abonnement Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 12:39:36 #51
74056 crew  ToT
pi_175447158
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Foutje

Sorry niet goed gelezen
Haha, je dacht zeker dat ik er zelf zo over dacht? ;)
pi_175448082
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:23 schreef ToT het volgende:

[..]

inb4: "De wereld is van iedereen, zij hebben net zo veel recht om zich hier te vestigen als ieder ander, en als tegen die tijd de meerderheid wil dat Nederland islamitisch wordt, dan moet dat gewoon gebeuren, of ben jij soms tegen de democratie?"
Tegen die tijd is er inderdaad niks meer aan te doen en geldt het recht van democratie inderdaad. Wat hoogstwaarschijnlijk daarna dan ook direct wordt afgeschat.

Het probleem is dat OP DIT MOMENT de meerderheid niet wil dat dit scenario ooit werkelijkheid wordt, maar de meeste mensen helaas onderschatten dat dit het wel wordt als er nu niet harde maatregelen worden getroffen. Daarnaast werkt de overheid ook bepaald niet mee op dit gebied, maar de bevolking zelfs tegen.

Daarnaast is de wereld helemaal niet van iedereen natuurlijk, niet in die zin hoe jij het bedoelt. Jouw huis is namelijk ook niet van iedereen, net als jouw bedrijf of de grond die jij bezit. Je mag zelf bepalen wie je in huis neemt en voor hoe lang. Dat geldt voor een land net zo. En als je me niet gelooft, dan ga lekker naar Saudi-Arabië. Dan zul je binnen heel korte tijd meemaken dat de wereld niet van iedereen is.
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:28:43 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175448123
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 12:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Haha, je dacht zeker dat ik er zelf zo over dacht? ;)
Ja! :D
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 13:30:31 #54
74056 crew  ToT
pi_175448157
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Tegen die tijd is er inderdaad niks meer aan te doen en geldt het recht van democratie inderdaad. Wat hoogstwaarschijnlijk daarna dan ook direct wordt afgeschat.

Het probleem is dat OP DIT MOMENT de meerderheid niet wil dat dit scenario ooit werkelijkheid wordt, maar de meeste mensen helaas onderschatten dat dit het wel wordt als er nu niet harde maatregelen worden getroffen. Daarnaast werkt de overheid ook bepaald niet mee op dit gebied, maar de bevolking zelfs tegen.

Daarnaast is de wereld helemaal niet van iedereen natuurlijk, niet in die zin hoe jij het bedoelt. Jouw huis is namelijk ook niet van iedereen, net als jouw bedrijf of de grond die jij bezit. Je mag zelf bepalen wie je in huis neemt en voor hoe lang. Dat geldt voor een land net zo. En als je me niet gelooft, dan ga lekker naar Saudi-Arabië. Dan zul je binnen heel korte tijd meemaken dat de wereld niet van iedereen is.
Ahhh jammer dat je niet door mijn cynisme heen kunt kijken. Dit is namelijk iets wat veel deugmensen continu roepen. Vandaar de "inb4" en de aanhalingstekens. :)

Anywayz, je hebt gelijk dat mensen het allemaal onderschatten en dat de regering ons enorm tegenwerkt door te doen alsof wir das allemaal wél zullen schaffen. Multiculti hoezee en iedereen zal gebroederlijk met elkaar samen leven. De huidige misdaadcijfers doen er niet toe, want dat is allemaal onze eigen fout omdat we hen geen kans krijgen te integreren, hoewel integreren ook weer een vies woord is, omdat iedereen zijn/haar eigen cultuur moet kunnen behouden. What could POSSIBLY go wrong? *O*
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 13:32:25 #55
74056 crew  ToT
pi_175448193
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja! :D
Je was blijkbaar niet de enige! ;)

Mijn mening is een absolute en overtuigde "Fuck de islam!", en dat het absoluut niet hier in Europa thuis hoort! Het liefst zie ik het zelfs van deze hele planeet verdwijnen, maar goed; zie de moslims maar te overtuigen dat hun profeet echt niet op een vliegende knol door het luchtledige van de ruimte naar de maan gevlogen is en deze ook niet in tweeën gesplitst heeft.
  zaterdag 2 december 2017 @ 13:42:32 #56
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175448428
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Je was blijkbaar niet de enige! ;)

Mijn mening is een absolute en overtuigde "Fuck de islam!", en dat het absoluut niet hier in Europa thuis hoort! Het liefst zie ik het zelfs van deze hele planeet verdwijnen, maar goed; zie de moslims maar te overtuigen dat hun profeet echt niet op een vliegende knol door het luchtledige van de ruimte naar de maan gevlogen is en deze ook niet in tweeën gesplitst heeft.
Die mening deel ik niet. Wat ik vind is dat de oorspronkelijke Nederlandse cultuur die er nog was in de 70er jaren, weg is door de immense immigratie. Maar tegen de islam zelf heb ik niets.
pi_175450984
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 13:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ahhh jammer dat je niet door mijn cynisme heen kunt kijken. Dit is namelijk iets wat veel deugmensen continu roepen. Vandaar de "inb4" en de aanhalingstekens. :)

Anywayz, je hebt gelijk dat mensen het allemaal onderschatten en dat de regering ons enorm tegenwerkt door te doen alsof wir das allemaal wél zullen schaffen. Multiculti hoezee en iedereen zal gebroederlijk met elkaar samen leven. De huidige misdaadcijfers doen er niet toe, want dat is allemaal onze eigen fout omdat we hen geen kans krijgen te integreren, hoewel integreren ook weer een vies woord is, omdat iedereen zijn/haar eigen cultuur moet kunnen behouden. What could POSSIBLY go wrong? *O*
Ah sorry, had inderdaad over het 'inb4' gelezen. We zijn het dus met elkaar eens! Yaj, eindelijk iemand die mij niet als kk racist wil wegzetten.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 16:12:15 #58
74056 crew  ToT
pi_175451355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 15:55 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ah sorry, had inderdaad over het 'inb4' gelezen. We zijn het dus met elkaar eens! Yaj, eindelijk iemand die mij niet als kk racist wil wegzetten.
Hehehe nou een groot deel van FOK! denkt er gelukkig ook zo over hoor. ;) Kun je wel met polls merken, maar ook in [NWS]. :)
pi_175451423
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:20 schreef ToT het volgende:

Hoe dan ook; we're fucked. Ik denk dat oost-Europa de komende decennia overspoeld zullen worden door autochtone west-Europeanen die hun land verkankerd zien worden.
Dat gaat zeker gebeuren inderdaad.

Een gemiddelde Poolse stad is heel wat aangenamer dan een Nederlandse stad, best wel triest eigenlijk om de zie hoe iets in 20 jaar totaal kan veranderen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 2 december 2017 @ 16:27:22 #60
74056 crew  ToT
pi_175451611
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2017 16:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dat gaat zeker gebeuren inderdaad.

Een gemiddelde Poolse stad is heel wat aangenamer dan een Nederlandse stad, best wel triest eigenlijk om de zie hoe iets in 20 jaar totaal kan veranderen.

^O^
  zondag 3 december 2017 @ 10:05:43 #61
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175465299
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2017 11:20 schreef ToT het volgende:

[..]

En dan lopen mensen lekker minachtend te posten van: "Je laat je toch niet onderdrukken door een minderheid van 12,5%?" (als je naar de OP kijkt van de link die ik gepost heb.)
Mja, die mensen hebben zeker nog nooit van Molenbeek en andere wijken gehoord waar de oorspronkelijke bevolking er uit getrapt wordt door de toenemende aantal moslims.
Europa wordt gewoon systematisch overgenomen. Eerst vooral in de grote steden, maar nu vluchtelingen overal verspreid geplaatst worden, zal het ook in de kleinere dorpen versneld gebeuren (hoewel er ook een kans is dat die mensen op den duur meer naar de grotere steden zullen trekken).

Hoe dan ook; we're fucked. Ik denk dat oost-Europa de komende decennia overspoeld zullen worden door autochtone west-Europeanen die hun land verkankerd zien worden.
Dat gaat dan wel grappig worden; met alle expertise die dan uit de westerse landen wegtrekt naar oost-Europa toe zal het hier compleet vervallen naar het niveau van een gemiddeld islamitisch land, en krijgen de oost-Europese landen een gigantische boost voor de economie en ontwikkeling, waardoor de islam zich na verloop van tijd natuurlijk ook meer die richting uit wil gaan verspreiden.
Wel eens in A'dam west rondgelopen? Alleen maar buitenlanders, voornamelijk moslims. Zelfs het personeel in de AH. Je voelt je daar als autochtoon zeer onprettig. Den Haag en andere grote steden zelfde trend. Het begint bij de grote steden en waaiert dan langzaam uit over de rest van het land. Willen we dat? Dan kan je wel zeggen dat dit een natuurlijke ontwikkeling is en dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen maar dan heb je je kop wel heel diep in de zandbak zitten.
"Hoka Hey!"
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 3 december 2017 @ 10:49:02 #62
74056 crew  ToT
pi_175465867
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 10:05 schreef matspontius het volgende:

[..]

Wel eens in A'dam west rondgelopen? Alleen maar buitenlanders, voornamelijk moslims. Zelfs het personeel in de AH. Je voelt je daar als autochtoon zeer onprettig. Den Haag en andere grote steden zelfde trend. Het begint bij de grote steden en waaiert dan langzaam uit over de rest van het land. Willen we dat? Dan kan je wel zeggen dat dit een natuurlijke ontwikkeling is en dat het allemaal niet zo'n vaart zal lopen maar dan heb je je kop wel heel diep in de zandbak zitten.
"Ja maar het zijn ook gewoon mensen, en het is racistisch te denken dat ze hier niet mogen zitten, en ze krijgen nu eenmaal veel kinderen en het is logisch dat ze hun familieleden ook over laten komen" enz enz enz.
En "We mogen blij zijn dat ze er zijn, vanwege de vergrijzing, dan hebben we tenminste nog waardevolle werkkrachten, wie moet er anders straks voor ons zorgen?" enz. Nou als ze een beetje als Rahiied A. zijn, bedank ik daar voor! _O-
  zondag 3 december 2017 @ 11:34:26 #63
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175466448
quote:
je zou haast denken, is er toch nog een beetje hoop?
de polen zijn een trots volk, dat zouden wij ook moeten zijn
maar we zetten onze cultuur in open vuilniszakken langs de kant van de weg
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 3 december 2017 @ 12:30:42 #64
74056 crew  ToT
pi_175467365
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 11:34 schreef Onnoman het volgende:

