abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 december 2017 @ 18:29:06 #101
104871 remlof
Europees federalist
pi_175556051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk nonsense, want in feite zijn er maar 2 keuzen voor hem: of de VSvE of ultra-nationalisme.
Dat is logisch gesproken niet sterk.

Door geredeneerd op zijn manier zou er eigenlijk een wereldregering moeten komen hè. Wat denk je daarvan?
Uiteindelijk wel inderdaad. En dat zal in de verre toekomst ook wel gebeuren.
pi_175556091
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:29 schreef remlof het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel inderdaad. En dat zal in de verre toekomst ook wel gebeuren.
Ja, goed, maar er moeten altijd op zijn minst drie keuzes zijn hè. Dit of dat of niet dit of dat.
I´m back.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:32:35 #103
104871 remlof
Europees federalist
pi_175556136
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:59 schreef nostra het volgende:
Ja, dat is zo ongeveer wel de enige optie om de EU haalbaar te houden, maar het is op afzienbare termijn - laat staan 2025 :') - totaal onhaalbaar. Een gemeenschappelijk rechtssysteem en een gemeenschappelijk leger zijn zo ongeveer de basale voorwaarden om überhaupt te kunnen komen tot de stichting van een VSvE en dat gaan landen als Frankrijk (maar ook Duitsland) nu niet toestaan. De VS kostte het 200 jaar, Zwisterland 500, laten we nou niet denken dat wij het in 20 kunnen doen.
Een gemeenschappelijk rechtssysteem is er natuurlijk al lang, je kan in elk EU-land gerechtelijke uitspraken aanvechten tot aan het Hof van Justitie van de EU.
En een gemeenschappelijk EU-leger krijgt ook steeds meer vorm.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:33:42 #104
104871 remlof
Europees federalist
pi_175556162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, maar er moeten altijd op zijn minst drie keuzes zijn hè. Dit of dat of niet dit of dat.
Het is geen keuze, het zal de uitkomst zijn van een proces. Van de evolutie zo je wilt.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:34:05 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175556173
Lijkt me nu echt tijd voor nieuwe verkiezingen hier, denk dat de SPD dan eencijferig eruit komt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175556201
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is geen keuze, het zal de uitkomst zijn van een proces. Van de evolutie zo je wilt.
Ja, goed dat is historicisme daar geloof ik al helemaal niet meer in nadat ik ergens in de jaren 90 kennismaakte met Karl Popper.
I´m back.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:52:09 #107
321876 Cherna
Fuck the System
pi_175556712
Veel te vroeg. Daar zullen nog een tweetal generaties over heen gaan als ik een schatting mag maken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 7 december 2017 @ 19:16:05 #108
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175557399
Als klein kutlandje overgeleverd aan Duitse en Franse EU-gekkies.
Bedankt, Brexit-gekkies. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_175557892
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
je kan in elk EU-land gerechtelijke uitspraken aanvechten tot aan het Hof van Justitie van de EU.
Nou nee, je kan niet tegen nationale rechterlijke uitspraken in cassatie bij het Europees Hof; het nationale Hof kan of moet - als er überhaupt sprake is van Unierecht - de vraag bij het Europees Hof voorleggen; interpretatie is vervolgens aan haarzelf.

quote:
En een gemeenschappelijk EU-leger krijgt ook steeds meer vorm.
Dat is wel een erg vrije interpretatie.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175557967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:52 schreef Cherna het volgende:
Veel te vroeg. Daar zullen nog een tweetal generaties over heen gaan als ik een schatting mag maken.
Ja, in feite kun je dat niet voorspellen dan alleen door wat te extrapoleren hè. Er is in ieder geval niet een soort pad dat de geschiedenis neemt. Dat idee is niet anders dan religie, je ziet het bij remlof het beste naar voren komen.
I´m back.
pi_175558065
Op zich ben ik hier niet tegen alleen is voor mij de grote vraag welke bevoegdheden waar komen te liggen, hoe de verkiezingen worden georganiseerd en hoe het parlement en de regering van de EU tot stand komen. Als ze er weer zo'n chaos van maken dat er een parlement zit voor de onbelangrijk onderwerpen en de regeringsleiders van de afzonderlijke landen alle belangrijke dingen blijven beslissen in geheim overleg dan kunnen ze zich de moeite beter besparen.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:42:35 #112
321876 Cherna
Fuck the System
pi_175558194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in feite kun je dat niet voorspellen dan alleen door wat te extrapoleren hè. Er is in ieder geval niet een soort pad dat de geschiedenis neemt. Dat idee is niet anders dan religie, je ziet het bij remlof het beste naar voren komen.
Het gaat erom hoe jongeren hun opvoeding en scholing genieten in al die EU landen. Als daar een EU als een groot goed word gebracht dan is dat zo. Dat is een groeiproces. Dat kun je niet stoppen. Je merkt gewoon dat heel veel jongeren voor globalisatie zijn. Ik ben daar niet zo een voorstander van. Maar ik maak mij er ook niet zo druk om. Je merkt gewoon dat alles wat je rond je dertigste zo opneemt is het ideale. Maar dat hoeft natuurlijk niet het ware te zijn. De jaren 80 vond ik geweldig. Maar dan betrap ik mij vaak erop dat ik alleen de leuke zaken onthou. Muziek, sociale omgang en persoonlijke vrijheden zijn dan zo de zaken die ik er dan zo uithaal die ik geweldig vond. Dat zal dus ook nooit veranderen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_175558292
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:42 schreef Cherna het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe jongeren hun opvoeding en scholing genieten in al die EU landen. Als daar een EU als een groot goed word gebracht dan is dat zo. Dat is een groeiproces. Dat kun je niet stoppen. Je merkt gewoon dat heel veel jongeren voor globalisatie zijn. Ik ben daar niet zo een voorstander van. Maar ik maak mij er ook niet zo druk om.
Hopeloze nonsense, vind ik hoor. Wat die Schulz ook allemaal zegt daarover is ook nonsense imho. Straks krijg je een situatie waarin geen automatisering meer plaats vindt (vanwege goedkope arbeidskrachten beschikbaar) en waarin mensen op de laagste sporten van de arbeidsmarkt allemaal Engels moeten kunnen spreken (want daar heb je een mengelmoesje aan nationaliteiten) en op de hoogste sporten juist niet (want die komen uit hetzelfde land).
I´m back.
pi_175559442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Bedankt voor het neerhalen van je eigen kutpost. Er wordt in Europa inderdaad gekozen. En bijna overal kiezen we voor Europa. HET VOLLUK HEEFT GESPROKEN _O_
Dat doen ze omdat de populaire partijen tijdens de campagnes voorliegen dat ze 'kritisch naar europa' zullen kijken, maar zodra de verkiezingen weer zijn geweest, ze de hotelkamers in brussel weer reserveren. Om die met elkaar te delen.

Laat je iedereen stemmen op de specifieke onderwerpen, is niemand voor. Behalve naïef dom volk zoals jij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175566437
quote:
Ik vond wel altijd dat de sovjets een mooi volkslied hadden hoor, gezongen door een koor.
I´m back.
pi_175566602


Doei Schulz :W
  vrijdag 8 december 2017 @ 00:51:33 #118
168739 Red_85
'echt wel'
pi_175566660
quote:
Dit.

Optieften met die mongool. Gaat maar lekker verhofstad aflebberen ofso.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175566678
quote:
Hard maar treffend :Y
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:43:11 #120
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175568329
Ik ben tegen een Verenigde Staten van Europa, en al helemaal onder Duitsland. Ze leren het ook nooit, die moffen... maargoed, ik waardeer wel de eerlijkheid van die man, dit was natuurlijk altijd het plan, zo niet goedschiks dan wel kwaadschiks. Leg die kaarten maar gewoon op tafel.

Ik zie het wel gebeuren dat er uiteindelijk twee Europa's ontstaan: een VSE dat een soort Vierde Rijk wordt, met Duitsland aan de leiding. En een ''League of European Nations'' waarin Oost-Europese landen zoals Polen en Hongarije, plus Oostenrijk, Tsjechië, en hopelijk ook Nederland plaatsnemen. Een nauw samenwerkingsverband waarin individuele soevereiniteit, wederzijds respect, cultuurverschillen en zelfbeschikking van de 'lidstaten' centraal staan.

Europese samenwerking is onvermijdelijk. Het is gewoon de manier waarop die grondig anders moet dan wat er nu gebeurt... Duitsland heeft in de huidige EU gewoon veel te veel macht.
pi_175568394
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Lijkt me nu echt tijd voor nieuwe verkiezingen hier, denk dat de SPD dan eencijferig eruit komt
De partijen zullen er alles aan doen om het te verhinderen, desnoods maar een minderheidsregering.
De Duitse staatsomroep suggereert dat alleen de Groenen zullen winnen en niet de AfD, maar erg objectief lijkt me dat niet.
Ik denk dat Merkel en Schulz weer zullen verliezen met nieuwe verkiezingen, het Duitse volk zijn deze politici (en ook anderen) beu. In de discussie programma's op de staatsomroep blijft men maar inhakken op de AfD, zonder inhoudelijk uit te leggen waarom een asielzoeker zoveel meer krijgt dan een oudere met een Rente van 600 euro.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_175568408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze werden niet weggevaagd hè, 5% verloren. CDU/CSU verloren meer, 8,6%.
2 miljoen buitenlanders erbij in de tijd die tussen de verkiezingen zat doet wonderen. De spd zal zo nooit klein worden.
pi_175569056
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Goed verhaal wel
Nog niet gelezen. Hoe stelt hij zich de democratische besluitvorming over het beeindigen van de nationale soevereiniteiten voor?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:24:08 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175569832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben tegen een Verenigde Staten van Europa, en al helemaal onder Duitsland. Ze leren het ook nooit, die moffen... maargoed, ik waardeer wel de eerlijkheid van die man, dit was natuurlijk altijd het plan, zo niet goedschiks dan wel kwaadschiks. Leg die kaarten maar gewoon op tafel.

Ik zie het wel gebeuren dat er uiteindelijk twee Europa's ontstaan: een VSE dat een soort Vierde Rijk wordt, met Duitsland aan de leiding. En een ''League of European Nations'' waarin Oost-Europese landen zoals Polen en Hongarije, plus Oostenrijk, Tsjechië, en hopelijk ook Nederland plaatsnemen. Een nauw samenwerkingsverband waarin individuele soevereiniteit, wederzijds respect, cultuurverschillen en zelfbeschikking van de 'lidstaten' centraal staan.

Europese samenwerking is onvermijdelijk. Het is gewoon de manier waarop die grondig anders moet dan wat er nu gebeurt... Duitsland heeft in de huidige EU gewoon veel te veel macht.
Ga daar maar niet vanuit. Nederland loopt als een hondje braaf achter Duitsland aan.
pi_175571139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben tegen een Verenigde Staten van Europa, en al helemaal onder Duitsland. Ze leren het ook nooit, die moffen... maargoed, ik waardeer wel de eerlijkheid van die man, dit was natuurlijk altijd het plan, zo niet goedschiks dan wel kwaadschiks. Leg die kaarten maar gewoon op tafel.

Ik zie het wel gebeuren dat er uiteindelijk twee Europa's ontstaan: een VSE dat een soort Vierde Rijk wordt, met Duitsland aan de leiding. En een ''League of European Nations'' waarin Oost-Europese landen zoals Polen en Hongarije, plus Oostenrijk, Tsjechië, en hopelijk ook Nederland plaatsnemen. Een nauw samenwerkingsverband waarin individuele soevereiniteit, wederzijds respect, cultuurverschillen en zelfbeschikking van de 'lidstaten' centraal staan.

Europese samenwerking is onvermijdelijk. Het is gewoon de manier waarop die grondig anders moet dan wat er nu gebeurt... Duitsland heeft in de huidige EU gewoon veel te veel macht.
Een erkenning van een Verenigde Staten van Europa beschouw ikzelf en gelijkgestemden als een oorlogsverklaring. Als iemand jouw de oorlog verklaart dan heb je als burger het recht en de plicht daar evenredig op te gaan antwoorden.
pi_175571164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een erkenning van een Verenigde Staten van Europa beschouw ikzelf en gelijkgestemden als een oorlogsverklaring. Als iemand jouw de oorlog verklaart dan heb je als burger het recht en de plicht daar evenredig op te gaan antwoorden.
En dan? Want jij weigert naar eigen zeggen ook te erkennen dat Rutte onze rechtmatige premier is. En dat heeft nog geen gevolgen gehad voor de beste man.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175571239
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dan? Want jij weigert naar eigen zeggen ook te erkennen dat Rutte onze rechtmatige premier is. En dat heeft nog geen gevolgen gehad voor de beste man.
Wat verwacht je dan? Dat ik mijn Rambo-pakje aantrek?

Mark Rutte is binnen vier jaar van het politieke podium verdwenen. Zo werkt het immers met politici die je niet bevalt.

Maar een federaal EU is iets wat de meeste burgers niet zomaar zullen erkennen. Dat jij als pro-Europeaan buigt voor buitenlandse politici als Merkel en Macron is jouw zaak. Wij doen dat niet.

Overigens zijn de woorden van deze Duitse dwaas holle woorden. Er zal nooit een federaal EU komen.
pi_175571271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:34 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan? Dat ik mijn Rambo-pakje aantrek?

Mark Rutte is binnen vier jaar van het politieke podium verdwenen. Zo werkt het immers met politici die je niet bevalt.

Maar een federaal EU is iets wat de meeste burgers niet zomaar zullen erkennen. Dat jij als pro-Europeaan buigt voor buitenlandse politici als Merkel en Macron is jouw zaak. Wij doen dat niet.

Overigens zijn de woorden van deze Duitse dwaas holle woorden. Er zal nooit een federaal EU komen.
Wat vooral hol is, is die dramatische toon van jou.

Een VSE beschouw jij als een regelrechte oorlogsverklaring. Het huidige kabinet erken jij niet.

Mooi man. En nu? Je betaalt netjes je belasting en loopt ordentelijk in de maat. Waar slaat die dreigende taal dan in godsnaam op?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175571301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een erkenning van een Verenigde Staten van Europa beschouw ikzelf en gelijkgestemden als een oorlogsverklaring. Als iemand jouw de oorlog verklaart dan heb je als burger het recht en de plicht daar evenredig op te gaan antwoorden.
En wat wou je doen dan, een burgeroorlog starten? :')
pi_175571394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:28 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een erkenning van een Verenigde Staten van Europa beschouw ikzelf en gelijkgestemden als een oorlogsverklaring. Als iemand jouw de oorlog verklaart dan heb je als burger het recht en de plicht daar evenredig op te gaan antwoorden.
Door achter je pc boze zinnen te typen op FOK!? :')
pi_175571594
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vooral hol is, is die dramatische toon van jou.

Een VSE beschouw jij als een regelrechte oorlogsverklaring. Het huidige kabinet erken jij niet.

Mooi man. En nu? Je betaalt netjes je belasting en loopt ordentelijk in de maat. Waar slaat die dreigende taal dan in godsnaam op?
Dramatisch en dreigend. Altijd leuk om andermans fantasie te prikkelen.

Interessant om te vernemen dat jij vanachter jouw scherm kunt concluderen dat ik netjes mijn belasting betaal en ordentelijk in de maat loop.

Ik erken simpelweg niet een federale Europese Unie. Als een dergelijke annexatie buiten de wil van het Nederlandse volk plaatsvind zal dat als een oorlogsverklaring worden opgevat. Ik kan de gevolgen hiervan gaan toelichten maar dan overtreed ik de voorwaarden zoals ze zijn opgesteld binnen dit forum.

Tegelijkertijd ben ik een realist en op basis van dat gezonde verstand weet ik dat er nooit een federale Europese Unie zal gaan komen. Men wil het simpelweg niet in Nederland. Evenmin wil dat men in andere Europese landen.
pi_175572225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:34 schreef grimselman het volgende:

[..]

Landen kunnen niet uit de EU gezet worden maar alleen zelf uit de EU stappen. Wat Schulz wil kan dus niet. Populistisch ideetje voor de achterban dus.
Ach een paar regeltjes aanpassen en het is zo gepiept.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175572289
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Tegelijkertijd ben ik een realist en op basis van dat gezonde verstand weet ik dat er nooit een federale Europese Unie zal gaan komen.
Als je kijkt naar de ontwikkelingen van de EU krijg ik wel een ander beeld, Europees leger, Europees OM, Juncker met z'n plannen voor een Europese minister van financiën etcetera.
pi_175572330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:34 schreef grimselman het volgende:

[..]

Landen kunnen niet uit de EU gezet worden maar alleen zelf uit de EU stappen. Wat Schulz wil kan dus niet. Populistisch ideetje voor de achterban dus.
Er is wel meer met de EU gebeurd wat niet kan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175572538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:28 schreef Vesz het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de ontwikkelingen van de EU krijg ik wel een ander beeld, Europees leger, Europees OM, Juncker met z'n plannen voor een Europese minister van financiën etcetera.
Ach, het zijn voornamelijk misplaatste droombeelden voorbehouden aan pro-Europese idealisten die geen enkel besef meer hebben van hun omringende realiteit.
pi_175572582
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:53 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dramatisch en dreigend. Altijd leuk om andermans fantasie te prikkelen.

Interessant om te vernemen dat jij vanachter jouw scherm kunt concluderen dat ik netjes mijn belasting betaal en ordentelijk in de maat loop.

Ik erken simpelweg niet een federale Europese Unie. Als een dergelijke annexatie buiten de wil van het Nederlandse volk plaatsvind zal dat als een oorlogsverklaring worden opgevat. Ik kan de gevolgen hiervan gaan toelichten maar dan overtreed ik de voorwaarden zoals ze zijn opgesteld binnen dit forum.

Tegelijkertijd ben ik een realist en op basis van dat gezonde verstand weet ik dat er nooit een federale Europese Unie zal gaan komen. Men wil het simpelweg niet in Nederland. Evenmin wil dat men in andere Europese landen.
Elzies betaalt geen belasting? Lezen jullie mee, belastingdienst?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175572838
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Elzies betaalt geen belasting? Lezen jullie mee, belastingdienst?
Schrijf ik ergens op dat ik geen belasting betaal? :')

Ik blijf lachen met zoveel digitale paranormale wijsheden vanachter een schermpje. _O-
pi_175573357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:55 schreef Elzies het volgende:

[..]

Schrijf ik ergens op dat ik geen belasting betaal? :')

Ik blijf lachen met zoveel digitale paranormale wijsheden vanachter een schermpje. _O-
Dus ik had in eerste instantie gewoon gelijk?

Man man man, wat ben jij een schertsfiguur. Zie hier de Nederlandse revolutionair: boos worden op internet maar voor de rest braaf in de pas lopen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175573508
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus ik had in eerste instantie gewoon gelijk?

Man man man, wat ben jij een schertsfiguur. Zie hier de Nederlandse revolutionair: boos worden op internet maar voor de rest braaf in de pas lopen.
Schrijf ik ergens op dat je gelijk hebt?

Ik moet simpelweg lachen om zoveel naïviteit.

Ik kan jou zelfs wijsmaken dat ik vanmorgen mijn huissleutel heb laten schoonmaken door de huissleutelsmurf. En dan nog ga je er serieus op in. En daarna voel jij jouw verongelijkt als ik jou vertel dat er geen huissleutelsmurf bestaat.

Kun je jezelf voorstellen dat ik af en toe krom van het lachen lig vanachter mijn scherm?
pi_175573673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Schrijf ik ergens op dat je gelijk hebt?

Ik moet simpelweg lachen om zoveel naïviteit.

Ik kan jou zelfs wijsmaken dat ik vanmorgen mijn huissleutel heb laten schoonmaken door de huissleutelsmurf. En dan nog ga je er serieus op in. En daarna voel jij jouw verongelijkt als ik jou vertel dat er geen huissleutelsmurf bestaat.

Kun je jezelf voorstellen dat ik af en toe krom van het lachen lig vanachter mijn scherm?
Aldus Elzies de Nederlandse rebel, boos foeterend achter zijn beeldschermpje. Hij verklaart digitaal de oorlog aan de EU en het kabinet en gaat vervolgens over tot de orde van de dag.

Hulde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175573763
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aldus Elzies de Nederlandse rebel, boos foeterend achter zijn beeldschermpje. Hij verklaart digitaal de oorlog aan de EU en het kabinet en gaat vervolgens over tot de orde van de dag.

Hulde.
Ik geniet van je fantasie. ^O^
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:57:44 #142
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175574258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ga daar maar niet vanuit. Nederland loopt als een hondje braaf achter Duitsland aan.
Nee ik hoop het, maar vrees het ergste. Dat is altijd het beste bij Mark Rutte.
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:13:46 #143
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175574560
Wat een ambitie. ^O^ Maar wat is zijn belang om dit nu zo op Twitter te slingeren? Lijkt me dat hij ook wel weet dat dit een lastige boodschap is.

De gesprekken laten klappen?
Merkel toezeggingen te laten doen om daarna terug te krabbelen en te roepen: Kijk eens wat Merkel wil?

:D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:37:33 #144
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175575015
80 jaar geleden hadden we ook al zo'n Duitser die droomde van een groot en sterk Europa.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:53:22 #145
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175575285
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:37 schreef MichaelScott het volgende:
80 jaar geleden hadden we ook al zo'n Duitser die droomde van een groot en sterk Europa.
In 1979 deze posters nog geplakt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175576917
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Schrijf ik ergens op dat je gelijk hebt?

Ik moet simpelweg lachen om zoveel naïviteit.

Ik kan jou zelfs wijsmaken dat ik vanmorgen mijn huissleutel heb laten schoonmaken door de huissleutelsmurf. En dan nog ga je er serieus op in. En daarna voel jij jouw verongelijkt als ik jou vertel dat er geen huissleutelsmurf bestaat.

Kun je jezelf voorstellen dat ik af en toe krom van het lachen lig vanachter mijn scherm?
:') :') :')
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:17:29 #147
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_175577037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:16 schreef Hyperdude het volgende:
Als klein kutlandje overgeleverd aan Duitse en Franse EU-gekkies.
Bedankt, Brexit-gekkies. :(
De Britten waren gewoon klaar met dit soort onzin en gelijk hebben ze.
pi_175577059
Ein volk, ein Reich, ein fuhrer!
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:39:23 #149
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175577531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:18 schreef Chivaz het volgende:
Ein volk, ein Reich, ein fuhrer!
Bijzonder dat je "Reich" wel netjes met een hoofdletter schrijft, maar de rest niet.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175577564
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:44 schreef remlof het volgende:
Eindelijk, de Europese Federatie _O_
Jij hebt je Mao jasje alvast besteld ? Of ga je voor een Hugo Boss jasje ?
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef remlof het volgende:
Dit is wat Schulz letterlijk heeft gezegd over Europa en de EU:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron (pdf)
Wat een redenaar _O_ Goebbels is er niks bij.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:42 schreef Cherna het volgende:
Het gaat erom hoe jongeren hun opvoeding en scholing genieten in al die EU landen. Als daar een EU als een groot goed word gebracht dan is dat zo. Dat is een groeiproces.
:? Groeiproces ?
Nee, dat is propaganda :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef Dven het volgende:
Bedankt voor het neerhalen van je eigen kutpost. Er wordt in Europa inderdaad gekozen. En bijna overal kiezen we voor Europa. HET VOLLUK HEEFT GESPROKEN _O_
Wanneer waren die referenda ?
En wat was de uitslag ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')