Lelijk. Maar ja, als er een pitspoes op kan zitten vind ik het prima.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Een 360° camera. Dat ding komt net voor de halo.
Is dat een soort LEGO-systeem dan?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar kunnen pitspoezen op plaatsnemen en een rondje of wat meerijden.
Misschien komt Recce met een andere uitleg hoor, maar dan liegt 'ie.
Speelde jij vroeger met poppen of autootjes?quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet meer van vrouwen dan van LEGO. Maar ik denk het wel.
Geen van beide eigenlijk. Ik was meestal buiten.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Speelde jij vroeger met poppen of autootjes?
Ook in de regen en de vrieskou lieten je ouders je niet binnen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geen van beide eigenlijk. Ik was meestal buiten.
Vrieskou -> schaatsen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook in de regen en de vrieskou lieten je ouders je niet binnen?
Spelletjes met de familie ... dat klinkt wel als een gelukkige jeugd.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vrieskou -> schaatsen.
En oké, als het regende was ik wel binnen maar wat ik daar deed...? Lezen geloof ik, spelletjes met de fam. Zoiets zal het wel zijn. Geen autootjes of poppen in elk geval.
Ja. Het overgrote deel van mijn jeugd was (ik) ook gelukkig.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Spelletjes met de familie ... dat klinkt wel als een gelukkige jeugd.
Vanaf een jaar of 10 werd het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Het overgrote deel van mijn jeugd was (ik) ook gelukkig.
Jouwes ook?
Dat is al (te) vroeg. Wil je zeggen waarom niet? Hoeft niet uiteraard.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf een jaar of 10 werd het er niet leuker op.
Ik denk dat dat het moment is dat je als kind leert nadenken en bij mij leidde dat wel tot frustraties omdat mensen je als kind blijven behandelen, dat je mening er (nog) niet toe doet.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is al (te) vroeg. Wil je zeggen waarom niet? Hoeft niet uiteraard.
Ah. Dus jij was zo'n vervelend wijsneusje waar ik nu zo'n bloedhekel aan hebquote:Op zaterdag 25 november 2017 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het moment is dat je als kind leert nadenken en bij mij leidde dat wel tot frustraties omdat mensen je als kind blijven behandelen, dat je mening er (nog) niet toe doet.
Ah dat sucks om in die levensfase iemand kwijt te raken die zoveel voor je betekent.quote:Was ook de tijd dat mijn opa overleed. Dat was een fantastische opa, zo eentje uit Jan, Jans en de kinderen. Alle kinderen uit de straat kwamen over de vloer als ze de auto van mijn opa geparkeerd zagen staan. Op kinderfoto's lach ik nooit echt, behalve bij mijn opa.
Heel dwars. Ik geloof niet dat andere kinderen een bloedhekel aan me hadden maar bij leerkrachten was ik niet erg populair, denk ik.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah. Dus jij was zo'n vervelend wijsneusje waar ik nu zo'n bloedhekel aan heb![]()
Ik heb dat zelf nooit zo ervaren op die leeftijd geloof ik. Ik was nooit zo'n nadenkend kind, dat zal een hoop hebben gescheeld.
Opa en oma, beide binnen een maand. Zal voor m'n moeder ook niet makkelijk geweest zijn.quote:[..]
Ah dat sucks om in die levensfase iemand kwijt te raken die zoveel voor je betekent.
Geen dickpics?quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben geen getrouwde Republikein! Waar zien jullie me voor aan?
Mijn grootouders zijn allemaal overleden toen ik nog te jong was om het echt te beseffen. Behalve 1 oma, maar dat was een naar mens. Uiteraard leefde zijn het langst, zul je altijd zien.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa en oma, beide binnen een maand. Zal voor m'n moeder ook niet makkelijk geweest zijn.
Van mijn oma van vaders kant heb ik maar één herinnering. Die was zo dement als een kraai en woonde toen al in een verzorgingstehuis met allemaal van die enge oude mensen. Ik werd op haar bed gezet, zij wees naar mij en krijste meermaals: "Wie is dat kind?" Eén van mijn vroegste herinneringenquote:Op zaterdag 25 november 2017 00:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn grootouders zijn allemaal overleden toen ik nog te jong was om het echt te beseffen. Behalve 1 oma, maar dat was een naar mens. Uiteraard leefde zijn het langst, zul je altijd zien.
Ik vind het wel jammer dat ik ze nauwelijks gekend heb.
quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier zou je Tilly wel mee over de rooie krijgen, volgens mij.
[ afbeelding ]
Waarom bestaat dit.quote:Op vrijdag 24 november 2017 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Met deze ook wel, waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 25 november 2017 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je die wel eens toegestuurd gekregen?
Nee ik begrijp het ook niet. Maar blijkbaar zijn sommige mannen er van overtuigd dat ze vrouwen die op vrouwen vallen kunnen bekeren met een foto van hun oerlelijke dick. Misselijkmakend.quote:Op zaterdag 25 november 2017 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieus? Ik snap er echt niets van dat sommige mannen dat doen.
Wat een treurigheidquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het ook niet. Maar blijkbaar zijn sommige mannen er van overtuigd dat ze vrouwen die op vrouwen vallen kunnen bekeren met een foto van hun oerlelijke dick. Misselijkmakend.
Je zou toch denken dat ze na een heleboel afwijzingen wel eens stoppen met dat soort gedrag. Waarschijnlijk denken ze dan nog dat die vrouwen toch stiekem wel geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee ik begrijp het ook niet. Maar blijkbaar zijn sommige mannen er van overtuigd dat ze vrouwen die op vrouwen vallen kunnen bekeren met een foto van hun oerlelijke dick. Misselijkmakend.
Ik zou echt niet weten wat er precies allemaal door het hoofd van zo'n persoon heen gaat. En ik geloof ook niet dat ik daar perse in geïnteresseerd benquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze na een heleboel afwijzingen wel eens stoppen met dat soort gedrag. Waarschijnlijk denken ze dan nog dat die vrouwen toch stiekem wel geïnteresseerd zijn.
Mwah, misschien moet je toch nog eens in gesprek met hem. Met al dat #metoo en zo.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er precies allemaal door het hoofd van zo'n persoon heen gaat. En ik geloof ook niet dat ik daar perse in geïnteresseerd ben
Ik hoef me er gelukkig ook niet in te verdiepen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten wat er precies allemaal door het hoofd van zo'n persoon heen gaat. En ik geloof ook niet dat ik daar perse in geïnteresseerd ben
Moeten slachtoffers dan tegenwoordig in gesprek met de daders? Eigenlijk zouden Jelle en Gijs het samen moeten uitpraten bij Pauw.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, misschien moet je toch nog eens in gesprek met hem. Met al dat #metoo en zo.
Beetje mediation kan nooit kwaad, toch?quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten slachtoffers dan tegenwoordig in gesprek met de daders? Eigenlijk zouden Jelle en Gijs het samen moeten uitpraten bij Pauw.
Precies. Dat de hele natie aan de buis gekluisterd zit, is slechts een neveneffect.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje mediation kan nooit kwaad, toch?
Geen tijd voor, ik moet naar bed.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, misschien moet je toch nog eens in gesprek met hem. Met al dat #metoo en zo.
Slaap wel!quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geen tijd voor, ik moet naar bed.welterusten allen!
Trustenquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:20 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geen tijd voor, ik moet naar bed.welterusten allen!
De mensen die dat gezien hebben gaan er nu ook vanuit dat ze verder van iedere stap op de hoogte gehouden zullen worden, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies. Dat de hele natie aan de buis gekluisterd zit, is slechts een neveneffect.
Daar ga ik wel van uit, in ieder geval! Ze zijn allebei vrijwillig in een praatprogramma gaan zitten, dus dan verwacht ik wel updates.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De mensen die dat gezien hebben gaan er nu ook vanuit dat ze verder van iedere stap op de hoogte gehouden zullen worden, geloof ik.
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:25 schreef Recce het volgende:
Ik duik er eens wat eerder in. De kat heeft me wakker gehouden gisteren. Het beestje is nog niet in orde.
Trustenquote:
Ja, hij baalt dat ze niet gezegd hebben dat hij de onbetwiste Person of the Year is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:29 schreef Recce het volgende:
Oh, kijk even de laatste tweets van Kyle Griffin. Trump heeft een kleine obsessie met TIME Magazine.
Dit schrijft de voormalig editor van TIME:quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij baalt dat ze niet gezegd hebben dat hij de onbetwiste Person of the Year is.
twitter:stengel twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 00:12:24Hate to tell you but that PROBABLY means you’re NOT Person of the Year. They just wanted a photo shoot. But I’m sur… https://t.co/0xQVsRaFlg reageer retweet
Ha, they're messing with himquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit schrijft de voormalig editor van TIME:twitter:stengel twitterde op zaterdag 25-11-2017 om 00:12:24Hate to tell you but that PROBABLY means you’re NOT Person of the Year. They just wanted a photo shoot. But I’m sur… https://t.co/0xQVsRaFlg reageer retweet
![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem eens een paar punten van haar waar je het niet mee eens bent?
Wij zijn vrij langzaam. Als ik wij zeg bedoel ik natuurlijk hij.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:39 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was benieuwd wat de voortgang is m.b.t. de nachtkastjes...
Kunnen wij daar iets in betekenen om het te bespoedigen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij zijn vrij langzaam. Als ik wij zeg bedoel ik natuurlijk hij.
Presidentsverkiezingen draaien vooral om de persoon, meer nog dan wij dat kennen. Eén van de voordelen van een monarchie.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Noem eens een paar punten van haar waar je het niet mee eens bent?
Hmm draag eens wat leuke suggesties aan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:41 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kunnen wij daar iets in betekenen om het te bespoedigen?
Lees vanaf hier:quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:39 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik was benieuwd wat de voortgang is m.b.t. de nachtkastjes...
quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Moots! Deze lijkt er wel een beetje op!
https://www.jossandmain.c(...)38153#readmoremodal1
Daarin adviseren wij ook.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm draag eens wat leuke suggesties aan.
We moeten eigenlijk eerst bedenken wat we nou met de slaapkamer willen ook.
Euh, je kunt elke avond je kunstgebit laten vallen en klagen dat er nog geen nachtkastjes zijn om het op te leggen... Of Scrutinizer kan zich voordoen als Jehova getuige en aanbellen en zeggen dat hij door God gezonden is omdat er nog geen nachtkastjes zijn...quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm draag eens wat leuke suggesties aan.
We moeten eigenlijk eerst bedenken wat we nou met de slaapkamer willen ook.
Ah ok, welke stijl raad je aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah ok, welke stijl raad je aan.
Wat we hebben, een lichte vloer, een donkerblauw bed, en een witte kledingkast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de kleur van de muren? Gordijnen?quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah ok, welke stijl raad je aan.
Wat we hebben, een lichte vloer, een donkerblauw bed, en een witte kledingkast.
Muren zijn nog wit. Maar daar wil ik iets mee. Een dakraam met een wit rolgordijndinges, en nog een lilluk gordijn voor het raam.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is de kleur van de muren? Gordijnen?
quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben leuke muurstickers bij aliexpress.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Muren zijn nog wit. Maar daar wil ik iets mee. Een dakraam met een wit rolgordijndinges, en nog een lilluk gordijn voor het raam.
Daar ben ik niet zo vanquote:Op zaterdag 25 november 2017 01:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze hebben leuke muurstickers bij aliexpress.
Alles om de aandacht van Piet af te leiden.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:53 schreef Raskolnikow het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat de nachtkastjes weer een bespreekbaar onderwerp zijn.
Minimaal twee wanden diep donkerblauw of één tint lichter dan je bed. Plafond en evt schuine wand wit houden. Gordijnen ook donker. Beddengoed effen, donkergrijs of zo iig niet blauw. Vloer licht laten.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Muren zijn nog wit. Maar daar wil ik iets mee. Een dakraam met een wit rolgordijndinges, en nog een lilluk gordijn voor het raam.
Hoe zou je deze stijl omschrijven?quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Minimaal twee wanden diep donkerblauw of één tint lichter dan je bed. Plafond en evt schuine wand wit houden. Gordijnen ook donker. Beddengoed effen, donkergrijs of zo iig niet blauw. Vloer licht laten.
Graag gedaan.
Geen idee hoe ik dat zou omschrijven. Ik vind een donkere slaapkamer iig heel prettig, maar plafond en vloer moeten gewoon licht blijven, anders voelt het benauwd aan.quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zou je deze stijl omschrijven?
Beddegoed is ook allemaal wit, grijs etc,![]()
Ik dacht inderdaad al aan blauw schilderen van het lage muurtje onder het schuine dak.quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat zou omschrijven. Ik vind een donkere slaapkamer iig heel prettig, maar plafond en vloer moeten gewoon licht blijven, anders voelt het benauwd aan.
Rene kan wel mooie voor je maken van oud steigerhout.quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al aan blauw schilderen van het lage muurtje onder het schuine dak.
De nachtkastjes moeten of wit of houtskleur zijn, denk ik.
Steigerhouten meubelsquote:Op zaterdag 25 november 2017 02:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Rene kan wel mooie voor je maken van oud steigerhout.
Doe eens gek en schilder de aangrenzende muur ook gewoon blauw (en dan niet degene waar je de kleerkast tegenaan hebt staan)quote:Op zaterdag 25 november 2017 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht inderdaad al aan blauw schilderen van het lage muurtje onder het schuine dak.
Ja, licht hout doet het goed met donkerblauw.quote:De nachtkastjes moeten of wit of houtskleur zijn, denk ik.
Hij heeft niet een best weekend tot nu toe. Qua racepace zitten de RB's er wel goed bij, begreep ik.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:10 schreef Recce het volgende:
Verstappen gaat niet zo hard dit weekeind.
EDIT: Nu toch weer bijna net zo snel als Ricciardo.
Zal toch moeilijk worden om hoger dan plek vijf te eindigen voor de RB's als er vooraan verder niets misgaat.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft niet een best weekend tot nu toe. Qua racepace zitten de RB's er wel goed bij, begreep ik.
Ja, dat wordt weer geen podium normaal gesproken.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Zal toch moeilijk worden om hoger dan plek vijf te eindigen voor de RB's als er vooraan verder niets misgaat.
Stroll heeft weer een waardeloos weekend, bij Sky vragen ze zich af of hij een licht of direct steeringrack heeft omdat hij zo zit te melken achter het stuur.quote:Opa Massa zet Stroll weer op meer dan een seconde.Sainz was ook niet zo best vergeleken met Hulkenberg.
Met dat gehark kan hij soms nog best snel zijn, dus daar zit misschien het probleem niet eens.quote:Op zaterdag 25 november 2017 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Stroll heeft weer een waardeloos weekend, bij Sky vragen ze zich af of hij een licht of direct steeringrack heeft omdat hij zo zit te melken achter het stuur.
Ah, dat had ik gemist. Heeft Sainz ook de nieuwe spec motor, net als Verstappen?quote:Sainz had een probleem met de motor, iets vergelijkbaars waar Max over klaagt, een motor die een beetje z'n eigen gang gaat.
Ze hebben het uiteindelijk beide best nog aardig gedaan het laatste rondje.quote:Op zaterdag 25 november 2017 15:03 schreef Recce het volgende:
Mooi gedaan van Ricciardo (of slecht van Verstappen).
Viel best mee eigenlijk. Was een graad of zes, maar met flink doorlopen en een goede jas voelde ik niet dat het koud was.quote:
Welke schoenen had je aan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Viel best mee eigenlijk. Was een graad of zes, maar met flink doorlopen en een goede jas voelde ik niet dat het koud was.
Viel inderdaad wel mee. Hier regent het alweer het grootste gedeelte van de avond, m'n tweede blokje maar niet gedaanquote:Op zaterdag 25 november 2017 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Viel best mee eigenlijk. Was een graad of zes, maar met flink doorlopen en een goede jas voelde ik niet dat het koud was.
Ik had wel een paraplu mee. Het eerste deel van de wandeling regende het een beetje.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Viel inderdaad wel mee. Hier regent het alweer het grootste gedeelte van de avond, m'n tweede blokje maar niet gedaan
Extra keertje gesportquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had wel een paraplu mee. Het eerste deel van de wandeling regende het een beetje.
Nee, het is noodzakelijk. Vandaag nieuwe batterijen voor m'n weegschaal gekocht.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je het leuk vindt. Dat is niet gezond hoor!
Ik moet eigenlijk ook wat meer bewegen en minder eten, maar sporten tegen medicijnen in die je wat verslappen, voelt helemaal kansloos. Ik ben in ieder geval maar met het eten begonnen. Vandaag wortels gekocht i.p.v. ongezonde dingen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is noodzakelijk. Vandaag nieuwe batterijen voor m'n weegschaal gekocht.
Ja, ik moet ook wat beter opletten met eten en drinken. Ik wil nog 6 kilo kwijt.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook wat meer bewegen en minder eten, maar sporten tegen medicijnen in die je wat verslappen, voelt helemaal kansloos. Ik ben in ieder geval maar met het eten begonnen. Vandaag wortels gekocht i.p.v. ongezonde dingen.
Ik wel een kilo of 10. Dat moet uiteindelijk wel lukken met meer lopen en gezonder eten, maar dat gaat een tijdje duren.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook wat beter opletten met eten en drinken. Ik wil nog 6 kilo kwijt.
Ik ook 10! Al jaren.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel een kilo of 10. Dat moet uiteindelijk wel lukken met meer lopen en gezonder eten, maar dat gaat een tijdje duren.
Loop je in een stevig tempo? Als je een beetje boven je normale tempo stapt, verbrand je veel meer.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wel een kilo of 10. Dat moet uiteindelijk wel lukken met meer lopen en gezonder eten, maar dat gaat een tijdje duren.
Ik had er ook al maanden niet op gestaan. Dat was wel even schrikkenquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel ik weeg al jaren niet op een weegschaal gestaan
quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe bevalt je nieuwe bed eigenlijk?
Ja, ik loop wel graag in een stevig tempo.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Loop je in een stevig tempo? Als je een beetje boven je normale tempo stapt, verbrand je veel meer.
De vorige keer dat ik moest afvallen lag er een paar weken een goed pak sneeuw. Daarin stukken van 15 km lopen in een flink tempo en ik viel bijna een kilo per wandeling afquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik loop wel graag in een stevig tempo.
Als je 1m 40 bent, heb je flink overgewicht.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weeg 72 kilo volgens dat ding is dat goed
Dan mag je 1.70 cm lang zijn. Als je korter bent, heb je overgewicht en moet je langer worden.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik weeg 72 kilo volgens dat ding is dat goed
quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt helemaal prima. Geen klachten.
Ik ben 1.87m langquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan mag je 1.70 cm lang zijn. Als je korter bent, heb je overgewicht en moet je langer worden.
Droogde je niet gewoon uit?quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik moest afvallen lag er een paar weken een goed pak sneeuw. Daarin stukken van 15 km lopen in een flink tempo en ik viel bijna een kilo per wandeling af
Miskoopangstquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nacht 1 had hij vreselijk geslapen. Dat was een beetje eng.
Klopt echt uitdrogen duurt een poos langerquote:Op zaterdag 25 november 2017 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je verliest veel vocht tijdens zo'n wandeling, maar uitdrogen doe je niet.
Je moet wel genoeg water drinken dan, maar je krijgt vanzelf wel dorst als het goed is.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je verliest veel vocht tijdens zo'n wandeling, maar uitdrogen doe je niet.
Mjah, een litertje mis je niet zo gauw. Dan pis je gewoon wat minder.quote:Op zaterdag 25 november 2017 22:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel genoeg water drinken dan, maar je krijgt vanzelf wel dorst als het goed is.
Toen je drie dagen op de bus stond te wachten in de woestijn?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb situaties meegemaakt waar ik water blijf drinken maar het gaat er evenhard uit door je poriieren
Nee dat valt wel mee werken bij hoog ovensquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen je drie dagen op de bus stond te wachten in de woestijn?
Ja, daar is het ook wel vrij warm.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee werken bij hoog ovens
behoorlijkquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar is het ook wel vrij warm.
En dan moet je ook speciale pakken aan en 2 zuurstof flessen op je rugquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar is het ook wel vrij warm.
Met wat ayahuasca erbij zeker.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Maak een zweethut net als de indianen dan ga je nog trippen ook lol
Echt, dat was echt wel worst nightmare. Een bed van honderden euro’s waar je niet lekker in ligt.quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met wat ayahuasca erbij zeker.
Als je een uur wilt over geven en diarree wiltquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met wat ayahuasca erbij zeker.
En dat jij dan de schuld krijgt omdat jij zo nodig een nieuw bed moestquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt, dat was echt wel worst nightmare. Een bed van honderden euro’s waar je niet lekker in ligt.
Is ook goed om af te vallen.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als je een uur wilt over geven en diarree wilt
En daarna zheng zit je in een andere wereldquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook goed om af te vallen.
Zoietsquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dat jij dan de schuld krijgt omdat jij zo nodig een nieuw bed moest
Dat lijkt me een beetje raar.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zal ik een paar dreig dms sturen
Je denkt toch niet datquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zal ik een paar dreig dms sturen
Ow ik dacht van welquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt toch niet datook op FOK! zit?
Maar hij slaapt uitstekend!quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waarom ik ben gewoon de onderhandelaar dan
Ik in en lekker bed.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik slaap het best in een berg blaadjes
Nee erin en dan jezelf inslaap wiegenquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Boven een berg blaadjes zeker?
Waarom gebeurt dat eigenlijk niet? Geld?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:49 schreef Recce het volgende:
Het is alweer 45 jaar geleden dat er mensen op de maan liepen. Hopelijk duurt het niet zo lang voordat dat weer gebeurt, ik wil dat namelijk wel meemaken.
[ afbeelding ]
Hebben we daar nog iets te zoeken dan?quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:49 schreef Recce het volgende:
Het is alweer 45 jaar geleden dat er mensen op de maan liepen. Hopelijk duurt het niet zo lang voordat dat weer gebeurt, ik wil dat namelijk wel meemaken.
[ afbeelding ]
kijken of er wat te mijnen valt ik denk namenlijk van welquote:Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar nog iets te zoeken dan?
Bewijs het maar eens.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
kijken of er wat te mijnen valt ik denk namenlijk van wel
Staan weinig bomen op de maan, volgens mij.quote:Op zondag 26 november 2017 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschen wel blaadjes om een bed van te maken.
Maanblaadjes, sukkel!quote:Op zondag 26 november 2017 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staan weinig bomen op de maan, volgens mij.
Omdat je niet hebt gedacht aan maanblaadjes! Doh!quote:Op zondag 26 november 2017 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Sukkel? Waar heb ik dat aan verdiend?
Wat zijn maanblaadjes dan?quote:Op zondag 26 november 2017 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat je niet hebt gedacht aan maanblaadjes! Doh!
Geld en slechte organisatie/politiek in de VS. Andere landen gaan het uiteindelijk ook proberen, China in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom gebeurt dat eigenlijk niet? Geld?
Mwah, een paar promille van onze welvaart uitgeven aan het onderzoeken en verbreden van onze horizon kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 november 2017 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben we daar nog iets te zoeken dan?
Nu de dividendbelasting is afgeschaft kunnen we ons dat niet meer veroorloven.quote:Op zondag 26 november 2017 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, een paar promille van onze welvaart uitgeven aan het onderzoeken en verbreden van onze horizon kan geen kwaad.
Jawel, de wet Hillen is ook afgeschaft.quote:Op zondag 26 november 2017 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu de dividendbelasting is afgeschaft kunnen we ons dat niet meer veroorloven.
Ik denk dat je op Thierry moet stemmen voor je maanfantasieën. Dat is wel zijn soort van romantiek.quote:Op zondag 26 november 2017 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, de wet Hillen is ook afgeschaft.
België meer dan twee keer zo veel als wij.quote:Op zondag 26 november 2017 00:25 schreef Recce het volgende:
Wij doen wel mee in de ruimte:
[ afbeelding ]
Nah, maanfantasieën, binnen tien jaar lopen er echt wel weer mensen op de maan anders is de NASA wel heel gruwelijk geld aan het verspillen. Nederland kan in z'n eentje natuurlijk niets, dus dit is niets voor Thierry.quote:Op zondag 26 november 2017 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat je op Thierry moet stemmen voor je maanfantasieën. Dat is wel zijn soort van romantiek.
Toch zou ik graag Thierry naar de maan zien vertrekken.quote:Op zondag 26 november 2017 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, maanfantasieën, binnen tien jaar lopen er echt wel weer mensen op de maan anders is de NASA wel heel gruwelijk geld aan het verspillen. Nederland kan in z'n eentje natuurlijk niets, dus dit is niets voor Thierry.
Musk kan dat vast voor elkaar krijgen. Er hebben al een paar mensen een flinke aanbetaling gedaan voor een vlucht rond de maan. Musk wou dat al in 2018 voor elkaar hebben, dus dat zal wel 2020 worden.quote:Op zondag 26 november 2017 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch zou ik graag Thierry naar de maan zien vertrekken.
Egoisten met teveel geld die een duur achtbaan ritje willen ik kots eropquote:Op zondag 26 november 2017 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Musk kan dat vast voor elkaar krijgen. Er hebben al een paar mensen een flinke aanbetaling gedaan voor een vlucht rond de maan. Musk wou dat al in 2018 voor elkaar hebben, dus dat zal wel 2020 worden.
Ja, dat kan nog even duren.quote:Op zondag 26 november 2017 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Musk kan dat vast voor elkaar krijgen. Er hebben al een paar mensen een flinke aanbetaling gedaan voor een vlucht rond de maan. Musk wou dat al in 2018 voor elkaar hebben, dus dat zal wel 2020 worden.
Zijn wel meer mensen die moeten kotsen in de achtbaan.quote:Op zondag 26 november 2017 00:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Egoisten met teveel geld die een duur achtbaan ritje willen ik kots erop
Je kunt er Helium-3 halen waarmee kernfusie mogelijk is. Het probleem is alleen, dat een kernfusiereactor nogal ingewikkeld blijkt te zijn, dus dat is voorlopig nog toekomstmuziek.quote:Op zondag 26 november 2017 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als er goede minerallen te halen zijn en te mijnen anders zie ik niet echt nut
Ik hoop ook dat ze allemaal flauwvallen door te hoge g drukquote:Op zondag 26 november 2017 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn wel meer mensen die moeten kotsen in de achtbaan.
En het is ook leuk om daar een vuurwerkshow te geven met oud en nieuw.quote:Op zondag 26 november 2017 00:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt er Helium-3 halen waarmee kernfusie mogelijk is. Het probleem is alleen, dat een kernfusiereactor nogal ingewikkeld blijkt te zijn, dus dat is voorlopig nog toekomstmuziek.
Je kunt de maan ook gebruiken om water van te winnen en daarmee brandstof te maken voor ruimtevaartuigen.
das foto is van Freitagquote:Op zondag 26 november 2017 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee man, het is zaterdagavond.
Al dat achterlijke knalvuurwerk hoor je daar tenminste niet.quote:Op zondag 26 november 2017 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En het is ook leuk om daar een vuurwerkshow te geven met oud en nieuw.
Ook wel spannend om dat vuurwerk aan te leveren met een raket.quote:Op zondag 26 november 2017 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Al dat achterlijke knalvuurwerk hoor je daar tenminste niet.
Heidense barbaren daar lolquote:Op zondag 26 november 2017 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat doen ze daar? Is dat een heidens ritueel?
Beetje vroeg voor Chinees Nieuwjaar toch?quote:
in Kärnten zijn nu deze Krampuslauf-Events ,dat was in Bleiburgquote:Op zondag 26 november 2017 00:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor Chinees Nieuwjaar toch?
En was het leuk?quote:Op zondag 26 november 2017 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
in Kärnten zijn nu deze Krampuslauf-Events ,dat was in Bleiburg
Ah Krampusquote:Op zondag 26 november 2017 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
in Kärnten zijn nu deze Krampuslauf-Events ,dat was in Bleiburg
Zulke shit zou ik dus nooit aan mijn kleine neefje laten zien dat is echt niet goedquote:
Wat?quote:Op zondag 26 november 2017 00:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat dann vanochtend gebeurd is was niet leuk
Give me the box.quote:Op zondag 26 november 2017 01:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Portalen van andere demensies kan je beter dicht laten
is toch niks an de kinderen hadden plezierquote:Op zondag 26 november 2017 00:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zulke shit zou ik dus nooit aan mijn kleine neefje laten zien dat is echt niet goed
neequote:Op zondag 26 november 2017 01:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
is toch niks an de kinderen hadden plezier
ik moest bij -1 ongefähr 5 kilometer naar huis gaan, maar ik weet niet hoe ik op deze Straße gekomen ben,Filmrissquote:
Ik ookquote:Op zondag 26 november 2017 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mario zit in een andere tijdzone, hè?
dat foto is van Freitagquote:Op zondag 26 november 2017 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier is het zaterdag.
Oh, Scrut had hem al gemaakt.![]()
Ha Filmriss my ass, je was gewoon dronkenquote:Op zondag 26 november 2017 01:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moest bij -1 ongefähr 5 kilometer naar huis gaan, maar ik weet niet hoe ik op deze Straße gekomen ben,Filmriss
quote:Op zondag 26 november 2017 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha Filmriss my ass, je was gewoon dronken
Ah, toen het zo sneeuwde.quote:Op zondag 26 november 2017 01:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar de Foto heb ik Freitag gemakt,snap je nu?
is och zo in Europaquote:Op zondag 26 november 2017 01:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mensen die denken dat het nu zondag is![]()
Was er geen volleybal?quote:
quote:
ja gezien maar denk niet dat het Bier isquote:
Nee dat is pilsquote:Op zondag 26 november 2017 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gezien maar denk niet dat het Bier is
Urine?quote:Op zondag 26 november 2017 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja gezien maar denk niet dat het Bier is
Lauw.quote:
In Nederland mag dat nu nog niet.quote:Op zondag 26 november 2017 01:32 schreef mario390 het volgende:
op MTV Classic Uk spelen ze nu 1 maand nur Xmas Videos
https://www.firstonetv.net/Live/United-Kingdom/MTV-Classic-57
Omdat jij mootie bentquote:Op zondag 26 november 2017 01:35 schreef mootie het volgende:
Waarom krijg ik nu reclame voor coolsculpting.
Dat meen je niet?quote:Op zondag 26 november 2017 01:35 schreef mootie het volgende:
10 kilo.quote:Op zondag 26 november 2017 01:35 schreef mootie het volgende:
Select groepje weer.quote:Op zondag 26 november 2017 01:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is voor mij, Rekkie en Scrut, vrees ik.
Wij hebben net ruiterlijk toegegeven dat we wat kilo’s kwijt willen. En we worden meteen gestraft.quote:
Tsja,de SC ten top weer.quote:Op zondag 26 november 2017 01:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik word ook altijd buiten gesloten hier fruit je bent niet alleen
Grapjequote:Op zondag 26 november 2017 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij hebben net ruiterlijk toegegeven dat we wat kilo’s kwijt willen. En we worden meteen gestraft.
Ik ben een fattyquote:Op zondag 26 november 2017 01:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Was echt lollig bedoeld ik typ hier echt niet om iemand te kwetsen
Welke?quote:
Zedde gij gek?quote:Op zondag 26 november 2017 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een sportschool in het durpske?
O ja, jij tennist.quote:Op zondag 26 november 2017 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Zedde gij gek?
Wel een voetbalclub en tennisclub.
Hallo,je weet wie het post toch.quote:Op zondag 26 november 2017 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets waardoor zou blijken dat het niet zo naar bedoeld was als het klinkt.
Dat heb ik ook een paar keer geprobeerd die ballen vlogen overal heenquote:
En een biljartclub?quote:Op zondag 26 november 2017 01:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En volgens mij wel wat oude mensen dansgroepjes.
Bingo is ook met ballen toch? Is dat dan ook een sport?quote:Op zondag 26 november 2017 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer geprobeerd die ballen vlogen overal heen![]()
![]()
Ik sloeg alleen maar aces de eerste keer.quote:Op zondag 26 november 2017 01:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een paar keer geprobeerd die ballen vlogen overal heen![]()
![]()
Bridgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |