abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175575192
Ik weet niet of jullie het al gezien hebben. Maar er is een Facebook pagina van "Agnes Hoekstra, die nep is. Er staat belachelijke berichten op zoals: "Ik heb t snoep van mien buurmijsje gestolle van sintmarten" of "mense pesten is neit oke
je kan mensen kwesten of ze gaan huilen dus denk ook aan hoe dat iets over kom voor je iets zeg. als je mense pest doe dan aleen by mense dat zwakker zyn zo dat ze neit gaan zeggen anders kryg je straf". In het begin dacht ik toen ik die berichten las dat ze (Agnes Hoekstra) echt was. Maar ze (Agnes Hoekstra) deelt ook berichten van "woongroep Het Rugzakje". Waar belachelijke berichten op staan zoals: "kom hier iemand met een beperking ophalen, dan kun je lekker in zijn scootmobiel rijden en dan zijn wij van em af" of "Agnes Hoekstra heeft Wesley (die ook zogenaamd op die woongroep zou wonen) tegen zijn hoofd aangeslagen, omdat die de verkeerde Barbiepoppen heeft gekocht". Nou dan weet je al wel dat de Facebook pagina's van "de Woongroepje het Rugzakje" en die van "Agnes Hoekstra" nep zijn. Maar die meid die op de foto's staat van de Facebook pagina van "Agnes Hoekstra" bestaat natuurlijk wel. Er is dus gewoon iemand die foto's gebruikt van een meid, die waarschijnlijk een beperking heeft en die op de Facebook pagina van "Agnes Hoekstra" zat met domme berichten erbij. Ik vraag me of die meid die op die foto's staat van "Agnes Hoekstra" hier op straat mee gepest wordt en of ze dit weet.

Heeft iemand misschien enig idee wie die meid op de foto's van "Agnes Hoekstra" kan zijn?

Ik vind het trouwens ook echt belachelijk dat mensen met een beperking zo belachelijk worden gemaakt op die Facebook pagina's van Agnes Hoekstra en die Woongroep het Rugzakje.

De Facebook pagina van "Agnes Hoekstra":
[img]http://https://www.facebook.com/agneshoekstra82[/img]
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:51:46 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175575253
You know nothing....
And so is the past
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:51:50 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175575256
Zij tovert bij mij met elke post een glimlach op mijn gezicht wahaha
pi_175575282
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:48 schreef Jon_Snow het volgende:
Facebook
Gestopt met lezen want facebook :').
pi_175575325
Maar het is toch erg dat, dat meisje hier zo belachelijk door gemaakt wordt. Die krijgt sws opmerkingen naar haar hoofd geslingerd als ze op straat oploopt hoor.
pi_175575453
Wordt beheerd door dat ene smerige wijf wat ooit aan zo'n tv programma heeft meegedaan. Ben dr naam nu even kwijt zal even zoeken.
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_175575466
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:55 schreef Jon_Snow het volgende:
Maar het is toch erg dat, dat meisje hier zo belachelijk door gemaakt wordt. Die krijgt sws opmerkingen naar haar hoofd geslingerd als ze op straat oploopt hoor.
eens, terechte klacht.

Ik kan niets op die foto's vinden via Google, ben dus wel benieuwd waar die poster het vandaan haalt.
Weggegaan en opgerot
pi_175575484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:00 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Wordt beheerd door dat ene smerige wijf wat ooit aan zo'n tv programma heeft meegedaan. Ben dr naam nu even kwijt zal even zoeken.
Oja: Michella Kox https://www.facebook.com/michellak1

Ze had ooit per ongeluk wat gepost op haar eigen profiel oid wat op "Agnes" dr profiel had moeten staan :') Domme snol
Baby we can do it, take the time do it right. We can do it baby, do it tonight _O_
Nudes alleen via DM niet via PM
pi_175575545
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:01 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ze had ooit per ongeluk wat gepost op haar eigen profiel oid wat op "Agnes" dr profiel had moeten staan :') Domme snol
Man man man, de spelfouten vliegen je om de oren. Ik krijg kromme tenen van zulke figuren.
pi_175575568
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:03 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Man man man, de spelfouten vliegen je om de oren. Ik krijg kromme tenen van zulke figuren.
Sow:

WIJ ZIJN VANDAAG GEOPEND VAN 12 TM 5 KOM GEZELLIG IN DE SNEEUW 🤣🤣🤣 OF GEWOON MIJN GEZELSCHAP HOUDEN IN DAT KOUWE HOK !!!
Weggegaan en opgerot
pi_175575606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Sow:

WIJ ZIJN VANDAAG GEOPEND VAN 12 TM 5 KOM GEZELLIG IN DE SNEEUW 🤣🤣🤣 OF GEWOON MIJN GEZELSCHAP HOUDEN IN DAT KOUWE HOK !!!
Ik zou als bedrijfsleider deze dame toch wel even wijzen op het social media beleid.
pi_175575633
Wie? En waar gaat dit over? :')
pi_175576293
Me lijding zegt je moet rustig doen meit.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_175576329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef MilkTea het volgende:
Me lijding zegt je moet rustig doen meit.
Jammer dat dit forum nog geen like functie heeft.
pi_175590880
Het is Michella Kox helemaal niet, maar “Piet Dreist”, alias van ene Sanne. Kijk maar bij Agnes haar zogenaamde familieleden.
pi_175590926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:01 schreef Mr.Worldwide het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van. Dan zou ze ook het account van Koos Busters beheren waar haar foto’s gephotoshopt worden, en dan doet ze wel heel veel moeite wat niets voor haar is.
pi_175590949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:00 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

eens, terechte klacht.

Ik kan niets op die foto's vinden via Google, ben dus wel benieuwd waar die poster het vandaan haalt.
Koos Busters is Butthurt Dweller
Agnes Hoekstra is idd niet traceerbaar.
pi_175591223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:48 schreef Jon_Snow het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee wie die meid op de foto's van "Agnes Hoekstra" kan zijn?
TS is verliefd.
pi_175613311
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:46 schreef Fokpop het volgende:

[..]

TS is verliefd.
Weggegaan en opgerot
  woensdag 26 september 2018 @ 17:43:25 #20
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_182148000
Schop! Agnes is terug.

Eigenlijk voel ik nu de behoefte om te ontmantelen wie er achter die pagina zit. Ik vind het sneu voor het meisje op de foto.
With love :*
  woensdag 26 september 2018 @ 17:46:13 #21
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_182148050
Ik vind dat echt hilarisch. Ik vermoed dat er een FOK!-er achter zit.

Scheelt niet veel met de teksten van de gemiddelde Hagenees.
pi_182148061
TS is agnes hoekstra.
pi_183906612
Ik ben in mijn vrije tijd iemand die best grappig doet en zo, en ik krijg al maanden de vraag of ik Agnes Hoekstra ben.
Die persoon achter Agnes Hoekstra heeft namelijk een nep rouwadvertentie voor Agnes gemaakt met daarop "uit het oog en nu ook uit het hard" en een hele uitvaart en herdenkingsstatus op Facebook in scene gezet

Zelfs nu het bijna kerst is vragen mensen me nog of ik Agnes ben :')

Ik heb geen Facebook, en vond sommige berichten van Agnes wel grappig, maar die foto's van dat meisje gaan wel te ver. Wie is dat eigenlijk? Iemand uit de VS die niet via Google te vinden is?
  zaterdag 22 december 2018 @ 22:18:19 #25
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183906871
Stomen kutweif!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')