abonnement Unibet Coolblue
pi_175511800
Ik vind het vaak leuk om mensen een beetje te pesten, niet heel hard en dat het echt heel naar wordt, maar beetje pesten vind ik gewoon leuk.
Nu pest ik dus ook wel eens schizo's. Beetje die paranoia voeden en zo. Het idee versterken dat ze in de gaten worden gehouden met geheime apparatuur, je kent het wel. Hier en daar eens een complot er tegenaan te gooien, waar zij natuurlijk de hoofdrol in spelen. En af en toe een vreemde blik of vraag die makkelijk voor dubbele interpretatie openstaat.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Moet dit kunnen of kan dit echt niet door de beugel?
  dinsdag 5 december 2017 @ 18:49:02 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175512071
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 december 2017 18:34 schreef Roberta_J het volgende:
Ik vind het vaak leuk om mensen een beetje te pesten, niet heel hard en dat het echt heel naar wordt, maar beetje pesten vind ik gewoon leuk.
Nu pest ik dus ook wel eens schizo's. Beetje die paranoia voeden en zo. Het idee versterken dat ze in de gaten worden gehouden met geheime apparatuur, je kent het wel. Hier en daar eens een complot er tegenaan te gooien, waar zij natuurlijk de hoofdrol in spelen. En af en toe een vreemde blik of vraag die makkelijk voor dubbele interpretatie openstaat.
Hoe kijken jullie hier tegenaan? Moet dit kunnen of kan dit echt niet door de beugel?
Agge mar leut het, zeg ik altijd.

Bij ons op het werk moesten we aan het gehandicaptenquotum voldoen. Omdat de sfeer vaak niet optimaal was hebben we toen een dwerg met La Tourette aangenomen. Lachen, gieren brullen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175512091
Ik gooi altijd zelfgemaakte hakenkruizen naar ze en schreeuw dan altijd dat zij de encryptie van de enigma in hun hersenen hebben. Werkt altijd om ze op te fokken.
pi_175512180
Moet gewoon kunnen toch. Ik vind het leuk om depressieve mensen nog verder de put in te praten, ook niet direct natuurlijk, maar door gewoon wat welgetimede opmerkingen hier en daar. En je komt nog eens onder de mensen ook zo, is ook niks mis mee.
pi_175512477
Leef je uit: Brave New World
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175513040
TS heeft te veel vrije tijd.
pi_175513630
Mmmmm ja tot op een dag je er eentje ¨ van de brug¨ hebt geduwt door pesten, en dan kom je tijd later zijn aardige zus tegen enz enz, en heb je de rest van je leven een schuldgevoel,..
  dinsdag 5 december 2017 @ 20:34:32 #8
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175514482
Ben jij dat Villas Rubin ? Weet dat ik geen hallucinatie ben en je achtervolg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')