dr minnaar dan he.. niet dr vriendje.. om het even in perspectief te zetten..quote:Op zondag 10 december 2017 13:25 schreef capuchon_meis het volgende:
Hij weet dat ik vreemdga Leandra.
dit ja.quote:Op zondag 10 december 2017 13:16 schreef Parzival het volgende:
[..]
nee.. want ik zou ook weleens die super spanning willen hebben.. maar ik weet dat ik daar anderen mee kwets.. dus het is altijd een afweging van wat wil ik, versus wat kan ik, versus wat zijn de gevolgen..
jij ziet die gevolgen niet,.. jij wil die gevolgen in je eigen straatje laten passen zodat die er niet zijn
Omdat je met je acties je vriend bedriegt en enorm kwetst als hij erachter komt.quote:Op zondag 10 december 2017 16:12 schreef capuchon_meis het volgende:
Laten we het eens omdraaien, ik kan me ook afvragen of mijn vriend nog van mij houdt. Zolang hij dat niet laat zien, waarom zou ik meer moeite doen voor mijn relatie, of de dingen laten die in jullie ogen niet oké zijn?
Ja dan dump je hem hè.quote:Op zondag 10 december 2017 16:12 schreef capuchon_meis het volgende:
Laten we het eens omdraaien, ik kan me ook afvragen of mijn vriend nog van mij houdt. Zolang hij dat niet laat zien, waarom zou ik meer moeite doen voor mijn relatie, of de dingen laten die in jullie ogen niet oké zijn?
Ah, je wil het zijn schuld laten zijn zodat je zeker geen verantwoordelijkheid hoeft te gaan dragen voor je acties?quote:Op zondag 10 december 2017 16:12 schreef capuchon_meis het volgende:
Hij kwetst mij niet?quote:Op zondag 10 december 2017 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je met je acties je vriend bedriegt en enorm kwetst als hij erachter komt.
Dat je dit moet vragen.
Maak het uit, alsjeblieft zeg.
Ik ben andersom ook beter af zonder hem.quote:Op zondag 10 december 2017 16:15 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja dan dump je hem hè.
Hij is waarschijnlijk beter af zonder jou.
Waar zeg ik dat eerste?quote:Op zondag 10 december 2017 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, je wil het zijn schuld laten zijn zodat je zeker geen verantwoordelijkheid hoeft te gaan dragen voor je acties?
Wat wil je met deel twee van dit relatiedrama van je?
Maak het dan uit.quote:Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef capuchon_meis het volgende:
[..]
Ik ben andersom ook beter af zonder hem.
Tja waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.quote:Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef capuchon_meis het volgende:
[..]
Ik ben andersom ook beter af zonder hem.
quote:Op zondag 10 december 2017 16:12 schreef capuchon_meis het volgende:
Zoals je eerder al zei.. o als het moet ben ik zo weg.. het maakt allemaal niets uit.. blabla..quote:Op zondag 10 december 2017 17:22 schreef capuchon_meis het volgende:
Dan ga ik er een einde aan breien. Alleen daar heb ik nog even tijd voor nodig, onder andere om mezelf geen zwerver te laten zijn.
uit welke film is dit dan?quote:Op zondag 10 december 2017 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verlos hem uit zijn lijden...
Ik heb geen idee! Ik krijg hier alleen jouw egoïstische kijk mee.quote:
Daarom schreef ik afgelopen zaterdag / gisteren dus ook dit:quote:Op zondag 10 december 2017 17:22 schreef capuchon_meis het volgende:
Dan ga ik er een einde aan breien. Alleen daar heb ik nog even tijd voor nodig, onder andere om mezelf geen zwerver te laten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |