Dodelijk nerveus manquote:
Heel graag! Maar, het is daar zomerwinterweetikveelwatvoorstop. Ik vind werkelijk waar nergens fussballquote:Op zondag 26 november 2017 19:04 schreef Neede_Radical het volgende:
[..]
Je pakt toch hopelijk wel wat voetbalpotjes mee?
Naast ideeën om volgend jaar in het najaar (weer) naar LA en San Francisco te gaan is het hier rustig qua reisplannen. Budget ook wel nodig voor andere zaken, en daarnaast druk aan het sparen om in 2020 weer een grote reis naar Hawaii te doen, gezien we dan vijf jaar getrouwd zijn. Duurt nog even alleenquote:Op zondag 26 november 2017 22:51 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad erg rustig de laatste tijdiemand nog leuke reisplannen?
Bohquote:Op maandag 27 november 2017 07:18 schreef Budapestenaar het volgende:
En natuurlijk hoop ik dat we die Fok!-meet in de koudste stad van de wereld echt gaan doen.
Sowieso!quote:Op dinsdag 28 november 2017 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Voszje om te tolken!Ze kan ook heerlijke borsj maken als we ingesneeuwd raken!
quote:Op dinsdag 28 november 2017 15:45 schreef Voszje het volgende:
[..]
Sowieso!Eerst een borsj-meet bij mij thuis, vervolgens op doorreis naar de koudste stad.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 15:50 schreef Farenji het volgende:
Ik heb eind januari nog anderhalve week vrij. Zit te denken om ff weg te gaan. Maar weet nog niet waarnaartoe. Iemand suggesties? Liefst een beetje warm, dus die koudste stad gaat em niet worden.
Uiteraard met een rondleiding door Moskou.quote:Op dinsdag 28 november 2017 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat tof! Doe je dan ook een rondleiding door Moskou? Wanneer gaan we?
Behalve die ene kutuser die alleen maar zijn reisorganisatie probeert te spammen in ieder topic dan hequote:Op zondag 26 november 2017 23:10 schreef Fogel het volgende:
En daarnaast gedraagt het TRV-publiek zich over het algemeen gewoon helemaal prima.
Okee, Fok!kers, wanneer gaan we naar Rusland voor een meet? We hebben hier gewoon een prachtige uitnodiging voor een rondleiding door Moskou en borsj! Met dank aan Voszje!quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Uiteraard met een rondleiding door Moskou.Wanneer... Ik heb nog helemaal geen reisplannen, dus ik ben overal voor in.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, Fok!kers, wanneer gaan we naar Rusland voor een meet? We hebben hier gewoon een prachtige uitnodiging voor een rondleiding door Moskou en borsj! Met dank aan Voszje!
Je post die spam normaal alleen in relevante topics, als je een dieptepunt relevant vindt om met je organisatie te verbinden, tja, jouw probleem.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Behalve die ene kutuser die alleen maar zijn reisorganisatie probeert te spammen in ieder topic dan he
quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je post die spam normaal alleen in relevante topics, als je een dieptepunt relevant vindt om met je organisatie te verbinden, tja, jouw probleem.
Maar liever slecht verkapte spam dan slecht verkapt getrol
Plannen genoeg, nu nog even de financiën.quote:Op zondag 26 november 2017 22:51 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad erg rustig de laatste tijdiemand nog leuke reisplannen?
Even mijn contract rondkrijgen en dan een datum prikken.quote:Op dinsdag 28 november 2017 16:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, Fok!kers, wanneer gaan we naar Rusland voor een meet? We hebben hier gewoon een prachtige uitnodiging voor een rondleiding door Moskou en borsj! Met dank aan Voszje!
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even mijn contract rondkrijgen en dan een datum prikken.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 21:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even mijn contract rondkrijgen en dan een datum prikken.
quote:Op dinsdag 28 november 2017 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Hangt een beetje vanaf wanneer en wat de kosten zullen zijn.
Ik heb interesse. Maar er moet natuurlijk nog meer gereisd worden volgend jaar dus even kijken of het budget het toelaat.quote:
Heyquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb interesse. Maar er moet natuurlijk nog meer gereisd worden volgend jaar dus even kijken of het budget het toelaat.
Eigenlijk ging het er wel over dat het in TRV mwoah gaatquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah. Maar daar gaat het hier niet over.
Snap ikquote:Op dinsdag 28 november 2017 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb interesse. Maar er moet natuurlijk nog meer gereisd worden volgend jaar dus even kijken of het budget het toelaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |