abonnement Unibet Coolblue
pi_175659032
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:07 schreef V__L_N het volgende:
Ik krijg al een paar weken berichtjes te zien waarin een naam staat van de tc voor de maandag, blijkbaar draaien die een wisseldienst. Dus denk dat het al een paar weken aan de gang is.

Ik verheug me echt niet op morgen. Er ligt hier zo'n kwart meter sneeuw. Daar duw je nou bepaald geen kar doorheen.
Van die berichtjes van: 'voor de kanjers die morgen wijken weglopen...' :')
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen zich voor maandagbezorging lenen. Meer dan gtibt krijg je niet op zo'n dag en ondertussen zorg je ervoor dat er geen extra personeel aangenomen hoeft te worden, want de post wordt toch wel weggelopen.
Ik heb geen medelijden met collega's die vandaag door dit kloteweer hebben gelopen. :W
pi_175659521
Ach misschien hebben die mensen het geld wel nodig. Ik heb dat vroeger ook wel is gedaan.

Beter zou het zijn als ze eens wat beter zouden betalen natuurlijk
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175663510
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:40 schreef diesnelle het volgende:
Leesvoer voor de koude winteravond: http://www.mediacourant.n(...)le-kritiek-sbs-kees/
uit het stuk:

Mochten zij de post voor hun bezorggebied niet in één keer kunnen houden, dan dienen zij terug te fietsen voor een tweede lading.”

Hier wordt ook rekening mee gehouden bij het plannen van hun routes

Ben ik niet eens mee, tijden staan zo strak bij sommige,dat je het anders niet haalt, stelletje slijmballen zijn het,zeker als er weer wat aan het licht komt.
pi_175666826
Goedemorgen, hier zijn de analistenadviezen voor vandaag:

PostNL: naar overweight van neutral en naar ¤4,40 van ¤3,95 - JP Morgan

FNV dat ingaat op het schandalig lage loonbod laat analisten het aandeel postnl hoger waarderen.

Over onze ruggen worden de grootaandeelhouders rijk dus.

Bron, https://www.iex.nl/Column(...)stNL-en-Unibail.aspx
pi_175671550
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Goedemorgen, hier zijn de analistenadviezen voor vandaag:

PostNL: naar overweight van neutral en naar ¤4,40 van ¤3,95 - JP Morgan

FNV dat ingaat op het schandalig lage loonbod laat analisten het aandeel postnl hoger waarderen.

Over onze ruggen worden de grootaandeelhouders rijk dus.

Bron, https://www.iex.nl/Column(...)stNL-en-Unibail.aspx
ja ho he. Eerst dividend hoor, dat salaris was toch al niks.
pi_175671702
Was hier goed te doen vandaag, zonnetje, niet teveel pakjes....
begon het nog bijna weer leuk te vinden :)

Wel een mailing van volkshuisvesting, waarvan wat adressen garageboxen bleken te zijn.
pi_175673769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:36 schreef diesnelle het volgende:
Was hier goed te doen vandaag, zonnetje, niet teveel pakjes....
begon het nog bijna weer leuk te vinden :)

Wel een mailing van volkshuisvesting, waarvan wat adressen garageboxen bleken te zijn.
Hier viel het tegen. Op veel plekken spekglad of vieze blubber, de chauffeur was een half uur te laat en mijn wijk zat er ook niet bij. Daar moest ik toen nog 1,5 uur langer op wachten. Toen ik eindelijk kon gaan lopen had het zonnetje plaats gemaakt voor onweerswolken en ijsregen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_175674469
Goor, glad en nat. Veel post, veel pakketjes. Maar een uur uitloop, net voor het donker thuis.

Morgen meer post, ze hebben hier gisteren de straatbussen niet geleegd. Dus dat komt er extra bij.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175675505
In mijn eigen wijk waren de stoepen en de straten redelijk schoon. Wel een kwartier uitloop. Er zat iets hah van Volkshuisvesting bij en BGL. Op de invalwijk die ik niet kende had ik een uur uitloop. Villawijk waar niemand gestrooid had of de stoepen schoon hadden gemaakt. Een glibberzooi. Kon met de fiets aan de hand van straat naar straat lopen. :(
pi_175675986
Villawijken zijn uberhaupt irritant. Hoe duurder de huizen, hoe minder ze strooien.

Een of ander dom mokkel hier reageerde met: "ik ga niet strooien hoor, morgen gaat het dooien. Zonde van mijn tijd" Joh en maar janken dat de postzegelprijzen omhoog gaan.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175676133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:55 schreef V__L_N het volgende:
Villawijken zijn uberhaupt irritant. Hoe duurder de huizen, hoe minder ze strooien.

Inderdaad, kwam mijn eigen straat ook amper uit :)
pi_175676325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:59 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Inderdaad, kwam mijn eigen straat ook amper uit :)
_O- Aandeelhouder van postnl zeker.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175676495
Voor wie Facebook heeft en niks beters te doen; leuk om het enthousiaste commentaar te lezen bij de aanbieding 'sfeerlichtjes van Riverdale': https://www.facebook.com/PostNL/posts/1751211368225168
pi_175677223
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:22 schreef V__L_N het volgende:
Ach misschien hebben die mensen het geld wel nodig. Ik heb dat vroeger ook wel is gedaan.

Beter zou het zijn als ze eens wat beter zouden betalen natuurlijk
die 15/20 euro dan is het wel heel erg met iemand
pi_175677290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:12 schreef diesnelle het volgende:
Voor wie Facebook heeft en niks beters te doen; leuk om het enthousiaste commentaar te lezen bij de aanbieding 'sfeerlichtjes van Riverdale': https://www.facebook.com/PostNL/posts/1751211368225168
hoop huilers staan er tussen en toch ook steeds weer dat sandd geleuter
pi_175677335
Hier op de heuveltjes liepen ook lijkwagens vast...
pi_175681104
Dan was het hier toch wel heel erg geluk hebben met het weer / de omstandigheden.
Sneeuw was maandag al weg, droog, niet te koud.
Niet echt veel post. Maar morgen en vrijdag een over 2 dagen verdeelde voor-elk-huis afvalkalender.

Toen ik naar mijn sportlocatie fietste (17.15) kwam ik nog een collega tegen die met een hoofdlampje op fietste. Als hij daadwerkelijk volgens tasvolgorde liep, dan moest hij nog anderhalf uur.
pi_175681291
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:42 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

hoop huilers staan er tussen en toch ook steeds weer dat sandd geleuter
Zoals mevrouw Proost? Die heeft zeker aandelen in Sandd.
quote:
Bij Blokker kun je ook decemberzegels kopen voor 50 ct en niet zoals die ven jullie voor 73. wordt op dinsdag en vrijdag verzonden door Sandd. En zij stelen niet uit je verjaardags kaart.
Wat een droeftoeters. :N

Hier lag er nog een schijtlading (smeltende) sneeuw en zo'n 95% van de straatjes was niet schoongemaakt.
Ik vind het wel mooi om te zien dat PostNL veel geeft om het welzijn van haar personeel. Een doosje snowsteps kan er niet meer vanaf en zelfs een "doe voorzichtig" is teveel gevraagd. ^O^
pi_175681779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:36 schreef Rafierafie het volgende:

Ik vind het wel mooi om te zien dat PostNL veel geeft om het welzijn van haar personeel. Een doosje snowsteps kan er niet meer vanaf en zelfs een "doe voorzichtig" is teveel gevraagd. ^O^
Geen enkel teken van leven, zelfs niet op mijn aanbod extra beschikbaarheid (terwijl er nog tassen van zaterdag stonden). Vooruit, wel verwend met een broodje kaas.
pi_175682314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Geen enkel teken van leven, zelfs niet op mijn aanbod extra beschikbaarheid (terwijl er nog tassen van zaterdag stonden). Vooruit, wel verwend met een broodje kaas.
Broodje kaas? Toe maar! :P
pi_175683375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:36 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zoals mevrouw Proost? Die heeft zeker aandelen in Sandd.

[..]

Wat een droeftoeters. :N

Hier lag er nog een schijtlading (smeltende) sneeuw en zo'n 95% van de straatjes was niet schoongemaakt.
Ik vind het wel mooi om te zien dat PostNL veel geeft om het welzijn van haar personeel. Een doosje snowsteps kan er niet meer vanaf en zelfs een "doe voorzichtig" is teveel gevraagd. ^O^
Sandd heb ik hier vandaag ook niet gezien om te bezorgen hoor. Die lopen het wel uit als het weer lekker weer is.

Hier hadden we wel iets van een melding. Als er glij-ijzers zijn kun je ze gebruiken was de strekking.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:51 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Geen enkel teken van leven, zelfs niet op mijn aanbod extra beschikbaarheid (terwijl er nog tassen van zaterdag stonden). Vooruit, wel verwend met een broodje kaas.
Goh kregen jullie iets. We hadden het er net vandaag over de de kerstperiode half voorbij is voor er iets lekkers opduikt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175683718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:42 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Sandd heb ik hier vandaag ook niet gezien om te bezorgen hoor. Die lopen het wel uit als het weer lekker weer is.

Hier hadden we wel iets van een melding. Als er glij-ijzers zijn kun je ze gebruiken was de strekking.

[..]

Goh kregen jullie iets. We hadden het er net vandaag over de de kerstperiode half voorbij is voor er iets lekkers opduikt.
Dat bericht over die glij-ijzers zag ik inderdaad daarnet langskomen. Ik heb alleen niets aan schaatsen.
En wat dat lekkers betreft, wordt het ieder jaar kariger. Ook hier heb ik nog niets voorbij zien komen.
pi_175685241
Volgens mij loop jij redelijk in de zelfde buurt als ik. Krijg dat gevoel een beetje.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_175686740
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:36 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zoals mevrouw Proost? Die heeft zeker aandelen in Sandd.

[..]

Wat een droeftoeters. :N

Hier lag er nog een schijtlading (smeltende) sneeuw en zo'n 95% van de straatjes was niet schoongemaakt.
Ik vind het wel mooi om te zien dat PostNL veel geeft om het welzijn van haar personeel. Een doosje snowsteps kan er niet meer vanaf en zelfs een "doe voorzichtig" is teveel gevraagd. ^O^
Helemaal niks idd :'). Heb gister de hele wijk te voet gedaan, met fiets was totaal niet te doen _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175686853
Een wit bolletje kaas kregen we! Ik hoorde van een collega dat we elke piekdag iets gaan krijgen. Maar dat zal wel een gerucht zijn. Wel vroeg de PET of we nog ijzers hadden en ze controleerde die van mij.

Ben benieuwd of we er nog wat van horen.

Ben maar gestopt met het lezen van sommige reacties op die FB van Postnl. Wat een droeftoeters zeg. Aan de andere kant is van sommige mensen hun dommigheid wel entertainment.

:P

Hier en daar staan er ook lieve en begripvolle reacties tussen. Eentje van iemand uit Arnhem-Zuid. (Ander depot) Ik ken de collega wel die daar loopt! ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')