abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 09:45:52 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176275108
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:02 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is inmiddels al 12 uur 's nachts in Abu Dhabi, dus die vlog gaat vandaag ook niet komen... :')

Kan een mod deze info in de OP plaatsen? Bedankt. :)

[..]

Youtube: https://youtube.com/channel/UCYR2A6B44DKgLeaSPZ7Ulqg
Instagram: https://www.instagram.com/willemvink/
Facebook: https://www.facebook.com/WillemWorld/
Ik zet hem erin ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176279422
Alsof deze gozer tijd heeft elke dag een filmpje te bewerken en daarnaast ook nog te reizen en werken. :')
Sukkel :')

EDIT: nu al gefaald want hij zou al 3 videos gepost moeten hebben. Hij heeft er nog 0 geupload :') :')

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 13:30:20 ]
pi_176279994
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:29 schreef wielrennerdt het volgende:
Alsof deze gozer tijd heeft elke dag een filmpje te bewerken en daarnaast ook nog te reizen en werken. :')
Sukkel :')

EDIT: nu al gefaald want hij zou al 3 videos gepost moeten hebben. Hij heeft er nog 0 geupload :') :')
ben benieuwd hoeveel landen het uiteindelijk gaan worden.
52 landen bezoeken in een jaar tijd :')
pi_176281275
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:54 schreef fespo het volgende:

[..]

ben benieuwd hoeveel landen het uiteindelijk gaan worden.
52 landen bezoeken in een jaar tijd :')
Hij is nu in Dubai zag ik op z'n insta
pi_176281658
Waarom heb ik het gevoel dat dit gewoon vooropgezet is en hij allang in die landen waar hij heengaat en die mensen waar hij toevalligerwijs bezoekt (of werkt voor geld) contact heeft gehad en dit een allang en breed uitgemeten plan is waar niks oprecht in is en gewoon een zoveelste poging van iemand om iets te doen wat allang eerder gedaan is alleen dan nu in een ander jaar/tijdstip om zoveel mogelijk views te krijgen en dus ¤¤¤ van YouTube op den duur.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 15:06:53 ]
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:07:48 #81
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_176281696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:48 schreef wielrennerdt het volgende:
Hij is nu in Dubai zag ik op z'n insta
Ok, ik ga vandaag even de straat niet op ;)

edit: even gekeken en nee, hij is op z'n Insta nog steeds in Abu Dhabi.
pi_176282127
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:06 schreef Iwanius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit gewoon vooropgezet is en hij allang in die landen waar hij heengaat en die mensen waar hij toevalligerwijs bezoekt (of werkt voor geld) contact heeft gehad en dit een allang en breed uitgemeten plan is waar niks oprecht in is en gewoon een zoveelste poging van iemand om iets te doen wat allang eerder gedaan is alleen dan nu in een ander jaar/tijdstip om zoveel mogelijk views te krijgen en dus ¤¤¤ van YouTube op den duur.
zou me ook weer niets verbazen idd.
pi_176285322
quote:
15s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:06 schreef Iwanius het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit gewoon vooropgezet is en hij allang in die landen waar hij heengaat en die mensen waar hij toevalligerwijs bezoekt (of werkt voor geld) contact heeft gehad en dit een allang en breed uitgemeten plan is waar niks oprecht in is en gewoon een zoveelste poging van iemand om iets te doen wat allang eerder gedaan is alleen dan nu in een ander jaar/tijdstip om zoveel mogelijk views te krijgen en dus ¤¤¤ van YouTube op den duur.
Ik denk eerder dat hij zichzelf gewoon enorm heeft overschat. Het is niet uniek, hij houdt zich niet aan zijn eigen regels, het is totaal niet boeiend om te volgen. Ik denk dat hij binnen een paar weken zijn conplete plan omgooit.

Hij heeft 25k volgers en denkt dat dat een stabiele basis is om van rond te komen. Dat zal vies tegenvallen.
pi_176286160
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:45 schreef PJR het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat hij zichzelf gewoon enorm heeft overschat. Het is niet uniek, hij houdt zich niet aan zijn eigen regels, het is totaal niet boeiend om te volgen. Ik denk dat hij binnen een paar weken zijn conplete plan omgooit.

Hij heeft 25k volgers en denkt dat dat een stabiele basis is om van rond te komen. Dat zal vies tegenvallen.
Die volgers moeten wel iets te kijken hebben anders zullen zijn reclame-inkomsten nihil zijn. Zolang de filmpjes uitblijven gaat de geldmachine ook nog niet draaien. :D
pi_176288051
Ook vandaag geen video... De verwachtingen waren hooggespannen dus dit is ronduit teleurstellend.

Misschien heeft hij tijd nodig om zijn 'draai' te vinden en komt ie alsnog met een reeks aan leuke vlogs/filmpjes.

