abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2017 @ 01:02:44 #1
345167 ir.Relevant
Grew up to be a debaser
pi_175481541
Hoi fokkers,
Ik zit met een ding waar ik me geen raad mee weet en ik heb de mening van anderen nodig! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Het verhaal gaat als volgt:
Mijn vriendin heeft laatst na een feestje overnacht bij een collega die ze een paar weken kent. Er zouden meer mensen blijven slapen, maar uiteindelijk bleef alleen zij slapen. Het was inmiddels al een uur of zes 's ochtends. Gastheer bood aan haar in zijn bed te laten slapen, en hij zou op de bank slapen. Nu liep dit alleen anders. Toen ze na het douchen in bed ging liggen, met kleren aan, kwam hij erbij liggen in alleen een onderbroek. Zo hebben ze, volgens haar, een halfuur gezellig gepraat waarna ze in slaap viel. Vervolgens werd ze wakker met hem bovenop, haar kussend en een vrij typische beweging makend. Ze heeft hem van zich af gewerkt, waarna hij geschrokken zijn excuses aanbood. Ze hebben hierna een paar uur het uitgepraat, en om elf uur vertelde ze me dat er iets naars was gebeurd en dat ze zo snel mogelijk weg zou gaan. Intussen hadden ze een film opgezet, maar halverwege besloot ze toch weg te gaan, zodat ze om één uur uiteindelijk vertrok.

Ik zit hier enorm mee! Het aanrandingsgebeuren daargelaten, dat geloof ik en ga ik haar zeker mee helpen, maar daar gaat het topic niet over. Hoe ze in die situatie terecht is gekomen baart me echter zorgen!

Ik vind het echt niet acceptabel als mijn vriendin met een vrijwel naakte vent in bed ligt, en het zo weinig erg vind dat ze gewoon zo in slaap valt. Ze zegt dat er verder niks is gebeurd en dat ze echt niet vreemdgaat. Op zich kan ik dit nog geloven, ze is echt geen overtuigend leugenaar, maar ik vind toch dat ze te ver is gegaan. Ook vind ik het raar dat ze me niet heeft gebeld nadat het gebeurde, en dat ze niet heeft rondgevraagd of er iemand met een auto dezelfde kant op ging terwijl dat wel waarschijnlijk was. Heel vreemd vind ik dat ze zo lang nodig hadden om erover te praten en dat ze zelfs een film zijn gaan kijken, en dat ze om elf uur zei weg te willen maar pas twee uur later echt ging.

Hoe denken jullie erover als jullie vriendin zoiets zou doen? Zouden jullie haar verdenken? Maar eigenlijk de belangrijkste vraag: stel ze is echt onschuldig, vinden jullie het kunnen om zo in bed te liggen met die gozer? Ik ben nu echt aan haar aan het twijfelen, maar misschien is het wel niet zo raar als ik denk.

Instant-edit:
Voor wat achtergrond: we wonen sinds een paar maanden samen en hebben een erg gelukkige relatie, en er is verder niets dat wijst op interesse in een ander. Ons sexleven is ook erg goed (zegt ze vaak en uit zichzelf, dus daarvoor hoeft ze het niet te doen) en ze komt niks tekort aan aandacht of liefde. Ze houdt echt veel van me, daar twijfel ik niet over.

[ Bericht 7% gewijzigd door ir.Relevant op 04-12-2017 01:11:19 (Toevoeging achtergrond ) ]
pi_175481646
Hoe denken jullie erover als jullie vriendin zoiets zou doen?
Niet chill vinden

Zouden jullie haar verdenken?
Niet verdenken maar je gaat natuurlijk wel allerlei scenarios bedenken of ze liegt of niet

Maar eigenlijk de belangrijkste vraag: stel ze is echt onschuldig, vinden jullie het kunnen om zo in bed te liggen met die gozer?
Nee dat is idd niet normaal. Mijn chick (heb ik geen) gaat niet bij een man in bed liggen. Toen hij er bij kwam liggen, had ze gewoon moeten zeggen dat hij naar de bank moet gaan.

Is ze van plan om iets met de aanranding te doen?
En was er alcohol in het spel?
  maandag 4 december 2017 @ 01:39:29 #3
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175481789
Ik vind het nogal een slap verhaal van je vriendin.

Zo erg geschrokken van het "aanranden" dat ze een film opzette en uiteindelijk een paar uur later weggaat. Ik zou het al een dingetje vinden als mijn vriendin met een halfnaakte gozer samen in bed lag te slapen na afloop van een feestje met alcohol in de rondte vloeiend.

Ze had de keuze om daar weg te gaan. Dat hij iets van haar wilde, komt niet uit de lucht vallen en zou ze hebben moeten zien aankomen.
Dat betekent dat ze wellicht wel uit was op die spanning.

Maar goed, ervan uitgaande dat haar verhaal klopt, zou ik bespreekbaar maken wat je niet fijn vindt: dat ze blijft slapen bij jongens samen in een bed. Wat mij betreft een redelijke eis.

Hoe lang hebben jullie al iets?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175481914
Zoals je zelf zegt .. raar, het verhaal rammelt een beetje. Ondanks dat heeft ze wel verteld dat er - iets - is gebeurd. Wat er exact is gebeurd zal je nooit met zekerheid kunnen vaststellen, je was er immers niet bij. Wat je wel kan doen is jouw zorgen uiten en dit met je vriendin bespreken. Je kan dan meteen kenbaar maken wat jullie bijvoorbeeld wel en niet acceptabel vinden in een relatie. Bespreek jullie gevoelens daarover en wie weet wordt het later ook wat duidelijker wat er is gebeurd omdat jullie op dit gebied wat meer toenadering tot elkaar hebben gevonden. Wat ik of FOK! forum acceptabel vind is op zich niet zo relevant. Maar omdat je ernaar vraagt, zolang mijn vriendin eerlijk erover is heb ik er geen probleem mee als ze seks met een ander heeft.
pi_175481920
Zeggen dat je het niet prettig vindt dat ze bij een man blijft slapen en move on.
Er is niks gebeurd, zij heeft hem afgewezen, ze hebben het uitgepraat, ze heeft het jou verteld. Klaar.
pi_175482096
Volgens mij zend ze "verkeerde signalen" uit als haar collega zich aangemoedigd voelt om iets te beginnen, of ze waren beiden erg dronken en hadden de situatie niet meer onder controle, of hij zag er gewoon een kans en had toch niets te verliezen.

Was er geen andere mogelijkheid om daar weg te komen op dat tijdstip? Ik zou er als partner ook niet blij mee zijn, maar ja, wij zijn allemaal gewoon mensen en soms maak je een inschattingsfout...wat belangrijk is, is hoe ze in toekomst ermee omgaat. Een collega zie je natuurlijk best vaak. Zoekt ze gewoon spanning bij een ander of is ze duidelijk dat ze een relatie heeft. En past haar gedrag bij jullie relatie en bij jou?
pi_175482434
en dan nog tot 13.00 blijven :')
pi_175482562
Ze had hem weg moeten sturen in eerste instantie. En meteen moeten vertrekken en jou bellen na het aanrandingsgebeuren.

Dus het is een raar verhaal nu. Wat impliceert dat het anders is gelopen dan ze verteld maar daar ga je nooit achter komen. Aan jou de keuze wat je er mee doet.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_175482569
Alsje besluit toch verder te gaan: laat haar sowieso een SOAtest doen. Voor je het weet is er tijdens het praten toch nog per ongeluk een lulletje naar binnengeglipt wat ze in de spanning is vergeten.
pi_175482616
Klinkt meer alsof ze vreemd is gegaan en een onwaarschijnlijk verhaal heeft bedacht om dat goed te praten. Ze kent hem enkele weken zei je?
  maandag 4 december 2017 @ 06:39:52 #11
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_175482649
Zou er een punt achter zetten TS, zelfs in het minst extreme geval blijft het vreemd. En jij mag nu kiezen tussen de rest van je relatie hopen dat ze niet vreemd gegaan is en stellen dat je haar aanranding niet gelooft.

Als ze geen vervolgstappen tegen hem onderneemt (minimaal aangifte doen) dan weet je 't wel zeker.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_175482654
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 05:33 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
en dan nog tot 13.00 blijven :')
Dat ook nog.
pi_175482775
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 06:25 schreef 8777 het volgende:
Klinkt meer alsof ze vreemd is gegaan en een onwaarschijnlijk verhaal heeft bedacht om dat goed te praten. Ze kent hem enkele weken zei je?
Dit dus
pi_175482850
Als wat zij heeft verteld 100% waar is, dan was zij een beetje dom™ om in die situatie verzeild te raken. Ik zou het zelf niet oké vinden, en mij oprecht afvragen of dit wel dé persoon is voor mij.

Dat gezegd hebbende, het valt op dat de focus van jouw post wel heel erg gericht is op haar gedrag en niet op de aanranding. Twijfel je stiekem een beetje aan haar verhaal?

quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 02:59 schreef Zana het volgende:
Volgens mij zend ze "verkeerde signalen" uit als haar collega zich aangemoedigd voelt om iets te beginnen
Die gast was geil als de tering en een vrouw blijft alleen overnachten. Vervolgens zegt ze er niets van wanneer hij - tegen de afspraak in - alleen in zijn boxer naast haar komt liggen.

Zijn dat 'verkeerde signalen'?
  maandag 4 december 2017 @ 07:26:49 #15
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175482856
Beetje raar verhaal van je vriendin inderdaad.
Fade to Black
pi_175482912
Aangifte doen of exit.

Dan weet je het snel genoeg.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175482981
Heel simpel, sexuele geweld 'lokt' het slachtoffer niet uit ...

Ook is het totale bullshit te gaan roepen dat een slachtoffer er 'verkeerd' op zou reageren of zelf had moeten voorkomen in een bepaalde situatie te komen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175483031
Sorry hoor maar geloof hier helemaal geen bal van, bij mij was het echt toedeloe ga maar bij je collega in bed liggen interessant doen, misschien geloofd hij deze versie.
pi_175483115
En je hebt niet het gevoel dat je zelf even verhaal moet halen bij die collega? Als het de mijne was geweest ging ik er zelf wel even langs.
pi_175483126
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2017 07:25 schreef Drxx het volgende:
Als wat zij heeft verteld 100% waar is, dan was zij een beetje dom™ om in die situatie verzeild te raken. Ik zou het zelf niet oké vinden, en mij oprecht afvragen of dit wel dé persoon is voor mij.

Dat gezegd hebbende, het valt op dat de focus van jouw post wel heel erg gericht is op haar gedrag en niet op de aanranding. Twijfel je stiekem een beetje aan haar verhaal?

[..]

Die gast was geil als de tering en een vrouw blijft alleen overnachten. Vervolgens zegt ze er niets van wanneer hij - tegen de afspraak in - alleen in zijn boxer naast haar komt liggen.

Zijn dat 'verkeerde signalen'?
Dat het om praktische redenen het beste is om alleen daar te blijven slapen, daar wil ik misschien nog wel in geloven ( hangt af van wat haar andere opties op dat moment waren), maar dan ga je toch niet samen in één bed liggen, of was er maar een slaapplek? En je maakt beslist op een of ander manier duidelijk dat je een vaste relatie hebt. Nu kan het alsnog zo zijn dat de collega in kwestie zijn kans zag ( misschien ook onder invloed van alcohol), maar in eerste instantie moet je als vrouw helemaal niet in zo een situatie willen geraken, of ze is wel erg jong en naïef .... wat had ze gedacht dat er ging gebeuren? Wij kennen hier natuurlijk niet het hele verhaal.
pi_175483199
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2017 07:59 schreef Zana het volgende:

[..]

maar dan ga je toch niet samen in één bed liggen, of was er maar een slaapplek?

[..]

Wij kennen hier natuurlijk niet het hele verhaal.
Wij weten dat:
quote:
Gastheer bood aan haar in zijn bed te laten slapen, en hij zou op de bank slapen.
Dus we weten in ieder geval genoeg om te stellen dat zij een verkeerde signaal gaf door hem er niet op te wijzen niet met hem in één bed te willen liggen toen hij eenmaal naast haar lag.

Ze kennen elkaar niet eens lang/goed, dus dat kan ook geen excuus zijn. En geïntimeerd leek zij ook niet, afgaande op de kennis die wij hebben.
pi_175483208
Zeer merkwaardig verhaal en terechte vraagtekens.
pi_175483223
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:46 schreef RM-rf het volgende:

Ook is het totale bullshit te gaan roepen dat een slachtoffer er 'verkeerd' op zou reageren of zelf had moeten voorkomen in een bepaalde situatie te komen
Ook niet als jemand bij jou in bed komt liggen en je blijft liggen zonder er iets van te zeggen? Ervan uitgaande dat er geen geweld toegepast werd.
pi_175483247
Weet je wel zeker dat het een vrouw is?

Want er bestaat geen enkele vrouw/meid die zich niet zeer bewust is van haar aantrekkingskracht en gewildheid.. Dus dat hele naïviteit verhaal kan de prullenbak in wat mij betreft, en ga er gerust vanuit dat het allemaal iets minder onschuldig is gegaan.

Nu is het op een feestje, morgen met de stapavond met de meiden, overmorgen in de toiletten van de zaak etc..

Dus nee, totaal niet vertrouwen.
  maandag 4 december 2017 @ 08:30:40 #25
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_175483414
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2017 07:46 schreef RM-rf het volgende:

Wat naïef.

Dit verhaal is bijzonder onwaarschijnlijk. Aangifte of wegwezen.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')