abonnement Unibet Coolblue
pi_183556785
Zitten twee Joden op een steiger aan het water te chillen. De ene steekt zijn voeten in het water en zegt: “Brrr, wat is dat water koud”. Steekt de ander z’n neus erin en zegt: “Nondeju, het is nog diep ook”.


Overigens vind ik die negergrapjes hier allemaal wel erg ver gaan hoor. Ik had vroeger ook twee negervriendjes. Totdat m’n pa ze verkocht.
pi_183556942
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:45 schreef itchycoo het volgende:

Overigens vind ik die negergrapjes hier allemaal wel erg ver gaan hoor. Ik had vroeger ook twee negervriendjes. Totdat m’n pa ze verkocht.
Ghehe o|O
Alius aliud dicit
pi_183557215
Hoe krijg je vijftig vliegen in één klap dood?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184102774
Het is zwart en knapperig

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184150237
Heb je wel eens een vrouw met een lul gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_184173220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 22:57 schreef onniedah het volgende:
Jantje: papa wat is een clitoris?
Vader: dat had je me gisteren moeten vragen jongen, toen lag het op het puntje van mijn tong.
Jantje, mama wat is pijpen?
Vader: dat hoef je niet aan je moeder te vragen want dat weet ze toch niet
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_184187097
Een jonge meid zit bij de psychiater en vraagt hem:
"Zeg, ik ben nu al 21 jaar en nog steeds maagd. Wat is er toch mis met mijn vader?"
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_184192004
Waarom verloor de Amerikaan het potje schaak?


Hij was zijn twee torens al kwijt.
pi_184192988
Een joods negerjongetje komt thuis en loopt vastberaden in de woonkamer naar zijn vader toe en vraagt hem ‘Pap. Wat vind jij? Ben ik meer joods, of ben ik meer zwart?’
Zijn vader reageert terughoudend, en vraagt hem ‘Waarom zou dit belangrijk moeten zijn?’
De jongen zegt; ‘ Omdat een jongen van school zijn fiets voor 50¤ te koop heeft aangeboden, en ik weet nu niet of ik moet afdingen naar 40¤, of die fiets onder hem vandaan moet trekken.’
-nee-
  vrijdag 4 januari 2019 @ 00:54:23 #185
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184193069
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:45 schreef itchycoo het volgende:
Overigens vind ik die negergrapjes hier allemaal wel erg ver gaan hoor. Ik had vroeger ook twee negervriendjes. Totdat m’n pa ze verkocht.
_O-
#KICKOUTZP
pi_184193082
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:41 schreef Marsenal het volgende:
Een joods negerjongetje komt thuis en loopt vastberaden in de woonkamer naar zijn vader toe en vraagt hem ‘Pap. Wat vind jij? Ben ik meer joods, of ben ik meer zwart?’
Zijn vader reageert terughoudend, en vraagt hem ‘Waarom zou dit belangrijk moeten zijn?’
De jongen zegt; ‘ Omdat een jongen van school zijn fiets voor 50¤ te koop heeft aangeboden, en ik weet nu niet of ik moet afdingen naar 40¤, of die fiets onder hem vandaan moet trekken.’
Dat zou het minste van zijn zorgen zijn. Het ergste aan joods en zwart zijn, is achteraan in de oven moeten zitten.
pi_184193115
Wat krijg je als je een neger kruist met een octopus?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Dat zou het minste van zijn zorgen zijn. Het ergste aan joods en zwart zijn, is achteraan in de oven moeten zitten.
_O-
pi_184194190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:41 schreef Marsenal het volgende:
Een joods negerjongetje komt thuis en loopt vastberaden in de woonkamer naar zijn vader toe en vraagt hem ‘Pap. Wat vind jij? Ben ik meer joods, of ben ik meer zwart?’
Zijn vader reageert terughoudend, en vraagt hem ‘Waarom zou dit belangrijk moeten zijn?’
De jongen zegt; ‘ Omdat een jongen van school zijn fiets voor 50¤ te koop heeft aangeboden, en ik weet nu niet of ik moet afdingen naar 40¤, of die fiets onder hem vandaan moet trekken.’
pi_184194348
Komt er een man op restaurant voor dinner, neemt een plekje, neemt de menukaart door en roept de ober erbij.

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde jood bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde jood, dat is dan ¤250"
_"Wat!?" Antwoord de man, "¤250 voor een jood??, is dat niet overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja dat kan, maar je moet begrijpen, Hitler heeft veel joden afgemaakt tijdens de 2de wereldoorlog, vandaar de hoge prijs."
_ "Ah ja ok" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤250 en eet zijn maaltijd.

Twee weken later komt dezelfde klant terug:

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde neger bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde neger, dat is dan ¤500"
_"Wat???!?" Antwoord de man, "¤500 voor een neger??, dat is nog meer als de vorige keer, ik vind dit overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja meneer, maar je moet begrijpen,Negers zijn rap en heel moeilijk te vangen, ze kunnen snel lopen en in een boom klimmen."
_ "Ah ja ok, dat is een logische uitleg" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤500 en eet zijn smaakvolle maaltijd.

Anderhalf week later komt diezelfde klant terug, en doet terug een bestelling.

"Ober, blij om je terug te zien, zou ik aub deze geroosterde turk van het menukaart mogen bestellen."

3 kwartier later komt de ober aan met de bestelling en zegt:
"Alsjeblieft, een geroosterde turk, dat is dan ¤1250, laat het u smaken."
_"Wat???", antwoordt de klant, "zijn jullie nu helemaal gek geworden??? ¤1250 voor een turk, dat klopt toch niet, Turken zijn helemaal niet zeldzaam, je vind ze overal. Ze zijn lui en werken niet, zitten gewoon maar tam op straat te hangen, zijn zo sloom als wat"
_"Ja, je hebt volkomen gelijk" antwoordt de ober, "Maar heb je ooit al geprobeerd een turk te wassen??"

:') :')

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2019 09:07:52 ]
pi_184194356
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:06 schreef alexlefou het volgende:
Komt er een man op restaurant voor dinner, neemt een plekje, neemt de menukaart door en roept de ober erbij.

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde jood bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde jood, dat is dan ¤250"
_"Wat!?" Antwoord de man, "¤250 voor een jood??, is dat niet overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja dat kan, maar je moet begrijpen, Hitler heeft veel joden afgemaakt tijdens de 2de wereldoorlog, vandaar de hoge prijs."
_ "Ah ja ok" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤250 en eet zijn maaltijd.

Twee weken later komt dezelfde klant terug:

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde neger bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde neger, dat is dan ¤500"
_"Wat???!?" Antwoord de man, "¤500 voor een neger??, dat is nog meer als de vorige keer, ik vind dit overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja meneer, maar je moet begrijpen,Negers zijn rap en heel moeilijk te vangen, ze kunnen snel lopen en in een boom klimmen."
_ "Ah ja ok, dat is een logische uitleg" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤500 en eet zijn smaakvolle maaltijd.

Anderhalf week later komt diezelfde klant terug, en doet terug een bestelling.

"Ober, blij om je terug te zien, zou ik aub deze geroosterde turk van het menukaart mogen bestellen."

3 kwartier later komt de ober aan met de bestelling en zegt:
"Alsjeblieft, een geroosterde turk, dat is dan ¤1250, laat het u smaken."
_"Wat???", antwoordt de klant, "zijn jullie nu helemaal gek geworden??? ¤1250 voor een turk, dat klopt toch niet, Turken zijn helemaal niet zeldzaam, je vind ze overal. Ze zijn lui en werken niet, zitten gewoon maar tam op straat te hangen, zijn zo sloom als wat"
_"Ja, je hebt volkomen gelijk" antwoordt de ober, "Maar heb je ooit al geprobeerd een turk te wassen??"

