Hm, nu heb ik zin in oliebollen.....quote:Op vrijdag 1 december 2017 18:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph vraagt of ik een oliebol wil
hoe kan een instrumentaal liedje nu een begrafenisnummer zijn? Of bedoel je als filler bij de koffietafel?quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Begrafenisnummer van de bovenste plank
dit? ik vind het eigenlijk wel een vrolijk deuntjequote:Op vrijdag 1 december 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Begrafenisnummer van de bovenste plank
Ik zie de kist er zo bij de grond in zakken / de oven in schuiven.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe kan een instrumentaal liedje nu een begrafenisnummer zijn? Of bedoel je als filler bij de koffietafel?
second waltz van Andre Rieu staat zo’n beetje op 1quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoe kan een instrumentaal liedje nu een begrafenisnummer zijn? Of bedoel je als filler bij de koffietafel?
Er is een hele groep 60 plussers voor wie de Cats waren wat Doe Maar voor 14 jarige meisjes in de jaren 80 was denk ik.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Heel Volendam en omstreken heeft op de Cats gestemd? Negentien nummers is iets teveel van het goede.
Als je in 1968 een jaar of 15 was gok ik, inderdaad. Mijn moeder heeft dit echter gemist, die zeikt al als ze maar 1 liedje van The Cats hoort dat het vreselijke muziek is.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is een hele groep 60 plussers voor wie de Cats waren wat Doe Maar voor 14 jarige meisjes in de jaren 80 was denk ik.
Stond vroeger nog gewoon op 1 in de top 100 aller tijden.quote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah dit is wel een echte Klassieker.
De ultieme Evergreen ook, samen met Summertime, als je het mij vraagt.
mijn kinderen begrijpen mijn muzieksmaak ook nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je in 1968 een jaar of 15 was gok ik, inderdaad. Mijn moeder heeft dit echter gemist, die zeikt al als ze maar 1 liedje van The Cats hoort dat het vreselijke muziek is.
eenschquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah dit is wel een echte Klassieker.
De ultieme Evergreen ook, samen met Summertime, als je het mij vraagt.
die van mijn vader begrijp ik deels, zeker de echt oude muziek, maar bij Skyradio en Blof scheiden onze wegen zichquote:Op vrijdag 1 december 2017 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
mijn kinderen begrijpen mijn muzieksmaak ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |