Maar DGV zou Sedertdien gebruikt hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2018 10:55 schreef Ringo het volgende:
«Eens is zij betrokken geweest bij een verkeersongeval. Sindsdien is zij blijven sukkelen met haar enkel.»
Het is een ongekend drama op de vierkante centimeter.quote:Op donderdag 8 maart 2018 11:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat mij opvalt is dat ze maar 10 goede jaren heeft gehad van de 82.
goede jaren? Zeg maar gerust gloriejaren.quote:Op donderdag 8 maart 2018 22:22 schreef JAM het volgende:
Die goede jaren, welke jaren zullen dat geweest zijn? '35 - '45? Ik vertrouw die Van de Ven voor geen meter!
Ja, het wordt er zo allemaal niet beter op he. Moffenhoer.quote:Op donderdag 8 maart 2018 23:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
goede jaren? Zeg maar gerust gloriejaren.
Uhuh "familie Leemans" vast...quote:Op vrijdag 9 maart 2018 00:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, het wordt er zo allemaal niet beter op he. Moffenhoer..
Oh die Leemansquote:
quote:
Gelukkig niet allemaal. Ze zou best wel wat meer haar best mogen doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat een leerbeer / boekenworm / studiehoofd / nerd / ambitioso....
Ja, zo klinkt het wel maar dat is het absoluut niet. Ik zou nooit aan pyramidespellen of bijvoorbeeld aan crypto (ook een ponzi) meedoen of het iemand aanraden.quote:
Zeker wel! Maar jij dus ook, begrijp ik?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:48 schreef Z het volgende:
IR, was jij bij Protomartyr in de Melkweg gister?
Ja, prima concert (wederom)! Ik twijfelde of jij het was, je was te weinig enthousiast over het The Fall-nummer wat er gedraaid werd om mij daarvan te overtuigen (en je aan te spreken).quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zeker wel! Maar jij dus ook, begrijp ik?
Nou, die kleine meisjes hoorden niet bij mij. Ze waren inderdaad wel heel klein. Maar ik ben ook 2.03, dus je 'beide' hypothese klopt. Had jij nog een opvallend shirt/wijnvlek/invalidekarretje waar ik je aan had kunnen herkennen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:37 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, prima concert (wederom)! Ik twijfelde of jij het was, je was te weinig enthousiast over het The Fall-nummer wat er gedraaid werd om mij daarvan te overtuigen (en je aan te spreken).
Voor de mee-lezers, IR werd omringt door allemaal heel kleine vrouwen/meisjes, of hij is heel groot of beide.
Tof bandje wel vorig jaar gezien op le guess who?.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:48 schreef Z het volgende:
IR, was jij bij Protomartyr in de Melkweg gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |