abonnement Unibet Coolblue
pi_175372268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Vervelend voor ze
Best wel ja
I will do what i must !!
pi_175372296
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:43 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Best wel ja
Ach, je moet je niet bemoeien met binnenlandse politiek van andere landen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 november 2017 @ 22:45:10 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175372328
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:38 schreef _--_ het volgende:

[..]

High five nikon. :W
High five!
:W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175372332
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:44 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ach, je moet je niet bemoeien met binnenlandse politiek van andere landen.
Gedeeltelijk mee eens
I will do what i must !!
pi_175372335
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
Gaat toch niks gebeuren
pi_175372467
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:45 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Gedeeltelijk mee eens
Oke kijk, begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook niet kunnen wat daar gebeurd qua mensenrechten hoor. Maar als je hoort wat de landen die ingrijpen in Syrië en Irak over zich heen krijgen... Er worden daar dagelijks mensen onthoofd door IS en de coalitie probeert hen te verdrijven, maar wanneer er per ongeluk burgerslachtoffers vallen is het van: "Jullie zullen bloeden voor deze aanslag op onze mensen!!!" :')! Alsof het expres is.
pi_175372478
Korea zou een hoop kunnen bijdragen aan de wereld maar word sinds de Kim familie onderdrukt en dat is natuurlijk gewoon fout
I will do what i must !!
pi_175372647
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:37 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de mensen daar weet inmiddels dat er niks van klopt
Als ik kijk naar de manier waarop de Duisters nog vochten in 1945 na jaren propaganda en Hitler verering ben ik er niet zo zeker van dat veel mensen in Noord-Korea het regiem niet zullen blijven steunen.
pi_175372691
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:45 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

pi_175372729
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de manier waarop de Duisters nog vochten in 1945 na jaren propaganda en Hitler verering ben ik er niet zo zeker van dat veel mensen in Noord-Korea het regiem niet zullen blijven steunen.
Dat waren een paar duizend Waffen SS de Elite troepen die gezworen hadden nooit op te geven en heel erg fanatiek waren
I will do what i must !!
pi_175372779
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:58 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Dat waren een paar duizend Waffen SS de Elite troepen die gezworen hadden nooit op te geven en heel erg fanatiek waren
Dan vergeet je bijv. de volkssturm en hitlerjugend.
pi_175372795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dan vergeet je bijv. de volkssturm en hitlerjugend.
Niet moeilijk om een paar idioten en kinderen te brainwashen
I will do what i must !!
pi_175372845
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:01 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Niet moeilijk om een paar idioten en kinderen te brainwashen
Inderdaad vandaar dat het nogal vreemd is om te denken dat het in Noord-Korea anders is. Daar is de blootstelling aan de propaganda al heel lang aan de gang.
pi_175372883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 23:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Inderdaad vandaar dat het nogal vreemd is om te denken dat het in Noord-Korea anders is. Daar is de blootstelling aan de propaganda al heel lang aan de gang.
Dat klopt maar dat breekt een beetje heb ik het vermoeden er zijn de laaste jaren veel meer overlopers en pogingen tot verzet
I will do what i must !!
pi_175372941
Ook zijn er een aantal coupes geweest nog niet zo lang geleden
I will do what i must !!
pi_175374815
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 november 2017 22:17 schreef Dementor het volgende:
Hoppa vuurwerk in PyongPang, alle paleizen tegelijk.
Ah, nog zo'n armchair generaal. Het moment dat de VS raketten op Noord-Korea afvuurt is het moment dat ze er één met een kernkop kunnen terug verwachten. N-K is geen Irak ten tijde van 2003, maar een competente nucleaire staat.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 29 november 2017 @ 07:53:05 #167
213457 engine
pi_175375435
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 05:58 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n armchair generaal. Het moment dat de VS raketten op Noord-Korea afvuurt is het moment dat ze er één met een kernkop kunnen terug verwachten. N-K is geen Irak ten tijde van 2003, maar een competente nucleaire staat.
Of Noord Korea ook daadwerkelijk een kernkop op z'n langeafstandsraket kan zetten is nog maar de vraag. Maar waarschijnlijk beter om het antwoord niet te weten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_175375521
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:53 schreef eNGine10 het volgende:
Of Noord Korea ook daadwerkelijk een kernkop op z'n langeafstandsraket kan zetten is nog maar de vraag. Maar waarschijnlijk beter om het antwoord niet te weten.
Daar gaan de meeste deskundigen inmiddels wel van uit.
pi_175375540
Hadden gewoon jaartje geleden moeten aanvallen ;(
pi_175375733
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:05 schreef Leonos het volgende:
Hadden gewoon jaartje geleden moeten aanvallen ;(
China was toen nog niet overtuigd van het gevaar, en Noord-Korea had nog steeds de capaciteiten om Seoul nagenoeg plat te leggen en Amerikaanse basissen in de regio te bestoken.
  woensdag 29 november 2017 @ 08:47:21 #171
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_175375936
Kunnen ze die vuurpijlen niet hacken zodat deze dezelfde lijn naar beneden volgen als dat ze naar boven zijn gegaan.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 29 november 2017 @ 08:54:23 #172
213457 engine
pi_175375993
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:25 schreef Stabiel het volgende:

[..]

China was toen nog niet overtuigd van het gevaar, en Noord-Korea had nog steeds de capaciteiten om Seoul nagenoeg plat te leggen en Amerikaanse basissen in de regio te bestoken.
En dat zou natuurlijk ook nu gebeuren dus zal het wel rustig blijven.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 29 november 2017 @ 09:52:58 #173
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_175376885
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:03 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Daar gaan de meeste deskundigen inmiddels wel van uit.
Ik lees dat de experts juist denken dat ze dit niet kunnen. Maargoed deze deskundigen dachten ook dat de VS buiten bereik was een aantal jaar geleden
pi_175377194
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 09:52 schreef ShaoliN het volgende:
Ik lees dat de experts juist denken dat ze dit niet kunnen. Maargoed deze deskundigen dachten ook dat de VS buiten bereik was een aantal jaar geleden
Nee, helaas. De meest prominente deskundigen zijn er van overtuigd dat Noord-Korea in staat is om een kernkop op een raket te installeren. Jeffrey Lewis, een deskundige op het gebied, legt hier goed uit waarom 'we' voor lange tijd niet wilden geloven (en wellicht nog steeds doen) dat Noord-Korea hier in toe in staat is.

quote:
Over the past few years, Americans have told ourselves one reassuring story after another: China will solve this problem for us. We can use cyberattacks to hack North Korea’s missiles. We can shoot down test missiles. The missiles are fakes, or too small to carry a nuclear payload. North Korean scientists will encounter some problem, possibly with missile guidance or re-entry, that will stop them cold.

These were all examples of wishful thinking.

It was never inconceivable that North Korea would develop a nuclear weapon and put it on a missile. This is hardly new technology. While only a few countries have built ICBMs, that is because only a few countries have felt the need to deter threats from across the globe. Both the Soviet Union and China were able to establish sophisticated rocket programs even though they lagged behind the West in other sectors. Some early North Korean tests inevitably failed, but there was never reason to think that failures would stop North Korea when they did not stop others.

Why didn’t we see the warnings? The main problem, I suspect, is that we don’t know what to do. Our portrayals of North Korea are all too often caricatures of bellicosity and backwardness. American politicians and editorial writers are still talking about using force to overthrow Mr. Kim, as if he were Saddam Hussein of Iraq in 2003 and not a leader with a nuclear arsenal.

The reality is that the United States is now vulnerable to North Korea’s nuclear-armed missiles — and has no choice but to live with that reality. Trying to disarm a nuclear-armed North Korea would be madness, even if some politicians find that fact too emasculating to acknowledge. Since admitting our vulnerability is a humiliation, we simply close our eyes and pretend it isn’t real.

The United States did something similar after China’s first nuclear test. American officials repeatedly called China’s bomb a “device” — a euphemism mocked at the time by Tom Lehrer, the great satirist of the Cold War — and argued that there was no evidence China could mount it on a ballistic missile.

That skepticism was no different than the skepticism some officials and experts have expressed about North Korea today. The Chinese response was to alter its schedule of nuclear tests. In 1966, the Chinese placed a live nuclear weapon on a ballistic missile, and fired it across the country to China’s test site in the western desert, where it exploded with a force of more than 10 kilotons. After that, the United States stopped denigrating China’s nuclear weapons.

Let’s hope it does not come to that with North Korea.
https://www.nytimes.com/2(...)ay&assetType=opinion
  Leukste jonkie 2022 woensdag 29 november 2017 @ 11:02:15 #175
213457 engine
pi_175377933
Maar als N-Korea beweerd dat het nucleare programma nu voltooid is kunnen ze ook stoppen met testen. Misschien dat dat ruimte geeft voor onderhandelingen.

Even gejat van Sky:
https://news.sky.com/stor(...)sile-launch-11148557
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')