abonnement Unibet Coolblue
pi_175594468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:29 schreef minilot het volgende:
Pompidom.. Op naar de Efteling. Duimen jullie mee dat mijn vliezen daar niet breken? *)
kun je mooi nog even snel in de python voor die voor drie maanden dicht gaat ;)
pi_175596126
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:48 schreef elliebell het volgende:
Mini veel plezier! Mij zou het echt niet meer lukken inmiddels, kwartier lopen zonder zit pauze is wel een beetje de max hier op het moment :7
Hier ook, en zitten is bij voorkeur op het toilet. :D
Gisteren een eindje gewandeld, op een deel van de route een ijskoud snijdende wind en sneller voorbij dat stuk lopen ging niet meer. :D De terugweg met sneeuw was ook koud en nat maar mooi. O+

Veel plezier vandaag Mini!

En een :* voor Aventura en Malteser.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175598089
Aventura wat een heftig nieuws, heel veel sterkte! En hopelijk blijft ze nog lekker een tijdje warm bij je :*

-
Nieuws van de jeuk: vk heeft het afgedaan als "zwangerschapsjeuk" zonder dat ze het gezien heeft. Kon bij de apotheek een crème halen met menthol en voor de rest een koud badje nemen. Maar eerlijk gezegd vertrouw ik het echt niet, en bel ik maandag gewoon weer in de hoop dat ik langs mag komen en dat een andere vk dienst heeft. Het zit namelijk nu ook op mijn handen/vingers - ook mn voeten liggen nu open. :?
pi_175598480
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Aventura wat een heftig nieuws, heel veel sterkte! En hopelijk blijft ze nog lekker een tijdje warm bij je :*

-
Nieuws van de jeuk: vk heeft het afgedaan als "zwangerschapsjeuk" zonder dat ze het gezien heeft. Kon bij de apotheek een crème halen met menthol en voor de rest een koud badje nemen. Maar eerlijk gezegd vertrouw ik het echt niet, en bel ik maandag gewoon weer in de hoop dat ik langs mag komen en dat een andere vk dienst heeft. Het zit namelijk nu ook op mijn handen/vingers - ook mn voeten liggen nu open. :?
En waarom wacht je tot maandag als je het niet vertrouwt?
pi_175598567
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Aventura wat een heftig nieuws, heel veel sterkte! En hopelijk blijft ze nog lekker een tijdje warm bij je :*

-
Nieuws van de jeuk: vk heeft het afgedaan als "zwangerschapsjeuk" zonder dat ze het gezien heeft. Kon bij de apotheek een crème halen met menthol en voor de rest een koud badje nemen. Maar eerlijk gezegd vertrouw ik het echt niet, en bel ik maandag gewoon weer in de hoop dat ik langs mag komen en dat een andere vk dienst heeft. Het zit namelijk nu ook op mijn handen/vingers - ook mn voeten liggen nu open. :?
Goed dat je gebeld hebt hoor Bella! Maar wat stom dat het zomaar afgedaan wordt als zwangerschapsjeuk. Ik snap dat jeuk erbij kan horen maar handen, vingers, voeten en openliggende armen klinkt gewoon niet goed! Ik zou echt nog een keer bellen vooral als je er niet gerust op bent. :*
pi_175598725
Ik denk dat ik nesteldrang heb. Babykamer moet nog even wachten, volgende week kamer zoonlief afmaken en hem verhuizen en dan kunnen we eindelijk beginnen met babykamer. Maar Ik wil ineens alles anders in huis. Man is heel lief en begripvol. En is akkoord gegaan met allerlei nieuwe vazen, kaarsjes en andere frutsels in huis. Ik wil nu nog nieuwe kussens op de bank en een vloerkleed in de woonkamer, daarover zijn we nog in discussie >:)

Hij is vooral bang dat ik dan volgende week weer met iets anders kom. Heeft hij ook een punt hoor want mn lijstje wordt alleen maar langer hoe meer dingen ik afstreep. En ik moet natuurlijk in mijn verlof ook nog wat te doen/kopen hebben :P
pi_175598841
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:24 schreef Malteser het volgende:

[..]

En waarom wacht je tot maandag als je het niet vertrouwt?
Omdat ik weet dat die VK weekend dienst heeft tot maandag en ik wil gewoon een andere VK spreken.. ;(
pi_175598875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:30 schreef Songeur het volgende:

[..]

Goed dat je gebeld hebt hoor Bella! Maar wat stom dat het zomaar afgedaan wordt als zwangerschapsjeuk. Ik snap dat jeuk erbij kan horen maar handen, vingers, voeten en openliggende armen klinkt gewoon niet goed! Ik zou echt nog een keer bellen vooral als je er niet gerust op bent. :*
Het is gewoon heel mn lichaam die jeukt en het wordt vooral in de nacht heel erg. :'(
pi_175600884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:47 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Omdat ik weet dat die VK weekend dienst heeft tot maandag en ik wil gewoon een andere VK spreken.. ;(
Je kunt altijd nog een keer bellen en zeggen dat je toch gezien wilt worden. Anders kan je ook de HAP bellen, dit lijkt me niet normaal.
pi_175602144
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Aventura wat een heftig nieuws, heel veel sterkte! En hopelijk blijft ze nog lekker een tijdje warm bij je :*

-
Nieuws van de jeuk: vk heeft het afgedaan als "zwangerschapsjeuk" zonder dat ze het gezien heeft. Kon bij de apotheek een crème halen met menthol en voor de rest een koud badje nemen.
Een koud bad nemen met dit weer :D daar voel je je zo ellendig van dat je de jeuk wel vergeet ja.

Klinkt wel heel naar die jeuk!
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:41:58 #286
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_175602626
Bella, ik zou de HAP ff contacten. Er zijn veel oorzaken te bedenken voor de jeuk en slechts een fractie heeft betrekking op de zwangerschap. Dat betekent dat jouw jeuk best kan komen van iets waar de vk überhaupt geen verstand van heeft; bovendien mag zij niet eens een zalfje, pilletje of poeder voorschrijven want het is geen arts. Uiteindelijk schiet je in die zin met je vk sowieso niet zoveel op ;)

Beterschap!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_175603706
Goede tip Kim! Het kan natuurlijk ook iets heel anders, niet zwangerschapsgerelateerds, zijn!

Minilot hoe was de Efteling? Zit je kurk er nog in? :P

Aventura, alles nog rustig daar? Krijg je dan nu ook longrijpingsmedicijnen enzo?

Vanochtend de eerste echte echte duidelijke schop gevoeld O+ Alsof er iemand met een vuist van binnen in een kussen drukte. Heel bijzonder. O+ Kan niet wachten op meer!
Dit, dat, alles.
pi_175603752
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:30 schreef Philomijn het volgende:
Minilot hoe was de Efteling? Zit je kurk er nog in? :P
Tot dusver wel! *) Nu bezig aan de tweeënhalf uur durende terugreis per OV :)

Jeej @ je eerste voelbare schop O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175604010
Schopjes Philo O+ de eerste zijn zo bijzonder altijd!

Mini respect echtwaar voor je efteling. Ik ben al kapot na een uurtje tuincentrum :p

Bella ik sluit me aan bij de rest. Bellen!!
pi_175604071
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:42 schreef Songeur het volgende:
Schopjes Philo O+ de eerste zijn zo bijzonder altijd!

Mini respect echtwaar voor je efteling. Ik ben al kapot na een uurtje tuincentrum :p

Gewoon geluk hoor, dat ik me zo prima voel :)

Zoonbeeb is nu, na een dag stilletjes tijdens het vele lopen, nu ik in de trein zit echt onafgebroken keihard aan het schoppen en wiebelen, bijna op het ongemakkelijke af! Koest kind, koest! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_175604173
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:57 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Je kunt altijd nog een keer bellen en zeggen dat je toch gezien wilt worden. Anders kan je ook de HAP bellen, dit lijkt me niet normaal.
Dit dus, het is niet nodig om daar het hele weekend mee door te lopen Bella! :*

Minilot _O_ Ik had het je niet nagedaan rond die zwangerschapsduur haha, en nu nog steeds niet trouwens door de KS wond :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_175604207
Niet zo gek na zo een ingreep, lieve Rena! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175604245
Ik denk overigens wel dat ik een duister dansfeestje in Rotterdam vanavond laat schieten. Niet vanwege moe, maar de hele dag al buiten in de kou geweest en als ik straks eenmaal thuis ben denk ik dat onder een warme deken op de bank kruipen wel erg onweerstaanbaar comfortabel is. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_175604769
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:06 schreef BellaaElisa het volgende:
Aventura wat een heftig nieuws, heel veel sterkte! En hopelijk blijft ze nog lekker een tijdje warm bij je :*

-
Nieuws van de jeuk: vk heeft het afgedaan als "zwangerschapsjeuk" zonder dat ze het gezien heeft. Kon bij de apotheek een crème halen met menthol en voor de rest een koud badje nemen. Maar eerlijk gezegd vertrouw ik het echt niet, en bel ik maandag gewoon weer in de hoop dat ik langs mag komen en dat een andere vk dienst heeft. Het zit namelijk nu ook op mijn handen/vingers - ook mn voeten liggen nu open. :?
Bel je vk even terug met deze extra info, ze heeft je nu advies gegeven op basis van je eerdere klachten en een verergering vereist misschien ook nieuw beleid.
pi_175614523
Aventura, hoe gaat het met je?

Hebben anderen het in hun 1e trimester ook Zo Koud? Hoe hoog ik de verwarming ook zet, ik krijg het maar niet warm. Herken het niet van de vorige keer volgens mij. ~:)
pi_175614553
Ik ben sowieso al een koukleum noix maar ik had het idd ook koud! Op m’n werk had ik op een gegeven moment een straalkacheltje naast me staan en standaard een wintersjaal om :') Later (2e trimester?) kon ik gewoon weer prima in blousejes naar m’n werk en niks aan het handje.
Dit, dat, alles.
pi_175619757
Hallo ik voel me zo goed, zou ik nog wel zwanger zijn?

Hormonen: ga jij maar even de hele dag zitten snotteren omdat je je man en zoon zo leuk vindt.

Oké ik ben nog zwanger ;) 15 weken vandaag!

Hoe is het met jullie meiden?

Ik moet steeds denken aan aventura en Malteser! Hou vol meiden!!!

En ik gniffel nog steeds om minilot. Wat een leuke meid zeg!

BellaaElisa jeuk.... wat vervelend! Ik vind jeuk vaak erger dan pijn! Heb je nog contact opgenomenmet de hap of vk?
pi_175620201
Rustig hier vandaag! Hopelijk betekent het dat het lekker gaat met iedereen. :)

DGN fijn die bevestiging door hormonen. O+ Nog even geduld en dan zul je vast de baby al voelen! O+

Mijn huid staat al weken strak tussen navel en ribben dat het pijn doet, volgens mij waar ook een knietje zit. Soms kijk ik naar het pijnlijke plekje en denk ik: kom dan striae! >:) Maar na de zwangerschap ben ik vast blij dat mijn huidje strak is gebleven. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_175626000
Hier ook een rustige zondag.

Het bloedverlies is sinds woensdag gestopt (*klopt af), woensdag de 1e echo..
  zondag 10 december 2017 @ 17:56:49 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175626270
Het gaat wel redelijk. Behalve dat ik me dus een tikkende tijdbom voel... Mijn bloeddruk is stabiel, en met de kleine lijkt het goed te gaan. Morgen 26 weken. Dat is hier wel een soort mijlpaal. We krijgen dan elke dag een ctg. En er komt een kinderarts om eea te bespreken. Ik vind dat wel moeilijk, ben een beetje bang voor wat ik te horen krijg. Ben maar gestopt met Googlen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')