abonnement Unibet Coolblue
pi_175629820
Hoi Iedereen,

Ik heb een speciale fotoprinter en wil precies op de juiste maat foto's printen. In dit voorbeeld een foto van 10 x 15 cm en een foto van 8 x 13 cm.

Dit past natuurlijk op 1 velletje foto papier van 1 A4. Maar met welke software kan ik precies die maten aangeven en dat het ook netjes uit de printer rolt?

Ik heb geen verstand van photoshop en hoop op wat makkelijke software. Ik werk met Mac.

Uiteraard heb ik even goed gegoogled naar speciale software, maar helaas niets gevonden.

Dank alvast voor jullie reacties!
pi_175629843
Het woord waar je naar op zoek bent om te googlen is ¨inkaderen van foto¨
pi_175630090
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:06 schreef Edwin_Posse het volgende:
Het woord waar je naar op zoek bent om te googlen is ¨inkaderen van foto¨
Dank, maar dan kom ik vooral op bestel afdrukken websites. niets gevonden wat mij kan helpen.
pi_175632480
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:05 schreef LFJAJ het volgende:
Hoi Iedereen,

Ik heb een speciale fotoprinter en wil precies op de juiste maat foto's printen. In dit voorbeeld een foto van 10 x 15 cm en een foto van 8 x 13 cm.

Dit past natuurlijk op 1 velletje foto papier van 1 A4. Maar met welke software kan ik precies die maten aangeven en dat het ook netjes uit de printer rolt?

Ik heb geen verstand van photoshop en hoop op wat makkelijke software. Ik werk met Mac.

Uiteraard heb ik even goed gegoogled naar speciale software, maar helaas niets gevonden.

Dank alvast voor jullie reacties!
Adobe Lightroom.

Hierin is in cm (of inches) aan te geven hoe groot je afdruk moet zijn tijdens het afdrukken.
En voorlopig klopt het bij mij op de millimeter :)
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')