quote:Geri Halliwell (1994-1998, 2007-2008, 2012, 2016-heden). Werd in de Verenigde Staten eerst "Sexy Spice" genoemd, maar met de release van Spiceworld werd dit weer veranderd in "Ginger Spice".
Toen ik de TT zag schoot-ie me te binnen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Had je die bedacht in de paar minuten SC-rust?
En ondertussen zit TraagFruit nog een leutig gifje of plaatje te zoeken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb maar even geopend, duuuuurde lang.
Dankjewel,ik was aan prutsen en het lukte niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb maar even geopend, duuuuurde lang.
Dat is je straf voor de lapo met V.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dankjewel,ik was aan prutsen en het lukte niet.
Klopt,shame on me.quote:
Die vind ik ook altijd heel vreemd.quote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
Wat ik echt rete-irritant vind is een LAPO maken met enkel 'ik open niet'.
POST DAN GVD NIKS
Ja, dat is zoiets doms.quote:Op zondag 3 december 2017 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
Wat ik echt rete-irritant vind is een LAPO maken met enkel 'ik open niet'.
POST DAN GVD NIKS
Waarom moet alles bij jou altijd 2 keer?quote:Op zondag 3 december 2017 00:09 schreef mario390 het volgende:
we hebben
Posh Spice
Sporty Spice
Ginger Spice
nog 2
om dat me 2 niet einfallenquote:Op zondag 3 december 2017 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom moet alles bij jou altijd 2 keer?
It's janet, miss jackson if ya nastyquote:Op zondag 3 december 2017 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Michael, Tito, Marlon, Jermaine en ...
Ik had jou meer als een Latoyah ingeschat.quote:Op zondag 3 december 2017 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
It's janet, miss jackson if ya nasty
Ik ben helemaal niet zo van de Jacksonsquote:Op zondag 3 december 2017 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had jou meer als een Latoyah ingeschat.
Too funky for youquote:Op zondag 3 december 2017 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo van de Jacksons![]()
Het is toch een beetje een raar kliekje bij elkaar.
Ik denk dat wij daar wat minder goed over mee kunnen praten.quote:Op zondag 3 december 2017 00:22 schreef mario390 het volgende:
dann kunnen we ook het over de Babsi,de Zenzi en de Greta hebben
quote:Op zondag 3 december 2017 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daar wat minder goed over mee kunnen praten.
Op de skiberg staat die hele markt toch scheef. Dan stroomt de Glühwein over de rand en rollen de Würstl van het rooster.quote:Op zondag 3 december 2017 00:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de Skiberg wel bij mijn Stadt daar was gisteren Kerstmarkt op 1700 m
quote:Op zondag 3 december 2017 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op de skiberg staat die hele markt toch scheef. Dan stroomt de Glühwein over de rand en rollen de Würstl van het rooster.
Heb je weer goed voor elkaar!quote:Op zondag 3 december 2017 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, de tent is weer leeg. Stoelen op tafel, krukken op de bar en snel het licht uit.
eyyy TILquote:Op zondag 3 december 2017 17:00 schreef TillyB het volgende:
Stilletjes hier, is iedereen al verkast naar 40+?
conjoooooquote:
oh gaat dit dan weg als Uto stopt? Daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 3 december 2017 17:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
conjooooo![]()
Dat is een optie voor als utopia stopt. Maar het is niet ideaal want niet iedereen hier is 40+, en degenen die dat wel zijn, zijn daar niet veilig voor slinkse cougarhunters, volgens chufi.
Huntende cougars toch?quote:Op zondag 3 december 2017 17:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
conjooooo![]()
Dat is een optie voor als utopia stopt. Maar het is niet ideaal want niet iedereen hier is 40+, en degenen die dat wel zijn, zijn daar niet veilig voor slinkse cougarhunters, volgens chufi.
Nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk. Post 'm toch maar welquote:Op zondag 3 december 2017 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik was bezig om een bijdrage te leveren aan de Uto users gedichten topic. Ik had een gedicht gemaakt voor de SC, dacht: dat is wel leuk. Na een laatste kritische blik vond ik het toch allemaal wel erg fout klinken![]()
Heb het maar gedelete. Een Amerikaanse die sinterklaasgedichten maakt, dat gaat m toch niet echt worden vrees ik![]()
Heb in elk geval aan jullie gedacht![]()
(had m naar m'n zusje gestuurd. Reactie: mens ben je gek geworden?!)
omgg ben je gek, posten!!!!quote:Op zondag 3 december 2017 18:30 schreef Prisha het volgende:
Ik was bezig om een bijdrage te leveren aan de Uto users gedichten topic. Ik had een gedicht gemaakt voor de SC, dacht: dat is wel leuk. Na een laatste kritische blik vond ik het toch allemaal wel erg fout klinken![]()
Heb het maar gedelete. Een Amerikaanse die sinterklaasgedichten maakt, dat gaat m toch niet echt worden vrees ik![]()
Het heeft in het verleden wel wat gezeik opgeleverd. Doen dusquote:
quote:Op zondag 3 december 2017 18:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk. Post 'm toch maar wel
dat zou echt ten koste van mijn imago gaanquote:
Laffe hapquote:Op zondag 3 december 2017 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
dat zou echt ten koste van mijn imago gaan![]()
Laten we het erop houden dat het een samenhangende onsamenhangend geheel was met elementen van bospap, sokken fetisjes, schoffels, raketjes (soort van), centrifuges, zwetende sportmannen, powerpoints, ondeugende zombies en mooties in ondergoed. Oh ja, en een muis.
Edit: ik vergeet de giraffe bijna
Misschien app ik m ooit eens
Als je denkt dat het te ver zou kunnen gaan: niet posten. Is het gewoon scherp en ondeugend: denk er nog eens over na. Er zitten hier genoeg mensen die dat kunnen waarderen.quote:Op zondag 3 december 2017 18:30 schreef Prisha het volgende:
Kom kom, jij kunt best tegen een stootjequote:Op zondag 3 december 2017 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zolang het niet over mij gaat is het vast heel leuk.
Ik ben een sneeuwvlokje. Maar gelukkig zie ik aan de onderwerpen dat het niet over mij gaat.quote:Op zondag 3 december 2017 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom kom, jij kunt best tegen een stootje
Het gaat nooit over jou. Jij bent een bescheiden vlokje.quote:Op zondag 3 december 2017 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een sneeuwvlokje. Maar gelukkig zie ik aan de onderwerpen dat het niet over mij gaat.
Mijn bescheidenheid is van onwereldse grootsheid.quote:Op zondag 3 december 2017 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat nooit over jou. Jij bent een bescheiden vlokje.
Alle ingetogen mensen benijden je.quote:Op zondag 3 december 2017 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn bescheidenheid is van onwereldse grootsheid.
Nee, is hij mooi? Bij mij zitten gebouwen in de weg.quote:Op zondag 3 december 2017 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen![]()
Heb je de supermaan al gezien vanavond?
Ja, het is hier licht bewolkt en de maan scheen prachtig door de bomen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, is hij mooi? Bij mij zitten gebouwen in de weg.
Dat laatste: een Sinterklaaswaardige avond dus. Makkers staakt uw wild geraas.quote:Op zondag 3 december 2017 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is hier licht bewolkt en de maan scheen prachtig door de bomen.
Volgend jaar november gaan we weer door met de oorlog.quote:Op zondag 3 december 2017 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste: een Sinterklaaswaardige avond dus. Makkers staakt uw wild geraas.
Ja helaas. Volwassen mensen die zich niet weten te gedragen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar november gaan we weer door met de oorlog.
Ik denk dat ZP inmiddels zo gepolitiseerd is, dat-ie maar beter helemaal weg kan.quote:Op zondag 3 december 2017 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja helaas. Volwassen mensen die zich niet weten te gedragen.
Ik vermoed dat je gelijk hebt, ook al speelt het voornamelijk in de randstad. Ach en er zijn voldoende alternatieven.quote:Op zondag 3 december 2017 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ZP inmiddels zo gepolitiseerd is, dat-ie maar beter helemaal weg kan.
Het zal de kinderen die nog geloven volledig worst zijn.quote:Op zondag 3 december 2017 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gelijk hebt, ook al speelt het voornamelijk in de randstad. Ach en er zijn voldoende alternatieven.
Ja dat hoop ik ook, dat ze niet meekrijgen hoe volwassenen kinderachtig actie voeren en met bussen vol op hun Sint af komen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal de kinderen die nog geloven volledig worst zijn.
Welnee, die willen gewoon cadeautjes en snoep.quote:Op zondag 3 december 2017 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dat ze niet meekrijgen hoe volwassenen kinderachtig actie voeren en met bussen vol op hun Sint af komen.
Conjo dit kan je niet makenquote:Op zondag 3 december 2017 19:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
dat zou echt ten koste van mijn imago gaan![]()
Laten we het erop houden dat het een samenhangende onsamenhangend geheel was met elementen van bospap, sokken fetisjes, schoffels, raketjes (soort van), centrifuges, zwetende sportmannen, powerpoints, ondeugende zombies en mooties in ondergoed. Oh ja, en een muis.
Edit: ik vergeet de giraffe bijna
Misschien app ik m ooit eens
Ik las het eerst als dat er ipv een wekker een broodrooster was bezorgd en dat dat mooi was omdat je de wekker meteen nodig hadquote:Op zondag 3 december 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
Ik ga nog even mijn nieuwe broodrooster uitpakken. Ik had een nieuwe wekker nodig en heb de broodrooster gelijk ook maar besteld. Mooi dat Bol.com ook op zondag bezorgt, want ik heb die wekker meteen nodig.
Hmmm geroosterd broodje met boter en een beetje suiker.quote:Op zondag 3 december 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
Ik ga nog even mijn nieuwe broodrooster uitpakken. Ik had een nieuwe wekker nodig en heb de broodrooster gelijk ook maar besteld. Mooi dat Bol.com ook op zondag bezorgt, want ik heb die wekker meteen nodig.
Whaha. Er zat wel een raar ding bij de wekker, het meet iets maar ik weet niet wat. Zal het maar netjes terugsturen.quote:Op zondag 3 december 2017 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las het eerst als dat er ipv een wekker een broodrooster was bezorgd en dat dat mooi was omdat je de wekker meteen nodig had
Daar word je dik van.quote:Op zondag 3 december 2017 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm geroosterd broodje met boter en een beetje suiker.
Boter sowieso, dat smelt dan zo lekker. Maar dan liever iets hartigs zoals kaas.quote:Op zondag 3 december 2017 21:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm geroosterd broodje met boter en een beetje suiker.
Misschien moeten we die 40+ straks maar gaan benaderen als BMI indicatie.quote:Op zondag 3 december 2017 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo zie je maar weer wat het stoppen met sporten van Lyza heeft betekend voor deze SC.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien moeten we die 40+ straks maar gaan benaderen als BMI indicatie.
Vandaag weer gesportquote:Op zondag 3 december 2017 22:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo zie je maar weer wat het stoppen met sporten van Lyza heeft betekend voor deze SC.
quote:
Lekker stukkie geroeid?quote:Ik had enkelT even pauze
Ik heb de hele dag achter de PC gezetenquote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan zal het met mootie ook wel goed komen.
[..]
Lekker stukkie geroeid?
Waren ze je vergeten bij het verstoppertje spelen?quote:Op zondag 3 december 2017 22:34 schreef formule het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag achter de PC gezeten
Niet geroeid, uurtje crosstrainer. Von'k wel genoeg.quote:Op zondag 3 december 2017 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan zal het met mootie ook wel goed komen.
[..]
Lekker stukkie geroeid?
Ik heb nooit echt op zo'n ding gestaan. Hooguit 10 seconden, vond het een rare beweging. Dat is vooral cardio toch?quote:Op zondag 3 december 2017 22:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet geroeid, uurtje crosstrainer. Von'k wel genoeg.
Ja, ik vind het wel een fijn ding. Kan lekker filmpje of serie kijken en calorieën verbranden tegelijkertijd.quote:Op zondag 3 december 2017 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt op zo'n ding gestaan. Hooguit 10 seconden, vond het een rare beweging. Dat is vooral cardio toch?
De meeste crosstrainers hebben ook zo'n beugel om je handen op te rusten ipv meebewegen, dat voelt al minder raar.quote:Op zondag 3 december 2017 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt op zo'n ding gestaan. Hooguit 10 seconden, vond het een rare beweging. Dat is vooral cardio toch?
Dan sta je wel wat stabieler, denk ik.quote:Op zondag 3 december 2017 22:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
De meeste crosstrainers hebben ook zo'n beugel om je handen op te rusten ipv meebewegen, dat voelt al minder raar.
quote:Op zondag 3 december 2017 22:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
De meeste crosstrainers hebben ook zo'n beugel om je handen op te rusten ipv meebewegen, dat voelt al minder raar.
Juist niet vind ik.quote:Op zondag 3 december 2017 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan sta je wel wat stabieler, denk ik.
quote:
Heeft-ie het toch voor elkaarquote:Op zondag 3 december 2017 22:58 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens snap ik waarom mario een bär was.
Ja zoiets zal het wel zijn. Je hebt ook wel crosstrainers die iets meer de langlaufbeweging maken maar die vind ik kut.quote:Op zondag 3 december 2017 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind/vond het maar een raar ding. Op welke beweging is dat gebaseerd? Langlaufen?
quote:Op zondag 3 december 2017 23:01 schreef juultje33 het volgende:
beau was gister trouwens ook de met zo'n jong ventje aan het dansen en flirten! hij was daar samen met Daan van madi en had een zendertje om met een microfoon beetje verdacht dus, hij heette nick zei die. waren allebei echt van die gladde playertjes
de slet!quote:Op zondag 3 december 2017 23:01 schreef juultje33 het volgende:
beau was gister trouwens ook de met zo'n jong ventje aan het dansen en flirten! hij was daar samen met Daan van madi en had een zendertje om met een microfoon beetje verdacht dus, hij heette nick zei die. waren allebei echt van die gladde playertjes
Hoerenkind!quote:Op zondag 3 december 2017 23:01 schreef juultje33 het volgende:
Ik vondt het wel een leuk mannetje! was die ene met dat roze shirt aan hij probeerde met heel veel inwoners te flirten ook met madillia en billyquote:
Een roze shirt. Tja. Daar heb je 't al ...quote:Op zondag 3 december 2017 23:05 schreef juultje33 het volgende:
[..]