:') :')
pi_184194367
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:45 schreef itchycoo het volgende:

Overigens vind ik die negergrapjes hier allemaal wel erg ver gaan hoor. Ik had vroeger ook twee negervriendjes. Totdat m’n pa ze verkocht.
:') :')
  Moderator vrijdag 4 januari 2019 @ 10:05:38 #192
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184195155
Dit topic _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 10:23:45 #193
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184195425
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 10:05 schreef Plompzakker het volgende:
Dit topic _O_
:')
#KICKOUTZP
pi_184195531
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 00:57 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Dat zou het minste van zijn zorgen zijn. Het ergste aan joods en zwart zijn, is achteraan in de oven moeten zitten.
:D
-nee-
pi_184195685
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:09 schreef alexlefou het volgende:

[..]

:') :')
Een variatie daarop is nog: Ik vind het niet leuk dat jullie steeds grapjes over negers maken. Ik heb ook negers in mijn stamboom. Van het weekend hingen ze er nog.
  vrijdag 4 januari 2019 @ 11:31:16 #196
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184196362
Die grappen over de tweede wereldoorlog gaan echt te ver hoor. Mijn opa is overleden in de oorlog. Hij is van de wachttoren afgevallen ;(
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184196423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 11:31 schreef PrisTheShiz het volgende:
Die grappen over de tweede wereldoorlog gaan echt te ver hoor. Mijn opa is overleden in de oorlog. Hij is van de wachttoren afgevallen ;(
:')
pi_184225210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2019 09:06 schreef alexlefou het volgende:
Komt er een man op restaurant voor dinner, neemt een plekje, neemt de menukaart door en roept de ober erbij.

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde jood bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde jood, dat is dan ¤250"
_"Wat!?" Antwoord de man, "¤250 voor een jood??, is dat niet overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja dat kan, maar je moet begrijpen, Hitler heeft veel joden afgemaakt tijdens de 2de wereldoorlog, vandaar de hoge prijs."
_ "Ah ja ok" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤250 en eet zijn maaltijd.

Twee weken later komt dezelfde klant terug:

_"Ober zou ik alsjeblieft deze geroosterde neger bestellen? "
_"Komt in orde" zegt de ober.

Een half uur later komt de ober aan met deze maaltijd en zegt:
_"Alstublieft, de geroosterde neger, dat is dan ¤500"
_"Wat???!?" Antwoord de man, "¤500 voor een neger??, dat is nog meer als de vorige keer, ik vind dit overdreven duur?"
_ Waarop de ober antwoord: "ja meneer, maar je moet begrijpen,Negers zijn rap en heel moeilijk te vangen, ze kunnen snel lopen en in een boom klimmen."
_ "Ah ja ok, dat is een logische uitleg" zegt de klant dan, en overhandigt de ¤500 en eet zijn smaakvolle maaltijd.

Anderhalf week later komt diezelfde klant terug, en doet terug een bestelling.

"Ober, blij om je terug te zien, zou ik aub deze geroosterde turk van het menukaart mogen bestellen."

3 kwartier later komt de ober aan met de bestelling en zegt:
"Alsjeblieft, een geroosterde turk, dat is dan ¤1250, laat het u smaken."
_"Wat???", antwoordt de klant, "zijn jullie nu helemaal gek geworden??? ¤1250 voor een turk, dat klopt toch niet, Turken zijn helemaal niet zeldzaam, je vind ze overal. Ze zijn lui en werken niet, zitten gewoon maar tam op straat te hangen, zijn zo sloom als wat"
_"Ja, je hebt volkomen gelijk" antwoordt de ober, "Maar heb je ooit al geprobeerd een turk te wassen??"

:') :')
:')
  zondag 6 januari 2019 @ 01:03:15 #199
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233054
Wat is de overeenkomst tussen vrouwen en fietsen?

Als ze niet meer werken moet je harder trappen tot de ketting strakker kan.
  zondag 6 januari 2019 @ 01:20:32 #200
477439 Bias
Ik heb altijd gelijk
pi_184233371
Wat is het verschil tussen een chemokuur en een neger?

Een chemokuur neem je vrijwillig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')