We wachten af. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 20:07:29 ]
pi_176288066
Het was ook totaal niet te verwachten dat hij zou falen natuurlijk.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:33:43 #87
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176288532
quote:
9s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:06 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Ook vandaag geen video... De verwachtingen waren hooggespannen dus dit is ronduit teleurstellend.

Misschien heeft hij tijd nodig om zijn 'draai' te vinden en komt ie alsnog met een reeks aan leuke vlogs/filmpjes.

We wachten af. :)
Bij wie waren de verwachtingen hooggespannen? Toch niet in dit topic?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176289018
quote:
11s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:33 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Bij wie waren de verwachtingen hooggespannen? Toch niet in dit topic?
Bij zijn fans en volgers. Ikzelf had ook wel wat meer verwacht dan dit.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 20:57:38 #89
45833 crew  Fogel
pi_176289060
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Bij zijn fans en volgers. Ikzelf had ook wel wat meer verwacht dan dit.
De fans en zijn volgers: vader, moeder en wat andere gezinsleden, plus enkele duizenden "volgers" die gekocht zijn via TOR?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_176289080
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:55 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Bij zijn fans en volgers. Ikzelf had ook wel wat meer verwacht dan dit.
Ben jij een fan en/of volger? Volgens mij had niemand hier nog van die vent gehoord.
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 21:02:26 #91
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176289146
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:58 schreef PJR het volgende:
Ben jij een fan en/of volger? Volgens mij had niemand hier nog van die vent gehoord.
Familie gok ik zo.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176289167
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef Fogel het volgende:
De fans en zijn volgers: vader, moeder en wat andere gezinsleden, plus enkele duizenden "volgers" die gekocht zijn via TOR?
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:58 schreef PJR het volgende:
Ben jij een fan en/of volger? Volgens mij had niemand hier nog van die vent gehoord.
Willem is een vrij bekende Youtuber hoor, vergis jullie niet. :) 70K volgers op YouTube is niet niks. Hij heeft zelfs meerdere keren het nieuws gehaald vanwege zijn stunts.

En ja, ik volg hem al een tijdje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2018 21:05:46 ]
pi_176293640
Wel knap, zonder geld naar Abu Dhabi vliegen.
pi_176293745
Morgen 19:00 eerste video (..)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_176293877
Hoop wel dat t m lukt, als ie oprecht is.
pi_176294173
Ach, hij zit tenminste niet alleen maar op zijn zolderkamer...
pi_176294268
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:18 schreef potjecreme het volgende:
Ach, hij zit tenminste niet alleen maar op zijn zolderkamer...
Nee hij vliegt "voor niets" naar Abu Dhabi, een normaal mens lukt dat helaas niet.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176294966
Ik begrijp oprecht niet dat hij het zichzelf zo moeilijk maakt.

Dat het niet lukt om vanaf het begin elke dag een video over die dag te uploaden is vrij logisch, en hem niet kwalijk te nemen. Een beetje ervaren youtuber had dat echter ook wel van tevoren kunnen bedenken.

Bovendien begrijp ik oprecht niet waarom hij in de VAE begint. Vanuit daar kan je niet anders dan vliegen, want over land moet je eerste duizenden kilometers woestijn doorkruizen wil je in de bewoonde wereld terecht komen. Als hij slim was had hij de eerste paar weken een aantal Europese landen gedaan, omdat dat relatief gemakkelijk met weinig geld van land naar land reizen is en mensen te vinden die eventueel geld willen geven om zo een basis te leggen.

En ik begrijp ook echt niet waarom je alles in het engels doet terwijl je voor geen meter engels spreekt, dat werkt denk ik alleen maar averechts.
pi_176295019
Ik neem trouwens aan dat hij een team in Nederland heeft waar hij opnames heen stuurt die vervolgens alles edit en uploadt. Ik weet niet hoe lang en van wat voor kwaliteit die video's zijn, maar normaal gesproken ben je daar wel een paar uur per video aan kwijt.

Ik hoop wel dat hij zijn social media beter bij gaat houden. Op facebook en twitter doet hij sowieso niets, en op youtube blijft het vooralsnog stil. Enige wat we hebben zijn een paar nietszeggende foto's op instagram, niks over wat hij nou allemaal doet, meemaakt en hoe het verloopt. Hij communiceert, op 3 woorden bij zijn laatste foto na, niets over waarom we nog geen video hebben en wanneer we deze kunnen verwachten.

En hij is niet eens consequent met "no, everything is in English". "Morgen 19:00 video", ben benieuwd.

Het enige waarin hij consequent is, is dat hij zich niet aan zijn eigen regels houdt. Die omhelzing heeft ie waarschijnlijk ook gewoon in Nederland gelaten.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:46:13 #100
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_176306187
Hij heeft op zijn laatste instagram post gereageerd dat vandaag om 19.00 uur de video online komt... to be continued
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')