ja dat weet ik ook wel maar. Maar ik heb best vaak dingen van M6 naar M24, nu zou ik een lijstje uit mijn hoofd kunnen leren maar dacht misschien heeft iemand die hier een ezelsbruggetje.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:46 schreef Diemux het volgende:
m6 = sleutel 10
m8 = sleutel 13
m10 = steutel 17
De basis, zal het meest kloppen maar kan zeker variëren (ligt maar net aan de kop die er op zit). Sleutel/dop 11 en 12 kan ik ook regelmatig er bij pakken.
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel maar. Maar ik heb best vaak dingen van M6 naar M24, nu zou ik een lijstje uit mijn hoofd kunnen leren maar dacht misschien heeft iemand die hier een ezelsbruggetje.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:51 schreef loveli het volgende:
Met een 10 en 13 heb je 80% van de bouten al los..
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef loveli het volgende:
https://www.wetenschapsfo(...)oer-en-sleutelmaten/
[ afbeelding ]
Reken het maar eens na.quote:
dan kom je met m20 op 34 uit terwijl dat steeksleutel 30 is.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef loveli het volgende:
https://www.wetenschapsfo(...)oer-en-sleutelmaten/
[ afbeelding ]
Deze. Moet je eens een Scania vrachtwagen uit elkaar gaan halen. Die hebben voor m10 serieus kopmaten 14 15 16 en 17. En ik herken welke welke is op het oog. Naar functie, wel of niet flensbout/moer bv.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:10 schreef derLudolf het volgende:
Oefening baart kunst, meer sleutelen, herken je het vanzelf
Met auto's is het vaak dat de bout 17 is en de moer bijvoorbeeld 16, zodat je aan een setje sleutels in principe genoeg hebt.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:56 schreef tiho1 het volgende:
[..]
Deze. Moet je eens een Scania vrachtwagen uit elkaar gaan halen. Die hebben voor m10 serieus kopmaten 14 15 16 en 17. En ik herken welke welke is op het oog. Naar functie, wel of niet flensbout/moer bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |