Misschien wil ik wel een keer mee. Maar nogmaals: projectjeswerk. Weet nu waar ik va volgendevwerk zit tot eind feb. Daarna moet ikmeen nieuw project en weer opnieuw vakantiedagen opbouwen etc. Maar vind jouw enthousiasme over dat land welmenthousiasmerend, en bovendien is het vrij goedkoop meen ik.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer Transavia weer begint met vliegen. April dus ofzo, Maar ik zal vast wel weer vaker gaan.
Voszje/zelfstudiequote:Op woensdag 29 november 2017 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik begrijp niet wat er staat![]()
Waar heb je dat geleerd?
Als je ooit nog eens in Boedapest bent is het de perfecte ijsbreker. Instant-vriendschappen!quote:Op woensdag 29 november 2017 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Dank voor dit compliment.
En bovendien 20 jaar na dato he?
Maar het is ook het enige dat ik (bijna) heb onthouden (qua Hongaarse taal)![]()
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Bijna! Törp papa! Smurfen heten in het Hongaars hupikék törpikék
De Hongaarse metro. Aangelegd door de Russen
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme ik word zomedalek 104 en ik ga dood met alleen maar dit soort kennis in mijn hoofd
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is noodzakelijke informatie voor een potje Triviant. In het Hongaars dan.
Ik kon het.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
nee hoor no worries
Ik kan wel Cyrillisch lezen![]()
Haha ja ik ben een beetje te enthousiast, dus probeer me wat in te houden, laatst was er een programma over Albanie op tv, kreeg ik van heel veel mensen berichtjes.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel een keer mee. Maar nogmaals: projectjeswerk. Weet nu waar ik va volgendevwerk zit tot eind feb. Daarna moet ikmeen nieuw project en weer opnieuw vakantiedagen opbouwen etc. Maar vind jouw enthousiasme over dat land welmenthousiasmerend, en bovendien is het vrij goedkoop meen ik.
Dan moet ik dit topic weer opsnorren, want papa Tuurk staat inmiddels in mijn geheugen gegrifd al klopt het dus niet. Dat vervangen door de juiste woorden wordt nog ern opgavequote:Op woensdag 29 november 2017 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit nog eens in Boedapest bent is het de perfecte ijsbreker. Instant-vriendschappen!
Ik denk bij Albanië altijd aan die Top Gear aflevering.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha ja ik ben een beetje te enthousiast, dus probeer me wat in te houden, laatst was er een programma over Albanie op tv, kreeg ik van heel veel mensen berichtjes.
En klopt, het is goedkoop!
Toto weet ik van dat hij jong is, al is dat inmiddels ook minder jong dan ik in mijn hoofd heb denk ikquote:Op woensdag 29 november 2017 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toto en Voszje zijn nog véél jonger.
quote:Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk bij Albanië altijd aan die Top Gear aflevering.![]()
Maar ik vond je reisverslag heel leuk.Ik wil er ook nog heen.
In Tupolevs?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil wel mee naar Moskou maar denk dat dat koudste dorp echt heel duur is om er te komen, je moet 2x ergens heen vliegen want direct gaat geloof ik niet. En ook nog weer terug. En wat ik las op internet is er geen hotel.
Nee joh, je enthousiasme is juist leukquote:Op woensdag 29 november 2017 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha ja ik ben een beetje te enthousiast, dus probeer me wat in te houden, laatst was er een programma over Albanie op tv, kreeg ik van heel veel mensen berichtjes.
En klopt, het is goedkoop!
Die dan weer niet (of maar een deel, want de snacks van Fles ken ik). Dank voor de tip!quote:Op woensdag 29 november 2017 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de travelsnack van Fles ook gelezen?
Is nog vindbaar. Maar de foto's zijn verdwenen, met dank aan photobucketquote:Op woensdag 29 november 2017 21:44 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat valt me alleszins mee. Heb helaas destijds je topic gemist.
Ik ken een Russische, ze is zo goed als familie. Alleen woont ze wel 70 km van me vandaanquote:Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunnen toch wel ergens een crash course Russisch doen of zo? Ik heb een boek met 4 CD's van een talencursus waar ik het van geleerd heb, alleen nergens gaat meer een CD in
Ja, ik miste je pics omdat ik je topic te laat gevonden had.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is nog vindbaar. Maar de foto's zijn verdwenen, met dank aan photobucket![]()
St Petersburg was waanzinnig tof!
Ik heb hier nog apparatuur waar dat wel in kanquote:Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
we kunnen toch wel ergens een crash course Russisch doen of zo? Ik heb een boek met 4 CD's van een talencursus waar ik het van geleerd heb, alleen nergens gaat meer een CD in
Die Gouden Ring wil ik ook zien. Van die Zilveren Ring hoor ik nu voor het eerst. Maar die wil ik dan ook vast zienquote:Op woensdag 29 november 2017 21:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
Moet het wel goed van te voren weten ivm financiën. Zou namelijk ook nog graag de Gouden en Zilveren Ring willen zien (ja, ik wil alles)
Ik heb dat topic wel gelezen geloof ik. Iig een topic over een stedentrip in die contreien.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is nog vindbaar. Maar de foto's zijn verdwenen, met dank aan photobucket![]()
St Petersburg was waanzinnig tof!
Ook niet in je laptop?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 29 november 2017 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Gouden Ring wil ik ook zien. Van die Zilveren Ring hoor ik nu voor het eerst. Maar die wil ik dan ook vast zien
Ik had het wel helemaal uitbesteed. Als je alles zelf doet kost het 75 euro, maar dan moet je dus 2x naar Den Haag. Kost ook geld, vrije uren en zo.quote:Op woensdag 29 november 2017 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
idioot, zo'n visum. Dat betaal je ook nergens voor he. 100 % geldklopperij
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Ring_van_Ruslandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |