Dank voor je reactie. Er ligt nu laminaat in. En er zitten al plinten gemonteerd, maar die worden dus verwijderd. Op de muren gaat (latex)verf.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:28 schreef Molo het volgende:
Wat doe je op de muren (behang, verf oid) en wat voor vloer gaat erin?
Houten plinten. Maar wil niet risico lopen dat ik dan de nieuwe verf van muren eraf trek met de afplaktape.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:45 schreef Molo het volgende:
Plakplinten? Van die dunne latjes? Of flinke houten plinten tegen de muur bevestigd?
In eerste geval zou ik vooraf schilderen en tweede geval zou ik achteraf schilderen. Dan kun je nog netjes wat plamuurwerk doen na het bevestigen en randjes of kiertjes dichtkitten
Eerst plinten plaatsen, die kitten/plamuren en schilderen en dan pas de muurquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:03 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Houten plinten. Maar wil niet risico lopen dat ik dan de nieuwe verf van muren eraf trek met de afplaktape.
Ok, dus niet eerst muren schilderen, plinten schilderen, plinten plaatsen, plinten netjes afwerken. Dat zou qua planning beter uitkomen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Eerst plinten plaatsen, die kitten/plamuren en schilderen en dan pas de muur
Zou ik niet doen maar vast zat mensen die het volgens jouw planning doenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ok, dus niet eerst muren schilderen, plinten schilderen, plinten plaatsen, plinten netjes afwerken. Dat zou qua planning beter uitkomen.
Zolang het gewoon Tex is op de muur kunnen de plinten prima later.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ik niet doen maar vast zat mensen die het volgens jouw planning doen
zo heb ik het wel gedaan, dat gaat prima.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ok, dus niet eerst muren schilderen, plinten schilderen, plinten plaatsen, plinten netjes afwerken. Dat zou qua planning beter uitkomen.
Zo heb ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
eerst muren schilderen, plinten schilderen, plinten plaatsen, plinten netjes afwerken. Dat zou qua planning beter uitkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |