abonnement Unibet Coolblue
pi_175507166
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er wordt ook nergens geclaimed dat die foto van de Israelische aanval is.

Beetje zinloos topic dus wel dit.
Jij hebt geen idee hoe beeldvorming werkt?

Kun je je nog die zaak herinneren van die moslimse meneer die stond afgebeeld bij een artikel over terreurdreiging op Schiphol?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175507178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nee hartstikke zinvol want dit topic kan nu de komende zoveel jaar gebruikt worden door JARVIS als 'bewijs'.
Jij snapt het, in de komende topics over één wordpress website van één individuele rechts-extremist kan ik nu ook roepen dat het een "foutje" is.
pi_175507196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik ben fan van een bepaalde voetbalclub, jaren geleden heeft mijn voetbalclub een verbod opgelegd aan een bepaalde groep journalisten, die allemaal seizoenskaarten hadden bij onze aartsrivaal omdat ze alleen maar negatieve verhalen konden schrijven over mijn club. Verhalen die vaak nergens op gebaseerd waren, iets waar een andere Zuid-Limburgse club ook last van had. Die journalisten schreven gewoon een artikel met op de achtergrond hun eigen voetbalhart, en waren dus niet neutraal in hun berichtgeving maar partijdig. Waarom zou dit dan niet kunnen opgaan voor journalisten in andere sectoren?

In een eerdere reactie hier heb ik gepost hoeveel journalisten uit Amsterdam komen, is het dan zo raar om te denken dat vele van die journalisten een eigen visie, mening en wereldbeeld hebben en dat geregeld laten doorschemeren in hun artikelen? Dat is gewoon menselijk gedrag. Stel, jij hebt een links ideaal, ben journalist en hebt een hekel aan Wilders of de PVV, nu komt er een bericht welke Wilders of de PVV in de kaart speelt, ben je dan neutraal en rechtuit, of geef je er je eigen draai aan om het artikel maar te nuanceren? Het is naïef om te denken dat alle journalisten neutraal zijn, iedereen ter wereld heeft bepaalde voorkeuren welke hun "keuzes" beïnvloeden, zo ook journalisten.
Punt is vooral dat dit soort fotokeuzes door low-level redactieleden worden gemaakt. Daar bemoeit de hoofdredactie zich niet mee. Gewoon slordig- of luiheid van de online redacteur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175507197
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:30 schreef MMaRsu het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen dan :'). Dat Putin geen smerige klootzak is en een stuk stront?

Dat is allemaal fake. Poetin is een hele aardige man.
pi_175507214
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee hoe beeldvorming werkt?

Kun je je nog die zaak herinneren van die moslimse meneer die stond afgebeeld bij een artikel over terreurdreiging op Schiphol?
Nog niet eens aan gedacht. ^O^

Die vorm van "beeldvorming" heeft die man nog een schadevergoeding opgeleverd ook nog. Nu heb ik geen zin om het topic erover te zoeken, maar ik durf te wedden dat velen die dit nu goedpraten in dat topic een hele andere mening hadden. ;)
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:32:53 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175507233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat er een misleidende foto bij een bericht geplaatst word wat niet netjes is, dat staat ook in de OP. Er staat ook bij dat NOS dit soort trucjes vaker toepast, wat ook een feit is.

We kunnen het daar allemaal over eens zijn, dat dit niet netjes is en het anders had gemoeten.
Zo niet dan RIP aan je nabestaanden.
Correct er is een verkeerde foto geplaatst bij het bericht wat niet netjes is.

Dat is een feit.

Is het opzettelijk fake news?

Nee dat is geen feit.

Dus ik vind je uitleg nogal karig in deze. Boos over feiten? Nah eerder boos dat iemand zijn mening als feit uitgeeft en dit presenteert alsof de NOS dit opzettelijk doet met een politieke ingang waarbij ze uit zijn om haat tegen joden en christenen te verspreiden :').
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175507234
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
mee. Gewoon slordig- of luiheid van de online redacteur.
Het kan, dat ga ik niet ontkennen, maar het is nog steeds een mening, er is geen enkel bewijs dat dit een fout is of bewust gedaan, ik mag niet roepen dat dit een bewuste actie was, dus waarom mogen anderen wel roepen dat dit een foutje was?
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:33:02 #83
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175507238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij hebt geen idee hoe beeldvorming werkt?

Kun je je nog die zaak herinneren van die moslimse meneer die stond afgebeeld bij een artikel over terreurdreiging op Schiphol?
ja ho zo werkt dat niet, het werkt maar 1 kant op...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175507241
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dan ben je erg selectief in het volgen van mijn topics, aangezien ik de laatste tijd wel wat meer topics open dan alleen over allochtonen.

Waar was jij in het topic over de slavernij in Libië, ook geopend door mij waar ik het toch opnam voor de vluchtingen in de kampen in Libië welke gebukt gingen onder de slavernij? Het is moeilijk het beeld "alt-rechts" van mij af te schudden als jij, en vele van je medestanders hier, erg selectief mijn topics uitkiezen om commentaar te kunnen leveren. De keren dat ik het opneem voor een moslim, Marokkaan of vluchtelingen wordt ik nooit gequote door mensen zoals jou, om in een ander topic weer te lezen dat ik alt-rechts ben, dat is pas selectief.
Ah de reden dat je een topic over slavernij, inclusief gejankzak over "Waarom horen we daar nooit iets over" (wat natuurlijk ook weer een bewijs is dat je nogal selectief te werk gaat aangezien dat ook gewoon nieuws is), is gezien je opmerkingen in dat topic ook wel duidelijk waarom je dat topic hebt geopend en dat is gezien je uitlatingen nu niet echt omdat je zo begaan bent met de slachtoffers..

Het zou pas bijzonder zijn als jij een topic opent over een gestoorde blanke gek die een massaslachting heeft aangericht.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:04 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175507261
oh gossie laten we grappige nepvoorbeelden gebruiken of allerlei andere voorbeelden erbij halen over hoe huillie je wel niet bent...

dat Israel een aanval heeft geplaatst is blijkbaar niet waar omdat er een verkeerde foto is gebruikt.... en dat dan counteren met een whataboutism.... suf alt-rechts geraaskal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:35:11 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175507264
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het kan, dat ga ik niet ontkennen, maar het is nog steeds een mening, er is geen enkel bewijs dat dit een fout is of bewust gedaan, ik mag niet roepen dat dit een bewuste actie was, dus waarom mogen anderen wel roepen dat dit een foutje was?
Als het geen foutje was waarom hebben ze de foto dan aangepast?

Vanwege jouw topic?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:36:44 #87
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175507293
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
Ah ja, volgens TS is Poetin helemaal geen kwaaie. Dat probeert de NOS ons alleen wijs te maken.

:')
Putin interviews gezien van Oliver Stone?
Aanrader.
Vergeleken met Trump en de USA ratten komt hij super kalm en intelligent over.
Was niet voor niets verboden in de USA. ;)
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:36:57 #88
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175507296
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:32 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Correct er is een verkeerde foto geplaatst bij het bericht wat niet netjes is.

Dat is een feit.

Is het opzettelijk fake news?

Nee dat is geen feit.

Dus ik vind je uitleg nogal karig in deze. Boos over feiten? Nah eerder boos dat iemand zijn mening als feit uitgeeft en dit presenteert alsof de NOS dit opzettelijk doet met een politieke ingang waarbij ze uit zijn om haat tegen joden en christenen te verspreiden :').
Ik dacht dat je wat trolde maar je zag het dus echt niet, oke kan gebeuren.

Maar in de OP staat ook nergens dat het opzettelijk fake news is(wel in de TT wat verwarrend is), er is een foutieve foto bijgezet zonder bron of uitleg terwijl dat vaak wel zo is en hoort.
Het is ook geen fake news, het is meer gemanipuleerde nieuws, waar NOS een handje van heeft.

Maar volgens mij snappen we het allebei wel gewoon alleen heb je, zoals velen, iets tegen TS en dan wordt het al snel wat persoonlijk. Of gewoon communicatiefoutjes.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:38:07 #89
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175507312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als het geen foutje was waarom hebben ze de foto dan aangepast?

Vanwege jouw topic?
Wellicht dat er meer mensen over vielen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:40:33 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175507358
Ik heb helemaal niks tegen de TS.

Ik heb wel iets tegen mensen die te pas en te onpas de term FAKE NEWS rondgooien net zoals een zekere retarded oranje oompa loompa president.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175507365
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het kan, dat ga ik niet ontkennen, maar het is nog steeds een mening, er is geen enkel bewijs dat dit een fout is of bewust gedaan, ik mag niet roepen dat dit een bewuste actie was, dus waarom mogen anderen wel roepen dat dit een foutje was?
Jij mag alles roepen, beste jongen. Ik weet alleen zeker dat dit een ondoordachte slordigheid is. Want nogmaals, geen chef of hoofdredacteur die zich actief bemoeit met wat voor beeld er bij ANP-berichten wordt geplaatst. Die hebben wel wat beters te doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175507377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het geen fake news blijkt te zijn dan zou ik hetzelfde reageren ja.

Je snapt de insteek van dit topic wel hoop ik?

Nogmaals een foto maakt het bericht nog niet fake.
Maar als het een foto is van een ander incident op een andere plek is het wel gewoon misleiding.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:41:45 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175507385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Putin interviews gezien van Oliver Stone?
Aanrader.
Vergeleken met Trump en de USA ratten komt hij super kalm en intelligent over.
Was niet voor niets verboden in de USA. ;)
Tja, hij zal daar ook eerlijk uitkomen voor al zijn transgressies en misdaden.

Bagger interview is dat. Stone is een Poetin fan van de eerste rang.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175507389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:36 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Putin interviews gezien van Oliver Stone?
Aanrader.
Vergeleken met Trump en de USA ratten komt hij super kalm en intelligent over.
Was niet voor niets verboden in de USA. ;)
Oh, dat Poetin berekenend en erg intelligent is, zal ik niet ontkennen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:42:21 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175507392
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen de TS.

Ik heb wel iets tegen mensen die te pas en te onpas de term FAKE NEWS rondgooien net zoals een zekere retarded oranje oompa loompa president.
Bedoel je Trump? :) hebben we die ook weer voorbij zien komen, origineel, leuk.
De hele wereld bezigt zich daar mee overigens, even voor jouw informatie en je beeld ;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175507437
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon slordig- of luiheid van de online redacteur
Of een bewuste keuze.
HEt kan allemaal, we weten het niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175507438
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ah de reden dat je een topic over slavernij, inclusief gejankzak over "Waarom horen we daar nooit iets over" (wat natuurlijk ook weer een bewijs is dat je nogal selectief te werk gaat aangezien dat ook gewoon nieuws is), is gezien je opmerkingen in dat topic ook wel duidelijk waarom je dat topic hebt geopend en dat is gezien je uitlatingen nu niet echt omdat je zo begaan bent met de slachtoffers..

Het zou pas bijzonder zijn als jij een topic opent over een gestoorde blanke gek die een massaslachting heeft aangericht.
Jij vind het gejank, maar het is toch een feit dat de slavernij welke honderden jaren geleden heeft plaatsgevonden meer aandacht krijgt dan de huidige slavernij in de wereld? En je aanname dat ik niet begaan ben met de slachtoffers vind ik spijtig, als je mijn reacties eens wat beter las wist je dat ik een tegenstander ben van alle vormen van geweld, en het net zo goed verschrikkelijk vind als mensen van een bepaalde afkomst onrecht wordt aangedaan.

Maar even de eerste 3 pagina's van mijn geschiedenis:

KLB / De hypocrisie van de linkse kliek
NWS / Demonstratie afgeblazen tegen eerherstel KNIL militairen
NWS / Man verzint leven als spion om met tweede vrouw te kunnen trouwen
NWS / Eerst seks met de juf, dan pas goede punten
NWS / Crisis in Duitsland: coalitiebesprekingen geklapt
NWS / Giselle (19) verkoopt maagdelijkheid voor 2,5 miljoen
NWS / Democraten dienen verzoek afzetting Trump in
NWS / Bonnenregen door mobiele flitscontroles

En zo heb ik er nog meer hoor. ;)

Maar ik ga niet ontkennen dat bepaalde problematiek wat meer mijn aandacht heeft, of ik nu wel of geen gelijk heb, ik ben bang voor de toekomst van Europa gezien het aantal vluchtelingen en de invloed van de islam in het westen. Ook de "strijd" tussen links en rechts heeft geregeld mijn aandacht. Het zijn onderwerpen waarin ik de grootste uitdaging zie voor de komende jaren, vandaar dat mijn topics ook veelal over zulke zaken gaan. Ondanks dat enkelen mijn topics liever zien verdwijnen probeer ik wel altijd mijn mening te onderbouwen, dat die mening niet aanslaat bij iedereen heb ik alle begrip voor, mijn mening is ook gekleurd want het is immers mijn mening. Maar ik sta ook open voor andere inzichten, en ik heb hier geregeld mijn "tegenstanders" gelijk gegeven in bepaalde punten en toegegeven als ik iets foutief zag.
pi_175507447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als het geen foutje was waarom hebben ze de foto dan aangepast?

Vanwege jouw topic?
Vanwege de kritiek die was ontstaan o.a. op Twitter.
  dinsdag 5 december 2017 @ 13:46:48 #99
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_175507450
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Tja, hij zal daar ook eerlijk uitkomen voor al zijn transgressies en misdaden.

Bagger interview is dat. Stone is een Poetin fan van de eerste rang.
Het laat duidelijk zien hoe berekenend hij is ipv die gillende malloten in de USA.
Hij zette die figuren die in Kiev de boel aan het opneuken waren (Timmermans en zo) flink te kakken.
Tevens dat incident met die Amerikaanse cruiser verdiende niet echt de schoonheidsprijs. (dat flikken de Amerikanen ook bij de Chinezen)
Heb alle 4 de afleveringen gezien en dat was gewoon interessant.
pi_175507451
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet alleen zeker dat dit een ondoordachte slordigheid is
Nee, dat weet jij niet. Dat denk jij.

En wat jij denkt is net zoveel waard als wat ieder ander die niet bij de beslissing betrokken was denkt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')