abonnement Unibet Coolblue
pi_175294606
Nog steeds alleen maar haat-moslims, oikofoben en mensen die negers aan het handje willen nemen in dit topic.

Misschien moet ik zelf maar moeite doen om iemand te vinden om de zwarte piet discussie eindelijk eens tussen twee normale kampen te laten verlopen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:00 schreef WodanIsGroot het volgende:
Maar ja ontopic:

We wachten nog steeds in dt topic op de eerste poster die zelf in de eerste persoon gekwetst is door het figuur zwarte piet.

De enige in het anti-kamp tot nu toe zijn:
A) Mensen die Nederland haten.
B) Blanken die negers minder capabel vinden dan zichzelf en maar even zelf gaan denken wat die negers moeten vinden.
quote:
1s.gif Op . schreef Keep_Walking het volgende:
lokquote
Misschien dat jij je gekwetst voelt door zwarte piet?
pi_175294635
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
Nog steeds alleen maar haat-moslims, oikofoben en mensen die negers aan het handje willen nemen in dit topic.

Misschien moet ik zelf maar moeite doen om iemand te vinden om de zwarte piet discussie eindelijk eens tussen twee normale kampen te laten verlopen.

[..]

[..]

Misschien dat jij je gekwetst voelt door zwarte piet?
Dommigheid kent geen tijd.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_175294659
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:27 schreef Abed het volgende:

[..]

Dommigheid kent geen tijd.
Je klink mad.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175294744
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:12 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

"Bestorming van een school"

Het gaat inderdaad in dit topic om de methodes, zoals dit frame van 'jou'.

Dit beeld hebben mensen bij een bestorming:
[ afbeelding ]
Waarom wil je dit beeld oproepen bij het bezoek van ouders verkleed als zwarte piet op het schoolplein van hun kinderen rond einde schooltijd.

Op zijn zachts is het gemeen van je. En we wachten nog steeds op eerste die zichzelf gekwetst voelt, dan kan de discussie eindelijk echt beginnen...
Bestorming is en blijft een subjectief begrip.
Maar net zoals iemand anders al zei:
Het is "Verboden voor onbevoegden" punt. Dat geldt voor jouw huis en ook voor een werkplek.
Je gaat je wederrechtelijk toegang verschaffen tot een gebouw waar volgens een bepaalde planning en richtlijnen werkzaamheden worden verricht, door personeelsleden die betaald worden en die verantwoordelijkheid dragen.
Dat maakt het juridisch volledig vergelijkbaar met de planning van een operatiezaal in een ziekenhuis, een bouwplaats waar een bouwbedrijf bezig is, en een fabriek waar het proces allemaal nauwgezet op elkaar is afgestemd door werknemers die daarvoor betaald krijgen en verantwoordelijkheid dragen.
Zoals ik al zei is de komst van de Sint in de planning van de school verdisconteerd. Belangrijke facetten zijn daarbij de individuele benadering ieder afzonderlijk kind. Een diabetisch kind krijgt een mandarijn ipv snoepgoed. Een kind met authisme wordt niet blootgesteld aan onnodige prikkels etc etc etc.
Je kunt dit niet goed praten. En ik zit niet te framen. De vergelijking met operatiezaal, bouwplaats en fabriek gaat volledig op.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175294763
Ik las net van die actie op een basisschool. Nu gaan ze echt veel te ver.

Dat je zo’n domme mongool bent die zwarte piet zo belangrijk vindt dat je ervoor wil schelden en protesteren - en het maakt mij voor de goede orde helemaal niets uit of dat voor of tegen is - is nog tot daar aan toe.

Maar een basisschool vol kindertjes van 4-12 jaar hoort godverdomme een veilige omgeving te zijn. Dat is geen omgeving om binnen te dringen, te protesteren en om leuzen te gaan schreeuwen.

Wat een intens trieste mensen. Bah.
pi_175294818
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Bestorming is en blijft een subjectief begrip.
Maar net zoals iemand anders al zei:
Het is "Verboden voor onbevoegden" punt. Dat geldt voor jouw huis en ook voor een werkplek.
Je gaat je wederrechtelijk toegang verschaffen tot een gebouw waar volgens een bepaalde planning en richtlijnen werkzaamheden worden verricht, door personeelsleden die betaald worden en die verantwoordelijkheid dragen.
Dat maakt het juridisch volledig vergelijkbaar met de planning van een operatiezaal in een ziekenhuis, een bouwplaats waar een bouwbedrijf bezig is, en een fabriek waar het proces allemaal nauwgezet op elkaar is afgestemd door werknemers die daarvoor betaald krijgen en verantwoordelijkheid dragen.
Zoals ik al zei is de komst van de Sint in de planning van de school verdisconteerd. Belangrijke facetten zijn daarbij de individuele benadering ieder afzonderlijk kind. Een diabetisch kind krijgt een mandarijn ipv snoepgoed. Een kind met authisme wordt niet blootgesteld aan onnodige prikkels etc etc etc.
Je kunt dit niet goed praten. En ik zit niet te framen. De vergelijking met operatiezaal, bouwplaats en fabriek gaat volledig op.
Je kan wel veel woorden gebruiken, maar je zegt niks. Zoals ik zei: het is op zijn zachts gemeen van je wanneer je de term bestorming wilt gebruiken.


Utrecht 2017, de schoolbestorming.
pi_175294825
[doe normaal mee of ga weg-

[ Bericht 48% gewijzigd door timmmmm op 25-11-2017 09:51:10 ]
pi_175294838
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 08:30 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Agent provocateur
Haha, asociaal gedrag benoemen valt nu onder provoceren. Mooi is dat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175294914
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:38 schreef Kaas- het volgende:
Ik las net van die actie op een basisschool. Nu gaan ze echt veel te ver.

Dat je zo’n domme mongool bent die zwarte piet zo belangrijk vindt dat je ervoor wil schelden en protesteren - en het maakt mij voor de goede orde helemaal niets uit of dat voor of tegen is - is nog tot daar aan toe.

Maar een basisschool vol kindertjes van 4-12 jaar hoort godverdomme een veilige omgeving te zijn. Dat is geen omgeving om binnen te dringen, te protesteren en om leuzen te gaan schreeuwen.

Wat een intens trieste mensen. Bah.
Een basisschool die racisme tegen de blanke cultuur predikt zou volgens jouw een veilige omgeving zijn?

We zien toch dagelijks de uitkomsten van deze hoofdzakelijke allochtone tuigscholen. Opleiding tot scootercrimineel inclusief vuurwapen en bivakmuts op zak.
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:54:04 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175294931
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:25 schreef WodanIsGroot het volgende:
Nog steeds alleen maar haat-moslims, oikofoben en mensen die negers aan het handje willen nemen in dit topic.

Misschien moet ik zelf maar moeite doen om iemand te vinden om de zwarte piet discussie eindelijk eens tussen twee normale kampen te laten verlopen.

[..]


[..]

Misschien dat jij je gekwetst voelt door zwarte piet?
Vriend, kunnen we het inhoudelijk houden ipv lekker met gescheld te komen?

Bedankt
Laffe huichelaar
  zaterdag 25 november 2017 @ 09:55:05 #36
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175294939
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een basisschool die racisme tegen de blanke cultuur predikt zou volgens jouw een veilige omgeving zijn?


Bron? Dit is een hele grove beschuldiging, dus ik zu graag willen weten waar je het vandaan haalt dat deze school racisme predikt.
Laffe huichelaar
pi_175294966
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bron? Dit is een hele grove beschuldiging, dus ik zu graag willen weten waar je het vandaan haalt dat deze school racisme predikt.
In de ogen van radicale pro-pieten is het vervangen van zwarte pieten door roetveegpieten per definitie een racistische daad.

Het is een bijzondere gedachtengang, maar ik vrees dat daar geen verdere onderbouwing bestaat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175294972
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een basisschool die racisme tegen de blanke cultuur predikt zou volgens jouw een veilige omgeving zijn?

We zien toch dagelijks de uitkomsten van deze hoofdzakelijke allochtone tuigscholen. Opleiding tot scootercrimineel inclusief vuurwapen en bivakmuts op zak.
Je probeert de discussie af te leiden van het onderwerp, namelijk of een basisschool vol kindertjes wel een geschikte locatie is om daar in hun aanwezigheid een ruzie tussen volwassenen te slechten, door daar zomaar binnen te dringen en leuzen te schreeuwen naar docenten. Draai er eens niet omheen en geef aan of je dat steunt of niet.
pi_175294989
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Je kan wel veel woorden gebruiken, maar je zegt niks. Zoals ik zei: het is op zijn zachts gemeen van je wanneer je de term bestorming wilt gebruiken.

[ afbeelding ]
Utrecht 2017, de schoolbestorming.
Het AD:
https://www.ad.nl/utrecht(...)utrecht-br~a789d4b2/

quote:
Zwarte pieten bestormen basisschool in Utrecht
Basisschool De Cirkel in de Utrechtse wijk Zuilen is naar de politie gestapt, nadat de school gisteren werd overvallen door een actiegroep voor het behoud van Zwarte Piet.

Drimble:
https://drimble.nl/regio/(...)hool-in-utrecht.html

quote:
Zwarte pieten bestormen basisschool in Utrecht
Bron: AD | Utrecht AD | Utrecht24 november 2017, 17:05
Utrecht - Basisschool De Cirkel in de Utrechtse wijk Zuilen is naar de politie gestapt, nadat de school gisteren werd overvallen door een actiegroep voor het behoud van Zwarte Piet.
Telegraaf:
https://www.telegraaf.nl/(...)p-valt-school-binnen

quote:
Zwarte Piet-actiegroep valt school binnen
Tsja, ik had ook "inval" kunnen gebruiken ipv "bestorming", om daarmee op "Telegraaf-niveau" te komen. Maar bestorming is een zeer gangbare term voor het gebeuren.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175295005
quote:
Deze volslagen idioten hebben echt geen maat. Voer die ruzie lekker onderling uit (ook al is dat eveneens zeer kansloos) en niet midden in een basisschool vol kinderen. Man man man, wat een hersenloze inteelt-tokkies.
pi_175295011
kan weg (dubbel)
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175295029
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Je probeert de discussie af te leiden van het onderwerp, namelijk of een basisschool vol kindertjes wel een geschikte locatie is om daar in hun aanwezigheid een ruzie tussen volwassenen te slechten, door daar zomaar binnen te dringen en leuzen te schreeuwen naar docenten. Draai er eens niet omheen en geef aan of je dat steunt of niet.
Ik niet iig. Vind het ook een kansloze exercitie, net zoals dat Sylvana bezoek.
pi_175295035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vriend, kunnen we het inhoudelijk houden ipv lekker met gescheld te komen?

Bedankt
I'm not your pal buddy. En ik scheld niet, ik benoem.

Maar ik hoop met je mee voor inhoud.
  zaterdag 25 november 2017 @ 10:05:14 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175295055
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:03 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

I'm not your pal buddy. En ik scheld niet, ik benoem.

Maar ik hoop met je mee voor inhoud.
Dan benoem ik even dat je hier een stoorzender bent die afleidt van de inhoud.

Nee een voorbeeld aan je medestanders hier die argumenten kunnen gebruiken om op de inhoud in te gaan en niet hoeven te 'benoemen' om de persoon erachter aan te vallen.
Laffe huichelaar
pi_175295092
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een basisschool die racisme tegen de blanke cultuur predikt zou volgens jouw een veilige omgeving zijn?

We zien toch dagelijks de uitkomsten van deze hoofdzakelijke allochtone tuigscholen. Opleiding tot scootercrimineel inclusief vuurwapen en bivakmuts op zak.
Uitspraak van de schooldirecteur:

quote:
Kinderen verdrietig

De schooldirecteur noemt de actie zeer ongewenst. „Ongeacht het standpunt is een school geen plek voor dit soort demonstraties. We leren kinderen dat ze op een andere manier moeten omgaan met een conflict en dat ze niets van vreemde mensen moeten aannemen, ook niet als ze verkleed zijn als Zwarte Piet.”

De uitgedeelde pepernoten en stickers zijn zoveel mogelijk weer ingenomen en weggegooid. „Sommige kinderen waren een beetje in de war. Een aantal was verdrietig omdat ze geen pepernoten hadden gehad, anderen omdat ze ze weer in moesten leveren. En sommige kinderen waren geschrokken.”
Bovenstaand staat op de telegraaf-website. Ik wil u graag vragen waaruit uw bovenstaande aantijgingen op gebaseerd zijn, gezien de uitspraken van de directeur in kwestie.
Dit geeft ook aan dat het "innemen van het snoep" niet gebaseerd is op "flauw afpakken" maar uit veiligheidsoverwegingen. Geheel terecht natuurlijk.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175295297
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een basisschool die racisme tegen de blanke cultuur predikt zou volgens jouw een veilige omgeving zijn?

We zien toch dagelijks de uitkomsten van deze hoofdzakelijke allochtone tuigscholen. Opleiding tot scootercrimineel inclusief vuurwapen en bivakmuts op zak.
Aii je zit goed klem dus je verzint maar wat. Bron?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 november 2017 @ 10:24:08 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175295320
Die pieten liepen vrolijk de school binnen, deden hun ding en gingen vrijwillig naar buiten toen het hen gevraagd is. Buiten hing er vervolgens een gemoedelijke sfeer.

Waar je je niet druk om kan maken zeg.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175295394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Die pieten liepen vrolijk de school binnen, deden hun ding en gingen vrijwillig naar buiten toen het hen gevraagd is. Buiten hing er vervolgens een gemoedelijke sfeer.

Waar je je niet druk om kan maken zeg.
Beetje een klas binnenstormen en daar naar de docent schreeuwen dat die op moet donderen naar z’n eigen land, met volgens de directeur angstige kinderen als gevolg.

“Vrolijkt” noemt ‘ie dat.

Als je dit goedkeurt ben je domweg een ondermens. Anders kan je het ook niet meer zeggen.

Wees een vent en houd dit soort gedrag op zijn minst uit de buurt van die kinderen. Een basisschool hoort gewoon een veilige omgeving te zijn en mag geen locatie voor agressieve demonstraties worden. Wat voor intense tokkie begrijpt dat nou werkelijk niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door sp3c op 25-11-2017 10:37:57 ]
pi_175295445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2017 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Die pieten liepen vrolijk de school binnen, deden hun ding en gingen vrijwillig naar buiten toen het hen gevraagd is. Buiten hing er vervolgens een gemoedelijke sfeer.

Waar je je niet druk om kan maken zeg.
aldus een anonieme user hier
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')