Ik denk dat hij zich nog aan het vermaken is met wat snuifwerk en zorgvuldig uitgezochte dames, zo'n ATH moet natuurlijk wel worden gevierd.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
Stream van Lisk was ook wat aan de late kant, Sasha drinkt zich vast nog wat moed in.
beta.wavesplatform.comquote:Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef ChickenMan het volgende:
Niks nieuwe wallet! Ik zie nog de oude
$7700 nu?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
De hoogste buy order op dit moment is 0.394 BTC, maar als ze meer en meer kantoren gaan openen, zie ik dat nog wel heel wat meer waard gaan worden.quote:
Doet MS zelf ookquote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
Microsoft gestolen van IOTA? 😂quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Cyka blyat wanneer gaat ie nou moon.
quote:The old saying "buy the rumor, sell the news" means that rumors have one effect on a particular trading instrument's price movement, and news can have an opposite effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |