abonnement Unibet Coolblue
pi_175683474
Lekker ravotten!

Niks is leuker dan samen met je kat te spelen en ravotten! Lekker in de buitenlucht stoeien, samen spelen met een trekspel of actieve denkspelletjes voor katten . Samen spelen is niet alleen leuk, het is ook goed voor de ontwikkeling van juw huisdier en het versterkt de onderlinge band. we hebben voor allemaal iets in huis!

Samen spelen

Spelen met je huisdier is misschien wel een van de leukste dingen om te doen. Daarnaast is het ook nog eens heel goed. Het stimuleert het brein, versterkt de band en zorgt voor een goed humeur van het beestje en het baasje. Spelen kan daarom gelukkig ook op vele manieren. Samen spelen met een touw, een bal of apporteren. Lekker in de buitenlucht genieten van elkaars gezelschap en rennen totdat je erbij neervalt.

Lekker vies worden

En kat moet lekker vies worden, bewegen, spelen met soortgenootjes en je bent nooit te oud om de band tussen kat en baas te versterken. Met dit ik het achterhoofd ben ik met Mirik Milan (een goede jeugdvriend van mij en de nachtburgemeester van Amsterdam en feestaannemer) cat days begonnen. Wij denken vanuit de kat , wat heeft je kat nodig en waar wordt hij of zij blij van? Bewegen, spelen, goed eten, EHBO zorg, en een baasje die je begrijpt!

We werken elk jaar met andere kattentrainers en gedragsdeskundigen (Marco Starink, Ulrike Meder, Martin Gaus, kattenschool De Gabber onder andere), omdat iedere trainer toch een andere kijk op zijn vak heeft, en elke kat en elk baasje ook weer anders zijn.

Pb bij intresse :)
  roze dinsdag 12 december 2017 @ 22:50:49 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175683565
??
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:12:22 #3
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175684071
:')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  roze dinsdag 12 december 2017 @ 23:21:46 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175684287
quote:
Gaat dit topic nou over honden of katten?
Your beauty never ever scared me.
pi_175684618
TS is een mongool die aandacht opvraagt dat is foch helder? Sorry dat ik t zo zeg maar de het regelement rondom BAN is ook niet meer van wat het was.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Spellchecker dinsdag 12 december 2017 @ 23:45:41 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')