abonnement Unibet Coolblue
pi_175505933
Binnenkort komen mijn in Australië wonende nicht, haar vriend en haar kinderen naar Nederland, hartstikke leuk.
Nu wil ik natuurlijk ook wat aan de kinderen geven, ik ken die kinderen alleen niet, heb alleen de oudste als baby gezien.

Iets kopen wat ze in Australië zeker niet hebben gaat me denk ik niet lukken... Dus daar richt ik me niet op. Wel zou het handig zijn als de kinderen het makkelijk mee het vliegtuig in kunnen nemen terug naar Australië.

Voor meisjes valt me op dat daar super veel voor te koop is. Voor een meisje van 7 jaar kan je een verrassing hatchimal kopen, dat zijn kleine verzamelpoppetjes, of bij hudson zo’n bal van LOL waar een van de 35 poppen in stukjes in zit en die moeten ze in elkaar zetten.
Nu denk ik dat aan die LOL ze het meeste plezier zal gaan hebben?
Nog los van overig speelgoed dat je voor meiden kan kopen, keus is enorm.

Voor jongens vind ik het maar lastig. Het is vooral Lego wat je voor hen kan kopen, of playmobil.

Eigenlijk weet ik ook niet wat momenteel helemaal hot is onder jongens?

Iemand leuke cadeausuggesties?
  dinsdag 5 december 2017 @ 12:12:31 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175506023
JE nicht even polsen? Niet iedere jongen is van de Lego en Playmobil. Ik heb krampachtig mijn gehele verzameling bewaard voor mijn zoon en die heeft er nooit naar omgekeken. De meiden zijn er gek op. Daarbij hebben ze nu ook lijnen speciaal voor meisjes die onder bepaalde meisjes weer erg populair zijn terwijl andere meisjes weer enkel met poppen spelen.

En dan nog die vermaledijde tablets. Wellicht zijn ze met 15 euro iTunes of Playstore tegoed nog het meest blij. :{.
And so is the past
pi_175506592
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 12:12 schreef nogeenoudebekende het volgende:
JE nicht even polsen? Niet iedere jongen is van de Lego en Playmobil. Ik heb krampachtig mijn gehele verzameling bewaard voor mijn zoon en die heeft er nooit naar omgekeken. De meiden zijn er gek op. Daarbij hebben ze nu ook lijnen speciaal voor meisjes die onder bepaalde meisjes weer erg populair zijn terwijl andere meisjes weer enkel met poppen spelen.

En dan nog die vermaledijde tablets. Wellicht zijn ze met 15 euro iTunes of Playstore tegoed nog het meest blij. :{.
Klopt, ik vind het daarom erg vervelend dat jongensspeelgoed vooral Lego en playmobil is. Daarnaast is er onderling nog verschil tussen iig Lego, niet alle Lego vind een jongen leuk (als die Lego leuk vindt)
Het lijkt wel alsof die speelgoedfabrikanten zich vooral richten op meiden en dat jongens in hun ogen vooral van bouwen houden. (En auto’s)

Ik wou sowieso vragen om suggesties maar vrees dat ze “alles al hebben” en dus niks kan bedenken.

Mijn nicht heeft iig een hekel aan troep. En ik weet ook niet of de kinderen wel speelgoed met batterijen (herrie!) mogen, of überhaupt iets hebben aan een cadeaukaart voor de PlayStation of iTunes...

Veel ouders vinden dat winkels vol liggen met “stom” en “fantasieloos” en “alleen leuk om te krijgen niet om mee te spelen” speelgoed maar er is niet echt veel keus uit “wel leuk” speelgoed, behalve misschien op de kringloop...

Je hebt bij de Intertots een verrassing in elkaar zet playmobilpoppetje van 2,50 maar waarom er niet iets soortgelijks als LOL is voor jongens snap ik eigenlijk niet, dat zou in dit geval ideaal zijn.
pi_175507558
Misschien een boek? Weegt niet veel en kan makkelijk mee in de koffer.
A balanced diet is a cookie in each hand
  Donald Duck held dinsdag 5 december 2017 @ 14:44:20 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_175508317
Tegoedkaarten voor digitale diensten zijn nogal eens regiogebonden. Als ze daar een Australisch account hebben, is hier aangeschaft tegoed dan onbruikbaar.

Maar Lego blijft altijd leuk. Star Wars is een leuk thema daarin voor jongens, in elke prijsklasse wel wat te vinden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 5 december 2017 @ 14:48:19 #6
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_175508388
Bol.com heeft het volgens mij ook per leeftijdscategorie. Of loop een speelgoedwinkel binnen en vraag advies, welke items zijn hot?
pi_175508649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 13:55 schreef Taartje het volgende:
Misschien een boek? Weegt niet veel en kan makkelijk mee in de koffer.
Had ik nog niet bedacht, leuk! Weet jij welke Engelstalige boeken leuk zijn voor die leeftijdscategorie?
pi_175512107
Kijk eens naar de boeken van Keri Smith
.
Wreck this journal
Finish this book enz enz

Dit zijn allemaal boeken waarmee ze lekker aan de slag kunnen en als ze er in nederland al aan beginnen (zoals in the pocket scavenger bv) hebben ze een leuk souvenir om mee naar huis te gaan.


https://www.bol.com/nl/c/(...)uEAAYASAAEgKmAPD_BwE

En hier hebben ze er vaak korting op. https://www.voordeelboeke(...)nelzoeken=Keri+smith
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_175514045
K'nex
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_175523344
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 15:03 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Had ik nog niet bedacht, leuk! Weet jij welke Engelstalige boeken leuk zijn voor die leeftijdscategorie?
Misschien iets van David Walliams, of David Baddiel? Die zijn in Engeland allebei razend populair.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_175527817
Een kadobon van een speelgoed winkel, zodat ze daar zelf wat kunnen uitkiezen?
Nog steeds niks.....
pi_175535321
Een coole koptelefoon. Of boeken. Nederlands snoep.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 9 december 2017 @ 00:11:34 #13
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_175590266
Stroopwafels natuurlijk! 8-)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_175590274
Pokémon of yokaiwatch
pi_175590587
Vraag of de ouders lijstje.nl invullen
  zaterdag 9 december 2017 @ 01:01:12 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175591470
Als die jongen iets met autootjes heeft: Nederlandse politieauto.

Nederlands Monopolyspel.

Er zijn Playmobilsets die in diverse buitenlanden niet in de winkel liggen.

Leuke puzzel

(Jan van Haasteren)

[ Bericht 33% gewijzigd door Lunatiek op 09-12-2017 01:06:53 ]
pi_175647633
Ik bedacht me pas later dat in 2008 die jongen op mijn schoot zat en mijn nicht toen al een tijdje zwanger was, leeftijd in de titel van dit topic is eerder rond de 10 jaar. _O- :’)
pi_175647653
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:02 schreef Sponge-Bob het volgende:
Een kadobon van een speelgoed winkel, zodat ze daar zelf wat kunnen uitkiezen?
Is idd het makkelijkste maar straks is de intertoys failliet of blijkt dat er geen tijd meer is om in Nederland nog de stad in te gaan.
pi_175647670
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:16 schreef Taartje het volgende:

[..]

Misschien iets van David Walliams, of David Baddiel? Die zijn in Engeland allebei razend populair.
Dank voor je advies! Denk dat ik inmiddels het meeste neig naar een leuk boek, weet eigenlijk ook niet of een jongen die half 2008 of zelfs eerder is geboren nog echt speelt. :P
pi_175648239
Ook als hij al wat ouders is zal hij de boeken van Keri smith vast leuk vinden. Zijn leuke Doe- boeken
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 11 december 2017 @ 16:30:41 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_175648304
Het boek 'Nederland' van Charlotte Dematons? Zijn allemaal zoekplaten, waar-is-wally-style, maar dan met bekende Nederlandse platen, landschappen en taferelen.
KuikenGuppy
pi_175664626
PS4 of Nintendo Switch

Ook voor meisjes trouwens
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')