abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175703249
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Bubbelgum geven!
Gegarandeerd succes! :Y
Dat heeft tot nu toe nog niet gewerkt, misschien moet ik meer bubblegum geven ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_175704177
Mijn jongste durft ook nooit aan zijn tanden te wiebelen. Sommige melktanden zijn er met behulp van een appel uit gegaan, maar de kiezen zijn allemaal door de tandarts eruit getrokken. In januari moet de allerlaatste eruit. Daarvoor hebben we al een afspraak bij de tandarts staan.

Hij heeft morgen een biologietoets over bloed. Tijdens de lessen is hij al flauwgevallen en net toen ik hem ging overhoren ging het alweer mis. Dat wordt wat morgen.
So much alone, so deeply by ourselves,
So far beyond the casual solitudes
Wallace Stevens
pi_175704208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:29 schreef Gaoxing het volgende:
Uhm... wat is er nu het verschil tussen dit topic en de SC? 😉

Ik zie mijn oudste op dit moment helemaal kapot gaan op het basketbalveld. Hij had net een wedstrijd met het schoolteam en vandaar zijn we rechtstreeks naar z’n reguliere training gereden waar coach besloot fijn de volle anderhalf uur wedstrijdjes te spelen. Avondeten overgeslagen, alleen wat ‘energy balls’ weg kunnen werken, en ik kan nu gewoon zien dat hij de bal nauwelijks nog omhoog krijgt. Mooi kind ❤
Hou je hem wel een beetje in de gaten, Gao :o
Wallace Stevens
  woensdag 13 december 2017 @ 21:39:11 #54
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_175706537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dat heeft tot nu toe nog niet gewerkt, misschien moet ik meer bubblegum geven ;)
Tandarts zei vanmiddag wel dat ie er wel een beetje rap uit moet, dus dat ze meer moet wiebelen ;) ondertand, zal bubblegum ook niet veel helpen :D

Succes voor je jongste Livelink! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_175706710
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:39 schreef Susie het volgende:

[..]

Tandarts zei vanmiddag wel dat ie er wel een beetje rap uit moet, dus dat ze meer moet wiebelen ;) ondertand, zal bubblegum ook niet veel helpen :D

Succes voor je jongste Livelink! ^O^
En een goede hap uit een stevige appel?

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 13-12-2017 21:57:07 ]
Wallace Stevens
  woensdag 13 december 2017 @ 21:57:07 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175707160
Livelink :o Ik hoop dat J het trekt morgen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175707520
Ai, als dat maar goed gaat livelink
  woensdag 13 december 2017 @ 22:22:08 #58
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_175707999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:43 schreef livelink het volgende:

[..]

En een goede hap uit een stevige appel?
Doet ze niet, de lafaard :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_175709113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:08 schreef amaranta het volgende:
Ai, als dat maar goed gaat livelink
Ik verwacht dat het fout gaat. Ik twijfel nog of ik zijn lerares moet mailen, maar aangezien hij tijdens de les al was flauwgevallen denk ik dat ze het wel doorheeft.
Wallace Stevens
  donderdag 14 december 2017 @ 04:50:35 #60
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_175711680
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:22 schreef Susie het volgende:
Doet ze niet, de lafaard :D
Pizza!
  donderdag 14 december 2017 @ 05:10:23 #61
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_175711695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
Hou je hem wel een beetje in de gaten, Gao :o
Nauwlettend :D

Ik had ook aangeboden dat hij naar huis mocht, maar de wedstrijd was vreselijk frustrerend geweest, dus hij wilde graag z’n frustratie nog even wegspelen. We kennen de scheids van gisteren al jaren, en hij fluit ieder spel compleet plat met de meest dubieuze beslissingen. Gisteren dus ook weer, waardoor ze uiteindelijk nt verloren. Mijn jongste is normaal gesproken totaal niet agressief, maar bekende gisteren dat hij na de zoveelste ‘oh sorry niet gezien’ van de scheids erg de neiging kreeg om iemand te slaan.

En bij thuiskomst heeft hij binnen een paar minuten een enorme kom macaroni naar binnen gewerkt. Wat wel grappig was: volgens hem was het ongelooflijk lekker. Het was prima, maar zijn honger droeg zeker bij aan de smaak :D

Oh en de andere overweging was dat vandaag de laatste schooldag voor de kerstvakantie is. Dus hij had geen huiswerk en vandaag maar een half dagje. Vanavond nog even ballen, en dan kan hij een paar dagen slapen ;)

Arme J., livelink! Wat bizar dat hij er zo gevoelig voor is!

[ Bericht 9% gewijzigd door Gaoxing op 14-12-2017 06:50:00 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2017 @ 07:04:14 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_175712044
Och jeetje livelink, is hij zo bang voor bloed? Dat het zelfs bij alleen maar theorie al misgaat? Arme J.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_175712138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:04 schreef Rewimo het volgende:
Och jeetje livelink, is hij zo bang voor bloed? Dat het zelfs bij alleen maar theorie al misgaat? Arme J.
Ja, vooral als hij er over hoort praten. En bloedprikken is een complete ramp.
Ik was net zijn tas aan het uitpakken en vond een halbriefje in zijn tas (briefje dat ze bij zich moeten hebben als ze tijdens de lesuren in de gang zijn).
Reden van het halbriefje was 'bloed in de les'. Dus ik ga er vanuit dat ik de docente niet hoef te mailen.
Wallace Stevens
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 december 2017 @ 07:40:50 #64
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_175712276
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:17 schreef livelink het volgende:

Ja, vooral als hij er over hoort praten. En bloedprikken is een complete ramp.
Ik was net zijn tas aan het uitpakken en vond een halbriefje in zijn tas (briefje dat ze bij zich moeten hebben als ze tijdens de lesuren in de gang zijn).
Reden van het halbriefje was 'bloed in de les'. Dus ik ga er vanuit dat ik de docente niet hoef te mailen.
Mja, klinkt alsof ze het wel doorheeft ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!
pi_175712289
Arme J. Hopelijk gaat het goed vandaag.
pi_175712818
Jeetje Livelink, dan heeft J er wel echt flink last van.. Hopelijk valt het mee vandaag en gaan ze daarna weer iets anders behandelen in de klas..
pi_175713487
Och livelink, wat naar dat hij er zoveel last van heeft. Ik hoop dat het een beetje meevalt of dat anders in elk geval de leerkracht het goed oppakt, maar klinkt inderdaad alsof ze het wel in de gaten heeft met dat halbriefje.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_175726549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:49 schreef Nijna het volgende:
Och livelink, wat naar dat hij er zoveel last van heeft. Ik hoop dat het een beetje meevalt of dat anders in elk geval de leerkracht het goed oppakt, maar klinkt inderdaad alsof ze het wel in de gaten heeft met dat halbriefje.
Het is goed gegaan. Er zaten geen plaatjes in de toets en hij is niet flauwgevallen. Erover praten blijkt erger te zijn dan erover lezen en schrijven.
Wallace Stevens
pi_175726890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Het is goed gegaan. Er zaten geen plaatjes in de toets en hij is niet flauwgevallen. Erover praten blijkt erger te zijn dan erover lezen en schrijven.
Oh top! Fijn dat dat goed uitgepakt heeft.
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175727293
Gelukkig Livelink!
♥ Amber ♥ & ♥ Tess ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 14 december 2017 @ 22:34:28 #71
4756 crew  Kyara
1 + 1 = 3
pi_175730816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Dat herken ik inderdaad wel. Dan kun je denk ik zelf wat beter doseren in hoeverre je het toelaat of zo. Meer controle. Fijn dat het goed is gegaan!
  Licht Ontvlambaar donderdag 14 december 2017 @ 23:12:53 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_175732019
Ik moest er nog aan denken vanmiddag, fijn dat het goed gegaan is :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_175738690
Gelukkig dat het goed ging livelink.
  vrijdag 15 december 2017 @ 17:06:13 #74
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_175744431
Mijn oudste is voor het eerst oppassen, bij de buren. Hoeveel verdient dat in Nederland? Ik vroeg een vriendin hier, en die bleek omgerekend een tientje per uur te betalen. Je had de ogen van oudste moeten zien toen ik dat vertelde :D Ik verdiende vroeger vijf gulden volgens mij.
pi_175744467
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 17:06 schreef Gaoxing het volgende:
Mijn oudste is voor het eerst oppassen, bij de buren. Hoeveel verdient dat in Nederland? Ik vroeg een vriendin hier, en die bleek omgerekend een tientje per uur te betalen. Je had de ogen van oudste moeten zien toen ik dat vertelde :D Ik verdiende vroeger vijf gulden volgens mij.
als er bij ons opgepast wordt meestal 5 euro per uur.. ongeveer.
♥ Amber ♥ & ♥ Tess ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')