abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7432554
De laatste tijd zie ik hem weer steeds vaker op The Box (tot daar aan toe), maar ook op TMF (bah).
De single is toch al een dik jaar uit en in den beginne ook niet erg vaak uitgezonden. Gelukkig, dacht ik, dan blijft het een lekker nummer dat ook alleen echt de liefhebbers zullen waarderen en niet het hele breezer volk (sorry voor dit stereotype beeld). Dus clipje uitgestorven naar 1 week en verder alleen nog maar lekker genieten en grooven op het nummer in de clubjes en cafeetjes.
Helaaaaaaaas is het nummer sinds die reclame van "Royal Club" weer terug in de belangstelling en ik denk ook dankzij GA zelf, want ze willen toch nog wat albumpjes van "Goodbye Country (Hello Night Club)" verkopen (Lovebox, nieuwe album). Maar - - waarom moet TMF nou dat nummer ZO vaak uitzenden, heerlijke clip heerlijke muziek, maar ik hoop niet dat het breezervolkje het leuk vindt en en masse gaat kopen. (Please )

-for

. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
pi_7432602
Waarom is het zo erg dat heel veel mensen dat nr. mooi gaan vinden??

Ben je bang dat je nu niet meer origineel bent?
Bang dat je nu bij het 'breezervolk' hoort, omdat je dezelfde muzieksmaak hebt als hun kennelijk?

Allemaal terechte angsten, die de waarheid als een koe zijn, dunkt me

pi_7432624
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:07 schreef Phuturistixxx het volgende:
Waarom is het zo erg dat heel veel mensen dat nr. mooi gaan vinden??

Ben je bang dat je nu niet meer origineel bent?
Bang dat je nu bij het 'breezervolk' hoort, omdat je dezelfde muzieksmaak hebt als hun kennelijk?

Allemaal terechte angsten, die de waarheid als een koe zijn, dunkt me

to be honest: inderdaad
zucht het is dan ook zo'n goed nummer

ik ben wel een beetje ego-centrisch hoor van nature

--------------------------------------------------------------------

echter dezelfde muzieksmaak heb ik zeker niet tis dat, dat nummer nogal aanslaat, maar verder heb ik niet zo'n gevoelige neus voor hits en houd ik het liever bij wat incrowded muziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever op 19-12-2002 19:10]

donderdag 19 december 2002 @ 19:08:47 #4
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7432647
Dat laatste houd je toch niet tegen. Als TMF wat uitzendt is het meestal pluggen, pluggen en nog eens pluggen, totdat het publiek zover is gehersenspoeld dat ze allemaal naar de winkel rennen om die plaat te kopen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7432667
Het is goed. Maar dat was het ook al voor de reclame. Maar wat maakt het uit dat BrEeZaH-meisjes het ook leuk vinden? Als jij in een put springt, springen ze echt niet achter je aan hoor
pi_7432703
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is goed. Maar dat was het ook al voor de reclame. Maar wat maakt het uit dat BrEeZaH-meisjes het ook leuk vinden? Als jij in een put springt, springen ze echt niet achter je aan hoor
Ach ja, dat weet je niet, misschien doen sommige dat wel
pi_7433394
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:10 schreef Forever het volgende:

[..]

Hmm je zou een held kunnen zijn... als je dr genoeg mee weet te krijgen tijdens je sprong
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_7434421
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:10 schreef Forever het volgende:

[..]

Kuddedieren hè
pi_7437330
quote:
Op donderdag 19 december 2002 19:35 schreef iroQuai het volgende:

[..]

Hmm je zou een held kunnen zijn... als je dr genoeg mee weet te krijgen tijdens je sprong

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')