[..]

je zou haast denken, is er toch nog een beetje hoop?
de polen zijn een trots volk, dat zouden wij ook moeten zijn
maar we zetten onze cultuur in open vuilniszakken langs de kant van de weg
Ja in Polen zijn ze nog enorm christelijk. Dat schept een sterke band en identiteit. Ze "vechten" voor waar ze in geloven.
Hier in Nederland kijken we meer naar wetenschappelijke verklaringen voor dingen in het leven en is het christelijk geloof (terecht) aan het uitsterven, maar dat verzwakt ons wel weer in dit soort gevallen. Elk geloof is evenveel waard hier, elke cultuur is bijzonder, alles moet welkom zijn enz.
(Hoewel de boodschap van het Nieuwe Testament toch wel meer is wat wij hier doen dan wat Polen nu doet. ;) )
pi_175467470
Heerlijk schaamteloos haattopic.
Je kan er een dorp mee verwarmen.
wooblabalurg
  zondag 3 december 2017 @ 12:39:40 #66
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175467586
quote:
2s.gif Op zondag 3 december 2017 12:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja in Polen zijn ze nog enorm christelijk. Dat schept een sterke band en identiteit. Ze "vechten" voor waar ze in geloven.
Hier in Nederland kijken we meer naar wetenschappelijke verklaringen voor dingen in het leven en is het christelijk geloof (terecht) aan het uitsterven, maar dat verzwakt ons wel weer in dit soort gevallen. Elk geloof is evenveel waard hier, elke cultuur is bijzonder, alles moet welkom zijn enz.
(Hoewel de boodschap van het Nieuwe Testament toch wel meer is wat wij hier doen dan wat Polen nu doet. ;) )
christendom is essentieel voor het voortbestaan van de mensheid, dus ik deel je mening niet
het is namelijk de bond van broederschap wat ons op humanitaire wijze met elkaar verbindt.
We hebben onze huidige westerse beschaving ook volledig aan het christendom te danken, dat het christendom nu in NL in verval is, is in mijn optiek de verwaarlozing waar wij nu in terecht zijn gekomen. Staan niet meer voor onze waarden die wij in het verleden hoog in het vaandel hadden. Het christendom versobert de Islam zegeviert de vrijheid van gedachte trotseert met alle gevolgen van dien.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zondag 3 december 2017 @ 12:40:20 #67
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175467595
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:34 schreef Baconbus het volgende:
Heerlijk schaamteloos haattopic.
Je kan er een dorp mee verwarmen.
waar bespeur jij haat?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175467655
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:40 schreef Onnoman het volgende:

[..]

waar bespeur jij haat?
Ik vind het opmerkelijk dat mensen topics openen om die daarna blijkbaar niet te volgen.
wooblabalurg
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 3 december 2017 @ 12:52:02 #69
74056 crew  ToT
pi_175467846
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:39 schreef Onnoman het volgende:

[..]

christendom is essentieel voor het voortbestaan van de mensheid, dus ik deel je mening niet
het is namelijk de bond van broederschap wat ons op humanitaire wijze met elkaar verbindt.
We hebben onze huidige westerse beschaving ook volledig aan het christendom te danken, dat het christendom nu in NL in verval is, is in mijn optiek de verwaarlozing waar wij nu in terecht zijn gekomen. Staan niet meer voor onze waarden die wij in het verleden hoog in het vaandel hadden. Het christendom versobert de Islam zegeviert de vrijheid van gedachte trotseert met alle gevolgen van dien.
Je hebt wel een erg lage dunk van de mensheid, maar goed; ik vind het christendom in ieder geval een stuk minder negatief dan de islam. Daarom ook dat ik aangeef dat Polen wel die kracht heeft om de islam daar tegen te houden.
  zondag 3 december 2017 @ 12:52:09 #70
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175467848
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:43 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind het opmerkelijk dat mensen topics openen om die daarna blijkbaar niet te volgen.
ik toon bezorgdheid geen haat
ik reageerde gewoon op een filmpje :)
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175467865
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 12:52 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ik toon bezorgdheid geen haat
ik reageerde gewoon op een filmpje :)
In dat geval denk ik dat je het echt niet ziet en ook dat is wel zorgwekkend.
wooblabalurg
  zondag 3 december 2017 @ 12:54:50 #72
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175467917
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2017 12:52 schreef Baconbus het volgende:

[..]

In dat geval denk ik dat je het echt niet ziet en ook dat is wel zorgwekkend.
als je niet met details komt kan je beter op je handen zitten
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')