abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175501595
quote:
Zweden – Een van de vijf asielzoekers die beschuldigd wordt van de bestiale groepsverkrachting in Fittja beschrijft de gebeurtenis, waarbij tot 20 migranten betrokken waren, als een grappig iets.
– Het was meer voor de lol, een geintje, verklaarde hij tijdens het politieverhoor, schrijft Metro.

Verleden jaar 14 augustus werd de vrouw onderworpen aan een zeer sadistisch groepsverkrachting in een trappenhuis in Fittja, een buitenwijk van Stockholm, wat meerdere uren heeft geduurd.

– Er stonden 19 tot 20 mannen in een trappenhuis te wachten. Ze bespraken met elkaar wie me het eerst zou verkrachten, en ik raakte in paniek, zei het slachtoffer tijdens het verhoor, schrijft metro.

Ze vertelde dat ze “zoveel slaag kreeg” dat ze “voor enige tijd buiten bewustzijn was”.

– Ze trokken me naar de 2e verdieping van het trappenhuis. Daar stonden velen met hun broek naar beneden te wachten op hun beurt.

Ramden haar hoofd op de trap

De politie is er in geslaagd om vijf mannen tussen de 19 en 29 jaar te identificeren – allemaal asielzoekers uit Somalië en Irak – die in november beschuldigd werden van verkrachting.

Volgens de aanklacht bestond het geweld tegen de vrouw uit “tegen haar wil vasthouden, aan haar haar trekken, haar hoofd op de trap bonken zodat ze het bewustzijn verloor, haar kleren afrukken, ze werd geslagen en geschopt, en een mes werd aan haar vertoond terwijl haar werd verteld stil te zijn”. Sommige van de asielzoekers hebben de groepsverkrachting gefilmd terwijl ze haar uitlachten.

Een van de aangeklaagden, een 23-jarige, vertelt in het politieverhoor hoe zijn vrienden reageerden toen hij zelf de vrouw verkrachtte.

– Ze keken toe en lachten. Sommigen filmden, sommigen zeiden “verdomme wat ben jij smerig”, en dat soort van dingen. Het was meer voor de lol, een leuk geintje, schrijft Metro.

Slachtoffer kreeg geen hulp – werd “walgelijk” genoemd

Na de beestachtige groepsverkrachting zocht de 30-jarige vrouw tevergeefs hulp van andere inwoners in Fittja.

– Bah! Je hebt sperma op je gezicht en op je kleding, laat ons met rust, zei een persoon tegen haar.

De vrouw kreeg ook te horen dat ze “walgelijk” was omdat ze “sperma in haar haar had”. Ook de kaartjescontroleur bij het metrostation wilde haar niet helpen, maar ze moest zelf de metro naar het centrum van Stockholm nemen om hulp te krijgen om naar het ziekenhuis te gaan.

Een man die getuige was van de groepsverkrachting koos ervoor geen alarm te slaan – omdat hij al 15 jaar in Fittja woonde en “geleerd had om niet zoveel te zien of te horen”.

“Martelgelijkende trauma”

De raadsvrouw van het slachtoffer, advocate Elisabeth Massi Fritz, heeft aan Metro verklaard dat dit is een van de zwaarste gevallen van verkrachting is die ze in haar 26 jaar werkzaamheden heeft meegemaakt.

“Het handelt zich om een vreselijke verkrachting wat bij mijn cliënt tot een zeer zware pijnlijke trauma heeft geleid”, schreef Massi Fritz naar het tijdschrift.

https://fenixx.org/2017/1(...)lol-een-geintje/amp/
Oorspronkelijke bron:
https://www.metro.se/arti(...)i-fittja-en-skojgrej

Verkrachtingsland nummer één dankzij de massa-immigratie. Zweden _O_
pi_175501607
close to murder,..
pi_175501608
staat niet bij of de daders wel of niet gepakt zijn?
pi_175501613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 02:25 schreef Edwin_Posse het volgende:
staat niet bij of de daders wel of niet gepakt zijn?
Hoe denk je dat ze bij een politieverhoor terechtkomen.
pi_175501636
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 02:27 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ze bij een politieverhoor terechtkomen.
Met de lift?
pi_175501638
Verkrachting is een mannenprobleem #allmen. Ik zou niet weten hoe ik één partner moest vinden voor een verkrachting, laat staan 20 zonder dat iemand de politie belt. Als je dat voor elkaar weet te krijgen geeft het echt aan dat er iets grondigs mis is met iig een groot gedeelte van de mannelijke lokale Somalische en Irakese gemeenschap. #alleculturenzijngelijk
pi_175501749
Van de kort pittige baarmoeders hoeven we niks te verwachten. Zo ook niet van de crybaby's a la Maan. De transgeformeerden hebben ook geen tijd. En moet je niet willen..
De mannen..mannen. Hahaha. _O-

Wat blijft er over?
pi_175501754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 03:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

De vraag is, wie gaat het opknappen?
Vroeger bouwden men kastelen en stadsmuren slot grachten en weet ik wat meer om barbaren buiten de stad te houden
I will do what i must !!
pi_175501755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 03:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Van de kort pittige baarmoeders hoeven we niks te verwachten. Zo ook niet van de crybaby's a la Maan. De transgeformeerden hebben ook geen tijd. En moet je niet willen..
De mannen..mannen. Hahaha. _O-

Wat blijft er over?
Maan
I will do what i must !!
pi_175501843
echt kapot grappig ja 8)7
Zonder wrijving geen glans
pi_175501852
Aparte humor hebben die beesten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 5 december 2017 @ 05:43:06 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_175501875
Die zouden wmb best in hun cel "zelfmoord" mogen plegen, door een schot in hun achterhoofd, met hun handen geboeid op hun rug.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_175501987
Kei grappig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_175501997
-O-
pi_175501999
Zweden kan dus geschrapt worden als vakantiebestemming.
pi_175502005
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 06:37 schreef 8777 het volgende:
quote:
Pro tip vakantie naar ijsland
I will do what i must !!
pi_175502129
quote:
Daar wordt je alleen maar verkracht ga je naar de vs dan wordt je door gekken zoals in las vegas neergeschoten. :D
pi_175502139
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 07:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daar wordt je alleen maar verkracht ga je naar de vs dan wordt je door gekken zoals in las vegas neergeschoten. :D
We gaan maar naar Zeeland, veilig op de camping.
pi_175502550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 02:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Verkrachting is een mannenprobleem #allmen. Ik zou niet weten hoe ik één partner moest vinden voor een verkrachting, laat staan 20 zonder dat iemand de politie belt. Als je dat voor elkaar weet te krijgen geeft het echt aan dat er iets grondigs mis is met iig een groot gedeelte van de mannelijke lokale Somalische en Irakese gemeenschap. #alleculturenzijngelijk
Dit is ook een groot probleem bij bepaald volk, natuurlijk verkrachten blanke mannen ook vrouwen, maar met grote groepen zoals geregeld in die achterlijke cultuur gebeurd zo maak je ze niet snel mee. Als een vriend van mij zo opperen op iemand te verkrachten dan sleepte ik hem naar de politie nadat die een paar tikken had gekregen, maar dat volk gaat lekker met 20 man in een rijtje staan om een vrouw te verkrachten .Snappen mensen dan niet dat wij hier volk naar Europa halen die compleet andere normen en waarden hebben dan wij, die een andere opvatting hebben over hoe om te gaan met vrouwen.

In Zweden wordt er zelfs een vrouwenfestival georganiseerd welke verboden is voor mannen vanwege de aanrand- en verkrachtingsgolf die het land teistert. Maar benoem het beestje bij de naam en dan ben je een racist, het valt natuurlijk op dat deze maatregelen 20 jaar geleden niet nodig waren.
pi_175502553
Ik kies ervoor om geen alarm te slaan. Zoveel jaar Fok! heeft mij geleerd om niet zoveel te zien of te horen.

Daarbij; tis een geintje, komaan zeg. #metoo generatie :{w
pi_175502581
Betrouwbare bron wel :')
pi_175502592
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 02:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Het is heel gemakkelijk om een makker te vinden om daarmee vrouwen te verkrachten. Je hoeft dat maar te vragen. In 99,99 procent krijgt men onmiddellijk de mannen mee om vrouwen te verkrachten.
pi_175502604
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Het is heel gemakkelijk om een makker te vinden om daarmee vrouwen te verkrachten. Je hoeft dat maar te vragen. In 99,99 procent krijgt men onmiddellijk de mannen mee om vrouwen te verkrachten.
Bron?
pi_175502757
Meer of minder?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 5 december 2017 @ 08:39:05 #25
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_175502836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 08:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Dat lijkt me overdreven, maar een cultuur met strikte scheiding tussen de sexes en waar vrouwen compleet asexueel bedekt door het leven moeten zal wel meer frustraties oproepen. Koppel dat met een gevoel dat ongelovigen minderwaardig zijn en dan heb je wel een "mooie" voedingsbodem voor verkrachters.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')