Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Is dat de nieuwe trend onder de huidige generatie kutkinderen uit de laagste sociale klasse? Kapotmaken wat een ander in elkaar zet. Mag je dit soort kinderen hun gebrek aan opvoeding er nog in rammen?
Of valt een minuut met hun lelijke gezicht in de sneeuw houden ook onder mishandeling. Grote kans natuurlijk dat de ouders je voor racist uit maken of de grote Ooohhj-kliek van de Vara er weer op duikt.
Ik ga maar slapen, hopelijk is morgen alles gesmolten en opgelost.
TS:quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Is dat de nieuwe trend onder de huidige generatie kutkinderen uit de laagste sociale klasse? Kapotmaken wat een ander in elkaar zet. Mag je dit soort kinderen hun gebrek aan opvoeding er nog in rammen?
Of valt een minuut met hun lelijke gezicht in de sneeuw houden ook onder mishandeling. Grote kans natuurlijk dat de ouders je voor racist uit maken of de grote Ooohhj-kliek van de Vara er weer op duikt.
Goed voorbeeld voor uw kinders ook.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:06 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebij een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:07 schreef Pendule het volgende:
[..]
Goed voorbeeld voor uw kinders ook.
Nieuw-Zeeland*quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Mijn kinders zijn 29 en 32 en leven in Nieuw-Sealand en zijn zeer wel opgevoed.met allebei een eigen bedrijf aldaar. Dank u . En hebben de nog ouderwetse Nederlands opvoeding genoten. Niet de Wollahh.
Ik ga hier verder niet op in je wilt toch gelijk hebben. En ik ben geen buitenlander. Net zoals mijn kinderen niet. Ik ben een ras-hollander.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:14 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland*
Ik ben ook buitenlander maar ik ben goed opgevoed hoor. Dat kon ook zonder geweld.
Moet je de broer van Werkman vragen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef Fer het volgende:
Nee man. Je woont hier dus je spreekt gewoon de Nederlandse taal.quote:
Toch laten je kinderen je in de steek door te vertrekken. Lekker, als je straks oud bent en hun zitten lekker zo ver. Ik zou m’n moeder nooit in de steek late .quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:16 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in je wilt toch gelijk hebben. En ik ben geen buitenlander. Net zoals mijn kinderen niet. Ik ben een ras-hollander.
Wat jij wil jochie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee man. Je woont hier dus je spreekt gewoon de Nederlandse taal.
Ik ga toch ook niet m’n moedertaal spreken?
Gedraag je gewoon naar de Nederlandse normen en waarden.quote:
Wat lul je nou man. Mijn bedrijf is verkocht en zit nu in een overname omdat ik dan bij mijn kinderen ga wonen daar je hebt geen idee waar je het over hebt. Je lult maar wat. Mijn god wat zijn mensen toch dom.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Toch laten je kinderen je in de steek door te vertrekken. Lekker, als je straks oud bent en hun zitten lekker zo ver. Ik zou m’n moeder nooit in de steek late .
Je bent niet wijs jochie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon naar de Nederlandse normen en waarden.
En spreek landen in de juiste vorm uit AUB.
‘Nieuw-Zeeland’ meneer.
En jij noemt jezelf een ras-Nederlanderquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:25 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Wat lul je nou man. Mijn bedrijf is verkocht en zit nu in een overname omdat ik dan bij mijn kinderen ga wonen daar je hebt geen idee waar je het over hebt. Je lult maar wat. Mijn god wat zijn mensen toch dom.
Ja kloptquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:28 schreef Pendule het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een ras-Nederlander
Ik geloof er niks van. Je laat dit land in de steek meneer.
En hoe de fuck komen we in godsnaam in een topic over sneeuwpoppen op onderwerpen zoals de overname van jouw bedrijfquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:06 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nee dat mag niet wat dat valt onder sneeuwpret. En ja als je mij kinderen aanraakt bij hun sneeuwpret zal ik jou lelijke gesmolten gezicht meer dan een half uur de niet gesmolten sneeuw in duwen.
quote:
De OP quoten, is dat soms een nieuwe trend?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Moet je de broer van Werkman vragen.
Gezicht in de sneeuw is de nieuwe trend. Snowfacing of zo. Een of andere challenge.
ik lach me kapot om jou weet je dat.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:40 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nou verbeeld je dat maar niet hoor meneertje.
Leek me noodzakelijk vanwege dat off-topic gezeik van die boer en die homoquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
[..]
De OP quoten, is dat soms een nieuwe trend?
Na het zal. Mijn god.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik lach me kapot om jou weet je dat.
Je gaat op jou leeftijd in discussie met een 16 jarige homo.
Je maakt me echt aan het lachen. Thnx voor deze goede tijden.
PS: je zit wel altijd rond te spuwen over die achterlijke kolonie daar in het zuiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |