Klopt, maar dan maak ik ze zelf met rundergehakt. Het is niet veel werk. Maar ik kon de verleiding bij Aldi niet weerstaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:05 schreef marzman het volgende:
Pak gewoon verse hamburgers als je toch zelf aan de slag gaat. Die kun je eventueel ook nog invriezen en uit de oven zijn ze inderdaad het best.
Heb ik inderdaad gelezen bij het McDonald's-topic hier.quote:Op woensdag 6 december 2017 10:56 schreef jatochneetoch het volgende:
De big tasty is alweer terug hoor.
Ik heb precies het zelfde hoor. Heb hem sinds dien niet meer gehad, maar zal binnenkort toch wel weer overstag gaan.quote:Op woensdag 6 december 2017 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gelezen bij het McDonald's-topic hier.
Maar de BT was de enige reden waarom ik bij McDonald's kwam. Ik vond het een heerlijke burger. De rest heb ik ook geprobeerd hoor, toen ik kortingsbonnen kreeg in de bus. Maar die zijn ver onder de maat, alle respect voor andersdenkenden.
En plotseling was die BT er niet meer. Ja, dan baal je behoorlijk, ik haalde hem een keer in de twee weken of zo, zoiets, was een feestje voor me, boerenfriet erbij (die zijn er ook niet meer).
Maar plotseling was hij er niet meer, dat overkomt me geen tweede keer.
Dus ik kom daar gewoon niet meer. Klinkt kinderachtig, maar het zal zeker weer gebeuren dat hij verdwijnt. Blijkbaar is het bij McDonald's een ondergewaardeerd ondergeschoven kindje.
De BigMac is een slap aftreksel van de BT.
Dus nu probeer ik de BT zelf te gaan maken (en misschien wel te verkopen)
Een broodje kroket van de snackbar smaakt beter dan die zompige meuk van de mac. Is nog goedkoper ookquote:Op woensdag 6 december 2017 11:42 schreef jatochneetoch het volgende:
Oja mac kroket is ook wel lekker.
Omdat Mc geen rekening met jou houdt kom je er niet meer?quote:Op woensdag 6 december 2017 11:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad gelezen bij het McDonald's-topic hier.
Maar de BT was de enige reden waarom ik bij McDonald's kwam. Ik vond het een heerlijke burger. De rest heb ik ook geprobeerd hoor, toen ik kortingsbonnen kreeg in de bus. Maar die zijn ver onder de maat, alle respect voor andersdenkenden.
En plotseling was die BT er niet meer. Ja, dan baal je behoorlijk, ik haalde hem een keer in de twee weken of zo, zoiets, was een feestje voor me, boerenfriet erbij (die zijn er ook niet meer).
Maar plotseling was hij er niet meer, dat overkomt me geen tweede keer.
Dus ik kom daar gewoon niet meer. Klinkt kinderachtig, maar het zal zeker weer gebeuren dat hij verdwijnt. Blijkbaar is het bij McDonald's een ondergewaardeerd ondergeschoven kindje.
De BigMac is een slap aftreksel van de BT.
Dus nu probeer ik de BT zelf te gaan maken (en misschien wel te verkopen)
Dat maak ik altijd zelf nog wel uit.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:35 schreef lighted het volgende:
[..]
Omdat Mc geen rekening met jou houdt kom je er niet meer?
En dan denk je zelf burgers ooit te verkopen en dan begin je met burgers uit de vriezer?
Juist...
Welkom.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:01 schreef 8777 het volgende:
Is dit een topic voor algemene diepvries- magnetron shit?
Gister had ik zelfgemaakte nasi.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:03 schreef DeLoet het volgende:
Gister nog Big Tasty met bacon gehaald?
Heb je de broodjes frikandel van Mora geprobeerd toevallig? Viel mij erg tegen, zompig broodje, saus liep eruit dankzij de tip op de verpakkingquote:
Voor hamburgers gebruik je beter tartaar.quote:Op donderdag 7 december 2017 22:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Niet zelf je gehakt maken voor hamburgers
Begrijp je wat een vraagteken betekent?quote:Op donderdag 7 december 2017 21:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat maak ik altijd zelf nog wel uit.
Jaquote:Op vrijdag 8 december 2017 12:27 schreef lighted het volgende:
[..]
Begrijp je wat een vraagteken betekent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop