abonnement Unibet Coolblue
pi_175665355



Dat geluid O+

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

*G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G* *G*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 10:18:56 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:21:55 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175665430
In de TT moet staan: Kettingpapier.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175665513
Ik vond dat geluid juist oorkanker altijd. En fucking tergend langzaam (dat vond ik toen al, niet vergeleken met nu).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:27:31 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175666418
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:27 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond dat geluid juist oorkanker altijd. En fucking tergend langzaam (dat vond ik toen al, niet vergeleken met nu).
Ik vergeleek dat toen met handmatig schrijven. En dan was het wel zeker zo'n 5x sneller!

Ik weet nog héél lang geleden, een onderwerp in het jeugdjournaal over 'home' computers. En dan was er een jongetje en die vader had dan een 'home' computer. En hij kreeg strafwerk. En wat deed dat jongetje? Hij printte 10x uit "Ik mag niet kletsen in de klas"!!!EISN!
En daarna allerlei agogen,psygologen, pedagogen etc aan het woord die de gevolgen van computers voor de opvoeding van kinderen zouden hebben, als ze geen strafwerk meer konden krijgen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175666628
Ze zijn nog steeds te koop. We hebben er een stuk of wat in gebruik voor doordrukformulieren. Wat een baggerdingen zijn dat, heel vaak storing. Voordeel is wel dat je op je kantoor kan horen dat de print er uit komt.
pi_175744181
bij mij op het werk hebben we nog een oki data ML320 ingebruik.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_175747195
Volgens mij worden die printers nog steeds gebruikt in winkels voor bonnetjes printen.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 december 2017 @ 19:37:12 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175747340
godenpapier, alles aan elkaar _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175747363
En dan in bannermania van die afgrijselijke papieren spandoeken maken en printen :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 december 2017 @ 19:39:42 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175747399
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:38 schreef LurkJeRot het volgende:
En dan in bannermania van die afgrijselijke papieren spandoeken maken en printen :')
omg, mijn vader kun zich daar helemaal in uitleven
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175747404
Wat zijn die printers duur!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 december 2017 @ 19:42:45 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175747486
Kettingformulier stond ook altijd mooi in een doos naast de printer zodat hij het rechtstreeks uit de doos trok :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175804689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:39 schreef Sigaartje het volgende:
Wat zijn die printers duur!
Ja, en na twee jaar gebruik zijn ze al versleten ook.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Kettingformulier stond ook altijd mooi in een doos naast de printer zodat hij het rechtstreeks uit de doos trok :D
Een heel meubel is er hier gebouwd. Kettingpapier van een paar lagen dik is erg gevoelig voor vastlopen. Hier zit dus een sleuf in het tafelblad voor de invoer en een heel bouwwerk om de geprinte bonnen te geleiden zonder dat er te veel of te weinig druk op de uitvoer komt.
Maar zolang niet elke chauffeur van zowel klanten als leveranciers zijn uitgerust met een tablet en mee willen doen aan de elektronische versie kunnen we die dingen niet afschaffen. Dat gaat nog wel een paar jaar duren vrees ik.
pi_175804850
Ik had vroeger een matrixprintertje bij mijn C64. Nou die ging lang mee hoor! Heb er heel erg veel plezier van gehad.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 18 december 2017 @ 11:26:34 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_175806512
Nog in gebruik
pi_175806555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:42 schreef rubbereend het volgende:
Kettingformulier stond ook altijd mooi in een doos naast de printer zodat hij het rechtstreeks uit de doos trok :D
Zeker handig, bij mijn oude werkgever werd het ook weer netjes terug-gevouwen in een doos "geduwd".
Weggegaan en opgerot
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 18 december 2017 @ 17:41:53 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175815014
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:55 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ja, en na twee jaar gebruik zijn ze al versleten ook.

[..]

Een heel meubel is er hier gebouwd. Kettingpapier van een paar lagen dik is erg gevoelig voor vastlopen. Hier zit dus een sleuf in het tafelblad voor de invoer en een heel bouwwerk om de geprinte bonnen te geleiden zonder dat er te veel of te weinig druk op de uitvoer komt.
Maar zolang niet elke chauffeur van zowel klanten als leveranciers zijn uitgerust met een tablet en mee willen doen aan de elektronische versie kunnen we die dingen niet afschaffen. Dat gaat nog wel een paar jaar duren vrees ik.
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 1 januari 2018 @ 12:34:58 #18
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_176212475
Deze apparaten waren vooral genot als je 's ochtends vroeg bedacht dat je nog wat voor school wilde printen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  maandag 1 januari 2018 @ 12:43:07 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176212587
Ik hoef maar zelden iets te printen. Het nadeel van zo'n inktjetprintertje is dat wil je het weer eens gebruiken, de inkt uitgedroogd is. Daar had zo'n matrixprinter minder last van.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176231890
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:43 schreef LXIV het volgende:
Ik hoef maar zelden iets te printen. Het nadeel van zo'n inktjetprintertje is dat wil je het weer eens gebruiken, de inkt uitgedroogd is. Daar had zo'n matrixprinter minder last van.
Een matrix printer die weinig gebruikt werd had net als de mechanische typemachine er wel last van dat de inkt uitdroogt, vooral op het stukje wat bloot staat aan de lucht. De eerste regel is in zo'n geval dus bijna onleesbaar. Als je er aan dacht draaide je eerst een stukje lint door na langere stilstand. In de praktijk moest je gewoon nog een keer de eerste pagina uitprinten.

Laser is beter wat dat betreft. Alleen wel duur voor particulier gebruik.
pi_176232639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 19:38 schreef LurkJeRot het volgende:
En dan in bannermania van die afgrijselijke papieren spandoeken maken en printen :')

Goh dat is lang geleden zeg. :P

Die takkeherrie, mooi man. Hele huis wakker omdat ik nog wat moest printen _O_
-nee-
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 10 januari 2018 @ 19:16:13 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176417176
Ik heb geen printer meer. Als ik iets moet printen (paar keer per jaar een paar velletjes) dan laat ik dat wel even bij zo'n printshop doen. Is veel goedkoper dan een eigen printer met al die uitgedroogde cartridges elke keer. Ik had ooit zo'n inkjet printer maar die heb ik om die reden weggemieterd.

Maar...kettingpapier! Vroeger, nog voor het home-computer tijdperk, nam mijn vader af en toe een hele doos mee van zijn werk. Er werd altijd maar één kant bedrukt dus dat was perfect tekenpapier en zoveel als je maar wilde want het was in feite toch afval dat anders werd weggegooid. Ook veel vliegtuigjes van gevouwen. De hele woonkamer lag dan vol! :D

Soms kregen we ook ponskaarten. Kon je ook leuk mee spelen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2018 @ 19:35:02 #23
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176417671
l
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:16 schreef SeLang het volgende:
Ik heb geen printer meer. Als ik iets moet printen (paar keer per jaar een paar velletjes) dan laat ik dat wel even bij zo'n printshop doen. Is veel goedkoper dan een eigen printer met al die uitgedroogde cartridges elke keer. Ik had ooit zo'n inkjet printer maar die heb ik om die reden weggemieterd.

Maar...kettingpapier! Vroeger, nog voor het home-computer tijdperk, nam mijn vader af en toe een hele doos mee van zijn werk. Er werd altijd maar één kant bedrukt dus dat was perfect tekenpapier en zoveel als je maar wilde want het was in feite toch afval dat anders werd weggegooid. Ook veel vliegtuigjes van gevouwen. De hele woonkamer lag dan vol! :D

Soms kregen we ook ponskaarten. Kon je ook leuk mee spelen.
lange tekeningen maken _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_176660967
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:06 schreef Marsenal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goh dat is lang geleden zeg. :P

Die takkeherrie, mooi man. Hele huis wakker omdat ik nog wat moest printen _O_

Banners _O_
Moest je niet een uurtje vooraf pas bedenken dat je een banner nodig was want design en vooral het printen kostte wel even tijd _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_177135269
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:55 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ja, en na twee jaar gebruik zijn ze al versleten ook.

[..]

Een heel meubel is er hier gebouwd. Kettingpapier van een paar lagen dik is erg gevoelig voor vastlopen. Hier zit dus een sleuf in het tafelblad voor de invoer en een heel bouwwerk om de geprinte bonnen te geleiden zonder dat er te veel of te weinig druk op de uitvoer komt.
Maar zolang niet elke chauffeur van zowel klanten als leveranciers zijn uitgerust met een tablet en mee willen doen aan de elektronische versie kunnen we die dingen niet afschaffen. Dat gaat nog wel een paar jaar duren vrees ik.
Hier ook nog in gebruik ivm CMR's en BVA's. :)
'krak'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')