abonnement Unibet Coolblue
pi_175530099


[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 15:50:05 ]
pi_175530173
Misschien niet lekker voelen, vasthouden, er over heen flikkeren? I dunno, zag het niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530194
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Misschien niet lekker voelen, vasthouden, er over heen flikkeren? I dunno, zag het niet.
Van alle scenario’s is dat eigenlijk nog de meest positieve of niet? ;(

Anders is ze erover heen gesprongen of geduwt.
pi_175530206
Ik heb zo’n erge hik dat ie dwars door het adem inhouden heen gaat. :%

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 15:53:32 ]
pi_175530214
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:52 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van alle scenario’s is dat eigenlijk nog de meest positieve of niet? ;(

Anders is ze erover heen gesprongen of geduwt.
Als je er een einde aan wilt maken is dit niet de makkelijkste manier. En de primark heeft nog een tweede etage.

Maar ik weet het niet, echt geen idee.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530222
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Misschien niet lekker voelen, vasthouden, er over heen flikkeren? I dunno, zag het niet.
Ja of een klein zwiepje krijgen van iemand. Wat Fripsel dus zegt.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:54:04 #7
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175530224
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:53 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb zo’n erge hik dat ie dwars door het adem inhouden heen gaat. :%
Misschien helpt het om van 2 hoog van een roltrap te springen?
pi_175530239
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:54 schreef morgane het volgende:

[..]

Misschien helpt het om van 2 hoog van een roltrap te springen?
Vermoedelijk wel maar dan zit je wel met meer shit. ;(
pi_175530244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:53 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja of een klein zwiepje krijgen van iemand. Wat Fripsel dus zegt.
Ja, ik heb echt geen idee. Ik weet ook niet hoe het afliep. Gelijk alle beveiliging erop, alles afgezet met kledingrekken.

Ik hoop maar dat ze adequate bedrijfshulpverlening hebben. En dat het meeviel. (no pun ;( )
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530265
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:54 schreef morgane het volgende:
Misschien helpt het om van 2 hoog van een roltrap te springen?
Te vroeg....
pi_175530395
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik heb echt geen idee. Ik weet ook niet hoe het afliep. Gelijk alle beveiliging erop, alles afgezet met kledingrekken.

Ik hoop maar dat ze adequate bedrijfshulpverlening hebben. En dat het meeviel. (no pun ;( )
Bij de primark? -O- Ben bang van niet.
pi_175530422
Wat heftig om te horen/zien Lonaa. Ik hoop maar dat er iemand was in het pand die wist hoe de EHBO verleend moet worden. Hetzij medewerker of bezoeker.
pi_175530424
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:03 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Bij de primark? -O- Ben bang van niet.
Daar was ik ook bang voor. Heb ook nog wel even getwijfeld om me tussen de kledingrekken door te wurmen om te kijken of ik wat kon doen maar ja, dat vind ik altijd een moeilijke beslissing.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:05 schreef Puala het volgende:
Wat heftig om te horen/zien Lonaa. Ik hoop maar dat er iemand was in het pand die wist hoe de EHBO verleend moet worden. Hetzij medewerker of bezoeker.
Ik twijfel daar altijd enorm over. Ik kan EHBO verlenen, maar ik stond op de eerste etage. Wat doe je dan? Je er doorheen wurmen? Niks? Ik vind dat altijd zo lastig.

Kijk, als het achter of voor me gebeurd is er bij mij geen twijfel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530513
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik twijfel daar altijd enorm over. Ik kan EHBO verlenen, maar ik stond op de eerste etage. Wat doe je dan? Je er doorheen wurmen? Niks? Ik vind dat altijd zo lastig.

Kijk, als het achter of voor me gebeurd is er bij mij geen twijfel.
Ik kijk op zo'n moment of ik zie dat er hulp verleend word ja/nee. En in de praktijk betekend dat dat ik de helft van de tijd er wel op af loop en de andere momenten niet.
pi_175530541
Jezus, Lonaa...wat bizar :o Ik hoop dat de gevallen persoon het naar omstandigheden goed maakt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175530550
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik kijk op zo'n moment of ik zie dat er hulp verleend word ja/nee. En in de praktijk betekend dat dat ik de helft van de tijd er wel op af loop en de andere momenten niet.
Er stonden vrij vlot een heleboel van die beveiligers bij. En alles was al geschermd toen ik beneden kwam.

Volgens mij krijg je als beveiliger EHBO.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, Lonaa...wat bizar :o Ik hoop dat de gevallen persoon het naar omstandigheden goed maakt.
Ja, ik ook. Internet geeft me nog geen uitsluitsel.

Edit: ik denk dat dat goed nieuws is?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530578
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:11 schreef Lonaa het volgende:

Ja, ik ook. Internet geeft me nog geen uitsluitsel.

Edit: ik denk dat dat goed nieuws is?
Ik hoop het. Als ze zou zijn overleden was er misschien al een bericht uitgebracht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175530604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoop het. Als ze zou zijn overleden was er misschien al een bericht uitgebracht.
Ja, dat was mijn gedachte ook.

Ik moest het wel even van me afschudden vanmiddag. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530711
Jongons ook, je moet er niet aan denken, sterven in de Primark. That shit is cruel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175530738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongons ook, je moet er niet aan denken, sterven in de Primark. That shit is cruel.
Wauw. Ja. Zo had ik er nog niet over nagedacht maar shit ey.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 16:22:18 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_175530763
Ik ben nog nooit in een primark geweest.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_175530865
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er stonden vrij vlot een heleboel van die beveiligers bij. En alles was al geschermd toen ik beneden kwam.

Volgens mij krijg je als beveiliger EHBO.
Dan is je ingeving toch goed geweest? Je moet niet gaan twijfelen hoor. Op dat moment deed je wat goed voelde ;)
pi_175530875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:22 schreef borisz het volgende:
Ik ben nog nooit in een primark geweest.
Ik zou het zo houden :P
pi_175530993
ff luchten :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175531044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:34 schreef Puala het volgende:
ff luchten :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij er goed aan gedaan. En dat hij zo reageerde is (als ik het mag zeggen) niet goed. Hopelijk dat het voor je zus meevalt (zowel rug als reactie van vader)
We have far more in common than that which devides us..
pi_175531076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij er goed aan gedaan. En dat hij zo reageerde is (als ik het mag zeggen) niet goed. Hopelijk dat het voor je zus meevalt (zowel rug als reactie van vader)
Hij was heel erg gepikeerd en ik heb een paar keer genoemd dat dat niet zo bedoeld was. En het geprobeerd wat luchtiger te krijgen. Wat hij er mee doet moet hij dan denk ik maar zelf weten. Zal wel ff een briefje klaarleggen dat dit gebeurd is. Spreek haar zaterdagochtend pas weer.

Er was geen breuk te zien op de foto, maar wel vermoeden van een oude breuk. De arts moest kijken en ze krijgt nog de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat als dat ernstig zou zijn ze vandaag wel gebeld hadden.
pi_175531114
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij was heel erg gepikeerd en ik heb een paar keer genoemd dat dat niet zo bedoeld was. En het geprobeerd wat luchtiger te krijgen. Wat hij er mee doet moet hij dan denk ik maar zelf weten. Zal wel ff een briefje klaarleggen dat dit gebeurd is. Spreek haar zaterdagochtend pas weer.

Er was geen breuk te zien op de foto, maar wel vermoeden van een oude breuk. De arts moest kijken en ze krijgt nog de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat als dat ernstig zou zijn ze vandaag wel gebeld hadden.
Maar toch, het is allemaal niet fijn, voor jou niet maar voor haar ook niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175531137
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:34 schreef Puala het volgende:
ff luchten :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je vader zich zó aangesproken voelt, zit er vast een kern van waarheid in. Waarschuw je zusje over de incoming shitstorm, meer kan je niet doen. Ik dacht t vorige week ofzo al, maar volgens mij is je pa een erg egoistisch persoon.
pi_175531141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:39 schreef Puala het volgende:

[..]

Hij was heel erg gepikeerd en ik heb een paar keer genoemd dat dat niet zo bedoeld was. En het geprobeerd wat luchtiger te krijgen. Wat hij er mee doet moet hij dan denk ik maar zelf weten. Zal wel ff een briefje klaarleggen dat dit gebeurd is. Spreek haar zaterdagochtend pas weer.

Er was geen breuk te zien op de foto, maar wel vermoeden van een oude breuk. De arts moest kijken en ze krijgt nog de uitslag. Ik ga er maar vanuit dat als dat ernstig zou zijn ze vandaag wel gebeld hadden.
Verstandig om een briefje achter te laten. Jouw bedoelingen waren alleen maar goed, en aangezien jij je zusje in huis hebt, en ze er juist over inzit dat hij zo weinig informeert zal ze ook wel beter weten toch? :* Al is het natuurlijk een rot resultaat van goede bedoelingen.

Maar misschien draait hij wel bij als hij wat is afgekoeld? Maar dat kun je zelf vast beter inschatten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 16:44:40 ]
pi_175531163
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongons ook, je moet er niet aan denken, sterven in de Primark. That shit is cruel.
Wel perfecte inleving in de situatie van al die slaven in de naaiindustrie in Bangladesh of India.
pi_175531214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je vader zich zó aangesproken voelt, zit er vast een kern van waarheid in. Waarschuw je zusje over de incoming shitstorm, meer kan je niet doen. Ik dacht t vorige week ofzo al, maar volgens mij is je pa een erg egoistisch persoon.
Ik denk dat ze beide andere verwachtingen hebben en het daarom mis loopt. Pa vind dat hij het goed heeft gedaan, want hij heeft op een drukke werkdag alles laten vallen om met haar naar het ziekenhuis te gaan. Maar daardoor is hij in zijn hoofd zo druk aan het herplannen/schuiven dat er geen normaal gesprek in zit. En mijn zusje had veel liever gehad dat hij nee zei, maar dat hij wel interesse had getoond.

En klopt, hij is erg egoistisch.
pi_175531215
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar was ik ook bang voor. Heb ook nog wel even getwijfeld om me tussen de kledingrekken door te wurmen om te kijken of ik wat kon doen maar ja, dat vind ik altijd een moeilijke beslissing.
Ooh daar zou ik niet over inzitten hoor. Dat van die beveiligers is sowieso een goed punt. En er waren genoeg mensen om 112 te bellen. M

Ik houd voor mezelf altijd aan dat als er al een groepje mensen is dat ik er niks te zoeken is. Maar ik heb geen EHBO. Dus de keer dat er een man neer ging in de winkel heb ik een klant gevraagd om op hem te letten en ben ik zo snel mogelijk de BHV’er gaan zoeken en heb ik naar de kassa geroepen dat iemand met de telefoon de hulpdiensten moest bellen er heen moest lopen. :@

Maar Damn ik was daar al van van het padje. En dat was “eigenlijk gewoon een oude man die even onwel werd”.
pi_175531219
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Als je vader zich zó aangesproken voelt, zit er vast een kern van waarheid in. Waarschuw je zusje over de incoming shitstorm, meer kan je niet doen. Ik dacht t vorige week ofzo al, maar volgens mij is je pa een erg egoistisch persoon.
Dat eerste was wat ik ook dacht ja :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175531242
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Verstandig om een briefje achter te laten. Jouw bedoelingen waren alleen maar goed, en aangezien jij je zusje in huis hebt, en ze er juist over inzit dat hij zo weinig informeert zal ze ook wel beter weten toch? :* Al is het natuurlijk een rot resultaat van goede bedoelingen.

Maar misschien draait hij wel bij als hij wat is afgekoeld? Maar dat kun je zelf vast beter inschatten.
Ik denk dat het heel moeilijk is om toe te geven dat je pa zo'n prutser is dat zelfs een berichtje/belletje om interesse te tonen teveel gevraagd is. Je hoopt toch dat je ouders interesse in je hebben een meeleven. Zeker als je er de afgelopen 8 jaar hebt gewoond voor je op jezelf ging.

Nee, die draait niet bij. Dat zit er niet in :')
pi_175531244
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ooh daar zou ik niet over inzitten hoor. Dat van die beveiligers is sowieso een goed punt. En er waren genoeg mensen om 112 te bellen. M

Ik houd voor mezelf altijd aan dat als er al een groepje mensen is dat ik er niks te zoeken is. Maar ik heb geen EHBO. Dus de keer dat er een man neer ging in de winkel heb ik een klant gevraagd om op hem te letten en ben ik zo snel mogelijk de BHV’er gaan zoeken en heb ik naar de kassa geroepen dat iemand met de telefoon de hulpdiensten moest bellen er heen moest lopen. :@

Maar Damn ik was daar al van van het padje. En dat was “eigenlijk gewoon een oude man die even onwel werd”.
Oh maar dat is prima gehandeld! Ik heb tijdens mijn EHBO en BHV vooral meegekregen dat je het niet zelf HOEFT te doen. Maar wel moet zorgen dat het gebeurd. Dus als jij iemand hebt gezegd zich over de man te ontfermen en zelf hulp bent gaan halen is dat een prima keuze. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175531252
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:47 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ooh daar zou ik niet over inzitten hoor. Dat van die beveiligers is sowieso een goed punt. En er waren genoeg mensen om 112 te bellen. M

Ik houd voor mezelf altijd aan dat als er al een groepje mensen is dat ik er niks te zoeken is. Maar ik heb geen EHBO. Dus de keer dat er een man neer ging in de winkel heb ik een klant gevraagd om op hem te letten en ben ik zo snel mogelijk de BHV’er gaan zoeken en heb ik naar de kassa geroepen dat iemand met de telefoon de hulpdiensten moest bellen er heen moest lopen. :@

Maar Damn ik was daar al van van het padje. En dat was “eigenlijk gewoon een oude man die even onwel werd”.
Maar dan mag je ook van het padje zijn :Y En juist omdat je geen EHBO/BHV hebt heb je goed gehandeld :Y
pi_175531260
Ik ga begin volgend jaar mijn BHV halen. Wel zin in eigenlijk O+
pi_175531279
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar dan mag je ook van het padje zijn :Y En juist omdat je geen EHBO/BHV hebt heb je goed gehandeld :Y
Dat ook.

Van die mensen die denken te weten hoe het hoort zonder kennis ;(

Vorig jaar werd er iemand onwel voor me in de rij bij de supermarkt. Die ging hard naar de grond. Die heb ik eerst laten liggen en daarna op de grond laten zitten, tegen de muur. De kassameisjes bleven maar met een stoel drukken 'dan kan ze daar op zitten'
'Ja, en daar vanaf flikkeren :') '
'Oh ja'.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175531315
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat ook.

Van die mensen die denken te weten hoe het hoort zonder kennis ;(

Vorig jaar werd er iemand onwel voor me in de rij bij de supermarkt. Die ging hard naar de grond. Die heb ik eerst laten liggen en daarna op de grond laten zitten, tegen de muur. De kassameisjes bleven maar met een stoel drukken 'dan kan ze daar op zitten'
'Ja, en daar vanaf flikkeren :') '
'Oh ja'.
Herkenbaar.

Grietje ging onderuit op Den Bosch CS over een natte blinde geleidestrook. Echt zoals in een film, benen omhoog en vlak op haar rug waar een rugtas hing. En die viel, keek mij aan en zei "ik voel mijn benen niet meer".

En de conducteurs vonden wel dat ze haar even op konden tillen naar een ruimte achter, want dat was handiger met de doorloop.

Euh, nee? }:|
pi_175531343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Grietje ging onderuit op Den Bosch CS over een natte blinde gelijdestrook. Echt zoals in een film, benen omhoog en vlak op haar rug waar een rugtas hing. En die viel, keek mij aan en zei "ik voel mijn benen niet meer".

En de conducteurs vonden wel dat ze haar even op konden tillen naar een ruimte achter, want dat was handiger met de doorloop.

Euh, nee? }:|
:X

Ik stond een keer bij een concert en er ging een hele lange man onderuit. Die stond al bij de muur. Er stonden mensen omheen dus ik dacht 'ok fine', maar ze bleven die man maar proberen tegen de muur rechtop te zetten. Die is echt nog 3x onderuit gegaan. Toen heb ik me er mee bemoeit. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175531361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:49 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel moeilijk is om toe te geven dat je pa zo'n prutser is dat zelfs een berichtje/belletje om interesse te tonen teveel gevraagd is. Je hoopt toch dat je ouders interesse in je hebben een meeleven. Zeker als je er de afgelopen 8 jaar hebt gewoond voor je op jezelf ging.

Nee, die draait niet bij. Dat zit er niet in :')
Dat is jammer, en ik ben er helaas bekend mee. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175531374
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Herkenbaar.

Grietje ging onderuit op Den Bosch CS over een natte blinde geleidestrook. Echt zoals in een film, benen omhoog en vlak op haar rug waar een rugtas hing. En die viel, keek mij aan en zei "ik voel mijn benen niet meer".

En de conducteurs vonden wel dat ze haar even op konden tillen naar een ruimte achter, want dat was handiger met de doorloop.

Euh, nee? }:|
Wauw ;(
pi_175531428
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Maar dan mag je ook van het padje zijn :Y En juist omdat je geen EHBO/BHV hebt heb je goed gehandeld :Y
Ik schaamde me echt heel erg dat ik er zo van van slag was. :+

Mja iedereen op de werkvloer was wel wat ouder moet ik zeggen dus die zullen zoiets wel eerder meegemaakt hebben. Hij ging zo opeens de kledingrekken in. Reageerde ook niet meer op wat je zei enzo.
pi_175531437
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:X

Ik stond een keer bij een concert en er ging een hele lange man onderuit. Die stond al bij de muur. Er stonden mensen omheen dus ik dacht 'ok fine', maar ze bleven die man maar proberen tegen de muur rechtop te zetten. Die is echt nog 3x onderuit gegaan. Toen heb ik me er mee bemoeit. :@
Terecht ook. Soms snap je mensen echt niet.
pi_175531442
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik schaamde me echt heel erg dat ik er zo van van slag was. :+

Mja iedereen op de werkvloer was wel wat ouder moet ik zeggen dus die zullen zoiets wel eerder meegemaakt hebben. Hij ging zo opeens de kledingrekken in. Reageerde ook niet meer op wat je zei enzo.
Het is echt heel logisch dat je daarvan van het padje raakt hoor. :*
Of je dat nou wel of niet eerder meegemaakt hebt, dat is sowieso een schok.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175531469
Jeetje wat een narigheid mbt ehbo verhalen enzo

Puala, jij hebt goed gehandeld, jammer dat je vader niet inziet waar je zusje behoefte aan heeft.


Ik heb 'n goede band met m'n ouders gelukkig :) ze hebben me altijd ook wel vrij vrij gelaten, geen verwachtingen en verplichtingen mbt feestdagen. We zijn gelukkig niet zo moeilijk met elkaar.

Ik ben ff aan het wakker worden nu :O
pi_175531471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dat is jammer, en ik ben er helaas bekend mee. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is het verstandig om uit te leggen dat je het heel erg moeilijk vind en dat het fijner is als het via vriend loopt? Vaak snappen mensen het wel als je vanuit je emotie spreekt. Maar het klinkt erg lastig allemaal.
pi_175531478
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:X

Ik stond een keer bij een concert en er ging een hele lange man onderuit. Die stond al bij de muur. Er stonden mensen omheen dus ik dacht 'ok fine', maar ze bleven die man maar proberen tegen de muur rechtop te zetten. Die is echt nog 3x onderuit gegaan. Toen heb ik me er mee bemoeit. :@
Wat een humpiedumpies waren dat dan. Je gaat niet voor niks neer. |:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')