abonnement Unibet Coolblue
pi_175552599


Eerste namen zijn er.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 januari 2018 @ 13:02:03 #2
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_176430931
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_176431205
Wel mooie naam voor de Cross
pi_176431996
Volbeat, leuk! Misschien pak ik vrijdag de Zwarte Cross mee :)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176589490
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 8 februari 2018 @ 15:03:49 #6
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_177034727
Nieuwe namen Kaiser Chiefs e.a. :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_177034818
Kaiser Chiefs (GB), Danko Jones (CA), Birth of Joy, Empress Black Omolo (NL/KE), 2 Brothers on the 4th Floor, Arie Koomen, DJ Paul Elstak, Het Welkommitee, Gasper Nali (MW), IDIOTAPE (KR), Vezpa, Pene Corrida, Royal Sounds (GB), DJ Badmuts, Islam Chipsy (EG), Mental Theo, Poor John, Danzman – Nederlandstalige Virtuele Electro Pop, Ravitez, The Dawn Brothers, Arie & Silvester, WANNABEASTAR, Justin Mylo, WeDamnz, In Excelsis Deo, Opblaasservice, TenTemPiés, Workshop Schermen – Duelleren kun je leren, Simultaanschaken tegen Hans Böhm.
--

waarschijnlijk de zaterdag en zondag aanwezig. Hopen dat Kaiser Chiefs op 1 van die dagen staat (grote kans gezien Volbeat op vrijdag staat)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177034844
Tsja muzikaal staan er best ok dingen, maar ik zie me hier zelf nooit echt snel heen gaan. :@
pi_177034888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja muzikaal staan er best ok dingen, maar ik zie me hier zelf nooit echt snel heen gaan. :@
Hetzelfde heb ik. Heb de luxe dat ik dit jaar voor het 3e jaar gratis kan gaan, dat sla je uiteraard niet over. Staan leuke dingen, maar ik zou er niet snel voor betalen :+
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177299300
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:14 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Hetzelfde heb ik. Heb de luxe dat ik dit jaar voor het 3e jaar gratis kan gaan, dat sla je uiteraard niet over. Staan leuke dingen, maar ik zou er niet snel voor betalen :+
Waarom niet als ik vragen mag?

Tegenover jaren geleden is het hartstikke netjes (of dat nou leuk of minder leuk is laat ik in het midden :P) en is er enorm veel te zien aan randactiviteiten.

Ik was er in ieder geval enorm positief over verrast.
pi_177299378
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 14:10 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Waarom niet als ik vragen mag?

Tegenover jaren geleden is het hartstikke netjes (of dat nou leuk of minder leuk is laat ik in het midden :P) en is er enorm veel te zien aan randactiviteiten.

Ik was er in ieder geval enorm positief over verrast.
De artiesten die er staan zijn grotendeels "niet mijn ding" of zie ik elk jaar wel op een andere plaats (Vierdaagsefeesten, lokale festivals). De cross is voor mij leuk om even te kijken, maar na een uurtje heb ik het ook wel weer gezien (uurtje voor het hele weekend).

Daarnaast vind ik de megatent een ramp om (met drukte) in te bewegen.

Randvermaak is leuk, maar niet het geld waard in mijn ogen.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_177301703
Ach ze zijn bijna weer uitverkocht:



Ik kan hun stijl wel waarderen, dat ze lekker hun eigen ding doen en eigenlijk van de andere festivals niets aantrekken. Ze hoeven daar niet echt te kijken wat hip and happening is, en gewoon lekker de grootste festival van Nederland blijven terwijl toch niemand het echt door heeft.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 27 februari 2018 @ 16:08:46 #13
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_177484079
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_177528585
pi_177638684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Tsja muzikaal staan er best ok dingen, maar ik zie me hier zelf nooit echt snel heen gaan. :@
27,50 euro voor optredens van Volbeat, Kadaver en Nathaniel Rateliff vind ik toch wel een prima prijsje hoor en ik heb dus ook een kaartje voor de vrijdag gekocht.

Alleen al voor die laatste betaal je bij Paradiso 30 euro om binnen te komen in april. Kadaver was 20 euro de laatste keer dat ze in Nederland waren en Volbeat was 45 euro in AFAS Live.

Misschien zelfs Kraantje Pappie nog even meepakken. Daarnaast nog genoeg randvermaak en lol te beleven op de Zwarte Cross. Natuurlijk staan er ook genoeg Nederlandse artiesten die je tegenkomt op gratis zomerfeesten en dergelijke, maar ook voldoende artiesten om een toegangsprijs van 27,50 per dag te verantwoorden.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_177639297
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 11:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]

27,50 euro voor optredens van Volbeat, Kadaver en Nathaniel Rateliff vind ik toch wel een prima prijsje hoor en ik heb dus ook een kaartje voor de vrijdag gekocht.

Alleen al voor die laatste betaal je bij Paradiso 30 euro om binnen te komen in april. Kadaver was 20 euro de laatste keer dat ze in Nederland waren en Volbeat was 45 euro in AFAS Live.

Misschien zelfs Kraantje Pappie nog even meepakken. Daarnaast nog genoeg randvermaak en lol te beleven op de Zwarte Cross. Natuurlijk staan er ook genoeg Nederlandse artiesten die je tegenkomt op gratis zomerfeesten en dergelijke, maar ook voldoende artiesten om een toegangsprijs van 27,50 per dag te verantwoorden.
Wist niet dat het daar zo goedkoop was.. doen ze netjes. Voor mij niet de moeite om voor af te reizen, maar als ik de omgeving zou wonen zou ik er ook wel gaan kijken ja.
pi_177866200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wist niet dat het daar zo goedkoop was.. doen ze netjes. Voor mij niet de moeite om voor af te reizen, maar als ik de omgeving zou wonen zou ik er ook wel gaan kijken ja.
Ze weten de prijs zo laag te houden omdat ze Mojo buiten de deur houden (bewuste keus organisatie). Andere kant van de medaille is dan wel dat je inderdaad de artiesten krijgt die je op vele andere plekken ook ziet.

En tot vorig jaar betaalde je voor vrijdag t/m zondag kaarten zonder camping maar 50 euro...
Maar de weekend kaarten hebben ze helaas afgeschaft.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_177875224
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:56 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Ze weten de prijs zo laag te houden omdat ze Mojo buiten de deur houden (bewuste keus organisatie). Andere kant van de medaille is dan wel dat je inderdaad de artiesten krijgt die je op vele andere plekken ook ziet.

En tot vorig jaar betaalde je voor vrijdag t/m zondag kaarten zonder camping maar 50 euro...
Maar de weekend kaarten hebben ze helaas afgeschaft.
En vorig jaar betaalde je voor de eerste 10.000 campingkaarten+festivalkaarten maar ¤80,-. 20 euro per dag, donderdag tot zondag B:)B B:)B *O*
pi_178012749
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')