Als ik alleen op mn kamer gitaar speel heb ik het id dat ik bijna alles wel kan en dan maakt het niet uit als ik bv een klein foutje maak, maar nu moet ik dat presteren onder druk en snel en goed spelen.
Ik heb nog nooit in een band gespeeld dus ik heb daar ook geen ervaring mee... Maarja, Ik wil zooooo graag, ik heb er serieus ALLES voor over.
Achja, ik hoop dat ik goed samen kan spelen met ze.
dat wou ik ff kwijt
* d4rkl1ght maakt zich klaar om op de fiets te stappen
Nu nog even niet want mn been slaapt trouwens... verkeerd gezeten
quote:owh ja dat ook, veel plezier
Op donderdag 19 december 2002 20:22 schreef Conflict het volgende:
Heel veel suc6 en natuurlijk plezier!
(misschien ga ik het ook daadwerkelijk geloven als ik het vaak genoeg zeg)
Komt allemaal goed!
quote:2 euro incl
Op donderdag 19 december 2002 20:23 schreef MrCaBLeGuY het volgende:[..]
plezier ja owh dat
veel ook
Succes ermee!
quote:Oeps, verkeerde topic gok ik?
Op donderdag 19 december 2002 20:27 schreef F1908 het volgende:[..]
2 euro incl
Ik ben ook altijd een beetje zenuwachtig voor wedstrijden en dergelijke (speel geen instrument maar ik "speel" wel regelmatig voor publiek enzo) en daar zijn dan ook mensen die je beoordelen dus tja, is altijd wel spannend maar als je er staat ga je toch wel gewoon
En als het niet lukt, geen man over boord.
Verders succes, neem aan dat alle eerste keer moeite kosten, maar als je talent hebt, kom je er toch wel,...
quote:Ja en hoe oud ben je? Ze bestaan idd al een tijd, maar ze zijn zeg maar opnieuw begonnen... nieuwe stijl enz. (klinkt erg goed)
Op donderdag 19 december 2002 22:49 schreef Thomasumo het volgende:
Xantossa, man bestaan die nog steeds, volgens mij bstonden die al toen ik 15 was!Verders succes, neem aan dat alle eerste keer moeite kosten, maar als je talent hebt, kom je er toch wel,...
Hoe dan ook.. over 2 weken ben ik weer met dezelfde personen in de oefenruimte aan het gitaar rammen!
Het ging naar mijn gevoel niet goed, maar het is best lastig om met mensen die je niet kent samen te spelen, maar ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Ik ben al lang blij dat ze me een kans hebben gegeven en ik hoop dat ik mezelf echt nuttig kan maken in de toekomst. Ik ben blij iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |