Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:25 schreef Slacentrifuge het volgende:
Collega’s die bij de koffieautomaat gaan tappen voor de halve afdeling. En dat je dan net àchter zo iemand staat. Paar x tappen, prima, maar laat die luie donders zelf hun koffie halen en hou de automaat niet 3 kwartier bezet
Je krijgt al zoveel lichaamsbeweging op kantoor.quote:Op donderdag 30 november 2017 22:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Sowieso koffie halen voor de halve afdeling. Ik haal liever zelf.
Mjah, als ik dat soort dingen zie moet ik zeggen, ben wel blij dat mijn werkgever zo verstandig is om geen "mandatory fun" shit in weekends te organiseren. En over het algemeen ook niet 's avonds op zich, op meerdaagse dingen waar dan een avondprogramma bij zit na dan, en dan ben je inderdaad blij als je eindelijk weer in bed ligt ja...quote:Op donderdag 30 november 2017 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar aan de reacties te zien zijn er blijkbaar wel meer (verkapte) verplichtingen die buiten werktijd vallen.
Blijkbaar worden er regelmatig uitjes en borrels georganiseerd die verkapt werk zijn, maar waar je niet voor betaald krijgt. En daarom reageren sommigen zo krampachtig 'IK MAAK ZELF WEL UIT WAT IK MET MIJN VRIJE TIJD DOE!!'
En dan zeker een gigantische berg vrije dagen opbouwen?quote:Op donderdag 30 november 2017 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Of collega’s die voor vier dagen betaald krijgen maar structureel vijf dagen werken. Laat dan je contract aanpassen.
Of mensen die zeggen " Dit heeft urgente spoed " Kom je daar aan , hangt er een kabel los of willen ze een nieuw toetsenboard. ( ICT hier)quote:Op vrijdag 1 december 2017 00:27 schreef spiritusbus het volgende:
Klanten die zeggen dat ze massa's werk voor je hebben en dat je absoluut langs moet komen en dan blijkt er geen fuck te doen.
Zit je daar lekker uit je neus te snaaien
Ja is klote eh. Heb dat ook gehad. Als je dan iemand nodig hebt is er niemandquote:Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren
Ik werk lekker thuis vandaag.quote:Op vrijdag 1 december 2017 09:02 schreef Twiitch het volgende:
Op vrijdagochtend extern zijn bij een gemeente en dan zowat de enige in het hele gebouw zijn. Kan hier zo onderhand een kanon afvuren. Ambtenaren
Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)quote:Op donderdag 30 november 2017 10:04 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je in dat geval wel betaald wordt waardoor het toch min of meer werktijd is?
Precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. het is niet verplicht maar word wel verwacht (hoe krom kan het zijn)
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.
en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
En toch gaan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:02 schreef JaafkeEHV het volgende:
De organisatie waarvoor ik werk vind het allemaal volkomen logisch om borrels/meetings te houden buiten werktijd in het midden van het land. mensen van HR denken dat er animo is om een uur te rijden om bij een kut buffet te staan en met mensen te praten waar je 0 binding mee hebt.
en ja dit zeg ik ook gewoon zo tegen de mensen die het organiseren.
Die mensen naaien je voor ¤20,- bruto extra iddquote:Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.
Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.
Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin.
Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.quote:Op vrijdag 1 december 2017 10:23 schreef fathank het volgende:
Zo'n hielenlikkende achter de ellebogen collega die eerst een ander eruit gewerkt heeft, een hoop taken heeft overgenomen en ondertussen ook nog proberen de chef uit te hangen en als het niet gaat zoals meneer had gedacht ziek melden met een burn-out.
Misschien had je eerst eens wat meer vlieguren moeten maken voordat je dacht de grote meneer te kunnen zijn. Snotneus.
Net 2 jaar van school, twee jaar werkervaring en dan wel even denken dat je het allemaal wel weet te cheffen. En een incapabele trekpop op de directeursstoel die ook nog meegaat in die onzin.
Slechte werkgever wanneer er geen oog is voor de werkdruk van individuen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 11:00 schreef JaafkeEHV het volgende:
[..]
Zo HADDEN wij er ook eentje. elke keer als er extra werk was nam hij het aan.
uitkomst: alle deadlines gemist en bijna huilend bij mij op kantoor dat niemand hem hielp.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |