigingsmateriaal leveren, maar ik vind het wel heel raar.
Zit het gedeelte dat aan de wand zit nog wel vast dan, en is alleen het ladder deel naar beneden komen zetten, of is het geheel van de wand losgekomen?
Want in het eerste geval is het de constructie zelf, en in het tweede geval de bevestiging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179802977
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ik kwam dit vandaag tegen https://www.vanbeekart.nl(...)areerd-300gm/102941/ Omgerekend maar 5,20 per meter.
Mss even het kijken waard in een van hun winkels?
thanks! maar dat lijkt wel erg op schildersmateriaal.. even mailen..
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_180029586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit het gedeelte dat aan de wand zit nog wel vast dan, en is alleen het ladder deel naar beneden komen zetten, of is het geheel van de wand losgekomen?
Want in het eerste geval is het de constructie zelf, en in het tweede geval de bevestiging.
De ladder zit alleen aan 2 schroeven bovenin bevestigd, dat is dus ervanaf gekomen. Er is geen andere manier om te bevestigen. Hij is kennelijk heel hard gedreund dus daardoor ook 'geknakt'. Dus hij was ook niet meer te redden.
  maandag 25 juni 2018 @ 09:39:47 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180029853
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:23 schreef kahlie het volgende:

[..]

De ladder zit alleen aan 2 schroeven bovenin bevestigd, dat is dus ervanaf gekomen. Er is geen andere manier om te bevestigen. Hij is kennelijk heel hard gedreund dus daardoor ook 'geknakt'. Dus hij was ook niet meer te redden.
Zit er nog iets vast aan de wand?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180030422
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 09:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zit er nog iets vast aan de wand?
Nope. Helemaal niets.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:37:56 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180030831
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:12 schreef kahlie het volgende:

[..]

Nope. Helemaal niets.
Dan was de bevestiging aan de wand dus het probleem :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180031081
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan was de bevestiging aan de wand dus het probleem :{
Dat denk ik inderdaad ook, alhoewel er behoorlijke pluggen e.d. in zaten en hij er wel 1,5 jaar heeft gehangen. Achteraf gezien is het ook onhandig dat zo'n hele ladder slechts steunt op 2 schroeven met pluggen aan de muur. :{
pi_180197993
Weet iemand of de runners van het nieuwe systeem Vidga ook past op het oude systeem Kvartal?
Heb overal Kvartal roedes hangen met paneelgordijnen. Tijd terug in 1 kamer de paneelgordijnen al vervangen voor gewone gordijnen met runners. Wil nu nog 2 kamers doen en zie dat Kvartal niet meer bestaat :'(
Hopelijk past het nieuwe systeem ook op het oude.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 00:11:22 #179
335643 faptist
Maakt fouten
pi_180459902
Niemand die nieuwe producten uit de binnenkort uit te komen catalogus gaat lekken of linken ?

*hoopvol

Kan niet wachten op de catalogus. Iets met guilty pleasure :D
pi_180462709
Staan die niet ook online?
  zaterdag 14 juli 2018 @ 09:56:00 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_180464196
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 00:11 schreef faptist het volgende:
Niemand die nieuwe producten uit de binnenkort uit te komen catalogus gaat lekken of linken ?

*hoopvol

Kan niet wachten op de catalogus. Iets met guilty pleasure :D
Wanneer komt 'ie?
Resistance is futile.
  zaterdag 14 juli 2018 @ 11:27:00 #182
80382 manny
30 is best veel
pi_180465304
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wanneer komt 'ie?
en niet de online versie. gewoon ouderwets bladeren
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_180471695
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juli 2018 09:56 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wanneer komt 'ie?
Eind augustus/begin september waarschijnlijk
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_180538759
Hellup. Wij willen heel graag een nieuwe keuken van Ikea, met zoveel mogelijk lades. Nu hebben we alleen een heel groot probleem. Die zachtsluitende lades zijn voor mij te zwaar, ik krijg ze nauwelijks open. Heeft er iemand een oplossing?
pi_180539758
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Hellup. Wij willen heel graag een nieuwe keuken van Ikea, met zoveel mogelijk lades. Nu hebben we alleen een heel groot probleem. Die zachtsluitende lades zijn voor mij te zwaar, ik krijg ze nauwelijks open. Heeft er iemand een oplossing?
Het is al een tijdje geleden dat ik mijn IKEA (wel METOD) keuken in elkaar heb gezet,
Maar volgens mij waren er twee soorten lades, de "luxe" zachtsluitende en de "goedkope" niet zachtsluitende. Misschien dat die makkelijker open gaan?

Volgens mij was ook de "demper" bij de luxe lades optioneel te installeren. Je kunt hem dus weglaten. Misschien dat je met een scheutje smeerolie de boel nog soepeler maakt.
pi_180541323
Eerst beweerde de verkoopster dat er alleen zachtsluitende lades waren, en toen ik doorvroeg zei ze dat er wel andere lades waren, maar die waren dan van de andere goedkope keukens en “niemand wil die lades, die lopen niet soepel”. Op mijn opmerking dat we dan dus geen keuken van Ikea kunnen kopen omdat ik niet genoeg kracht heb om de lades open te krijgen kwam er geen enkele reactie of oplossing. Volgende keer maar hopen dat er een kundigere medewerker te vinden is, want als die demper eruit kan zonder de garantie te verspelen is dat ook nog een idee natuurlijk. In de montagehandleiding staat de demper helaas niet los. Met die goedkoper lades is niet iedere combinatie te maken die ik nodig heb, maar misschien kan er dan bij die combinaties wel de demper eruit. Ik heb niet genoeg kracht om zo’n lade over die weerstand heen te trekken, na twee lades heb ik Symph verder alle kastjes laten openmaken.
pi_180544508
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 17:10 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden dat ik mijn IKEA (wel METOD) keuken in elkaar heb gezet,
Maar volgens mij waren er twee soorten lades, de "luxe" zachtsluitende en de "goedkope" niet zachtsluitende. Misschien dat die makkelijker open gaan?

Volgens mij was ook de "demper" bij de luxe lades optioneel te installeren. Je kunt hem dus weglaten. Misschien dat je met een scheutje smeerolie de boel nog soepeler maakt.
De demper is al op de geleider gemonteerd. Dat gaat dus niet zomaar. En de demper er af slopen is verval van garantie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 18:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Eerst beweerde de verkoopster dat er alleen zachtsluitende lades waren, en toen ik doorvroeg zei ze dat er wel andere lades waren, maar die waren dan van de andere goedkope keukens en “niemand wil die lades, die lopen niet soepel”. Op mijn opmerking dat we dan dus geen keuken van Ikea kunnen kopen omdat ik niet genoeg kracht heb om de lades open te krijgen kwam er geen enkele reactie of oplossing. Volgende keer maar hopen dat er een kundigere medewerker te vinden is, want als die demper eruit kan zonder de garantie te verspelen is dat ook nog een idee natuurlijk. In de montagehandleiding staat de demper helaas niet los. Met die goedkoper lades is niet iedere combinatie te maken die ik nodig heb, maar misschien kan er dan bij die combinaties wel de demper eruit. Ik heb niet genoeg kracht om zo’n lade over die weerstand heen te trekken, na twee lades heb ik Symph verder alle kastjes laten openmaken.
Zorgt die demper er voor dat je de lade minder makkelijk open krijgt? :?

Het andere ladesysteem wil je ook echt niet hoor. Die vind ik niet IKEA waardig eigenlijk. Ik heb voor een blokje in de bijkeuken één zo'n goedkopere lade gekocht en daar spijt van. Dat gaat een MAXIMERA lade worden.

Maar dat is zuur... dan toch misschien kijken of je de dempers kunt aftapen of naar een andere leverancier kijken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_180544616
Nou, dat wordt dan hoogstwaarschijnlijk geen Ikea, want dempers eruit halen is dus geen optie ivm garantie. Waardeloos zeg -O-
  dinsdag 17 juli 2018 @ 21:02:38 #189
249756 Symphonic
Look o Look
pi_180545223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De demper is al op de geleider gemonteerd. Dat gaat dus niet zomaar. En de demper er af slopen is verval van garantie.

[..]

Zorgt die demper er voor dat je de lade minder makkelijk open krijgt? :?

Het andere ladesysteem wil je ook echt niet hoor. Die vind ik niet IKEA waardig eigenlijk. Ik heb voor een blokje in de bijkeuken één zo'n goedkopere lade gekocht en daar spijt van. Dat gaat een MAXIMERA lade worden.

Maar dat is zuur... dan toch misschien kijken of je de dempers kunt aftapen of naar een andere leverancier kijken...
je moet door die dempers de lades door een enorme weerstand trekken. Dat is best pittig als je de kracht niet hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 17-07-2018 21:11:19 ]
Juin uit Eigen Tuin!
pi_180546107
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 21:02 schreef Symphonic het volgende:

[..]

je moet door die dempers de lades door een enorme weerstand trekken. Dat is best pittig als je de kracht niet hebt.
Oh ik geloof het hoor, maar heb het zelf nooit door gehad of qua werking van de geleiders is het me ook nog nooit opgevallen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_180546481
Ikea heeft toch van die metalen mandjes die je in je kast aan een plank kan hangen? Ik kan ze op de webshop niet vinden. Weet iemand de naam?
  dinsdag 17 juli 2018 @ 22:11:06 #192
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_180546663
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ikea heeft toch van die metalen mandjes die je in je kast aan een plank kan hangen? Ik kan ze op de webshop niet vinden. Weet iemand de naam?
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10345073/

deze?
pi_180546703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 22:02 schreef Myraela het volgende:
Ikea heeft toch van die metalen mandjes die je in je kast aan een plank kan hangen? Ik kan ze op de webshop niet vinden. Weet iemand de naam?
deze https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20312492/ ?
pi_180547398
Oeh, die tweede, ja! Bedankt!
pi_180556325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2018 20:30 schreef Bartjebart het volgende:
De demper is al op de geleider gemonteerd. Dat gaat dus niet zomaar. En de demper er af slopen is verval van garantie.
Ik ben even "in" mijn keuken gekropen. Maar de demper word "achterop" los op de ladegeleider geklikt hoor. Hij zit er wel meteen bij. Maar of je hem monteerd is een keuze.
Ik wou even in de montageinstructie kijken maar die krijg ik niet gedownload.

Of die demper ook voor de "uitrekbeveiliging" zorgt is een goeie. Ik denk nu haast van niet.
Vaak zit aan de "achterkant" van de geleider een "kuiltje" in de rail waar het wieltje in gaat. Dit is om te voorkomen dat de lade uit zichzelf open gaat staan.

Iedere beetje kwaliteitskeuken heeft dit wel, dus ik wens je veel succes Doedezemaar om een goed passende keuken te vinden. :)

Edit:
Ik download net de nieuwe montage handleiding en daar staat de demper geïntegreerd.
Vroeger was ie dus los, nu niet meer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Nixxor op 18-07-2018 14:17:16 ]
pi_180560482
Voor nu lijkt de oplossing te zijn om zoveel mogelijk de andere lades te gebruiken en op een paar grote maximeralades electrische bediening te monteren.
Dat wordt nu het uitgangspunt, ik hoop dat het zo gaat lukken, al moeten we die andere lades nog wel even goed ter plaatse testen.
En anders naar een andere leverancier. Dat kuiltje is het probleem niet, dat hebben de huidige keuken en mijn vorige keukens ook, maar bij maximera wordt er als het ware aan de lade getrokken terwijl ik ‘m probeer te openen. Op een van mijn voormalige werklocaties hadden ze magneetjes op de kastdeurtjes gemonteerd, die kreeg ik dus ook niet open.
pi_180844176
Alvast een blik werpen in de nieuwe catalogus?
Hier de US versie:

https://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/IKEA_Catalogue#/pages/1
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_180855203
Iemand die weet hoe deze kast heet?

Een van de scharnieren is afgebroken, en wil ik graag n nieuwe voor bestellen bij IKEA.

  dinsdag 31 juli 2018 @ 15:13:11 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_180855309
Mooie kast, nooit gezien bij ikea. Zeker dat hij daar vandaan komt?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_180855952
Ik heb m daar zelf gekocht, dus ik denk t wel.

Helaas geen sticker erop met de naam van de kast.

Kast is denk ik rond de 7 jaar oud.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')