abonnement Unibet Coolblue
pi_175366238
Hallo, ik heb verschillende reviews over de Samsung galaxy note 8 gelezen en de meningen zijn verdeeld. Het is een supermooie telefoon met een s-pen. Mijn vraag aan mensen die de note 8 hebben, is het het vele geld waard of is een S+ even handig, is het geld die pen waard?
bvd
  woensdag 29 november 2017 @ 20:48:39 #2
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175390710
Ik heb voorheen allemaal note modellen gehad puur voor de schermgrote nooit een pen erbij gebruikt!

Behoorlijk irritant vind ik zelf! Maar ik zou even waxhten samsung galaxy s9+ komt over paar maandjes uit
God doesn't help stupid!
pi_175410031
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 20:48 schreef Terminuz het volgende:
Ik heb voorheen allemaal note modellen gehad puur voor de schermgrote nooit een pen erbij gebruikt!

Behoorlijk irritant vind ik zelf! Maar ik zou even waxhten samsung galaxy s9+ komt over paar maandjes uit
hmm ik twijfel nog om deze prachttelefoon te kopen, ik heb al tientallen reviews bekeken, de een is er helemaal lyrisch over de ander minder. Die s-pen lijkt mij wel grappig, vooral om te kleuren enzo, het scherm moet ook geweldig zijn. Maar de telefoon kost bijna 1000 euro, dus daar denk je wel 3 keer over na.
  donderdag 30 november 2017 @ 21:49:43 #4
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175412978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2017 19:23 schreef doeterniettoe1985 het volgende:

[..]

hmm ik twijfel nog om deze prachttelefoon te kopen, ik heb al tientallen reviews bekeken, de een is er helemaal lyrisch over de ander minder. Die s-pen lijkt mij wel grappig, vooral om te kleuren enzo, het scherm moet ook geweldig zijn. Maar de telefoon kost bijna 1000 euro, dus daar denk je wel 3 keer over na.
Naja android is android overal hetzelfde. S8+ is ook een goede alternatief voor de note8.

Ik heb net de iphone 8 plus gekocht na jaren samsung gehad te hebben! Ik vind ze beide prettig in gebruik. Maar ben zelf wel onder de indruk van de iphone
God doesn't help stupid!
pi_175423553
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2017 21:49 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Naja android is android overal hetzelfde. S8+ is ook een goede alternatief voor de note8.

Ik heb net de iphone 8 plus gekocht na jaren samsung gehad te hebben! Ik vind ze beide prettig in gebruik. Maar ben zelf wel onder de indruk van de iphone
Android is niet overal hetzelfde, dat is vaak juist het probleem. Nu is het natuurlijk makkelijk op te lossen door een andere Launcher te installeren, maar het gros van de consumenten gebruikt de telefoon gewoon zoals hij uit de doos komt. En dan is een Samsung opeens heel anders dan een HTC of Pixel.

De S8+ is inderdaad een heel goed alternatief voor de Note 8. Voor significant minder geld heb je praktisch dezelfde telefoon. Je moet dus voor jezelf overwegen of die s-pen je pakweg ¤200-250 waard is.
  vrijdag 1 december 2017 @ 22:11:50 #6
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175437033
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 13:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Android is niet overal hetzelfde, dat is vaak juist het probleem. Nu is het natuurlijk makkelijk op te lossen door een andere Launcher te installeren, maar het gros van de consumenten gebruikt de telefoon gewoon zoals hij uit de doos komt. En dan is een Samsung opeens heel anders dan een HTC of Pixel.

De S8+ is inderdaad een heel goed alternatief voor de Note 8. Voor significant minder geld heb je praktisch dezelfde telefoon. Je moet dus voor jezelf overwegen of die s-pen je pakweg ¤200-250 waard is.
Android is overal hetzelfde enkel is het door elk fabriekant een eigen laag aan gegeven!

Ik zou die pen lekker Achterlaten je gaat t enkel in het begin gebruiken daarna niet meer! Maar ja dat is wat jij prettig vindt.

Je gebruikt de pen niet om op fok facebook twitter internet toch niet enkel notitie maken!

Als je daar bereidt voor bent zoveel te betalen
God doesn't help stupid!
pi_175521144
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2017 22:11 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Android is overal hetzelfde enkel is het door elk fabriekant een eigen laag aan gegeven!

Dus is het niet hetzelfde..
  woensdag 6 december 2017 @ 07:20:45 #8
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175521266
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 06:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus is het niet hetzelfde..
De basis wel! Enkel is de looks net iets anders!
Net als windows jij hebt andere bureaublad en ander achtergrond dan dat ik heb. Maar toch is het OS hetzelfde
God doesn't help stupid!
pi_175522818
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:20 schreef Terminuz het volgende:

[..]

De basis wel! Enkel is de looks net iets anders!
Net als windows jij hebt andere bureaublad en ander achtergrond dan dat ik heb. Maar toch is het OS hetzelfde
Dat maakt voor de gebruiker niet uit. Een Samsung S8 werkt compleet anders dan een Google Pixel of LG V30. En een Xiaomi met MIUI 9 werkt weer heel anders.
pi_175757022
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 18:36 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
Hallo, ik heb verschillende reviews over de Samsung galaxy note 8 gelezen en de meningen zijn verdeeld. Het is een supermooie telefoon met een s-pen. Mijn vraag aan mensen die de note 8 hebben, is het het vele geld waard of is een S+ even handig, is het geld die pen waard?
bvd
Hetj is zijn geld vind ik in de basis uiteindelijk niet waard. Je kan hoe raar het ook klinkt beter de 8 of 8+ nemen. Eigenlijk ben ik het sedert lange tijd eens met de review op Tweakers.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2017 07:48:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')