abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2017 @ 11:20:02 #226
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175616507
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:47 schreef onzinnet2 het volgende:

[..]

Persoonlijk vond ik de snor nog erger dan de trui
instant afknapper ja :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 10 december 2017 @ 11:20:57 #227
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175616514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:54 schreef lord_bono het volgende:
Roeland eindelijk er uit :) Soundos gewoon tweede in een proef :o _O_ toch nog een beetje respect voor haar :9

Maar ze moet toch wel afvallen in de halve finale, als de 3 mannen alleen achteruit mogen lopen winnen ze de finale nog dik van haar :+
misschien is de halve finale helemaal op het lijf geschreven van Soundos. Beetje geluk erbij...komt ze nog in de finale ook...wie had dat nou gedacht :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175640564
Ach ja, Roeland was gewoon een ultieme troll, die door zijn spel bij elke ruzie en onenigheid de schijn tegen heeft. Kaj en Danny spraken op dag 1 al over het delegerende en belerende karakter van Shelly. Als je dan eindelijk wat beter wilt liggen op het 'matje' van Carlos, wat dan opgeëist wordt door iemand die weinig doet door haar pijn maar wel steeds volle bak meedoet in proeven, wil ik jullie nog wel eens redelijk zien blijven. Als hij na zijn uitbarsting excuses maakt voor de manier waarop, en Shelly dit niet begrijpt en steeds haar eigen draai geeft aan deze loze excuses en hem hiermee in een kwaad daglicht zet zou ik ook link worden.
Verder rijmt haar 'het spel moet niet persoonlijk worden' niet met 'wat ben jij een lul zeg...'
Loftrompet richting Anouk was natuurlijk belachelijk ('wat een winnares zou dat zijn geweest :r), maar voor de rest was hij niet zo fout als hoe hij wordt afgeschilderd.
  Leukste jonkie 2022 maandag 11 december 2017 @ 11:27:58 #229
213457 engine
pi_175640784
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:18 schreef Wuwwa het volgende:
Ach ja, Roeland was gewoon een ultieme troll, die door zijn spel bij elke ruzie en onenigheid de schijn tegen heeft. Kaj en Danny spraken op dag 1 al over het delegerende en belerende karakter van Shelly. Als je dan eindelijk wat beter wilt liggen op het 'matje' van Carlos, wat dan opgeëist wordt door iemand die weinig doet door haar pijn maar wel steeds volle bak meedoet in proeven, wil ik jullie nog wel eens redelijk zien blijven. Als hij na zijn uitbarsting excuses maakt voor de manier waarop, en Shelly dit niet begrijpt en steeds haar eigen draai geeft aan deze loze excuses en hem hiermee in een kwaad daglicht zet zou ik ook link worden.
Verder rijmt haar 'het spel moet niet persoonlijk worden' niet met 'wat ben jij een lul zeg...'
Loftrompet richting Anouk was natuurlijk belachelijk ('wat een winnares zou dat zijn geweest :r), maar voor de rest was hij niet zo fout als hoe hij wordt afgeschilderd.
Roeland was precies zo fout als hij zichzelf gepresenteerd heeft, behoorlijk fout.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 11 december 2017 @ 12:41:27 #230
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175642482
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:18 schreef Wuwwa het volgende:

Als je dan eindelijk wat beter wilt liggen op het 'matje' van Carlos, wat dan opgeëist wordt door iemand die weinig doet door haar pijn maar wel steeds volle bak meedoet in proeven,
Ze wilde delen, niet het hele matje voor haarzelf. En het ging om één proef, waarbij ze haar kont niet nodig had.

Maar dat is ook wat Shelly het meeste steekt, de bewering dat ze niks doet, terwijl Soundos, Carlos en Herold haar verhaal steunen dat ze juist wél genoeg doet. ''Alsof ik een of andere prinses ben''. Shelly maakt misschien geen vuur maar ze doet wel andere dingen in het kamp.

Roeland loopt alleen maar te zeiken dat hij zogenaamd al het werk doet omdat hij hout sprokkelt en vuur maakt, voorbijgaand aan het feit dat Shelly A) een vrouw is en B) enorm veel pijn heeft. Dus het is logisch dat ze een andere rol heeft. Roeland ontziet ook Soundos, die volgens mij ook nooit hout sprokkelt of vuur maakt.

Dus nee, ik vind eigenlijk dat Roeland helemaal geen aanleiding heeft om Shelly verwijten te maken, en hij kan best een stukje van zijn mat delen met de dames in plaats van het hele ding gelijk te claimen op het moment dat Carlos net 5 minuten weg is. Dat is gewoon onbeschoft.
pi_175642702
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ze wilde delen, niet het hele matje voor haarzelf. En het ging om één proef, waarbij ze haar kont niet nodig had.

Maar dat is ook wat Shelly het meeste steekt, de bewering dat ze niks doet, terwijl Soundos, Carlos en Herold haar verhaal steunen dat ze juist wél genoeg doet. ''Alsof ik een of andere prinses ben''. Shelly maakt misschien geen vuur maar ze doet wel andere dingen in het kamp.

Roeland loopt alleen maar te zeiken dat hij zogenaamd al het werk doet omdat hij hout sprokkelt en vuur maakt, voorbijgaand aan het feit dat Shelly A) een vrouw is en B) enorm veel pijn heeft. Dus het is logisch dat ze een andere rol heeft. Roeland ontziet ook Soundos, die volgens mij ook nooit hout sprokkelt of vuur maakt.

Dus nee, ik vind eigenlijk dat Roeland helemaal geen aanleiding heeft om Shelly verwijten te maken, en hij kan best een stukje van zijn mat delen met de dames in plaats van het hele ding gelijk te claimen op het moment dat Carlos net 5 minuten weg is. Dat is gewoon onbeschoft.
We zitten er niet 24 uur per dag bij. Uiteraard kent iedereen zijn eigen taken en is houthakken en vuur maken fysiek wat meer inspannend dan afwassen of koken. Maar ze heeft wel al een aantal keer het hoogste woord gehad over wat er moet gebeuren in het kamp (onenigheid hoe de hut/slaapplek gebouwd moet worden, wanneer en welke hoeveelheid gekookt moet worden, over slaapplek). Uiteraard hoeft Shelly niet alles te doen, maar het kan dan wel belerend en irritant overkomen als je gaat bepalen wat anderen doen. Het lijkt erop dat Soundos zich schikt in haar taken, het grove werk stilletjes over laat aan anderen en ook niet zeurt als dingen niet gaat zoals ze wil (en dan heb ik het niet over het spel).
Verder is het natuurlijk wel tactloos en oliekoekendom hoe Roeland tekeergaat, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Het lijkt me niet prettig om met Shelly op een eiland te zitten (behalve als ze haar mond dichthoudt en ik rustig kan kijken naar haar)
  maandag 11 december 2017 @ 17:14:14 #232
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175649339
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:50 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We zitten er niet 24 uur per dag bij. Uiteraard kent iedereen zijn eigen taken en is houthakken en vuur maken fysiek wat meer inspannend dan afwassen of koken. Maar ze heeft wel al een aantal keer het hoogste woord gehad over wat er moet gebeuren in het kamp (onenigheid hoe de hut/slaapplek gebouwd moet worden, wanneer en welke hoeveelheid gekookt moet worden, over slaapplek). Uiteraard hoeft Shelly niet alles te doen, maar het kan dan wel belerend en irritant overkomen als je gaat bepalen wat anderen doen. Het lijkt erop dat Soundos zich schikt in haar taken, het grove werk stilletjes over laat aan anderen en ook niet zeurt als dingen niet gaat zoals ze wil (en dan heb ik het niet over het spel).
Verder is het natuurlijk wel tactloos en oliekoekendom hoe Roeland tekeergaat, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Het lijkt me niet prettig om met Shelly op een eiland te zitten (behalve als ze haar mond dichthoudt en ik rustig kan kijken naar haar)
Het ging Roeland totaal niet om een eventueel belerend toontje. Dat kwam helemaal niet ter sprake in die tirade. Het ging hem er om dat Shelly niets deed. En die mening werd niet gedeeld door A. Shelly zelf, B. Herold en C. Soundos. M.a.w. door niemand anders op dat eiland dan Roeland zelf. Dus zit ie dan fout? Ja. Is Shelly een heilige? vast niet. Maar blijkbaar draagt ze wel haar steentje bij.

