abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175413790
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet :{
  donderdag 30 november 2017 @ 22:28:56 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175413889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet :{
Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_175413981
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.
Je krijgt al zoveel lichaamsbeweging op kantoor.
  donderdag 30 november 2017 @ 22:43:00 #44
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175414240
Mensen die besluiten nemen over dingen waar ze absoluut geen verstand van hebben, geen idee hebben wat de gevolgen zijn of wat voor shit het voor anderen oplevert. "Ja ik doe er toch niets mee, dus kunnen we het net zo goed afschaffen" Nee eikel, ik deed er dus wel iets mee en nu krijg ik allerlei shit omdat jij vind dat iets niet meer kan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_175416363
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:41 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar aan de reacties te zien zijn er blijkbaar wel meer (verkapte) verplichtingen die buiten werktijd vallen.

Blijkbaar worden er regelmatig uitjes en borrels georganiseerd die verkapt werk zijn, maar waar je niet voor betaald krijgt. En daarom reageren sommigen zo krampachtig 'IK MAAK ZELF WEL UIT WAT IK MET MIJN VRIJE TIJD DOE!!'
Mjah, als ik dat soort dingen zie moet ik zeggen, ben wel blij dat mijn werkgever zo verstandig is om geen "mandatory fun" shit in weekends te organiseren. En over het algemeen ook niet 's avonds op zich, op meerdaagse dingen waar dan een avondprogramma bij zit na dan, en dan ben je inderdaad blij als je eindelijk weer in bed ligt ja... :z
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_175416409
Klanten die zeggen dat ze massa's werk voor je hebben en dat je absoluut langs moet komen en dan blijkt er geen fuck te doen.

Zit je daar lekker uit je neus te snaaien :')
pi_175418764
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of collega’s die voor vier dagen betaald krijgen maar structureel vijf dagen werken. Laat dan je contract aanpassen.
En dan zeker een gigantische berg vrije dagen opbouwen? :D
Nee.
pi_175418821
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 00:27 schreef spiritusbus het volgende:
Klanten die zeggen dat ze massa's werk voor je hebben en dat je absoluut langs moet komen en dan blijkt er geen fuck te doen.

Zit je daar lekker uit je neus te snaaien :')
Of mensen die zeggen " Dit heeft urgente spoed " Kom je daar aan , hangt er een kabel los of willen ze een nieuw toetsenboard. ( ICT hier)
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:02:59 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175419028
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
pi_175419100
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren :')
Ja is klote eh. Heb dat ook gehad. Als je dan iemand nodig hebt is er niemand :')
pi_175419204
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Ik werk lekker thuis vandaag. w/
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 1 december 2017 @ 09:21:42 #52
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175419212
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 09:20 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ik werk lekker thuis vandaag. w/
Je bent niet de enige.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:02:30 #53
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175419809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 10:04 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je in dat geval wel betaald wordt waardoor het toch min of meer werktijd is?
Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
pi_175419974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.

Precies hetzelfde hier :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:16:45 #55
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175420046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:

En toch gaan?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:23:03 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175420151
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.

Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.

Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175420216
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.

Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.

Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin :').
Die mensen naaien je voor ¤20,- bruto extra idd :')
  vrijdag 1 december 2017 @ 10:57:16 #58
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175420793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:16 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

En toch gaan?
Nope, dit jaar precies 0 evenementen gepakt.
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:00:15 #59
423464 JaafkeEHV
Vroeger JaafkeGB
pi_175420843
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:

Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.
uitkomst: alle deadlines gemist en bijna huilend bij mij op kantoor dat niemand hem hielp.
:W :W :W :W
  vrijdag 1 december 2017 @ 11:40:00 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175421601
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 11:00 schreef JaafkeEHV het volgende:

[..]

Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.
uitkomst: alle deadlines gemist en bijna huilend bij mij op kantoor dat niemand hem hielp.
:W :W :W :W
Slechte werkgever wanneer er geen oog is voor de werkdruk van individuen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')