Ik vondt het wel een leuk mannetje! was die ene met dat roze shirt aan hij probeerde met heel veel inwoners te flirten ook met madillia en billy
Past toch niet bij Beau zo'n jongen!quote:Op zondag 3 december 2017 23:05 schreef juultje33 het volgende:
[..]
Ik vondt het wel een leuk mannetje! was die ene met dat roze shirt aan hij probeerde met heel veel inwoners te flirten ook met madillia en billy
Hij was wel erg jong maar het was wel een knappe jongen, ja achja een beetje flirten en dansen kan toch geen kwaad. volgens mij is er verder niks gebeurd. Wel vreemd dat hij een microfoontje hadquote:Op zondag 3 december 2017 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Past toch niet bij Beau zo'n jongen!
Al helemaal niet omdat-ie slechtziend is.quote:Op zondag 3 december 2017 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Past toch niet bij Beau zo'n jongen!
hoezo slechtziend?quote:Op zondag 3 december 2017 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al helemaal niet omdat-ie slechtziend is.
Niks gebeurd? Heb je niet gehoord wat Beau vanmiddag vertelde aan Billy?quote:Op zondag 3 december 2017 23:09 schreef juultje33 het volgende:
[..]
Hij was wel erg jong maar het was wel een knappe jongen, ja achja een beetje flirten en dansen kan toch geen kwaad. volgens mij is er verder niks gebeurd. Wel vreemd dat hij een microfoontje had
wat dan?quote:Op zondag 3 december 2017 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niks gebeurd? Heb je niet gehoord wat Beau vanmiddag vertelde aan Billy?
Iets over bepaalde handelingen stiekem in de wc, ik zou de COS maar gaan terug lezen als ik jou was!quote:
ben nieuw hier, waar kan ik dat lezen of heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 3 december 2017 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Iets over bepaalde handelingen stiekem in de wc, ik zou de COS maar gaan terug lezen als ik jou was!
quote:Op zondag 3 december 2017 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Iets over bepaalde handelingen stiekem in de wc, ik zou de COS maar gaan terug lezen als ik jou was!
UTO / [COS #17358] Pakjes avond in Utopia. Dobbelen maar!!quote:Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef juultje33 het volgende:
[..]
ben nieuw hier, waar kan ik dat lezen of heb je een linkje voor me?
ah oke dankjewel! kan alleen niks vinden over bepaalde handelingen op de wc tussen beau en die Nickquote:Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
UTO / [COS #17358] Pakjes avond in Utopia. Dobbelen maar!!
Daar praten ze over Utopia. Hier praten we over van alles maar bijna niemand hier kijkt nog Utopia.
Tilly zal zich wel vergist hebben. Veel plezier in de COS.quote:Op zondag 3 december 2017 23:31 schreef juultje33 het volgende:
[..]
ah oke dankjewel! kan alleen niks vinden over bepaalde handelingen op de wc tussen beau en die Nick
Aww, sorry ik zat je in de maling te nemen.quote:Op zondag 3 december 2017 23:31 schreef juultje33 het volgende:
[..]
ah oke dankjewel! kan alleen niks vinden over bepaalde handelingen op de wc tussen beau en die Nick
Shame on you.quote:Op zondag 3 december 2017 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Aww, sorry ik zat je in de maling te nemen.
Is toch niet zo erg, sommige mensen leuren met gedichten die ze vervolgens van mensen onthouden! Dàt is pas schandelijk!quote:
Dat kun je echt niet maken hoor. Het is hier een serieuze aangelegenheid.quote:Op zondag 3 december 2017 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat is net of je een cadeautje van een kind afpakt.quote:Op zondag 3 december 2017 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg, sommige mensen leuren met gedichten die ze vervolgens van mensen onthouden! Dàt is pas schandelijk!
Laten we wel een beetje professioneel blijven!quote:Op zondag 3 december 2017 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook waar ja.quote:Op zondag 3 december 2017 23:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is toch niet zo erg, sommige mensen leuren met gedichten die ze vervolgens van mensen onthouden! Dàt is pas schandelijk!
Hee Retsje petsje. Hoe gaat het met je kat, al wat beter?quote:Op zondag 3 december 2017 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Laten we wel een beetje professioneel blijven!
Ach, over een half jaar is het toch allemaal voorbij.quote:Op zondag 3 december 2017 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Laten we wel een beetje professioneel blijven!
Mwah, het gaat redelijk. Dinsdag weer urine testen, eens kijken of dat blaasgruis dan weg is. Als dat zo is, dan heeft ze kennelijk ook nog wat anders dat pijn doet. Als ze het nog wel heeft, is dat ook raar omdat ze nu al een tijd op speciaalvoer staat.quote:Op zondag 3 december 2017 23:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hee Retsje petsje. Hoe gaat het met je kat, al wat beter?
Baudet krijgt dan ook onevenredig veel en weinig kritische aandacht in de media, de laatste weken.quote:Op zondag 3 december 2017 23:44 schreef Recce het volgende:
Lol, FvD nog maar één zetel achter de PVV bij De Hond. Voorts is de PvdA hard op weg de tweede partij van het land te worden.Volgens mij zijn we politiek totaal de weg kwijt.
Mootie pootie?quote:Op zondag 3 december 2017 23:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaloers dat ze je geen Scruttie puttie noemt.
Hè bah, dat schiet niet op zo!quote:Op zondag 3 december 2017 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, het gaat redelijk. Dinsdag weer urine testen, eens kijken of dat blaasgruis dan weg is. Als dat zo is, dan heeft ze kennelijk ook nog wat anders dat pijn doet. Als ze het nog wel heeft, is dat ook raar omdat ze nu al een tijd op speciaalvoer staat.
Nope. Ze eet wel beter sinds ze wat meer pijnstilling krijgt. Lastig dat ze niet kan zeggen waar het zeer doet.quote:
Meh. Dat is inderdaad altijd lastig ja.quote:Op zondag 3 december 2017 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Ze eet wel beter sinds ze wat meer pijnstilling krijgt. Lastig dat ze niet kan zeggen waar het zeer doet.
Ik wilde vragen of ze ook niet te porren is voor extra lekkere hapjes, maar realiseerde me halverwege dat het een enorme stomme vraag was.quote:Op zondag 3 december 2017 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Ze eet wel beter sinds ze wat meer pijnstilling krijgt. Lastig dat ze niet kan zeggen waar het zeer doet.
Dat bedacht ik me ook al. Da's met mijn kat ook vrij lastig. Nierdieet, medicijnen en zou wat meer kunnen/moeten eten. Lekkere hapjes kan eigenlijk niet. Maarja ach, 't beessie is bijna 19.quote:Op maandag 4 december 2017 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of ze ook niet te porren is voor extra lekkere hapjes, maar realiseerde me halverwege dat het een enorme stomme vraag was.
Ja, dat is ook wel zielig, Ze was dol op van die Whiskas-snoepjes en nu krijgt ze opeens alleen maar vieze brokjes en matig lekker natvoer en nooit eens iets lekkers.quote:Op maandag 4 december 2017 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of ze ook niet te porren is voor extra lekkere hapjes, maar realiseerde me halverwege dat het een enorme stomme vraag was.
Nee, doe maar gewoon Lyza. Of zoiets.quote:Op maandag 4 december 2017 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we je dan maar wel Lyza pyza noemen?
Dan zou ik ook lekker met hapjes smokkelen.quote:Op maandag 4 december 2017 00:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook al. Da's met mijn kat ook vrij lastig. Nierdieet, medicijnen en zou wat meer kunnen/moeten eten. Lekkere hapjes kan eigenlijk niet. Maarja ach, 't beessie is bijna 19.
Is die Siamees van jou een fatty?quote:Op maandag 4 december 2017 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou ik ook lekker met hapjes smokkelen.
Ik heb een enorme dikke vette kater gehad. Is helaas niet meer maar die vrat alles wat los en vast zat. En was niet helemaal 100quote:Op maandag 4 december 2017 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is die Siamees van jou een fatty?
Dus je woonde samen met een man?quote:Op maandag 4 december 2017 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een enorme dikke vette kater gehad. Is helaas niet meer maar die vrat alles wat los en vast zat. En was niet helemaal 100Geweldig beest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katten zijn natuurlijk zelden 100%.quote:Op maandag 4 december 2017 00:08 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb een enorme dikke vette kater gehad. Is helaas niet meer maar die vrat alles wat los en vast zat. En was niet helemaal 100Geweldig beest.
quote:Op maandag 4 december 2017 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je woonde samen met een man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 december 2017 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Deze was ook wel heel erg kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 december 2017 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Nou ja, dat kon ik niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hoeft nooit meer naar buiten. Je kunt je fiets wel verkopen.quote:Op maandag 4 december 2017 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb naast netflix nu ook videoland abbo![]()
Staat daar wel iets op dat de moeite van het kijken waard is?quote:Op maandag 4 december 2017 00:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb naast netflix nu ook videoland abbo![]()
Ja hoorquote:Op maandag 4 december 2017 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat daar wel iets op dat de moeite van het kijken waard is?
Zo slank als een den. De dame is een enorme fatty. De oudste is ook slank.quote:Op maandag 4 december 2017 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is die Siamees van jou een fatty?
Ik ook nietquote:Op maandag 4 december 2017 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat we weer vastlopen.Ik heb ook niet zoveel te melden de laatste dagen.
Gister heb ik echt alleen maar goede nummers gevonden op YT in het uurtje nadat het hier stilviel, dus ik mag niet klagenquote:Op maandag 4 december 2017 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat we weer vastlopen.Ik heb ook niet zoveel te melden de laatste dagen.
Hoezo? Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 4 december 2017 00:49 schreef mootie het volgende:
Nog vier nachtjes! Dan kan ik misschien weer eens een nacht doorslapen. Dat is me de laatste 4 of 5 weken een keer of 3 gelukt.
Ah, mooi zo.quote:Op maandag 4 december 2017 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister heb ik echt alleen maar goede nummers gevonden op YT in het uurtje nadat het hier stilviel, dus ik mag niet klagen
Nog steeds kiespijn. Vannacht vanaf half 7 steeds een half uurtje ofzo geslapen tot 2 uur. FMLquote:
Kun je geen betere drugs krijgen?quote:Op maandag 4 december 2017 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog steeds kiespijn. Vannacht vanaf half 7 steeds een half uurtje ofzo geslapen tot 2 uur. FML
Bed heb ik al een tijdje niet gezien. Vind het echt sneu als ik de hele nacht aan het spoken ben.quote:
Blijkbaar niet. Overdag gaat het altijd wel. Maar de nachten zijn een drama. Achteraf vind ik al die afspraken bij de tandarts ook belachelijk. En dat er steeds een week tussen zit.quote:Op maandag 4 december 2017 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je geen betere drugs krijgen?
Ik ken hetquote:Op maandag 4 december 2017 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Bed heb ik al een tijdje niet gezien. Vind het echt sneu als ik de hele nacht aan het spoken ben.
Ik heb nog een paar strippen codaine liggenquote:Op maandag 4 december 2017 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je geen betere drugs krijgen?
Ugh, da's naar. Sterkte de komende dagen.quote:Op maandag 4 december 2017 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog steeds kiespijn. Vannacht vanaf half 7 steeds een half uurtje ofzo geslapen tot 2 uur. FML
Nog even volhouden!quote:Op maandag 4 december 2017 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Overdag gaat het altijd wel. Maar de nachten zijn een drama. Achteraf vind ik al die afspraken bij de tandarts ook belachelijk. En dat er steeds een week tussen zit.
Maar goed, ik ben al uitermate trots dat ik er ben geweest.
7,5 liter sterke drank? WTF?quote:Op maandag 4 december 2017 00:58 schreef mootie het volgende:
Als niet drinker heb ik wel al zo’n 400 cl wodka en 350 cl rum weggewerkt, op watjes.
Misschien had je 't dan beter op kunnen drinken.quote:Op maandag 4 december 2017 00:58 schreef mootie het volgende:
Als niet drinker heb ik wel al zo’n 400 cl wodka en 350 cl rum weggewerkt, op watjes.
Die alcohol is wel grotendeels in mootie verdwenen natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2017 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien had je 't dan beter op kunnen drinken.
Minder effectief wel.quote:Op maandag 4 december 2017 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die alcohol is wel grotendeels in mootie verdwenen natuurlijk.
Maar ik had ook echt veel pijn!quote:Op maandag 4 december 2017 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Megaliter?! Dat maakt het nog 100.000 keer zoveel als centiliter.
Mootie heeft het zwembad gevuld met sterke drank.quote:Op maandag 4 december 2017 01:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Megaliter?! Dat maakt het nog 100.000 keer zoveel als centiliter.
750 megaliter is 300 Olympische zwembaden.quote:Op maandag 4 december 2017 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mootie heeft het zwembad gevuld met sterke drank.
Maar wat voor drugs heb je van de tandarts gekregen? Want zoveel pijn, zo lang, dat is niet te doen.quote:
Geenquote:Op maandag 4 december 2017 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat voor drugs heb je van de tandarts gekregen? Want zoveel pijn, zo lang, dat is niet te doen.
Overdag gaat het goed. Maar de gebroken nachten zijn echt dikke ellende. Het is nu ook niet meer die verzengende zenuwpijn, maar echt heel zeurend.quote:Op maandag 4 december 2017 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar wat voor drugs heb je van de tandarts gekregen? Want zoveel pijn, zo lang, dat is niet te doen.
Ruimte zat hier.quote:Op maandag 4 december 2017 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
750 megaliter is 300 Olympische zwembaden.
Doe anders even iets regelen bij de huisarts. Ik weet niet of diclofenac helpt bij kiespijn, maar iets in die orde is beter dan aankloten met alcohol.quote:
Codaine blokeerd pijnsignalen naar de hersensquote:Op maandag 4 december 2017 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe anders even iets regelen bij de huisarts. Ik weet niet of diclofenac helpt bij kiespijn, maar iets in die orde is beter dan aankloten met alcohol.
Die paar daagjes overleef ik wel.quote:Op maandag 4 december 2017 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe anders even iets regelen bij de huisarts. Ik weet niet of diclofenac helpt bij kiespijn, maar iets in die orde is beter dan aankloten met alcohol.
Ja, dat heb je nodig met kiespijn.quote:Op maandag 4 december 2017 01:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Codaine blokeerd pijnsignalen naar de hersens
quote:Op maandag 4 december 2017 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nodig met kiespijn.
Mijn tandarts is dus gewoon een meanie. De laatste 2 keer heeft hij ook niet gevraagd hoe het met de pijn was.quote:Op maandag 4 december 2017 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nodig met kiespijn.
Je hebt nog wel een litertje wodka staan?quote:Op maandag 4 december 2017 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Die paar daagjes overleef ik wel.
Ik doe er een watje op met zeg maar 2 dipjes.
Tandartsen zijn freaks.quote:Op maandag 4 december 2017 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn tandarts is dus gewoon een meanie. De laatste 2 keer heeft hij ook niet gevraagd hoe het met de pijn was.
Mijn tandarts trok me tanden eruit en stuurde al bloedend naar buitenquote:Op maandag 4 december 2017 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn tandarts is dus gewoon een meanie. De laatste 2 keer heeft hij ook niet gevraagd hoe het met de pijn was.
Yar. Toch handig van die dingen die ooit 7 jaar geleden eens zijn gekocht.quote:Op maandag 4 december 2017 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een litertje wodka staan?
quote:Op maandag 4 december 2017 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Yar. Toch handig van die dingen die ooit 7 jaar geleden eens zijn gekocht.
Yups.quote:Op maandag 4 december 2017 01:30 schreef mootie het volgende:
Is het gek om een bakje snert te nemen nu?
Nee hoor. Ik moet de was nog doenquote:Op maandag 4 december 2017 01:30 schreef mootie het volgende:
Is het gek om een bakje snert te nemen nu?
Die heb ik al opgehangen. En mijn bed heb ik ook al opgemaakt. Altijd een nare verrassing als je wilt gaan slapen en je hebt je beddengoed in de was gedaan.quote:
Heb je maar 1 setje?quote:Op maandag 4 december 2017 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik al opgehangen. En mijn bed heb ik ook al opgemaakt. Altijd een nare verrassing als je wilt gaan slapen en je hebt je beddengoed in de was gedaan.
Ik maak mijn bed nooit op eigenlijk. Ja behalve als ik beddengoed verwissel.quote:Op maandag 4 december 2017 01:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik al opgehangen. En mijn bed heb ik ook al opgemaakt. Altijd een nare verrassing als je wilt gaan slapen en je hebt je beddengoed in de was gedaan.
Dat bedoelde ik ook. Je denkt toch niet dat ik dagelijks mijn bed opmaak?quote:Op maandag 4 december 2017 01:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik maak mijn bed nooit op eigenlijk. Ja behalve als ik beddengoed verwissel.
Ja dat dacht ik wel eigenlijkquote:Op maandag 4 december 2017 01:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Je denkt toch niet dat ik dagelijks mijn bed opmaak?
Lekker makkelijk, als je bed een berg bladeren is.quote:Op maandag 4 december 2017 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bed opmaken gelijk zodra je opstaat dat is er bij mij ingepeperd
Bij de Commmando's?quote:Op maandag 4 december 2017 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bed opmaken gelijk zodra je opstaat dat is er bij mij ingepeperd
Helpen de katten dan ook mee?quote:Op maandag 4 december 2017 01:37 schreef mootie het volgende:
Wij maken het ook eens per week op, met z’n allen, bij het verschonen.
En het nut is?quote:Op maandag 4 december 2017 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar je legt toch wel je dekbed een beetje netjes neer voor je erin kruipt?
Niet altijdquote:Op maandag 4 december 2017 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, als je bed een berg bladeren is.
juistquote:Op maandag 4 december 2017 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarna sla je je bed open en dat is een mooi begin van de nacht.
Jij wilde net nog weten waarom het gek is om op dit tijdstip snert te eten en nu blijk je zelf het antwoord al te weten!quote:Op maandag 4 december 2017 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ligt te zwaar op de maag zo net voor 't slapen.
Mootie slaapt haast niet. Let je wel op?quote:Op maandag 4 december 2017 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wilde net nog weten waarom het gek is om op dit tijdstip snert te eten en nu blijk je zelf het antwoord al te weten!
Het is maar groente, bouillion, en een stukje vlees. Toevallig.quote:Op maandag 4 december 2017 01:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wilde net nog weten waarom het gek is om op dit tijdstip snert te eten en nu blijk je zelf het antwoord al te weten!
Duurt nog wel een paar uur. Ik kan nog een hele avondmaaltijd naar binnen schuiven.quote:Op maandag 4 december 2017 01:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mootie slaapt haast niet. Let je wel op?
Neuh, ik ben er niet helemaal bij.quote:Op maandag 4 december 2017 01:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mootie slaapt haast niet. Let je wel op?
Dagquote:Op maandag 4 december 2017 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er ook niet meer bij.
[ afbeelding ]
Welterusten voor allen en sterkte voor mootie
G'night!quote:Op maandag 4 december 2017 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten!quote:Op maandag 4 december 2017 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je nou aan je bed opmaken? Als je er in gaat liggen, maak je dat toch alweer ongedaan?quote:Op maandag 4 december 2017 02:25 schreef TillyB het volgende:
Ugh, teruglezen over onopgemaakte bedden.
Is gewoon netjes en natuurlijk ook gewoon beetje psychologichquote:Op maandag 4 december 2017 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan je bed opmaken? Als je er in gaat liggen, maak je dat toch alweer ongedaan?
Gewoon het idee van in een heerlijk opgemaakt netjes fris bed gaan liggen.quote:Op maandag 4 december 2017 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan je bed opmaken? Als je er in gaat liggen, maak je dat toch alweer ongedaan?
Wat heb je eraan als je bed netjes is als je verder de rest van de dag toch niet op de slaapkamer komt?quote:Op maandag 4 december 2017 16:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is gewoon netjes en natuurlijk ook gewoon beetje psychologich
Mijn bed wordt niet frisser van opmaken.quote:Op maandag 4 december 2017 17:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon het idee van in een heerlijk opgemaakt netjes fris bed gaan liggen.
Nee ok en feitelijk zal je er niet meer of minder door slapen, maar het geeft gewoon een extra dimensie aan het slaapplezier.quote:Op maandag 4 december 2017 17:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn bed wordt niet frisser van opmaken.
Bed opmaken was misschien wel handig als je onder lakens en dekens ligt, maar met een dekbed is het nauwelijks nodig. Als mijn dekbed helemaal scheef zou liggen als ik naar bed ga, leg ik het wel een beetje recht natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2017 17:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ok en feitelijk zal je er niet meer of minder door slapen, maar het geeft gewoon een extra dimensie aan het slaapplezier.![]()
Vind je het ook niet fijn als iemand anders je bed zou opmaken?
quote:Op maandag 4 december 2017 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Bed opmaken was misschien wel handig als je onder lakens en dekens ligt, maar met een dekbed is het nauwelijks nodig. Als mijn dekbed helemaal scheef zou liggen als ik naar bed ga, leg ik het wel een beetje recht natuurlijk.
Iemand anders mijn bed opmaken? Ligt eraan hoeveel het betaalt.
quote:Op maandag 4 december 2017 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mootie op de radio was. Ze gaf een interview. Ik heb iedereen hier gevraagd of ze het gehoord hadden, maar ik was de enige.
Ik geloof dat het over Potters gingquote:Op maandag 4 december 2017 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]had ik nog iets zinnigs te melden?
Kan ik uuuuren over kletsen.quote:Op maandag 4 december 2017 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat het over Potters ging
[ afbeelding ]
Wel op rare tijden, maar goed geslapen gelukkig.quote:Op maandag 4 december 2017 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je de nacht een beetje doorgekomen?
Gelukkig maar. Daar zul je ook wel aan toe geweest zijn.quote:Op maandag 4 december 2017 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel op rare tijden, maar goed geslapen gelukkig.
Heerlijk. Ben maar een keer een uur wakker geweest.quote:Op maandag 4 december 2017 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Daar zul je ook wel aan toe geweest zijn.
Dat is te doen. Ik hoop dat het van de week bij de tandarts verholpen wordt. Nog even doorzetten.quote:Op maandag 4 december 2017 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Heerlijk. Ben maar een keer een uur wakker geweest.
Dan kun je mootie ondersteunen want die heeft het niet zo op de tandarts.quote:Op maandag 4 december 2017 19:36 schreef Disana het volgende:
Tandarts? Daar moet ik woensdag ook naartoe.
Tot mijn eigen verbazing was ik de laatste twee keer niet bang. Normaliter besterf ik het. Dus kom maar op Mootie.quote:Op maandag 4 december 2017 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kun je mootie ondersteunen want die heeft het niet zo op de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |