Wacht maar tot je wat langer werkt en evt wat meer verantwoordelijkheid krijgt. In de avonden even doorgaan dingen uitzoeken etc , en geen 12 weken vakantie per jaar zoals een scholier. Begrijp me niet verkeerd love my job maar werken is significant zwaarder dan school.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Henrys het volgende:
9 tot 5 werken en daarna echt vrij en niet meer studeren of huiswerk maken of de stress van opdrachten en tentamens.
Dat laatste is natuurlijk absoluut niet per definitie zo, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Wacht maar tot je wat langer werkt en evt wat meer verantwoordelijkheid krijgt. In de avonden even doorgaan dingen uitzoeken etc , en geen 12 weken vakantie per jaar zoals een scholier. Begrijp me niet verkeerd love my job maar werken is significant zwaarder dan school.
True als je tevreden bent met relatief simpel baantje , 8 - 17. maar dan nog is het zwaarder dan school imo met 3 maanden per jaar vrijquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:28 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk absoluut niet per definitie zo, je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil.
Nu ja, de kans dat je na drie maanden opeens alles kunt zeggen over hoe fulltime werk zal aanvoelen de komende veertig jaar is best klein.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Henrys het volgende:
Ik werk nu zo'n 3 maanden fulltime en snap niet waarom ...
Ik werk liever 3 maanden dan dat ik 3 maanden vrij ben. Op gegeven moment heb je alles wel gedaan,gezien en gelezen. Als ik nu een spel koop dan ben ik er echt een maand of meer mee bezig terwijl ik die vroeger binnen een paar dagen uit had en me de rest van de tijd verveelde.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:35 schreef Joene het volgende:
[..]
True als je tevreden bent met relatief simpel baantje , 8 - 17. maar dan nog is het zwaarder dan school imo met 3 maanden per jaar vrij
Dit idd, gewoon lekker chillen met een pilske filmpje aan en nog geld beuren ook nogquote:Op zaterdag 25 november 2017 16:13 schreef Henrys het volgende:
Ik werk nu zo'n 3 maanden fulltime en snap niet waarom zoveel mensen klagen van hoe zwaar ze het wel niet hebben op hun werk of met hoeveel tegenzin ze wel niet naar hun werk gaan. Dan ga je toch iets doen wat je wel leuk vindt? Ik had ergens anders veel meer kunnen verdienen maar dan zou ik ook met tegenzin naar mijn werk gaan.
Vroeger toen ik klaagde over school werd mij altijd verteld dat ik er maar van moest genieten omdat werken nog veel zwaarder is maar ik vind het juist veel leuker. 9 tot 5 werken en daarna echt vrij en niet meer studeren of huiswerk maken of de stress van opdrachten en tentamens.
Ligt eraan wat je deed op school. Mijn vrouw is verpleegkundige en in de laatste 20 weken werkte ze 32 uur per week onder het mom van 'stage' voor een slavenloontje. Daarnaast volgde ze een minor en had ze groepsprojecten, schoolopdrachten en mag je na elke dienst fijn 5 pagina's aan evaluaties invullen over jezelf en je collega stagiares. Reken maar dat echt beginnen met werken een verademing was. Daar kan geen vakantie tegenop.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:35 schreef Joene het volgende:
[..]
True als je tevreden bent met relatief simpel baantje , 8 - 17. maar dan nog is het zwaarder dan school imo met 3 maanden per jaar vrij
wie verplicht jou om te werken?quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:56 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er nou zo tof is aan het slavenbestaan.
Het zwerversbestaan lijkt me ook weer niet echt wat.quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:25 schreef spierbal het volgende:
[..]
wie verplicht jou om te werken?
Uitkering...quote:Op zaterdag 25 november 2017 17:26 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het zwerversbestaan lijkt me ook weer niet echt wat.
Dat dus. Als ik niet betaald kreeg ging ik niet zegmaar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 16:43 schreef spiritusbus het volgende:
Plezier is een groot woord, maar ik vind m'n werk ok. Ik zou het niet als hobby doen in ieder geval.
Tegenwoordig word je dan op een sociale werkplaats aan het werk gezet om je uitkering te behouden.quote:
Ik ben geen profiteurquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |