$7700 nu?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
De hoogste buy order op dit moment is 0.394 BTC, maar als ze meer en meer kantoren gaan openen, zie ik dat nog wel heel wat meer waard gaan worden.quote:
Doet MS zelf ookquote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
Microsoft gestolen van IOTA? 😂quote:Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Weheh een samenwerkingsverband met Microsoft aangegaan maar de presentatie wordt gegeven op een MacOS computer
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Cyka blyat wanneer gaat ie nou moon.
quote:The old saying "buy the rumor, sell the news" means that rumors have one effect on a particular trading instrument's price movement, and news can have an opposite effect.
Heb je plannen om van werkplek te veranderen?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
De gateway van ETH is down sinds gisteren of eergisteren, ik ben erop aan het wachten om wat ETH naar Exodus te sturen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Grav1ty het volgende:
Ik probeer wat ethereum te withdrawen vanuit de waves lite wallet naar mijn bitrexx account maar krijg een Error! undefined. Heb rekening gehouden met de gateway fee en heb genoeg waves in mijn account. Ook geprobeerd met verschillende browsers. Weet iemand hoe dit werkt?
Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Heb je plannen om van werkplek te veranderen?
Als particulier/investeerder lijkt dit me niet interessant als zzp'er of startup zonder eigen kantoorruimte/werkplek kan het een uitkomst zijn...
Wat ik tot nu heb gezien/gehoord en begrijp....
De samenwerking met Deloite als auditeur, financiele en juridische afhandeling voor ico's is een strong selling point.
Liquidity.... ehhh neuh niet voor mij ... markt-/prijsmanipulatie ten voordele van net gereleasde token maar wel tegen beteling...
Jammer dat die gast van Oceanlab z'n levensverhaal vertelt... ben daardoor ff afgehaakt...
Is Oceanlab een full node zoals Wavesnodes.net en WavesDesk?
Qua presentatie doet Bitconneccccccccccccccccccct het wel beter ja
huurprijs zal ie nooit overstijgen...quote:Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.
Er bestaan maar 1250 units en je hebt 4 units nodig om gebruik te maken van de kantoren/service, daarnaast komen er steeds meer kantoren bij. En schijnbaar wordt er ook goed gebruik van gemaakt (zoals vanavond), dus dan heb je een token met een daadwerkelijke functie in handen waarvan je verdere prijsstijgingen kan verwachten en dat lijkt mij wel een goede investering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |