abonnement Unibet Coolblue
pi_175544635

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175544637
Waarom gebruiken jullie blockfolio ipv Delta? Ik heb Blockfolio ook gebruikt, maar Delta heeft veel meer coins en exchanges erin staan. Wat mij betreft werkt Delta veel beter.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175544643
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 09:41:09 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175544653


_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175544657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
Waarom gebruiken jullie blockfolio ipv Delta? Ik heb Blockfolio ook gebruikt, maar Delta heeft veel meer coins en exchanges erin staan. Wat mij betreft werkt Delta veel beter.
Ga jij alles voor mij overzetten? :+

Delta werkt idd een stuk beter.
pi_175544661
Ik heb toch maar een beetje richting de Universa ICO geschoven. :Y
pi_175544680
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb toch maar een beetje richting de Universa ICO geschoven. :Y
Ik heb daar ook een beetje ingestopt.
pi_175544686
BTC _O_
pi_175544688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:34 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit is ook wel zuur om nog geen 16u na je sell te zeggen. :')
Oke zo zuur was het ook weer niet bedoeld, ik heb talloze trades verneukt ;) Maar die IOTA daling zag een blind paard nog aan komen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175544703
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Nee. Is niet verstandig
  donderdag 7 december 2017 @ 09:44:38 #11
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175544711


Waves _O_
SASHA _O_
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_175544731
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee. Is niet verstandig
Nu is dat bij velen denk ik niet een megabedrag. Maar van bijvoorbeeld MagneT ben ik wel benieuwd hoeveel mensen in zijn nabije omgeving weten van zijn eigen 'pensioenfonds'..
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 09:47:23 #13
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175544752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:46 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Nu is dat bij velen denk ik niet een megabedrag. Maar van bijvoorbeeld MagneT ben ik wel benieuwd hoeveel mensen in zijn nabije omgeving weten van zijn eigen 'pensioenfonds'..
Je weet dat je een man quote die momenteel op zoek is naar een eiland voor de kust van Barbados hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175544763
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je weet dat je een man quote die momenteel op zoek is naar een eiland voor de kust van Barbados hé.
Dat wist ik niet ;). In dat geval ben ik naar zijn antwoord net zo benieuwd :)
pi_175544771
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je weet dat je een man quote die momenteel op zoek is naar een eiland voor de kust van Barbados hé.
_O-
pi_175544776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Welke wallet wel?
Dan bedoel je een hardware wallet? Je kan ook kijken voor een paper wallet bijvoorbeeld.
pi_175544778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Oke zo zuur was het ook weer niet bedoeld, ik heb talloze trades verneukt ;) Maar die IOTA daling zag een blind paard nog aan komen.
Inderdaad. En had graag willen meeliften, maar mijn IOTA staan vast net zoals die van vele andere mensen. Maar ik kan niet ontdekken waar het fout gaat.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 december 2017 @ 09:49:42 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175544795
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Nee absoluut niet. Niemand hoeft toch te weten hoeveel of weinig geld je hebt? Of het nu over je bankrekening, salaris of je crypto is, het heeft geen enkel nut om het aan anderen vertellen. Je komt sowieso of over als een loser of een opschepper, afhankelijk van de genoemde bedragen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175544799
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Niet echt. Ik vertel wel soms dat ik iets met crypto doe, maar ik ga geen bedragen noemen. Al krijg ik tegenwoordig wel een hoop vragen waarom ik gestopt ben met werken. :+
pi_175544813
quote:
CHARISMA VAN EEN KLEERKAST, MAAR ONLINE DE BESTE NINJA HYPSTER _O_

"GUYS, NEVER SELL YOUR WAVES" QUOTE VAN HET DECENNIUM _O_
  donderdag 7 december 2017 @ 09:52:46 #21
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175544840
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je weet dat je een man quote die momenteel op zoek is naar een eiland voor de kust van Barbados hé.
http://www.fret.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=8029&start=80

Zoiets, maar dan wel echt goed aangepakt?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175544847
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb toch maar een beetje richting de Universa ICO geschoven. :Y
cringe worthy promotiefilmpje checks out!
waarom moeten we hier in investeren? serieuze vraag.
pi_175544860
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Ik begin er zelf nooit over. Maar de laatste paar maanden krijg ik wel steeds meer vragen van vrienden en kennissen of ik die bitcoins nog heb. Maar goed bedragen/aantallen heb ik nooit genoemd
  donderdag 7 december 2017 @ 09:54:39 #24
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175544861
OCL gaat ook weer als een raket hoor
Was nog rustig bezig met accumuleren, shit :'(
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_175544872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:24 schreef Ronaldsen het volgende:
IOTA hodlers die dachten dat het wel even naar de $10 zou gaan _O-

Gelukkig gedumpt op $5.40, terwijl ik echt een hele matige trader ben.
Maar je had geen last van FOMO dat je ondanks je grote inzicht toch instapte?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175544881
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:53 schreef kthxbye het volgende:

[..]

cringe worthy promotiefilmpje checks out!
waarom moeten we hier in investeren? serieuze vraag.
Ik ben niet van het marketing team. :+ Sterker nog: ik heb liever dat niemand er meer bij gaat, dan heb ik meer marktaandeel voor mijn centen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 7 december 2017 @ 09:55:49 #27
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175544887
DE KERSTMAN KOMT DIT JAAR UIT RUSLAND EN HIJ LAAT HET ROEBELS SNEEUWEN!! TREK JE DIKSTE WINTERJAS OF BETER NOG RUIMTEPAK AAN, WE VIEREN KERST OP DE MAAN!! 0110!!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175544901
Ik heb de unconfirmed transacties backlog al een tijd niet meer zo hoog gezien.
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
٩๏̯͡๏)۶
  MOL-held donderdag 7 december 2017 @ 09:57:17 #29
44635 XMN8R
mag dat?
pi_175544907
Op Bitonic.nl kun je invullen hoeveel BTC je wilt kopen of verkopen en dan krijg je de prijs te zien die gerekend wordt.

Ik zie nu al een kwartiertje af en toe rare bedragen: ze kopen voor een hogere prijs dan dat ze verkopen!

BTC kopen staat nu op 12.622 euro, maar verkopen kan voor 13.018 euro!

Ik zeg: sla je slag :)

[ Bericht 4% gewijzigd door XMN8R op 07-12-2017 10:06:54 ]
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_175544914
Oja gefeliciteerd waves hodlers!

Lang genoeg jullie geshill aan moeten horen maar nu is de raket eindelijk vertrokken :P
pi_175544927
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:55 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Maar je had geen last van FOMO dat je ondanks je grote inzicht toch instapte?
Zeker wel, op $2.50 ingestapt. Maar goed, een beetje treiteren moet kunnen toch.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 7 december 2017 @ 10:03:45 #32
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175545011
Waves gaat lekker. Wel nog altijd 11,21 BTC op misgelopen t.o.v. BTC. :')
  donderdag 7 december 2017 @ 10:04:37 #33
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175545030
Stratis is in de laatste 2 weken verdubbeld van zo'n 5 naar 10 dollar, waarvan vannacht ook 40% erbij.
Helaas had ik ingekocht op de ATH rond $10,50 dus is die nu weer een beetje break-even voor mij, maar grappig dat al die weak hands een tijd terug verkochten voor $3 :') _O-

Iedereen met Waves ook gefeliciteerd, na al die maanden gezeik toch eens geluk :*
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175545038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb de unconfirmed transacties backlog al een tijd niet meer zo hoog gezien.
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Nog geen maand geleden zat ie op 180K+

https://jochen-hoenicke.de/queue/#30d
  donderdag 7 december 2017 @ 10:06:24 #35
131603 Afwazig
Serious business
pi_175545071
Zit nog even te twijfelen of ik m'n waves inruil voor monero... Aangezien de waves nu eindelijk goed gaat vind ik het wat lastig weer kiezen...
PSN: Metal_Akilla
  Eindredactie Games donderdag 7 december 2017 @ 10:07:04 #37
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175545074
Waves _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175545075
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nog geen maand geleden zat ie op 180K+

https://jochen-hoenicke.de/queue/#30d
Ohja met die Bitcoin cash pump was dat toen zeker
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 7 december 2017 @ 10:07:10 #39
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175545077
Waves bijna 10 USD. *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 7 december 2017 @ 10:08:04 #40
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175545093
En bijna 1 Miljard marketcap *O*
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_175545105
Over 6 maanden staat waves +200$
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 10:10:35 #42
163650 Greys
pi_175545134
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Een paar mensen weten dat ik er 'iets' mee doe. Ik schep nooit op over enorme bedragen want die heb ik niet :D Maar het nadeel ervan is als mensen het weten dat je dan zoals nu bv vanmorgen dit soort appjes krijgt. Dan hebben ze ergens in de media een kopje gelezen en dan krijg je dit:



:P

Het is lief bedoeld maar nu weet ik alweer niet hoe ik moet uitleggen dat ik niks te maken had met een mining site (want dan moet ik uitleggen wat mining is) en er voor mij niks aan de hand is. :D

Dus ik heb het er echt zo min mogelijk over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175545140
Bitcoin 252 miljard market cap _O_
Op naar de biljoen
pi_175545153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Een paar mensen weten dat ik er 'iets' mee doe. Ik schep nooit op over enorme bedragen want die heb ik niet :D Maar het nadeel ervan is als mensen het weten dat je dan zoals nu bv vanmorgen dit soort appjes krijgt. Dan hebben ze ergens in de media een kopje gelezen en dan krijg je dit:

[ afbeelding ]

:P
"Alles ligt stil"
:')
pi_175545195
Leuk en aardig zo'n Waves stijgingkje, het is over het algemeen nog steeds niks t.o.v. BTC over de laatste weken/maanden
pi_175545205
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Zo min mogelijk, wekt alleen maar jaloezie op met mijn resultaten. Ook willen ze adviezen voor wat te kopen welke ik sowieso nooit geef, dat maakt mij weer verantwoordelijk voor hun mogelijke verliezen.
  donderdag 7 december 2017 @ 10:14:47 #47
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175545207
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:40 schreef KromBuiten het volgende:
Praten jullie met goeie vrienden over de enorme koerswinsten die je met BTC behaald hebt? Aan de ene kant wil je het er met zo min mogelijk mensen over hebben, aan de andere kant is het te leuk om niet over te praten. :)
Heb twee collega's die in een straal van 5 meter van me zitten die het ook doen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 10:15:31 #48
163650 Greys
pi_175545217
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:11 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

"Alles ligt stil"
:')
Tis lief bedoeld.

M'n moeder (dit bovenstaande bericht was níet m'n moeder) stuurt me ook elke keer heel enthousiast de BTC koers die ze in de krant leest door. "Hij is boven de tien!" Ik zeg altijd maar netjes dankjewel O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175545225
NOS lult ook weer wat https://nos.nl/artikel/22(...)nen-buitgemaakt.html

Dat Nicehash is toch helemaal geen exchange maar een miningpool, of heb ik iets gemist.
٩๏̯͡๏)۶
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 10:17:07 #50
163650 Greys
pi_175545246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:15 schreef Ronaldsen het volgende:
NOS lult ook weer wat https://nos.nl/artikel/22(...)nen-buitgemaakt.html

Dat Nicehash is toch helemaal geen exchange maar een miningpool, of heb ik iets gemist.
Hahaha ah nu weet ik meteen welk artikel degene van het appje had gelezen dus :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175545270
Het is onduidelijk wat de dieven met de virtuele munt kunnen. Bitcoins zijn geoormerkt en als een bitcoin wordt ontvreemd, blijft dat aan de gestolen munt kleven. Officiële Marktplaatsen kunnen gestolen cryptomunten weigeren en dat is in het verleden ook al gebeurd.

wutttt
pi_175545285
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:18 schreef Typisch het volgende:
Het is onduidelijk wat de dieven met de virtuele munt kunnen. Bitcoins zijn geoormerkt en als een bitcoin wordt ontvreemd, blijft dat aan de gestolen munt kleven. Officiële Marktplaatsen kunnen gestolen cryptomunten weigeren en dat is in het verleden ook al gebeurd.

wutttt
Op zich is dat wel deels waarheid natuurlijk aangezien je in de blockchain kan volgen waar de gestolen coins naar toe gaan :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_175545293
Dit topic gaat veel te snel.. Koffie nemen en 4 pagina's verder
pi_175545307
btc $15k

quote:
$15.022.70 USD (17.40%)
1.00 BTC (0.00%)
  donderdag 7 december 2017 @ 10:21:39 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175545333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:20 schreef SMS303 het volgende:
btc $15k

[..]

100K voor 2018?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175545336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:13 schreef Majkool het volgende:
Leuk en aardig zo'n Waves stijgingkje, het is over het algemeen nog steeds niks t.o.v. BTC over de laatste weken/maanden
Kom nu niet poepen op wavesmaand he }:|
pi_175545343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Op zich is dat wel deels waarheid natuurlijk aangezien je in de blockchain kan volgen waar de gestolen coins naar toe gaan :)
Sure. En dan stuur je het naar Bittrex. Wat dan?
  MOL-held donderdag 7 december 2017 @ 10:22:53 #58
44635 XMN8R
mag dat?
pi_175545356
quote:
3s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:57 schreef XMN8R het volgende:
Op Bitonic.nl kun je invullen hoeveel BTC je wilt kopen of verkopen en dan krijg je de prijs te zien die gerekend wordt.

Ik zie nu al een kwartiertje af en toe rare bedragen: ze kopen voor een hogere prijs dan dat ze verkopen!

BTC kopen staat nu op 12.622 euro, maar verkopen kan voor 13.018 euro!

Ik zeg: sla je slag :)
Verkoop tijdelijk offline
Wegens een storing in het betaalverkeer is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen. Onze excuses voor het ongemak, we hopen snel weer terug te zijn!


Te laat :')
MAAR MENEER AGENT
IK HEB ALLEEN MAAR
AVONTUURLIJK DNA ! ... en nou opzouten
pi_175545368


daily rsi is op dit moment op het hoogste punt in 4 jaar tijd en is slechts 2 keer hoger geweest :)
Op naar de 100 dan maar
  donderdag 7 december 2017 @ 10:23:20 #60
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_175545370
Ik heb de eerste post i het eerste topic gezien. Wat heb ik een spijt ;(
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_175545380
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sure. En dan stuur je het naar Bittrex. Wat dan?
Dan zou bittrex het kunnen weigeren al is het wel lastig als het langs allerlei nieuwe bitcoin addressen gaat alvorens het naar bittrex gestuurd wordt.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175545431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:23 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dan zou bittrex het kunnen weigeren al is het wel lastig als het langs allerlei nieuwe bitcoin addressen gaat alvorens het naar bittrex gestuurd wordt.
Zou kunnen, maar welke 'marktplaatsen' hebben dit dan gedaan?
pi_175545471
Morgen ICO headstart. Die gaan een soort keurmerk uitgeven voor toekomstige ICO's. Ik vind het idee eigenlijk wel supergoed. Jullie?
pi_175545479
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar welke 'marktplaatsen' hebben dit dan gedaan?
Geen idee, maar kan me op zich voorstellen dat je als grote exchange deze coins liever weigert.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175545522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:28 schreef ColeJ het volgende:
Morgen ICO headstart. Die gaan een soort keurmerk uitgeven voor toekomstige ICO's. Ik vind het idee eigenlijk wel supergoed. Jullie?
Ik niet. Het gaat allemaal om grof geld bij die ICO's, als je mensen wil tillen dan lukt dat prima, ook met keurmerk.
Zo'n keurmerk creëert alleen een schijnzekerheid.
pi_175545525
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar welke 'marktplaatsen' hebben dit dan gedaan?
Als we kijken naar vervolgbaarheid zal deze hacker nooit zijn btc om kunnen zetten naar fiat of fysieke goederen. Hoeveel e.e.a. ook gemixed wordt het is allemaal te traceren in de blockchain. Het is geen 2011 meer.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 10:32:32 #67
230491 Zith
pls tip
pi_175545556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:28 schreef ColeJ het volgende:
Morgen ICO headstart. Die gaan een soort keurmerk uitgeven voor toekomstige ICO's. Ik vind het idee eigenlijk wel supergoed. Jullie?
Waarom is daar een blockchain voor nodig?
Edit; ah het is geen ico?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175545569
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:31 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Als we kijken naar vervolgbaarheid zal deze hacker nooit zijn btc om kunnen zetten naar fiat of fysieke goederen. Hoeveel e.e.a. ook gemixed wordt het is allemaal te traceren in de blockchain. Het is geen 2011 meer.
Onzin. Gewoon in de grote pot gooien van een cryptopia/polo of een andere exchange, vervolgens koop je daar gewoon wat andere coins en haal je het er af.
pi_175545585
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon in de grote pot gooien van een cryptopia/polo of een andere exchange, vervolgens koop je daar gewoon wat andere coins en haal je het er af.
Die krijgen gewoon een informatieverzoek van de inlichtingendiensten om inzicht te geven en moeten daar aan voldoen.
pi_175545586
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon in de grote pot gooien van een cryptopia/polo of een andere exchange, vervolgens koop je daar gewoon wat andere coins en haal je het er af.
Dit ja, als het om $60M gaat dat is er best wel een incentive om een paar weken lang de boel door elkaar te husselen.
pi_175545605
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:34 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Die krijgen gewoon een informatieverzoek van de inlichtingendiensten om inzicht te geven en moeten daar aan voldoen.
Je stuurt ze gewoon van exchange naar exchange in diverse landen via proxy's en valse paspoorten, geen enkel probleem.
pi_175545609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:34 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Die krijgen gewoon een informatieverzoek van de inlichtingendiensten om inzicht te geven en moeten daar aan voldoen.
Wat kunnen zij dan doen?
  donderdag 7 december 2017 @ 10:36:02 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175545617
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:34 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Die krijgen gewoon een informatieverzoek van de inlichtingendiensten om inzicht te geven en moeten daar aan voldoen.
Criminelen gebruiken gewoon mixers om hun spoor te verbloemen. Beetje tussen een aantal exchanges heen en weer bouncen en klaar ben je.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175545620
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:35 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Je stuurt ze gewoon van exchange naar exchange in diverse landen via proxy's en valse paspoorten, geen enkel probleem.
Tussendoor een paar keer door het netwerk van Monero heen.
pi_175545635
Wat houdt dat "Wallet offline, network congestion" op Bittrex in dan? Staat bij 3 van mijn munten
pi_175545642
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat kunnen zij dan doen?
Niks zolang de identiteit onbekend is maar zodra de hacker iets thuis laat leveren of het om zet in fiat zal hij getraceerd kunnen worden. Zoals ik eerder al zei het is geen 2011 meer, de inlichtingendiensten kunnen dit soort transacties makkelijk traceren door de openheid van blockchain.
  donderdag 7 december 2017 @ 10:39:48 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175545685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:37 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat houdt dat "Wallet offline, network congestion" op Bittrex in dan? Staat bij 3 van mijn munten
Te veel orders tegelijk, bittrex slaat op tilt.

Had ik ook bij POWR. Alleen als je naar de directe pagina van de coin gaat kun je nog wel traden:

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XXX

XXX is afkorting van je coin
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 december 2017 @ 10:40:53 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175545711
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:37 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Niks zolang de identiteit onbekend is maar zodra de hacker iets thuis laat leveren of het om zet in fiat zal hij getraceerd kunnen worden. Zoals ik eerder al zei het is geen 2011 meer, de inlichtingendiensten kunnen dit soort transacties makkelijk traceren door de openheid van blockchain.
Ik kan je vertellen dat dat enorm tegenvalt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175545715
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:37 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Niks zolang de identiteit onbekend is maar zodra de hacker iets thuis laat leveren of het om zet in fiat zal hij getraceerd kunnen worden. Zoals ik eerder al zei het is geen 2011 meer, de inlichtingendiensten kunnen dit soort transacties makkelijk traceren door de openheid van blockchain.
Meh gewoon anonymous coins die jouw transacties ontraceerbaar maken. Denk niet dat er voldoende kennis is bij de autoriteiten om binnen 100 jaar op te lossen wie de crimineel nou precies is.
pi_175545734
quote:
3s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat dat enorm tegenvalt.
Ik kan je vertellen van niet, alles gaat van adres naar adres én het is allemaal openbaar.
pi_175545744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:41 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Meh gewoon anonymous coins die jouw transacties ontraceerbaar maken. Denk niet dat er voldoende kennis is bij de autoriteiten om binnen 100 jaar op te lossen wie de crimineel nou precies is.
Welke coin? Zou jij die vertrouwen welke geen inzicht geeft?
pi_175545760
quote:
3s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Te veel orders tegelijk, bittrex slaat op tilt.

Had ik ook bij POWR. Alleen als je naar de directe pagina van de coin gaat kun je nog wel traden:

https://bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-XXX

XXX is afkorting van je coin
Ah thanks, ik heb het gevoel dat ik dat 2 dagen geleden ook al zag staan. Ik wacht het geduldig af en als ik de kans heb haal ik sowieso mijn grootste munt er vanaf.
pi_175545761
Waves
pi_175545788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:43 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Welke coin? Zou jij die vertrouwen welke geen inzicht geeft?
Dat heeft niks met vertrouwen te maken..
pi_175545792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:43 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Welke coin? Zou jij die vertrouwen welke geen inzicht geeft?
Monero of NAV. Je kun het spoor aan transacties zo ellendig lang maken dat de kosten van het politieonderzoek op den duur hoger uitvallen dat het bedrag dat gejat is.
pi_175545806
In huize Magneet op dit moment:
pi_175545815
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:
In huize Magneet op dit moment:
[ afbeelding ]
+1
pi_175545837
Mensen hier meegedaan aan Wabi trouwens?
pi_175545866
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat heeft niks met vertrouwen te maken..
Ok.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:45 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Monero of NAV. Je kun het spoor aan transacties zo ellendig lang maken dat de kosten van het politieonderzoek op den duur hoger uitvallen dat het bedrag dat gejat is.
Voor jou hersencellen misschien, niet voor afgestemde programmatuur.

quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:
In huize Magneet op dit moment:
[ afbeelding ]
+1 en voor mijzelf 8-)
pi_175545900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:48 schreef Stokkie_ het volgende:

Voor jou hersencellen misschien, niet voor afgestemde programmatuur.

Auw man :'(
pi_175545937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:50 schreef fckdedeurkruk het volgende:

[..]

Auw man :'(
Nou, hack maar een pool of exchange en wordt er rijk van :') mensen die denken dat blockchain anoniem is :')
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 10:52:26 #92
18653 crew  D.
pi_175545948
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:41 schreef Typisch het volgende:
Ik heb toch maar een beetje richting de Universa ICO geschoven. :Y
Is dat lastig? Nooit ICO gehad.
pi_175545972
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:52 schreef D. het volgende:

[..]

Is dat lastig? Nooit ICO gehad.
Nee hoor, je stuurt gewoon LTC, ETH of BTC naar een adres dat zij aangeven en klaar is kees.

Maar ICO's zijn wel risicovol, start-ups zijn gevaarlijke dingen om je geld in te stoppen. :+

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 10:53:42 ]
pi_175545989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:51 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Nou, hack maar een pool of exchange en wordt er rijk van :') mensen die denken dat blockchain anoniem is :')
Already on it https://media1.tenor.com/(...).gif?itemid=10267910
  donderdag 7 december 2017 @ 10:55:40 #95
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546037
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:09 schreef Greys het volgende:
De man die gisteren op Twitter door Roger Ver voor lul werd gezet - ondanks wat hij allemaal voor Bitcoin heeft betekend en nog betekent - heeft inmiddels al bijna 10 BTC aan donaties gekregen. En als ik dit hieronder zo lees is hem dat meer dan enorm gegund.

Bitcoin Jesus _O_

https://www.reddit.com/r/(...)_medium=comment_list

*pinkt traan weg
Dat mag ik, als vrouw. :{w
Hij verdient het ook echt ^O^
pi_175546044
Tijd voor Ripple om weer even een beetje bij te trekken :(
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 10:57:33 #97
18653 crew  D.
pi_175546091
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee hoor, je stuurt gewoon LTC, ETH of BTC naar een adres dat zij aangeven en klaar is kees.

Maar ICO's zijn wel risicovol, start-ups zijn gevaarlijke dingen om je geld in te stoppen. :+
En hoe krijg je dan je coins? Vooraf een wallet aanmaken?
pi_175546102
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:55 schreef sniel123 het volgende:
Tijd voor Ripple om weer even een beetje bij te trekken :(
Die heeft een mini pumpje gehad toen het nieuws over Santander naar buiten kwam. Verder al maanden steady rond de 0.2 eurocent.
  donderdag 7 december 2017 @ 10:59:29 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175546138
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:42 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen van niet, alles gaat van adres naar adres én het is allemaal openbaar.
Uhu. https://en.wikipedia.org/wiki/Bitcoin_mixer
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175546166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:55 schreef Mender het volgende:

[..]

Hij verdient het ook echt ^O^
Zie ik nou goed dat ie inmiddels 54 BTC heeft gekregen? _O-

Eindsaldo 54.06795592 BTC

https://blockchain.info/address/1andreas3batLhQa2FawWjeyjCqyBzypd

Schitterend :).
pi_175546193
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:57 schreef D. het volgende:

[..]

En hoe krijg je dan je coins? Vooraf een wallet aanmaken?
Dit systeem is een beetje gek, maar ik leg het voor specifiek Universa wel even uit.

Zij hebben een derde partij die de ICO regelt. Icobacker. Jij betaalt Icobacker jouw BTC. In ruil daarvoor krijg je jouw Universa Tokens op hun website. Op dit moment staat dat nog niet op een blockchain. Als de sale voorbij is kun jij Universa Tokens ophalen, dit zullen ERC20 tokens zijn die je naar een Ethereum wallet kunt sturen.

Dat zijn echter niet de échte Universa tokens, want er de blockchain is nog niet live. ERC20 tokens zijn tokens op de Ethereum chain. Zodra de blockchain van Universa live is bieden zij een tooltje aan om jouw ERC20 tokens om te zetten in de 'echte' Universa tokens?

Dus het heeft wel wat voeten in de aarde om je Universa tokens in je Universa wallet te krijgen straks ergens.

Beetje duidelijk? :')
pi_175546205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zie ik nou goed dat ie inmiddels 54 BTC heeft gekregen? _O-

Eindsaldo 54.06795592 BTC

https://blockchain.info/address/1andreas3batLhQa2FawWjeyjCqyBzypd

Schitterend :).
Wow _O_ Als iemand het verdient is hij het wel
pi_175546251
Coinbase 15k *O*
  donderdag 7 december 2017 @ 11:04:57 #104
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546282
20k voor de kerst :D
pi_175546308
quote:
Het gaat nog steeds van adres naar adres, wellicht voor ons menselijke brein moeilijk om deze brei te bevatten maar het is traceerbaar.. Verder boeit het mij niet veel wat mensen hier over denken maar denk voor jezelf dat bitcoin in geen enkel geval anoniem is.
pi_175546322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zie ik nou goed dat ie inmiddels 54 BTC heeft gekregen? _O-

Eindsaldo 54.06795592 BTC

https://blockchain.info/address/1andreas3batLhQa2FawWjeyjCqyBzypd

Schitterend :).
Ja, waaronder 1 donatie van 37 BTC:
https://blockchain.info/t(...)f3b4d5eb29a14dbddf69 _O_ O+

Ergens wel ironisch dat juist Roger Ver de aanstichter hiervan was. _O-

aantonop twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:06:54 I am going offline for a few days. I need time to process everything that happened.If you sent me a message in th... https://t.co/ApyyJNqmce reageer retweet
pi_175546338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dus we verklaren alle transacties welke hieruit oorsprong hebben fraudulent? Probleem opgelost. Nu bitcoin groter en officiëler wordt krijg deze te maken met meer toezicht. Meuk als deze gaat niet meer werken.

[..]

Het gaat nog steeds van adres naar adres, wellicht voor ons menselijke brein moeilijk om deze brei te bevatten maar het is traceerbaar.. Verder boeit het mij niet veel wat mensen hier over denken maar denk voor jezelf dat bitcoin in geen enkel geval anoniem is.
Maar er zijn wél anoniemere coins dan bitcoin. Die kun je hier natuurlijk voor gebruiken.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 11:07:32 ]
pi_175546339
Gewoon eng hoe snel bitcoin stijgt op dit moment

In augustus begonnen met Ether en litecoin maar dat ging me te langzaam, dus 6 weken geleden alles omgezet in btc, nu al +85% op mijn beginstand :D
pi_175546356
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar er zijn wél anoniemere coins dan bitcoin. Die kun je hier natuurlijk voor gebruiken.
Zoals, en waarom?
pi_175546365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:08 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Zoals, en waarom?
Monero, bijvoorbeeld.
pi_175546390
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:07 schreef Morodeepdelver het volgende:
Gewoon eng hoe snel bitcoin stijgt op dit moment

In augustus begonnen met Ether en litecoin maar dat ging me te langzaam, dus 6 weken geleden alles omgezet in btc, nu al +85% op mijn beginstand :D
Jep
pi_175546400
15K :o
(she/her)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 11:11:24 #113
18653 crew  D.
pi_175546411
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit systeem is een beetje gek, maar ik leg het voor specifiek Universa wel even uit.

Zij hebben een derde partij die de ICO regelt. Icobacker. Jij betaalt Icobacker jouw BTC. In ruil daarvoor krijg je jouw Universa Tokens op hun website. Op dit moment staat dat nog niet op een blockchain. Als de sale voorbij is kun jij Universa Tokens ophalen, dit zullen ERC20 tokens zijn die je naar een Ethereum wallet kunt sturen.

Dat zijn echter niet de échte Universa tokens, want er de blockchain is nog niet live. ERC20 tokens zijn tokens op de Ethereum chain. Zodra de blockchain van Universa live is bieden zij een tooltje aan om jouw ERC20 tokens om te zetten in de 'echte' Universa tokens?

Dus het heeft wel wat voeten in de aarde om je Universa tokens in je Universa wallet te krijgen straks ergens.

Beetje duidelijk? :')
Ja hoor! Bedankt voor de uitleg :Y
pi_175546433
de FOMO is fucking high in this one :')

Ik voel mijn emoties en die doen pijn als ik 4.5K als instap had bij 5K :') :')

Moet mezelf in bedwang houden niet te kopen nu, ding blijft godver maar stijgen

Waar blijft de beurskrach
pi_175546454
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Monero, bijvoorbeeld.
Dan accepteren we simpelweg toch geen monero transacties? Of BTC welke betaald zijn door deze? Ik zie nog steeds geen uitkomst, behalve een dalende monero koers wanneer het publiek dit begint te begrijpen.
pi_175546473
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:14 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dan accepteren we simpelweg toch geen monero transacties?
:')
  donderdag 7 december 2017 @ 11:15:26 #117
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546485
Mm zou de belastingdienst daar nog moeilijk over doen. Dat ik dalijk ineens zo groot bedrag in crypto op geef. Terwijl het de vorige keer nog ruim onder de 24k zat.
  Eindredactie Games donderdag 7 december 2017 @ 11:15:28 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175546486
Gelukkig ligt nu ook cloudflare eruit :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175546502
Jezus wat zakt ETH gigantisch weg...gelukkig daar maar 124 dollar van.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175546506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:15 schreef Mender het volgende:
Mm zou de belastingdienst daar nog moeilijk over doen. Dat ik dalijk ineens zo groot bedrag in crypto op geef. Terwijl het de vorige keer nog ruim onder de 24k zat.
Zolang je het kunt verklaren en volgens de regels doet, is er niets aan de hand.
pi_175546511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:15 schreef Mender het volgende:
Mm zou de belastingdienst daar nog moeilijk over doen. Dat ik dalijk ineens zo groot bedrag in crypto op geef. Terwijl het de vorige keer nog ruim onder de 24k zat.
Peildatum voor inkomstenbelasting 2017 is 1-1-2017
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175546539
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:14 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

:')
Ja precies, jouw Rabobank accepteert het met gemak.
pi_175546556
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Peildatum voor inkomstenbelasting 2017 is 1-1-2017
En voor volgend jaar is die 1-1-2018. Leuk als de koers op 1-1-2018 op 20k staat en eind volgend jaar op 1k.
pi_175546577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:17 schreef ColeJ het volgende:

[..]

En voor volgend jaar is die 1-1-2018. Leuk als de koers op 1-1-2018 op 20k staat en eind volgend jaar op 1k.
Met 20k is dat niet zo'n probleem, maar als je belasting erover moet betalen is het niet heel onverstandig om op 1 januari genoeg te cashen om die belasting te kunnen betalen.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:19:07 #125
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546589
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:16 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Zolang je het kunt verklaren en volgens de regels doet, is er niets aan de hand.
Ik geeft het gewoon netjes op. Alleen heb verder niks bijgehouden. Naja kan altijd nog wel ideal aankopen van bitonic laten zien
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:20:12 #126
163650 Greys
pi_175546610
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:55 schreef Mender het volgende:

[..]

Hij verdient het ook echt ^O^
Ik geloof dat er amper iemand is die het hem NIET gunt als ik alle reacties lees :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 december 2017 @ 11:20:14 #127
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_175546613
LTC Euro gaat lekker.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_175546624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:20 schreef Basxt het volgende:
LTC Euro gaat lekker.
LTC/EUR?

Dat gaat dus LTC/BTC -> LTC/USD -> LTC/EUR neem ik aan?
pi_175546648
Wil de trein in maar zowel Bitonic als BTCdirect zijn niet actief of hebben dagen achterstand met verificaties.

Zijn er makkelijke/snelle alternatieven of moet ik toch echt op mijn beurt wachten?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175546653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:21 schreef NoNickOne het volgende:
Wil de trein in maar zowel Bitonic als BTCdirect zijn niet actief of hebben dagen achterstand met verificaties.

Zijn er makkelijke/snelle alternatieven of moet ik toch echt op mijn beurt wachten?
Nu de trein instappen moet je niet doen bro :')
pi_175546661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nu de trein instappen moet je niet doen bro :')
Jawel, we gaan sky high.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175546678
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:22 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Jawel, we gaan sky high.
Ik zie een fomo hier.
pi_175546683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:22 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Jawel, we gaan sky high.
:')
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:23:45 #134
163650 Greys
pi_175546684
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:06 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja, waaronder 1 donatie van 37 BTC:
https://blockchain.info/t(...)f3b4d5eb29a14dbddf69 _O_ O+

Ergens wel ironisch dat juist Roger Ver de aanstichter hiervan was. _O-

aantonop twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:06:54 I am going offline for a few days. I need time to process everything that happened.If you sent me a message in th... https://t.co/ApyyJNqmce reageer retweet
Roger z'n kuttweet heeft er idd uiteindelijk voor gezorgd dat iedereen weet wat voor God die man is geweest voor Bitcoin, wat mensen allemaal eigenlijk aan hem te danken hebben en dat mensen nu ineens wél wisten dat hij er als een van de weinigen zelf NIET rijk van was geworden.

Ik hóu zo van verhalen waarin The Good Guy wint en The Villain het tegendeel bereikt van wat ie wilde. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175546685
We zitten al sky high :') Alleen nog afwachten of de ruimteschip de maan kan bereiken :)
pi_175546687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik zie een fomo hier.
Zeiden ze ook toen ie $1000 tikte
  donderdag 7 december 2017 @ 11:23:55 #137
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175546689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:22 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Nu de trein instappen moet je niet doen bro :')
Jawel, gewoon doen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175546695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Zeiden ze ook toen ie $1000 tikte
Ja, ook op 2K ofzo toen ie daalde tot zowat een 0 punt
pi_175546699
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:21 schreef NoNickOne het volgende:
Wil de trein in maar zowel Bitonic als BTCdirect zijn niet actief of hebben dagen achterstand met verificaties.

Zijn er makkelijke/snelle alternatieven of moet ik toch echt op mijn beurt wachten?
Maar weet iemand dit?
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175546702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Zeiden ze ook toen ie $1000 tikte
Alle alts in het rood, bitcoin stijgt als een gek. Ik zeg wacht een paar dagen.

Maar ach idd, niemand weet het.
pi_175546703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, ook op 2K ofzo toen ie daalde tot zowat een 0 punt
0 punt? oh die heb ik gemist dan.
pi_175546716
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ja, ook op 2K ofzo toen ie daalde tot zowat een 0 punt
Geen oude koeien uit de sloot halen. ;( Ik heb trauma's overgehouden aan die week.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175546756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:25 schreef dimmak het volgende:

[..]

Geen oude koeien uit de sloot halen. ;( Ik heb trauma's overgehouden aan die week.
Heb 't zelf ook hoor. Wil zo graag instappen maar elk reeel denkend persoon ziet zoveel red flags.

Ik had 4.5K als instapmoment toen die 5K was. Jammer, nu wachten tot ie mn volgende doel raakt.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:27:27 #144
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175546764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:17 schreef ColeJ het volgende:

[..]

En voor volgend jaar is die 1-1-2018. Leuk als de koers op 1-1-2018 op 20k staat en eind volgend jaar op 1k.
Klopt, hoe gaan zij om dan met geld wat je in alts hebt zitten? Want qua BTC heb ik maar 650 dollar inzitten ofzo.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175546786
Wat verwachten jullie van Walton? Ik heb daar nog 200 dollar inzitten en heb daar momenteel nog 27 stuks van.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175546803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Klopt, hoe gaan zij om dan met geld wat je in alts hebt zitten? Want qua BTC heb ik maar 650 dollar inzitten ofzo.
Je betaalt gewoon vermogensrendementsheffing over je gehele vermogen in euro's. Of dat nu BTC, altcoins of een miljoen kilo stront is, dat maakt geen reet uit.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:29:50 #148
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546809
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Klopt, hoe gaan zij om dan met geld wat je in alts hebt zitten? Want qua BTC heb ik maar 650 dollar inzitten ofzo.
Gewoon de waarde van al je alts (+bitcoin) in euro's bij elkaar optellen en onder overige bezittingen opgeven
pi_175546856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:24 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Maar weet iemand dit?
Geloof dat Bitonic de stroom niet aankan....heeft de afgelopen dagen redelijk wat storing of onderhoud.

Overigens gooi ik er momenteel geen fiat meer in...vind het te hard gaan (maar ja...dat riepen we een maand terug ook :+ )
pi_175546860
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:29 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Je betaalt gewoon vermogensrendementsheffing over je gehele vermogen in euro's. Of dat nu BTC, altcoins of een miljoen kilo stront is, dat maakt geen reet uit.
Moet je er ook extra belasting op betalen wanneer je het omzet naar fiat/euro's? (lijkt mij wel, want dan is het opeens winst/inkomen)
pi_175546887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Moet je er ook extra belasting op betalen wanneer je het omzet naar fiat/euro's? (lijkt mij wel, want dan is het opeens winst/inkomen)
Nee over beleggingen betaal je ook geen inkomstenbelasting. Alleen invloed op de vermogensrendementsheffing.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175546889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Moet je er ook extra belasting op betalen wanneer je het omzet naar fiat/euro's?
Nee want het maakt niet uit in welke valuta het is.
Je betaalt er ook geen inkomstenbelasting ofzo over op het moment dat je het casht, als je dat bedoelt.

Maar het verraderlijke is dus dat op één peildatum wordt vastgesteld hoeveel vermogen je hebt. Als je op 1 januari 1 miljoen aan bitcoins hebt en dat is op 2 januari helemaal ingezakt en nog maar 100 euro waard, dan moet je alsnog over die 1 miljoen vermogensrendementsheffing (box 3) betalen.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:34:56 #153
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175546894
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Moet je er ook extra belasting op betalen wanneer je het omzet naar fiat/euro's? (lijkt mij wel, want dan is het opeens winst/inkomen)
Nee, daar betaal je geen belasting over.
Enkel vermogensbelasting betaal je over het bedrag dat je op 1 januari hebt.
pi_175546909
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nee want het maakt niet uit in welke valuta het is.
Je betaalt er ook geen inkomstenbelasting ofzo over op het moment dat je het casht, als je dat bedoelt.

Maar het verraderlijke is dus dat op één peildatum wordt vastgesteld hoeveel vermogen je hebt. Als je op 1 januari 1 miljoen aan bitcoins hebt en dat is op 2 januari helemaal ingezakt en nog maar 100 euro waard, dan moet je alsnog over die 1 miljoen vermogensrendementsheffing (box 3) betalen.
Das idd een mooie....zul je zien dat volgend jaar de BTC keihard crasht...kan je toch aftikken volgend jaar :+
  donderdag 7 december 2017 @ 11:37:04 #155
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175546927
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nee want het maakt niet uit in welke valuta het is.
Je betaalt er ook geen inkomstenbelasting ofzo over op het moment dat je het casht, als je dat bedoelt.

Maar het verraderlijke is dus dat op één peildatum wordt vastgesteld hoeveel vermogen je hebt. Als je op 1 januari 1 miljoen aan bitcoins hebt en dat is op 2 januari helemaal ingezakt en nog maar 100 euro waard, dan moet je alsnog over die 1 miljoen vermogensrendementsheffing (box 3) betalen.
Geef jij je coins op bij de belasting ja?
pi_175546941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:35 schreef descon het volgende:

[..]

Das idd een mooie....zul je zien dat volgend jaar de BTC keihard crasht...kan je toch aftikken volgend jaar :+
Maar andersom is dat natuurlijk heel nice. Als je cryptowaarde na 1 januari 20x is gegaan, betaal je daar dat jaar relatief weinig belasting over.
pi_175546951
Korea over de 18k
  donderdag 7 december 2017 @ 11:39:03 #158
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175546957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Geef jij je coins op bij de belasting ja?
Waarom zou je het niet doen :?
  donderdag 7 december 2017 @ 11:39:11 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175546959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Geef jij je coins op bij de belasting ja?
Jij niet?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 december 2017 @ 11:40:32 #160
131603 Afwazig
Serious business
pi_175546978
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:37 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Geef jij je coins op bij de belasting ja?
Tienduizenden euro's hebben aan bitcoin met een rendement van duizenden procenten maar te skeer zijn om 1.2% over het deel boven de 30k af te tikken. Dan heb je het niet begrepen hoor. :')
  donderdag 7 december 2017 @ 11:40:47 #161
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175546979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:39 schreef Mender het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet doen :?
Omdat de belastingdienst dat vermogen niet ziet, net als contant geld in een oude sok?
  donderdag 7 december 2017 @ 11:41:47 #162
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175546995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Tienduizenden euro's hebben aan bitcoin met een rendement van duizenden procenten maar te skeer zijn om 1.2% over het deel boven de 30k af te tikken. Dan heb je het niet begrepen hoor. :')
Ja en een jaar later is het niets meer waard, maar kun je wel even honderden euro's aftikken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:42:12 #163
163650 Greys
pi_175546999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Omdat de belastingdienst dat vermogen niet ziet, net als contant geld in een oude sok?
Succes dan om er ooit euro's van te maken :P
Dat stort een exchange of Bitonic echt niet rechtstreeks in je ouwe sok.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 december 2017 @ 11:42:36 #164
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175547008
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Succes dan om er ooit euro's van te maken :P
Dat stort een exchange of Bitonic echt niet rechtstreeks in je ouwe sok.
Ooit ja, niet nu.
pi_175547016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:41 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja en een jaar later is het niets meer waard, maar kun je wel even honderden euro's aftikken.
Verkoop je nu een klein beetje om je belasting te kunnen betalen..weet je zeker dat je geen verrassingen hebt volgend jaar.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:43:12 #166
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175547017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:40 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Omdat de belastingdienst dat vermogen niet ziet, net als contant geld in een oude sok?
En het voordeel als je het niet op te geeft is dat je 1% minder betaald. Nadeel is dat je gigantische boetes riskeert.
pi_175547051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:42 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ooit ja, niet nu.
Ja en als je “ooit” er iets mee wilt doen (en dan gaat het natuurlijk over substantiële bedragen) mag je mooi uitleggen waarom je dat vermogen hebt verzwegen in de voorgaande jaren.
pi_175547063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:43 schreef Mender het volgende:

[..]

En het voordeel als je het niet op te geeft is dat je 1% minder betaald. Nadeel is dat je gigantische boetes riskeert.
En mocht je toch een dikke klapper maken met je coins...suc6 met besteden. Voor 1% wil je dat risico niet lopen.

Kan het me nog wel voorstellen als je vol in de toeslagen zit (bijstand, huur/zorg toeslag)..maar dan blijft het enorm tricky.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:45:51 #169
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175547083
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:44 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja en als je “ooit” er iets mee wilt doen (en dan gaat het natuurlijk over substantiële bedragen) mag je mooi uitleggen waarom je dat vermogen hebt verzwegen in de voorgaande jaren.
Nee hoor, daar heeft de belastingdienst helemaal geen personeel voor. En wie zegt dat ik het al jaren heb? Denk je nou echt dat ze naar zo'n klein visje als ik onderzoek gaan doen?
  donderdag 7 december 2017 @ 11:46:24 #170
131603 Afwazig
Serious business
pi_175547096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:41 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja en een jaar later is het niets meer waard, maar kun je wel even honderden euro's aftikken.
Als je geen totale mongool bent dan zorg je ervoor dat dat geen probleem is door af en toe wat winst te nemen. En stel dat het echt naar 0 gaat dan heb je voor die paar honderd euro toch een mooie tijd gehad. Ik had het iig niet willen missen.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:47:57 #171
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175547145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je geen totale mongool bent dan zorg je ervoor dat dat geen probleem is door af en toe wat winst te nemen. En stel dat het echt naar 0 gaat dan heb je voor die paar honderd euro toch een mooie tijd gehad. Ik had het iig niet willen missen.
Ik heb winst genomen hoor, daar betaal ik ook gewoon vermogensbelasting over, maar het gaat niet om tonnen zoals bij de rest hier :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:49:37 #172
163650 Greys
pi_175547184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:45 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee hoor, daar heeft de belastingdienst helemaal geen personeel voor. En wie zegt dat ik het al jaren heb? Denk je nou echt dat ze naar zo'n klein visje als ik onderzoek gaan doen?
Hoe ben je er ooit aangekomen? Staat er nergens een Bitonic aankoop op je bankoverzicht bv? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175547200
Wel spijt dat ik in litecoin ben blijven zitten ;( Shitcoin
pi_175547213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:45 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Nee hoor, daar heeft de belastingdienst helemaal geen personeel voor. En wie zegt dat ik het al jaren heb? Denk je nou echt dat ze naar zo'n klein visje als ik onderzoek gaan doen?
Alle banktransacties boven een bepaald bedrag (10K?) worden automatisch geflagged. En de bewijslast is omgekeerd. Het is dus aan jou om aan te tonen hoe je aan die 100K kwam om bijv. je hypotheek af te lossen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:50:59 #175
163650 Greys
pi_175547217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:50 schreef brombeer_ het volgende:
Wel spijt dat ik in litecoin ben blijven zitten ;( Shitcoin
Vergeleken met Bitcoin is zo ongeveer alles nu een shitcoin als je kijkt naar de dalingen.
Ik keek vanmorgen ook wat beteuterd naar m'n speelgeld _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 december 2017 @ 11:51:23 #176
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175547229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe ben je er ooit aangekomen? Staat er nergens een Bitonic aankoop op je bankoverzicht bv? :P
Haha nee, ik heb via via mijn eerste coins geregeld. Laatst heb ik pas voor het eerst wat laten uitbetalen, wel door zo'n beurs.
pi_175547257
IOTA had ik gelukkig verkocht, maar dacht vanochtend verder te kunnen in Waves. ;(
Gelukkig niet volledige IOTA winst erin gepompt.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175547258
Van 14k naar 15k in een ochtendje.. 8)7
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175547259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Vergeleken met Bitcoin is zo ongeveer alles nu een shitcoin als je kijkt naar de dalingen.
Ik keek vanmorgen ook wat beteuterd naar m'n speelgeld _O-
Ja in btc waarde daalt vrijwel alles nu. Beter om daar niet teveel naar om te kijken :P
  donderdag 7 december 2017 @ 11:53:20 #180
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175547272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Alle banktransacties boven een bepaald bedrag (10K?) worden automatisch geflagged. En de bewijslast is omgekeerd. Het is dus aan jou om aan te tonen hoe je aan die 100K kwam om bijv. je hypotheek af te lossen.
Ik betaal geen bedragen boven de 10k in een keer uit. Bovendien heb ik geen tonnen zoals ik al zei.
pi_175547275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:52 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja in btc waarde daalt vrijwel alles nu. Beter om daar niet teveel naar om te kijken :P
Ik gebruik in mijn overzichten de dollar koers...dan is het - 20% (op basis van BTC) maar in dollars scheelt het amper.
pi_175547278
Ik vind het maar een beetje een rare gewaarwording, die stijging.
Dit hoort zo gewoon niet te gaan, zo gestaag, zonder enkele wankeling :{
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 11:54:32 #183
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175547289
Zelfs de logaritmische grafiek van de logaritmische grafiek begint exponentieel te stijgen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175547306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare gewaarwording, die stijging.
Dit hoort zo gewoon niet te gaan, zo gestaag, zonder enkele wankeling :{
In april en november 2013 gebeurde hetzelfde
pi_175547314
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare gewaarwording, die stijging.
Dit hoort zo gewoon niet te gaan, zo gestaag, zonder enkele wankeling :{
Ik krijg een beetje het gevoel van de internet bubble...toen die plofte gingen gerenomeerde aandelen ook gigantisch naar beneden.
pi_175547316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare gewaarwording, die stijging.
Dit hoort zo gewoon niet te gaan, zo gestaag, zonder enkele wankeling :{
Onnatuurlijker kan niet. Crypto is sowieso niet business as usual maar dit is zo extreem.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 11:55:47 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175547319
November 2013 :~
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 11:55:52 #188
163650 Greys
pi_175547322
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:52 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Ja in btc waarde daalt vrijwel alles nu. Beter om daar niet teveel naar om te kijken :P
Ik moet wel, voor m'n Project Hele Bitcoin. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175547337
Er gaat inderdaad iets gebeuren van destijds 1200 naar 200 dollar, dit kan onmogelijk zo door blijven gaan.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:56:35 #190
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175547338
WhalePanda twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:54:42 What happened with #Bitcoin after BCash forked off. https://t.co/EhnqacIsDe reageer retweet
_O-
pi_175547351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:
November 2013 :~
Daar kocht ik mijn eerst bitcoin, uiteraard veel te hoog :D
pi_175547356
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:56 schreef Mender het volgende:
WhalePanda twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:54:42 What happened with #Bitcoin after BCash forked off. https://t.co/EhnqacIsDe reageer retweet
_O-
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175547357
Ik vind het ook beetje te hard gaan zo. Hoop niet dat het klapt straks.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175547362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:57 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Daar kocht ik mijn eerst bitcoin, uiteraard veel te hoog :D
Idem :P
net onder de 1000.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 11:57:33 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175547364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:56 schreef Mender het volgende:
WhalePanda twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:54:42 What happened with #Bitcoin after BCash forked off. https://t.co/EhnqacIsDe reageer retweet
_O-
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 11:58:44 #196
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175547389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:57 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Daar kocht ik mijn eerst bitcoin, uiteraard veel te hoog :D
Ik kocht een paar maanden later op 400$ :~
Inmiddels zo veel verlies gedraaid dat ROI op 2500 ligt :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175547399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef roislecxe het volgende:
Ik vind het maar een beetje een rare gewaarwording, die stijging.
Dit hoort zo gewoon niet te gaan, zo gestaag, zonder enkele wankeling :{
Het is ook wel een beetje een wait for it-moment volgens mij. :')
pi_175547408
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kocht een paar maanden later op 400$ :~
Inmiddels zo veel verlies gedraaid dat ROI op 2500 ligt :')
Jij zou echt een lintje moeten krijgen voor je trading skills. :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:00:42 #199
163650 Greys
pi_175547420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:56 schreef Mender het volgende:
WhalePanda twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:54:42 What happened with #Bitcoin after BCash forked off. https://t.co/EhnqacIsDe reageer retweet
_O-
:D :D

Kunnen we die Diamond nou al eens claimen? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 12:00:53 #200
18653 crew  D.
pi_175547422
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Roger z'n kuttweet heeft er idd uiteindelijk voor gezorgd dat iedereen weet wat voor God die man is geweest voor Bitcoin, wat mensen allemaal eigenlijk aan hem te danken hebben en dat mensen nu ineens wél wisten dat hij er als een van de weinigen zelf NIET rijk van was geworden.

Ik hóu zo van verhalen waarin The Good Guy wint en The Villain het tegendeel bereikt van wat ie wilde. _O-
Linkje naar de k*ttweet?
  donderdag 7 december 2017 @ 12:01:44 #201
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175547441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Van 14k naar 15k in een ochtendje.. 8)7
naar 16k in de middag
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:02:32 #202
163650 Greys
pi_175547449
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:00 schreef D. het volgende:

[..]

Linkje naar de k*ttweet?
https://twitter.com/rogerkver/status/938137951518773248
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175547478
Er gaan straks ergens klappen vallen, wanneer en waar
  donderdag 7 december 2017 @ 12:05:20 #204
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175547496
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

:D :D

Kunnen we die Diamond nou al eens claimen? :P
Weet ik niet. Heb mijn bitcoin gold nog niet eens geclaimed :)
pi_175547511
Ideale scenario is dat heel veel geld in alts vloeien waardoor er weer een soort flippening komt en de Bitcoin "crasht". :D Dan kun ik mooi BTC bijkopen en mijn alts moonen in dat geval.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175547536
Wat zijn de voors- en tegens om vandaag 100% btc bezit te sellen en binnen een paar dagen 50% weer terug te kopen (als de boel een beetje afgekoeld is misschien).

Voor- Begininvestering terug in ¤, doorspelen met winst, is wel lekker gevoel

Tegen- Als btc niet zakt aankomende dagen t.o.v. sellpoint is het zonde.
Tegen- Minder btc om winst over te behalen na terughalen 50%

Wat denken jullie? Stalen ballen hebben en met de raket mee of beetje op safe spelen? :P
pi_175547546
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:06 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat zijn de voors- en tegens om vandaag 100% btc bezit te sellen en binnen een paar dagen 50% weer terug te kopen (als de boel een beetje afgekoeld is misschien).

Voor- Begininvestering terug in ¤, doorspelen met winst, is wel lekker gevoel

Tegen- Als btc niet zakt aankomende dagen t.o.v. sellpoint is het zonde.
Tegen- Minder btc om winst over te behalen na terughalen 50%

Wat denken jullie? Stalen ballen hebben en met de raket mee of beetje op safe spelen? :P
Safe
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175547548
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:06 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat zijn de voors- en tegens om vandaag 100% btc bezit te sellen en binnen een paar dagen 50% weer terug te kopen (als de boel een beetje afgekoeld is misschien).

Voor- Begininvestering terug in ¤, doorspelen met winst, is wel lekker gevoel

Tegen- Als btc niet zakt aankomende dagen t.o.v. sellpoint is het zonde.
Tegen- Minder btc om winst over te behalen na terughalen 50%

Wat denken jullie? Stalen ballen hebben en met de raket mee of beetje op safe spelen? :P
Alternatief: 50% sellen?
Doe wat goed voelt, niemand weet wat komen gaat.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 12:08:24 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175547566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:05 schreef dimmak het volgende:
Ideale scenario is dat heel veel geld in alts vloeien waardoor er weer een soort flippening komt en de Bitcoin "crasht". :D Dan kun ik mooi BTC bijkopen en mijn alts moonen in dat geval.
Realistische scenario is dat alles met Bitcoin ten onder gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:13:34 #210
163650 Greys
pi_175547668
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:06 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat zijn de voors- en tegens om vandaag 100% btc bezit te sellen en binnen een paar dagen 50% weer terug te kopen (als de boel een beetje afgekoeld is misschien).

Voor- Begininvestering terug in ¤, doorspelen met winst, is wel lekker gevoel

Tegen- Als btc niet zakt aankomende dagen t.o.v. sellpoint is het zonde.
Tegen- Minder btc om winst over te behalen na terughalen 50%

Wat denken jullie? Stalen ballen hebben en met de raket mee of beetje op safe spelen? :P
Ligt er denk ik ook erg aan hoeveel je hebt (nee geen antwoord geven, gewoon voor jezelf) en ook vooral hoeveel investering van jezelf erin zit (nee ook geen antwoord geven).

Ik heb bv maar 0.75 BTC en er zit nul euro meer in van mezelf. Dan is 'stalen ballen hebben' een stuk gemakkelijker, snap je wat ik bedoel? Als het bij jou om bergen geld gaat en er zit nog heel veel van jezelf in zou je een deel kunnen cashen voor je eigen veilige gevoel. Maar dat is dus echt helemaal aan jou en wat je gevoel je ingeeft :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175547672
Waaraan denken jullie als je spreekt over ten onder gaan, is dat een val van een paar duizend of zie je zijn er echt mensen die dat ding tot aan het nulpunt (bij wijze van) zien gaan?

Weet dat het niet te zeggen is maar toch, nieuwsgierig hoe jullie denken.
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175547710
Alternatief voor Bitonic waar ik niet 100000 gegevens hoef in te vullen?
Forcefield City Bewoner
pi_175547720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:15 schreef roislecxe het volgende:
Alternatief voor Bitonic waar ik niet 100000 gegevens hoef in te vullen?
Litebit
Ik ken iedereen, ik kan alles voor je regelen.
pi_175547734
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waaraan denken jullie als je spreekt over ten onder gaan, is dat een val van een paar duizend of zie je zijn er echt mensen die dat ding tot aan het nulpunt (bij wijze van) zien gaan?

Weet dat het niet te zeggen is maar toch, nieuwsgierig hoe jullie denken.
Ik zie het best gebeuren dat er zo'n paniek ontstaat i.c.m. stoplosses die gehaald worden dat die een keer doodleuk tot 5k of lager terugzakt. Ik sluit het niet uit in ieder geval
pi_175547756
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:06 schreef Morodeepdelver het volgende:
Wat zijn de voors- en tegens om vandaag 100% btc bezit te sellen en binnen een paar dagen 50% weer terug te kopen (als de boel een beetje afgekoeld is misschien).

Voor- Begininvestering terug in ¤, doorspelen met winst, is wel lekker gevoel

Tegen- Als btc niet zakt aankomende dagen t.o.v. sellpoint is het zonde.
Tegen- Minder btc om winst over te behalen na terughalen 50%

Wat denken jullie? Stalen ballen hebben en met de raket mee of beetje op safe spelen? :P
Ben nu een maand bezig en iedereen die fiat is gegaan op BTC in afwachting op een daling staan nog steeds langs de lijn of zijn duurder weer ingestapt.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175547761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waaraan denken jullie als je spreekt over ten onder gaan, is dat een val van een paar duizend of zie je zijn er echt mensen die dat ding tot aan het nulpunt (bij wijze van) zien gaan?

Weet dat het niet te zeggen is maar toch, nieuwsgierig hoe jullie denken.
in April 2013 ging de bitcoin van 237 dollar naar 67...toch een crash ruim 70%
  donderdag 7 december 2017 @ 12:19:35 #217
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175547808
Iota zakt nog steeds, verkopen of niet? Zit nu nog op een mooie winst. Argggg ...
pi_175547815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:17 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ben nu een maand bezig en iedereen die fiat is gegaan op BTC in afwachting op een daling staan nog steeds langs de lijn of zijn duurder weer ingestapt.
Ik stap elke maand voor 200 eu in...gestopt met roken en anders was het toch weg geweest :')
pi_175547829
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Realistische scenario is dat alles met Bitcoin ten onder gaat.
:o
  donderdag 7 december 2017 @ 12:21:09 #220
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175547830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
Iota zakt nog steeds, verkopen of niet? Zit nu nog op een mooie winst. Argggg ...
Ik zit ook klaar om bij te kopen. Hoop onder de 3.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 7 december 2017 @ 12:21:20 #221
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175547836
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:15 schreef roislecxe het volgende:
Alternatief voor Bitonic waar ik niet 100000 gegevens hoef in te vullen?
Overal waar je wil cashen zul je gegevens achter moeten laten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 december 2017 @ 12:22:28 #222
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175547850
Jammer dat btc ineens moest stijgen. De opmars van waves is nu ook weer aardig gestuit.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175547851
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
Iota zakt nog steeds, verkopen of niet? Zit nu nog op een mooie winst. Argggg ...
Same here, maar op coinmarketcap staan nu bijna alle alts in de min. Zou dat niet allemaal weer opkrabbelen als de bitcoin weer een beetje stabiliseert of misschien zelfs crashed?

Voor alt houders lijkt het me sowieso niet ongunstig als de bitcoin ff omlaag duikt toch? Dan stappen misschien meer mensen in alts wat voor waarde stijging zorgt en je krijgt zelf weer meer bitcoin waarde voor je alts. Toch?
pi_175547864
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Overal waar je wil cashen zul je gegevens achter moeten laten.
https://coinatmradar.com/
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 12:24:25 #225
230491 Zith
pls tip
pi_175547889
poloniex zit 1000 USD acht op gdax :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175547890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
Iota zakt nog steeds, verkopen of niet? Zit nu nog op een mooie winst. Argggg ...
Ik kijk met veel belangstelling naar de ontwikkeling van IOTA. Ik heb namelijk bij deze munt het gevoel dat er nog een flinke stijging aan zit te komen, mede vanwege de steun vanuit Duitsland.. Maar, hij is nu sinds gister toch wel flink aan het dalen.. Lastig lastig inderdaad..
pi_175547918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:15 schreef roislecxe het volgende:
Alternatief voor Bitonic waar ik niet 100000 gegevens hoef in te vullen?
Wat moet je invullen dan? Ik heb daar nog nooit iets hoeven invullen
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 12:25:49 #228
257132 crew  Awsom
pi_175547920
iota :') :')
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 12:26:13 #229
257132 crew  Awsom
pi_175547926
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:24 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Ik kijk met veel belangstelling naar de ontwikkeling van IOTA. Ik heb namelijk bij deze munt het gevoel dat er nog een flinke stijging aan zit te komen, mede vanwege de steun vanuit Duitsland.. Maar, hij is nu sinds gister toch wel flink aan het dalen.. Lastig lastig inderdaad..
pi_175547932
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Overal waar je wil cashen zul je gegevens achter moeten laten.
Behalve een naam en een rekeningnummer hoeft bitonic niks van mij hoor.
Zelfs niet bij bedragen ruim in de 4 cijfers.
Forcefield City Bewoner
pi_175547933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef NoNickOne het volgende:
Waaraan denken jullie als je spreekt over ten onder gaan, is dat een val van een paar duizend of zie je zijn er echt mensen die dat ding tot aan het nulpunt (bij wijze van) zien gaan?

Weet dat het niet te zeggen is maar toch, nieuwsgierig hoe jullie denken.
Bij eerdere crashes is bitcoin min 70%, 85% gegaan om pas daarna langzaam aan weer op te krabbelen. Dus een val van duizenden euro's is niet uitgesloten. Zeker niet als men tig stoploss triggeren, paniek uitbreekt en dat de daling versterkt.

Maar dan nog valt bitcoin terug naar de waarde van maart of april dit jaar. Kortom zo'n grote stap terug gaat het ook weer niet zijn. De koers zal pieken rondom de entree van futureshandel denk ik. Wat er daarna gaat gebeuren is interessant om te volgen. Nog harder omhoog of gigantisch omlaag? Zou lullig zijn voor velen hier dat Bitcoin piekt op 1 januari (hallo peildatum voor box 3 inkomstenbelasting) en hij net zoals andere jaren pas later in januari een snoekduik inzet.
mag het weten
pi_175547953
Ik heb zelf helemaal niets met IOTA, nooit in verdiept denk ik. Maar als een coin ineens snel stijgt dan liften er allemaal mensen mee die de prijs weer opdrijven. Als het ff stagneert pakt ineens iedereen winst. Pump en dump, of FOMO en winst.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:27:56 #233
131603 Afwazig
Serious business
pi_175547957
Ik geef eerlijk gezegd geen reet om wat er gebeurt. Ik doe er namelijk niks anders om. Op lange termijn komt het wel goed.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 12:28:14 #234
257132 crew  Awsom
pi_175547962
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:27 schreef metallicelmo het volgende:
Ik heb zelf helemaal niets met IOTA, nooit in verdiept denk ik. Maar als een coin ineens snel stijgt dan liften er allemaal mensen mee die de prijs weer opdrijven. Als het ff stagneert pakt ineens iedereen winst. Pump en dump, of FOMO en winst.
beetje hetzelfde als met bitcoin dus
pi_175547972
quote:
Hehe, ik zit maar 18km van eentje vandaan.
Forcefield City Bewoner
pi_175547974
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:28 schreef Awsom het volgende:

[..]

beetje hetzelfde als met bitcoin dus
Hele cryptomarkt in feite. Iedereen doet zo speciaal over elk muntje, maar het is uiteindelijk 1 pot nat.
pi_175547979
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:25 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Wat moet je invullen dan? Ik heb daar nog nooit iets hoeven invullen
Klopt maar hij ligt plat...
Forcefield City Bewoner
pi_175548002
Bijna 16K al _O-
(she/her)
  donderdag 7 december 2017 @ 12:34:55 #239
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175548079
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:30 schreef Fylax het volgende:
Bijna 16K al _O-
Waar dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175548102
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar dan?
Coinbase 15.8k
pi_175548103
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:28 schreef Awsom het volgende:

[..]

beetje hetzelfde als met bitcoin dus
Ik denk van niet, ik zie Bitcoin echt wel naar de $100.000,- gaan binnen een paar jaar of sneller, misschien volgend jaar al.
Gewoon omdat het nog steeds de crypto is met de bekendste naam en wereldwijd wordt gekocht. Er kan nog veel meer geld vanuit de wereld in gestopt / geïnvesteerd worden. Schaars, als een soort digitaal goud of "store of value". Kim Jong Un, Trump die zich bemoeit met Jeruzalem, hyperinflatie in Venezuela waar men met kruiwagens geld één brood kunnen betalen. Brexit onzekerheid, Amerikaanse dollar die wordt bijgedrukt, Amerikaanse schuldenplafond (morgen is de deadline, moet ie weer verhoogd worden, de schuld is momenteel $20.593.747.400.201,- ) Amerikaanse beurzen die all-time-high staan terwijl er twijfels zijn of het wel zo goed gaat met de arbeidsmarkt. Goudmarkt die gemanipuleerd wordt, problemen met Europese landen, Italiaanse banken. Dit alles zal ervoor zorgen dat Bitcoin echt nog veel meer waard zal worden. De echte waarde van FIAT geld zal de komende tijd duidelijk worden.
pi_175548109
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:34 schreef fathank het volgende:

[..]

Waar dan?
https://cryptowat.ch/gdax/btcusd
Nog $2,7M en dan zitten we op 16k
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:36:24 #243
163650 Greys
pi_175548112
Dit topic is al net zo hysterisch en amper te volgen geworden als de BTC _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175548153
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:
Dit topic is al net zo hysterisch en amper te volgen geworden als de BTC _O-
Wet van de communicerende vaten he ;)
pi_175548159
Worldwide FOMO
pi_175548162
4 Strategies to Overcome Fear of Missing Out (FOMO): https://goodmenproject.co(...)r-missing-fomo-cmtt/
pi_175548190
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef Greys het volgende:
Dit topic is al net zo hysterisch en amper te volgen geworden als de BTC _O-
Ik vind het verschil tussen de groep oude users die al jaren meedraaien en de groep nieuwe users te grappig _O-
mag het weten
pi_175548264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de groep oude users die al jaren meedraaien en de groep nieuwe users te grappig _O-
Users die klagen dat ze "al" twee weken een coin hodlen en nog niet op x10 staan bedoel je? :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:45:38 #249
163650 Greys
pi_175548272
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de groep oude users die al jaren meedraaien en de groep nieuwe users te grappig _O-
Ja, leuk. En ik voel me daar dan weer een beetje tussenin _O-

Achteraf hadden we wel precies het goede moment om het Beginnerstopic te maken :D Dat scheelt nu wel heel veel antwoorden hier in de SC.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 december 2017 @ 12:47:25 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175548298
Ik vind het vreemd dat het lijkt alsof er arbitrage kan zitten op dezelfde exchange door verschillende waardes tussen x/BTH en x/ETH.
Een bepaalde coin is tegenover BTC met de BTC-koers bijvoorbeeld 0,112 dollar waard en tegenover ETH 0,121 dollar. Dan zou je toch met BTC de coin kunnen kopen voor 0,112 en verkopen tegen ETH voor 0,121, en dan de ETH weer naar BTC?

Juist in deze cryptomarkt horen er toch bots op te zitten die elke seconde die arbritrage zelf oppakken en zo voor de normale gebruiker onmogelijk maken?
Je hebt wel transactiekosten, maar als je steeds netto 0,3% kan pakken de hele dag door...?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 12:48:49 #251
230491 Zith
pls tip
pi_175548321
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind het vreemd dat het lijkt alsof er arbitrage kan zitten op dezelfde exchange door verschillende waardes tussen x/BTH en x/ETH.
Een bepaalde coin is tegenover BTC met de BTC-koers bijvoorbeeld 0,112 dollar waard en tegenover ETH 0,121 dollar. Dan zou je toch met BTC de coin kunnen kopen voor 0,112 en verkopen tegen ETH voor 0,121, en dan de ETH weer naar BTC?

Juist in deze cryptomarkt horen er toch bots op te zitten die elke seconde die arbritrage zelf oppakken en zo voor de normale gebruiker onmogelijk maken?
Je zal tussendoor met funds moeten schuiven. Dat is zo snel niet... wie weet wat de prijs over 10 minuten is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175548332
Ik ben eigenlijk wel blij met dit topic, beetje babbelen over en weer. De meeste vrienden van mij snappen er helemaal geen kut van haha
pi_175548334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:45 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Users die klagen dat ze "al" twee weken een coin hodlen en nog niet op x10 staan bedoel je? :D
voel me aangesproken :@
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175548337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vind het vreemd dat het lijkt alsof er arbitrage kan zitten op dezelfde exchange door verschillende waardes tussen x/BTH en x/ETH.
Een bepaalde coin is tegenover BTC met de BTC-koers bijvoorbeeld 0,112 dollar waard en tegenover ETH 0,121 dollar. Dan zou je toch met BTC de coin kunnen kopen voor 0,112 en verkopen tegen ETH voor 0,121, en dan de ETH weer naar BTC?

Juist in deze cryptomarkt horen er toch bots op te zitten die elke seconde die arbritrage zelf oppakken en zo voor de normale gebruiker onmogelijk maken?
Je hebt wel transactiekosten, maar als je steeds netto 0,3% kan pakken de hele dag door...?
Dat is meestal wel aardig afgevangen door inderdaad arbitrage bots. Reken maar eens uit wat je zou verdienen wanneer je ook rekening houdt met de transactiekosten en de dikte van het orderboek. Veelal maak je nog verlies ook dan.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 12:50:27 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175548347
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik vind het verschil tussen de groep oude users die al jaren meedraaien en de groep nieuwe users te grappig _O-
#teamouwelullen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175548357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:45 schreef robbietobbie het volgende:

[..]

Users die klagen dat ze "al" twee weken een coin hodlen en nog niet op x10 staan bedoel je? :D
''ik hodl al 3 weken XRP en heb alleen maar verlies?!''
heb ik gelezen op feesboek
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 12:53:53 #257
163650 Greys
pi_175548412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:49 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij met dit topic, beetje babbelen over en weer. De meeste vrienden van mij snappen er helemaal geen kut van haha
Ik ook. Als ik met vriendinnen in de kroeg zit hoef ik hier echt niet over te beginnen :')

Godzijdank heb ik 1 vriendin in het echt die er zelf ook echt geïnteresseerd in is en er veel over leert en zelf ook bezig is sinds een paar weken dus toen we onlangs met 6 vrouwen aan het eten waren en wij twee heerlijk zaten te ratelen over onze crypto keek de rest ietwat meewarig :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175548465
inb4 CRAAAAAAAAAAASHH!
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 12:58:22 #259
230491 Zith
pls tip
pi_175548482
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:57 schreef Waterdrinker het volgende:
inb4 CRAAAAAAAAAAASHH!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175548490
Die koers afgelopen tijd _O- Heb in ieder geval weer een deel verkocht, tijd voor een crash.
pi_175548498
Mooi moment om weer terug naar $12k te gaan, kan het bange geld er mooi weer even uit. Net als alle huismoedertjes.
pi_175548512
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:59 schreef Waterdrinker het volgende:
Mooi moment om weer terug naar $12k te gaan, kan het bange geld er mooi weer even uit. Net als alle huismoedertjes.
Inderdaad! Lekker goedkoop, cheap as peanuts naar 12k

Wat een koopje
pi_175548544
Jammer dat de alt markets niet super snel reageren op dips in btc/usd prijs
pi_175548576
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

#teamouwelullen
#teamearlybirds klinkt beter :+
mag het weten
pi_175548707
Zo. Voorlopig voor de laatste keer gebruik gemaakt van bitonic.
Wat ik nu nog over heb mag mee het schip in als we zakken, of mee de lucht in als we doorgaan omhoog.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 7 december 2017 @ 13:28:11 #266
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175548997
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, leuk. En ik voel me daar dan weer een beetje tussenin _O-

Achteraf hadden we wel precies het goede moment om het Beginnerstopic te maken :D Dat scheelt nu wel heel veel antwoorden hier in de SC.
Ja zeker, topidee van je :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175549296
Het netwerk van IOTA is er gister dus helemaal onder gespamt. Daardoor hangt mijn transactie ook nog. Dit heeft meteen een zwakte van IOTA blootgelegd en daarmee is eigenlijk de rally naar beneden gestart.

Alle problemen zouden opgelost moeten zijn, maar mijn transacties hangen nog en ik vind eigenlijk nergens een inhoudelijk reactie terug van IOTA. Dat is naar mijn mening een zeer kwalijke zaak.

Nu staat het project nog in de kinderschoenen en dat accepteer ik, maar hij is momenteel nog gigantisch overpriced.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:51:25 #268
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_175549466
Wat is Kraken ongelooflijk bagger geworden. Hoop dat ze snel met een nieuwe engine komen want dit is gewoon niet te doen. 8)7
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_175549480
Als je al op Fok ico reclames krijgt voorgeschoteld.. (rentberry token ico) _O-
mag het weten
pi_175549574
Ik heb net de helft van mijn BTC omgezet naar USDT. Gaat nu de laatste dagen wel heel hard.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 7 december 2017 @ 13:57:50 #271
131603 Afwazig
Serious business
pi_175549632
Watjes hier. Gewoon de hele rollercoaster uitzitten.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 december 2017 @ 13:58:04 #272
163650 Greys
pi_175549640
Goed, ik ga op deze manier natuurlijk niet die laatste 0.25 voor m'n hele BTC bij elkaar krijgen. _O-

BITCOIN DOET ES EFFE RUSTAHHHHHHG
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 december 2017 @ 13:59:14 #273
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175549684
Ik heb net mijn Bitcoin omgezet naar Bitcorn
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175549703
Ik daytrade niet in BTC. Gewoon alles hodlen.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175549771
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:42 schreef dimmak het volgende:
Het netwerk van IOTA is er gister dus helemaal onder gespamt. Daardoor hangt mijn transactie ook nog. Dit heeft meteen een zwakte van IOTA blootgelegd en daarmee is eigenlijk de rally naar beneden gestart.

Alle problemen zouden opgelost moeten zijn, maar mijn transacties hangen nog en ik vind eigenlijk nergens een inhoudelijk reactie terug van IOTA. Dat is naar mijn mening een zeer kwalijke zaak.

Nu staat het project nog in de kinderschoenen en dat accepteer ik, maar hij is momenteel nog gigantisch overpriced.
Mee eens, overpriced weet ik niet. Twijfel nog steeds of ik ga uitstappen.
pi_175549773
De btc dipjes zijn niet meer wat het geweest zijn, ben nu ook meer aan het holden dan aan het traden. Veel moeilijker te voorspellen nu iedereen en zijn huisdier op de buyknop aan het drukken is.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_175549775
T mag ff duren om 1 bevestiging te krijgen op Bitonic vandaag :P
Forcefield City Bewoner
pi_175549820
Kraken, waardeloos traag platform
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 14:03:35 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175549822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:01 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Mee eens, overpriced weet ik niet. Twijfel nog steeds of ik ga uitstappen.
Overpriced is nogal zacht uitgedrukt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 14:03:59 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175549836
HODL ETH :9
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175549843
waves _O_ al 50 minuten aan het proberen door een "sell wall" van 2btc heen te komen _O_
pi_175549905
Weet iemand waar je op dit moment BTC kan kopen onder de ¤200?
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175549937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:05 schreef SmokeSome het volgende:
Weet iemand waar je op dit moment BTC kan kopen onder de ¤200?
Bitmymoney.com?
pi_175549958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:05 schreef SmokeSome het volgende:
Weet iemand waar je op dit moment BTC kan kopen onder de ¤200?
Tijdmachine instellen op het jaar 2015
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_175550001
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

Bitmymoney.com?
Dankje, die kon ik nog niet. Helaas overbelast op het moment.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175550007
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:05 schreef SmokeSome het volgende:
Weet iemand waar je op dit moment BTC kan kopen onder de ¤200?
bl3p
pi_175550011
https://medium.com/@peter(...)dictions-1a5855a7c36

Deze gap zegt dat IOTA $114,- is in december 2018. :P Heel onwaarschijnlijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175550038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef smiths het volgende:

[..]

Tijdmachine instellen op het jaar 2015
Of misschien op gisteren want toen was dit gewoon nog mogelijk op bitonic.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175550098
Heeft er iemand Publica? Interessant project en hij komt vandaag naar KuCoin.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:10:24 #290
131603 Afwazig
Serious business
pi_175550115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef dimmak het volgende:
https://medium.com/@peter(...)dictions-1a5855a7c36

Deze gap zegt dat IOTA $114,- is in december 2018. :P Heel onwaarschijnlijk.
Vooral dat stuk onder 'Inevitable Events​' is echt hilarisch. Man man man man man.
pi_175550211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:02 schreef roislecxe het volgende:
T mag ff duren om 1 bevestiging te krijgen op Bitonic vandaag :P
Transactie tijden zijn dramatisch momenteel, heb ook 0.15 BTC vast zitten sinds 19:15 gisteravond.

Maar goed, het zal ooit wel een keer geconfirmed worden.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 7 december 2017 @ 14:13:47 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175550215
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:03 schreef Nattekat het volgende:
HODL ETH :9
Altijd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175550260
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef Afwazig het volgende:
Watjes hier. Gewoon de hele rollercoaster uitzitten.
Hoogtevrees
pi_175550282
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:08 schreef SmokeSome het volgende:

[..]

Of misschien op gisteren want toen was dit gewoon nog mogelijk op bitonic.
Er is inderdaad nu een cryptokoorts. Iedereen wil de boot niet missen wat resulteert in vertraging op bitonic.nl en dat je niet zomaar je kan aanmelden bij bl3p.eu

Ben zelf alleen bekend met die 2. Kan je verder niet helpen met wat op dit moment het snelst en veiligst werkt.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 14:18:36 #296
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175550372
Als ik niet een spontane hekel aan Bitonic had gekregen, was mijn 600¤ weer teruggegaan naar ETH :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 7 december 2017 @ 14:23:05 #297
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_175550514
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:58 schreef Greys het volgende:
Goed, ik ga op deze manier natuurlijk niet die laatste 0.25 voor m'n hele BTC bij elkaar krijgen. _O-

BITCOIN DOET ES EFFE RUSTAHHHHHHG
Gaat echt wel een correctie komen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_175550519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:16 schreef smiths het volgende:

[..]

Er is inderdaad nu een cryptokoorts. Iedereen wil de boot niet missen wat resulteert in vertraging op bitonic.nl en dat je niet zomaar je kan aanmelden bij bl3p.eu

Ben zelf alleen bekend met die 2. Kan je verder niet helpen met wat op dit moment het snelst en veiligst werkt.
Thanks voor je reactie, Bitmymoney.com lijkt te werken, alleen erg traag nu door overbelasting.
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
pi_175550581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Als ik niet een spontane hekel aan Bitonic had gekregen, was mijn 600¤ weer teruggegaan naar ETH :')
En dan was die 600¤ intussen weer 15% minder geworden :)
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 7 december 2017 @ 14:33:22 #300
131603 Afwazig
Serious business
pi_175550717
Ik kan echt niet wachten tot Bitconnect sterft trouwens. Bizar dat dat nog steeds zo hoog staat en blijft groeien.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:33:32 #301
131603 Afwazig
Serious business
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')