Hoi fokkers,
Ik zit met een ding waar ik me geen raad mee weet en ik heb de mening van anderen nodig! Ik hoop dat iemand me kan helpen. Het verhaal gaat als volgt:
Mijn vriendin heeft laatst na een feestje overnacht bij een collega die ze een paar weken kent. Er zouden meer mensen blijven slapen, maar uiteindelijk bleef alleen zij slapen. Het was inmiddels al een uur of zes 's ochtends. Gastheer bood aan haar in zijn bed te laten slapen, en hij zou op de bank slapen. Nu liep dit alleen anders. Toen ze na het douchen in bed ging liggen, met kleren aan, kwam hij erbij liggen in alleen een onderbroek. Zo hebben ze, volgens haar, een halfuur gezellig gepraat waarna ze in slaap viel. Vervolgens werd ze wakker met hem bovenop, haar kussend en een vrij typische beweging makend. Ze heeft hem van zich af gewerkt, waarna hij geschrokken zijn excuses aanbood. Ze hebben hierna een paar uur het uitgepraat, en om elf uur vertelde ze me dat er iets naars was gebeurd en dat ze zo snel mogelijk weg zou gaan. Intussen hadden ze een film opgezet, maar halverwege besloot ze toch weg te gaan, zodat ze om één uur uiteindelijk vertrok.
Ik zit hier enorm mee! Het aanrandingsgebeuren daargelaten, dat geloof ik en ga ik haar zeker mee helpen, maar daar gaat het topic niet over. Hoe ze in die situatie terecht is gekomen baart me echter zorgen!
Ik vind het echt niet acceptabel als mijn vriendin met een vrijwel naakte vent in bed ligt, en het zo weinig erg vind dat ze gewoon zo in slaap valt. Ze zegt dat er verder niks is gebeurd en dat ze echt niet vreemdgaat. Op zich kan ik dit nog geloven, ze is echt geen overtuigend leugenaar, maar ik vind toch dat ze te ver is gegaan. Ook vind ik het raar dat ze me niet heeft gebeld nadat het gebeurde, en dat ze niet heeft rondgevraagd of er iemand met een auto dezelfde kant op ging terwijl dat wel waarschijnlijk was. Heel vreemd vind ik dat ze zo lang nodig hadden om erover te praten en dat ze zelfs een film zijn gaan kijken, en dat ze om elf uur zei weg te willen maar pas twee uur later echt ging.
Hoe denken jullie erover als jullie vriendin zoiets zou doen? Zouden jullie haar verdenken? Maar eigenlijk de belangrijkste vraag: stel ze is echt onschuldig, vinden jullie het kunnen om zo in bed te liggen met die gozer? Ik ben nu echt aan haar aan het twijfelen, maar misschien is het wel niet zo raar als ik denk.
Instant-edit:
Voor wat achtergrond: we wonen sinds een paar maanden samen en hebben een erg gelukkige relatie, en er is verder niets dat wijst op interesse in een ander. Ons sexleven is ook erg goed (zegt ze vaak en uit zichzelf, dus daarvoor hoeft ze het niet te doen) en ze komt niks tekort aan aandacht of liefde. Ze houdt echt veel van me, daar twijfel ik niet over.
[ Bericht 7% gewijzigd door ir.Relevant op 04-12-2017 01:11:19 (Toevoeging achtergrond ) ]