abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7434483
Ik ga zo dus naar de bam (oefenruimte in Amersfoort) waar ik ga kennis ga maken met de band XantossA (ken ik via Fok trouwens) en ik ga wat mee knallen als het goed is , maar ik ben dus best wel zenuwachtig... Ik ben voornamelijk rhythm gitarist en het is een death metal band trouwens.

Als ik alleen op mn kamer gitaar speel heb ik het id dat ik bijna alles wel kan en dan maakt het niet uit als ik bv een klein foutje maak, maar nu moet ik dat presteren onder druk en snel en goed spelen.

Ik heb nog nooit in een band gespeeld dus ik heb daar ook geen ervaring mee... Maarja, Ik wil zooooo graag, ik heb er serieus ALLES voor over.

Achja, ik hoop dat ik goed samen kan spelen met ze.
dat wou ik ff kwijt

* d4rkl1ght maakt zich klaar om op de fiets te stappen

Nu nog even niet want mn been slaapt trouwens... verkeerd gezeten

pi_7434505
Succes ! gaat vast lukken ! ontspannen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7434509
veel suc6
pi_7434518
Heel veel suc6 en natuurlijk plezier!

pi_7434539
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:22 schreef Conflict het volgende:
Heel veel suc6 en natuurlijk plezier!

owh ja dat ook, veel plezier
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7434560
Veel succes .
pi_7434563
dank u, ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het ik kan het

(misschien ga ik het ook daadwerkelijk geloven als ik het vaak genoeg zeg)

pi_7434566
Rock on dude!!!!!

Komt allemaal goed!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_7434631
Veel succes!
* Random_hero headbangt \m/ ROCK ON! \m/
  donderdag 19 december 2002 @ 20:27:01 #10
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7434654
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:23 schreef MrCaBLeGuY het volgende:

[..]

plezier ja owh dat veel ook

2 euro incl
852002IWASTHERE
pi_7434674
Drink anders een paar biertjes voordat je gaat beginnen (niet te veel natuurlijk), dat helpt altijd wel. Verder is het vooral een kwestie van attitude: als je van jezelf weet dat je goed genoeg kunt spelen, dan moet het met die band ook wel lukken.

Succes ermee!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7434751
quote:
Op donderdag 19 december 2002 20:27 schreef F1908 het volgende:

[..]

2 euro incl

Oeps, verkeerde topic gok ik?
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  donderdag 19 december 2002 @ 21:48:41 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7436877
Gaat goed komen.

Ik ben ook altijd een beetje zenuwachtig voor wedstrijden en dergelijke (speel geen instrument maar ik "speel" wel regelmatig voor publiek enzo) en daar zijn dan ook mensen die je beoordelen dus tja, is altijd wel spannend maar als je er staat ga je toch wel gewoon

En als het niet lukt, geen man over boord.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 19 december 2002 @ 22:49:07 #14
33549 Thomasumo
User 33549 reporting for
pi_7438462
Xantossa, man bestaan die nog steeds, volgens mij bstonden die al toen ik 15 was!

Verders succes, neem aan dat alle eerste keer moeite kosten, maar als je talent hebt, kom je er toch wel,...

I am SO omniscient that if there were to be two omnisciences, I'd be both!
pi_7441433
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:49 schreef Thomasumo het volgende:
Xantossa, man bestaan die nog steeds, volgens mij bstonden die al toen ik 15 was!

Verders succes, neem aan dat alle eerste keer moeite kosten, maar als je talent hebt, kom je er toch wel,...

Ja en hoe oud ben je? Ze bestaan idd al een tijd, maar ze zijn zeg maar opnieuw begonnen... nieuwe stijl enz. (klinkt erg goed)

Hoe dan ook.. over 2 weken ben ik weer met dezelfde personen in de oefenruimte aan het gitaar rammen!

Het ging naar mijn gevoel niet goed, maar het is best lastig om met mensen die je niet kent samen te spelen, maar ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Ik ben al lang blij dat ze me een kans hebben gegeven en ik hoop dat ik mezelf echt nuttig kan maken in de toekomst. Ik ben blij iig

pi_7441466
Hey wat leuk! Veel succes over twee weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')