abonnement Unibet Coolblue
pi_175345627
Ik heb even advies nodig over Dr Martens. Kan nergens 123 passen. Ik heb maat 37 besteld (Pascal met krokostans), mijn voet heeft namelijk een 37 bouw alleen door mijn grote teen is het netaan richting 37.5 :') 38 is standaard te ruim aan alle kanten.

Bij de hiel zit de schoen prima tot iets ruim. Voor de rest zit 'ie prima om mijn voeten, alleen mijn grote teen komt bij lopen een inemine beetje tegen de voorkant aan.

Hoe erg versoepelt het? Heb niet het idee dat ik voor mijn voet zelf een maat groter moet gaan, dat is echt veel te ruim, alleen die teen. Het is alleen tijdens het lopen maar ik kan me voorstellen dat dat na een tijdje wel kut wordt en voor deze prijs kan ik ze dan niet aan de kant gooien. :+

Veteranen, kom er maar in.
pi_175345801
Ik heb mijn DrMartens er nog nooit op kunnen betrappen dat ze uitlopen...
pi_175347262
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:01 schreef Queller het volgende:
Ik heb mijn DrMartens er nog nooit op kunnen betrappen dat ze uitlopen...
Hmm, toch maar 38 besteld ook.
pi_175347393
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:42 schreef Myrr het volgende:
Hmm, toch maar 38 besteld ook.
Ik vind het lastige schoenen met mijn voeten. Ik zit tussen 37 en 38. En dus is 37 net te klein (bij één voet) en 38 te groot. In de hoop dat 37 iets zou uitlopen, heb ik een poosje op 37 gelopen. Uiteindelijk de binnenzool eruit gehaald en nu zijn ze goed.

Misschien wel de downside van kwalitatief heel goede schoenen ;)
pi_175347450
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:45 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik vind het lastige schoenen met mijn voeten. Ik zit tussen 37 en 38. En dus is 37 net te klein (bij één voet) en 38 te groot. In de hoop dat 37 iets zou uitlopen, heb ik een poosje op 37 gelopen. Uiteindelijk de binnenzool eruit gehaald en nu zijn ze goed.

Misschien wel de downside van kwalitatief heel goede schoenen ;)
Oh, die binnenzool kan ik wel proberen. Gaar dat ze niet gewoon halve maten hebben, ik weet nu al dat 38 veel te groot is. Liever iets te groot dan te klein wel, wil ze ook gewoon aan op festivals.
pi_175347491
Oh nee, die binnenzool zit best goed vast. _O-
pi_175347509
Mijn dochter heeft twee paar van die lelijke schoenen, allebei maat 37, lopen niet veel uit volgens haar. Ze blijven wel lang goed, nauwelijks slijtage.
pi_175347567
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2017 20:46 schreef Myrr het volgende:

[..]

Oh, die binnenzool kan ik wel proberen. Gaar dat ze niet gewoon halve maten hebben, ik weet nu al dat 38 veel te groot is. Liever iets te groot dan te klein wel, wil ze ook gewoon aan op festivals.
Die kleine heeft er die zooltjes die je bij Nikes erbij kunt kopen erin gelegd ( die blauwe gelzooltjes) in het begin.
pi_175347773
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 20:47 schreef Myrr het volgende:
Oh nee, die binnenzool zit best goed vast. _O-
Ow, de mijne zaten er gewoon los in :o
pi_175347792
Accepteer een teken van boven, wanneer je het krijgt.
pi_175349465
Dr. Martens doen de eerste twee maanden sowieso pijn, ongeacht de maat. Ik durf het niet meer aan
pi_175351651
Vind het merk klein vallen, ik zit tussen maat 41 en 42 in, waar meestal een 41 wel past. Dr. Martens in 42 besteld, omdat ik hoorde dat het klein valt en deze maat past inderdaad perfect. Geen idee of ze uitlopen heb ze pas net.
pi_175402992
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2017 21:43 schreef _Arual_ het volgende:
Dr. Martens doen de eerste twee maanden sowieso pijn, ongeacht de maat. Ik durf het niet meer aan
Heb net 38 gepast en ze zijn te groot maar wel beter dan 37. Denk wel dat het inlopen mee gaat vallen als ik er wel een extra zool in doe. Enige probleem is dat ze bij de webshop waar ik ze vandaan heb uitverkocht zijn. Die ik besteld heb heb ik het geld van terug gekregen omdat uitverkocht ook.

Nu even dubben of ik zin heb om nog 35 euro bij te leggen en of het al het gezeik eromheen wel waard is. }:|
pi_175410140
U riep?
A mind with a heart of it's own
pi_175453729
Heb eens 1 paar besteld en die vielen nogal ruim, vele te breed. Mijn voeten gleden opzij in die schoenen terwijl ik niet heel smalle voeten heb.

Heb ze op den duur maar weer verkocht. Heb momenteel een paar imitatie dr. Martens en die zitten veel beter. En een stuk goedkoper, nog geen 40 euro :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')