Roelands bewering over niets doen was dus verkeerd. En de eerste trigger kwam door t feit "dat ze dan wel de proef kan doen", dat was omdat het een bil-ontziende proef was (leuk word :D ). Dus dat ging OOK al nergens over.

Die man had gewoon duidelijk slecht geslapen, baalde van een sterkere Shelly in proeven als duidelijk zwakste man en geniet van de valse nicht uithangen omdat "het nu kan onder t mom van het is maar een spel". Prima. Maar verwacht dan niet dat anderen t lijdzaam gaan aanzien. Sowieso was de uiterst agressieve manier waarop hij t deed zo vol in haar gezicht echt niet chique. Dag Roeland! :W
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175666421
De rest is slimmer en geven maar gauw toe dat ze wel wat doet. Ze was de enige met stemmen. Ga je je ermee bemoeien/niet haar kant kiezen dan kun je de sjaak zijn.
pi_175675439
Darter Michael van Gerwen ziet Expeditie Robinson wel zitten

Dartsfenomeen Michael van Gerwen gaat vanaf donderdag op voor zijn derde wereldtitel, maar de Brabander zou ook best een uitstapje willen maken naar een heel ander terrein.

"Ja, ik zou weleens mee willen doen aan Expeditie Robinson", aldus Van Gerwen bij RTL. De onaantastbare nummer 1 van de wereld vindt het geen enkel bezwaar dat hij dan 'bijna met de billen bloot' zou moeten. "Dat interesseert me niets. Ik vind het echt een leuk programma, ik kijk ook elk jaar."

"Maar weet je wat het probleem is? Ik heb geen tijd. Je bent 30 dagen weg, want dan win ik ook natuurlijk", grapt Van Gerwen, om met een knipoog verder te gaan. "Want al die krachtoefeningen, daar ben ik heel goed in. Not."

(Bron: telegraaf)

[ Bericht 0% gewijzigd door Prisha op 12-12-2017 18:42:51 ]
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175688182
Oh ja, morgen ben ik er weer niet :{
  Leukste jonkie 2022 woensdag 13 december 2017 @ 12:11:55 #236
213457 engine
pi_175691031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:28 schreef Prisha het volgende:
Darter Michael van Gerwen ziet Expeditie Robinson wel zitten

Dartsfenomeen Michael van Gerwen gaat vanaf donderdag op voor zijn derde wereldtitel, maar de Brabander zou ook best een uitstapje willen maken naar een heel ander terrein.

"Ja, ik zou weleens mee willen doen aan Expeditie Robinson", aldus Van Gerwen bij RTL. De onaantastbare nummer 1 van de wereld vindt het geen enkel bezwaar dat hij dan 'bijna met de billen bloot' zou moeten. "Dat interesseert me niets. Ik vind het echt een leuk programma, ik kijk ook elk jaar."

"Maar weet je wat het probleem is? Ik heb geen tijd. Je bent 30 dagen weg, want dan win ik ook natuurlijk", grapt Van Gerwen, om met een knipoog verder te gaan. "Want al die krachtoefeningen, daar ben ik heel goed in. Not."

(Bron: telegraaf)
Zou ik wel leuk vinden. Daarnaast heeft Mighty Mike ook genoeg reserves voor een maandje niet eten.

Of zou hij gewoon een maandje rust van die baby willen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 13 december 2017 @ 18:51:52 #237
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175700318
er is toch geen strijd, Carlos wint gewoon Robinson, ieder ander is geen robinson waardig vind ik ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_175702182
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
er is toch geen strijd, Carlos wint gewoon Robinson, ieder ander is geen robinson waardig vind ik ;)
Waarom zouden Kaj en Niels dat niet zijn?
pi_175702516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
er is toch geen strijd, Carlos wint gewoon Robinson, ieder ander is geen robinson waardig vind ik ;)
Ik vind Niels als enige Robinson waardig. Goed hij faalt op het sociale vlak want einzelganger. Maar puur op tactiek, behendigheid en survivalskills komt hij als enige op alledrie goed boven.

ER kijk ik niet om het sociale aspect, dat kan mij geen enkel moment interesseren. Ik wil survivalbikkels zien die proeven goed doen, eetbaar spul vinden waar dan ook en het zo uithouden tot de finale.
mag het weten
pi_175706254
quote:
2s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:11 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Zou ik wel leuk vinden. Daarnaast heeft Mighty Mike ook genoeg reserves voor een maandje niet eten.

Of zou hij gewoon een maandje rust van die baby willen?
steeds als ik hem zie is ie rood aangelopen en heeft ie een moeilijk hoofd. Ben benieuwd hoe hij zich staande zou houden in ER. Wie weet volgend jaar...
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175708731
wacht Carlos heeft iets Spaans of ben ik gek? is hij half spaans?
pi_175708822
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:30 schreef Prisha het volgende:

[..]

steeds als ik hem zie is ie rood aangelopen en heeft ie een moeilijk hoofd. Ben benieuwd hoe hij zich staande zou houden in ER. Wie weet volgend jaar...
Een hoop lampen op dat podium waardoor hij rood aanloopt van de warmte.

Past verder totaal niet in zijn schema om vijf weken ER te kunnen doen.
pi_175708823
Jammer dat ik dit moet missen ivm darts
  donderdag 14 december 2017 @ 09:53:21 #244
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_175713533
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zouden Kaj en Niels dat niet zijn?
ja oke hun ook, maar ik gun het Carlos omdat ie een van ons is, en geen bn'er ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 09:55:54 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175713578
Kaj zou de enige écht terechte winnaar zijn.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175713599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaj zou de enige écht terechte winnaar zijn.
Dit. De enige die alle facetten van het spel beheerste. Jammer dat we niet meer van hem in het spel hebben kunnen zien na de samensmelting.
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 09:58:30 #247
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175713620
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:57 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Dit. De enige die alle facetten van het spel beheerste. Jammer dat we niet meer van hem in het spel hebben kunnen zien na de samensmelting.
Jup. Kan redelijk puzzelen, goed op sociaal vlak, snapt wat er speelt in de groep, was goed in overleven, goed in proeven in general.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Leukste jonkie 2022 donderdag 14 december 2017 @ 10:16:45 #248
213457 engine
pi_175713880
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Jup. Kan redelijk puzzelen, goed op sociaal vlak, snapt wat er speelt in de groep, was goed in overleven, goed in proeven in general.
Allemaal waar maar om hem de enige terechte (mogelijke) winnaar te noemen vind ik wat overdreven. Carlos en Niels hebben zich ook wel bewezen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175714096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kaj zou de enige écht terechte winnaar zijn.
Niet!!! Niels is de enige echt terechte winnaar.
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 10:31:15 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175714129
quote:
16s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Niet!!! Niels is de enige echt terechte winnaar.
net als Carlos een prima winnaar inderdaad, maar heeft wel mazzel gehad dat het sociale aspect dit jaar minder relevant was.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')